BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi naar Aston Villa.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - dinsdag 26 juni 2012 - 01:46   quote  deeplink  
Dat laatste heeft dat Noorse ventje wel in huis volgens mij.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 juni 2012 - 01:56   quote  deeplink  
Mokotjo is prima voor op de bank vind ik overigens..en de bank schat ik wel in staat om er te staan als het nodig is.
De verdediging vind ik ook op orde..
De aanval heeft echt een goede spits nodig, Guyon gaat er ook flink wat inschieten als hij speelt dat weet ik zeker, de flanken zijn prima bezet zeker als Omar ook nog komt..
De verdediging zoalsmjij hem schetst lijkt me vergelijkbaar met die van afgelopen seizoen, hoop dat ze het gaan waarmaken, want afgelopen seizoen hadden we het beste middenveld van de competitie..misschien nog 1 erbij ja inderdaad Leerdam gaat misschien ook nog pleite en Goossens heb ik gee hoge verwachting van..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 juni 2012 - 01:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 01:46 schreef tomson het volgende:
Dat laatste heeft dat Noorse ventje wel in huis volgens mij.
Filmpje zag er goed uit iig..
tomson
 tomson - dinsdag 26 juni 2012 - 01:59   quote  deeplink  
Ga je in je stelling over de verdediging niet voorbij aan een evt. vertrek van Vlaar?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 juni 2012 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 01:56 schreef RenatoBos het volgende:
Mokotjo is prima voor op de bank vind ik overigens..en de bank schat ik wel in staat om er te staan als het nodig is.
De verdediging vind ik ook op orde..
De aanval heeft echt een goede spits nodig, Guyon gaat er ook flink wat inschieten als hij speelt dat weet ik zeker, de flanken zijn prima bezet zeker als Omar ook nog komt..
De verdediging zoalsmjij hem schetst lijkt me vergelijkbaar met die van afgelopen seizoen, hoop dat ze het gaan waarmaken, want afgelopen seizoen hadden we het beste middenveld van de competitie..misschien nog 1 erbij ja inderdaad Leerdam gaat misschien ook nog pleite en Goossens heb ik gee hoge verwachting van..
Zoals hij afgelopen seizoen speelde komt Mokotjo te kort. Hij wil graag meer spelen, maar hij zal het toch echt moeten afdwingen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 juni 2012 - 02:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 01:59 schreef tomson het volgende:
Ga je in je stelling over de verdediging niet voorbij aan een evt. vertrek van Vlaar?
Daar ga ik vooralsnog niet vanuit..!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 juni 2012 - 02:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 02:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zoals hij afgelopen seizoen speelde komt Mokotjo te kort. Hij wil graag meer spelen, maar hij zal het toch echt moeten afdwingen.
Klopt hij viel elke keer door de mand als er een beroep op hem werd gedaan..zal echt beter moeten..!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 juni 2012 - 02:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 01:59 schreef tomson het volgende:
Ga je in je stelling over de verdediging niet voorbij aan een evt. vertrek van Vlaar?
Dat zou een probleem worden inderdaad. Maar voorlopig ga ik er niet van uit...
rcrd
 rcrd - dinsdag 26 juni 2012 - 03:20   quote  deeplink  
grappig el amhadi 3 miljoen - wijnaldum fer 5 per stuk

el ahmadi > fer en wijnaldum bij elkaar. :)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 juni 2012 - 03:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 03:20 schreef rcrd het volgende:
grappig el amhadi 3 miljoen - wijnaldum fer 5 per stuk

el ahmadi > fer en wijnaldum bij elkaar. :)
Hahaha..
mellowwww
 mellowwww - dinsdag 26 juni 2012 - 08:37   quote  deeplink  
Ik zeg....veel suc6 Karim. Gewoon blij zijn met de centjes en vooral alles niet kopen, wat geopperd wordt.gebruik onze jeugd!daar ligt nu onze kracht en dat heeft ons vorig jaar zover gebracht.zijn de bankzaken op orde, dan kun je weer verder kijken.maar met achabar is het toch veel mooier kampioen worden dan met sjoek ut uiht uit Frans Guinea in de spits.met vilhena, zonder jik vulmuzak.met manu, zonder Elia.beter te vrede, dan ontevrede met een denneboom.etc. Etc.

KARIM HET GA JE GOED
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 26 juni 2012 - 09:43   quote  deeplink  
Het ijzersterke middenveld van het afgelopen seizoen bleek niet te behouden. Jammer, maar dat is de bekende consequentie voor iedere Nederlandse club. Ik wens Karim en Otman het beste toe. Toch ben ik bijzonder te spreken over de mogelijkheden voor het komend seizoen. Het zou me niets verbazen als de mutaties ons er zelfs sterker op maken. Ik denk niet dat Vormer dezelfde individuele klasse heeft als El Ahmadi, maar een betere opvolger loopt er op de Nederlandse velden niet rond. Vormer gaat ons heel aangenaam verrassen: Die jongen ziet het spel heel goed, corrigeert veel, is verdedigend ijzersterk, en leidt heel weinig balverlies. Lex Immers zou wel eens het grote verschil kunnen maken: Ik vind Bakal een geweldige speler, - maar hij laat het beslist niet iedere wedstrijd zien. Immers is in de eerste plaats een heel erg goede voetballer, - veel beter dan men over het algemeen denkt. Maar wat hij vooral ook heeft is strijdlust. Met zijn mentaliteit kan hij het verschil met Bakal maken. Ik sluit dus niet uit, dat ons middenveld een nog sterker blok kan worden dan het geweldige middenveld van het afgelopen jaar. Rest de spitspositie. Ik zou het toejuichen als Feyenoord erin zou slagen Castaignos terug te kopen van Inter. Volgens mij is de club nu in staat om een voor Inter interessante gesprekspartner te zijn. Niet alleen komt er een dikke 2 1/2 miljoen in kas, - bovendien heeft Feyenoord, als ik mij niet vergis, nog recht op een doorverkoop percentage. Als je die 2 bedragen bij elkaar optelt, zou je best wel eens een heel eind kunnen komen. Als dan Castaignos zelf aangeeft dat hij alleen naar Feyenoord wil, zou alles maar zo in elkaar kunnen vallen. Had ADO, Lex Immers niet ook veel liever (voor meer geld!)aan die Engelse club verkocht? Zo kan het dus wel degelijk lopen. Martin van Geel is een topmanager; die ruikt echt wel wanneer er iets te halen is. Het zou me dus niet verbazen als hij nu in alle stilte aan die transfer werkt. Misschien is het wishfull thinking. Ik kan me namelijk ook heel goed voorstellen dat de club er de voorkeur aangeeft om door te drukken met het afbouwen van de schulden. Het legioen zou het namelijk nog steeds pikken, als de club niets meer investeert, maar gewoon verder bouwt met de jeugd. Ik heb heel veel vertrouwen in de unieke kwaliteiten van Annas Achahbar: In de 16 meter kan die jongen echt vreselijk goed voetballen. Maar als Annas de oplossing wordt, dan moeten we accepteren dat succes in de voorronde CL, nagenoeg uitgesloten is. Voordeel is dan weer wel dat hij heel hoog in moet stappen, waardoor de Nederlandse competitie alleen maar gemakkelijker kan worden.
craven
 craven - dinsdag 26 juni 2012 - 09:47   quote  deeplink  
kut.
FR010VL
 FR010VL - dinsdag 26 juni 2012 - 09:49   quote  deeplink  
wat koste karim 5 miljoen ? verkocht 3 jaar later voor 2.5!!....in de tussentijd verbannen naar dubai....MISKOOP!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 26 juni 2012 - 09:51   quote  deeplink  
Gegokt en verloren.
evh112
 evh112 - dinsdag 26 juni 2012 - 09:56   quote  deeplink  
Ik snap die jongen wel, is ook op een leeftijd dat het moet. En je kunt zeggen wat je wilt maar hij heeft niet veel geklaagd voor iemand met zijn capaciteiten.
De eerste 2 jaar heeft hij veel gezeik over zich heen gehad.
Hij heeft zijn voeten laten spreken, en dat is waar menig (jeugd)speler wat van kan leren.
Karim succes bij Aston Villa.

P.s. 3 miljoen is zeker niet slecht voor iemand die geen talent meer is en uit de NL competitie komt.
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 26 juni 2012 - 10:11   quote  deeplink  
Gun het hem wel......jammer voor ons, maar de vervanging staat klaar!
Karim, succes man!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 juni 2012 - 10:19   quote  deeplink  
Karim bedankt en succes bij je nieuwe club!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 26 juni 2012 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 09:43 schreef Nick4F het volgende:
Het ijzersterke middenveld van het afgelopen seizoen bleek niet te behouden. Jammer, maar dat is de bekende consequentie voor iedere Nederlandse club. Ik wens Karim en Otman het beste toe. Toch ben ik bijzonder te spreken over de mogelijkheden voor het komend seizoen. Het zou me niets verbazen als de mutaties ons er zelfs sterker op maken. Ik denk niet dat Vormer dezelfde individuele klasse heeft als El Ahmadi, maar een betere opvolger loopt er op de Nederlandse velden niet rond. Vormer gaat ons heel aangenaam verrassen: Die jongen ziet het spel heel goed, corrigeert veel, is verdedigend ijzersterk, en leidt heel weinig balverlies. Lex Immers zou wel eens het grote verschil kunnen maken: Ik vind Bakal een geweldige speler, - maar hij laat het beslist niet iedere wedstrijd zien. Immers is in de eerste plaats een heel erg goede voetballer, - veel beter dan men over het algemeen denkt. Maar wat hij vooral ook heeft is strijdlust. Met zijn mentaliteit kan hij het verschil met Bakal maken. Ik sluit dus niet uit, dat ons middenveld een nog sterker blok kan worden dan het geweldige middenveld van het afgelopen jaar. Rest de spitspositie. Ik zou het toejuichen als Feyenoord erin zou slagen Castaignos terug te kopen van Inter. Volgens mij is de club nu in staat om een voor Inter interessante gesprekspartner te zijn. Niet alleen komt er een dikke 2 1/2 miljoen in kas, - bovendien heeft Feyenoord, als ik mij niet vergis, nog recht op een doorverkoop percentage. Als je die 2 bedragen bij elkaar optelt, zou je best wel eens een heel eind kunnen komen. Als dan Castaignos zelf aangeeft dat hij alleen naar Feyenoord wil, zou alles maar zo in elkaar kunnen vallen. Had ADO, Lex Immers niet ook veel liever (voor meer geld!)aan die Engelse club verkocht? Zo kan het dus wel degelijk lopen. Martin van Geel is een topmanager; die ruikt echt wel wanneer er iets te halen is. Het zou me dus niet verbazen als hij nu in alle stilte aan die transfer werkt. Misschien is het wishfull thinking. Ik kan me namelijk ook heel goed voorstellen dat de club er de voorkeur aangeeft om door te drukken met het afbouwen van de schulden. Het legioen zou het namelijk nog steeds pikken, als de club niets meer investeert, maar gewoon verder bouwt met de jeugd. Ik heb heel veel vertrouwen in de unieke kwaliteiten van Annas Achahbar: In de 16 meter kan die jongen echt vreselijk goed voetballen. Maar als Annas de oplossing wordt, dan moeten we accepteren dat succes in de voorronde CL, nagenoeg uitgesloten is. Voordeel is dan weer wel dat hij heel hoog in moet stappen, waardoor de Nederlandse competitie alleen maar gemakkelijker kan worden.
als je goed het nieuws had gelezen had je geweten dat luc zoizo niet komt
tomson
 tomson - dinsdag 26 juni 2012 - 11:15   quote  deeplink  
Met Luc's transfer was 7 miljoen gemoeid. El Ahmadi betekent voor Feyenoord meer als 3 miljoen verlies. De enigste winst is wss. het salaris wat vrijkomt.
craven
 craven - dinsdag 26 juni 2012 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 11:15 schreef tomson het volgende:
Met Luc's transfer was 7 miljoen gemoeid. El Ahmadi betekent voor Feyenoord meer als 3 miljoen verlies. De enigste winst is wss. het salaris wat vrijkomt.
mwah ligt eraan hoe je het bekijkt
tomson
 tomson - dinsdag 26 juni 2012 - 11:22   quote  deeplink  
In harde euro's bekijk ik het. Karim is gehaald voor 6 miljoen.
JanM
 JanM - dinsdag 26 juni 2012 - 11:23   quote  deeplink  
Het is 'm gegund. Is 'afgedankt' en daarna een superseizoen gespeeld! Alleen als ik dan ergens lees dat hij op het punt stond om bij te tekenen ...
JanM
 JanM - dinsdag 26 juni 2012 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 11:22 schreef tomson het volgende:
In harde euro's bekijk ik het. Karim is gehaald voor 6 miljoen.
Transferbedragen liggen over de hele linie een stuk lager dan een paar jaar geleden en leeftijd en contractduur spelen ook een rol. Had 'm liever zien blijven met een nieuw contract, maar de transfersom + de salarisruimte zijn ook zeer welkom.
tomson
 tomson - dinsdag 26 juni 2012 - 11:38   quote  deeplink  
Jammer dat ie al met geleend geld gekocht was. De transfer is hem absoluut gegund. Een voorbeeldprof.
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 26 juni 2012 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 11:15 schreef tomson het volgende:
Met Luc's transfer was 7 miljoen gemoeid. El Ahmadi betekent voor Feyenoord meer als 3 miljoen verlies. De enigste winst is wss. het salaris wat vrijkomt.
7 miljoen lijkt me een absurde prijs. Luuc is voor ca. 2 miljoen verkocht, en dat bedrag kon via bonussen oplopen tot ca. 3 miljoen. Nou hij heeft niets gepresteerd, dus naar die bonussen kunnen we fluiten. Echter niet naar het doorverkooppercentage! Maar goed, als die 7 miljoen klopt (wie gaat dat betalen voor een Inter-reserve die amper gespeeld heeft?) dan is ie onhaalbaar.
Dat verlies op El Ahmadi is echter een heel ander verhaal. In het laatste boekjaar voerde Feyenoord een exploitatietekort op van ca. 6 miljoen. Dat kwam omdat de club de laatste afschrijvingen op transfers uit het verleden (m.n. El Ahmadi en Cisse)had opgevoerd. El Ahmadi staat dus voor 0 Euro in de boeken. Voor Feyenoord is die 2,5 miljoen dus gewoon extra 'Bedrijfsresultaat'.
JanM
 JanM - dinsdag 26 juni 2012 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 01:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Dit bericht haal ik nog maar effe aan. Vormer is geen vervanger van El Ahmadi. Dus zal er waarschijnlijk naar een opvolger gekeken worden, wellicht die Singh dus.

-------------------

Op de vraag of Feyenoord met de komst van Vormer anticipeert op een aanstaand vertrek van steunpilaar Karim El Ahmadi, schudt Van Geel het hoofd. 'We hebben meer goede middenvelders nodig', zegt Van Geel.

http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/3067723/2011/12/07/Van-Geel-Vormer-is-niet-de-vervanger-van-El-Ahmadi.dhtml
Dit is een oud artikel T. Vormer wordt nu absoluut wel de vervanger van El Ahmadi en zal ongetwijfeld naast Clasie gaan spelen met Immers ervoor, tenzij Feyenoord die Noor haalt en de Vormer dan alsnog uit de basis zou spelen. Verder heb je dan nog Mokotjo, Leerdam en Steenvoorden. Goossens als linker middenvelder zou ook nog kunnen, of Tonny TdV. Maar TdV zie ik meer als stand in voor Immers op #10.
tomson
 tomson - dinsdag 26 juni 2012 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 11:42 schreef Nick4F het volgende:

[..]

7 miljoen lijkt me een absurde prijs. Luuc is voor ca. 2 miljoen verkocht, en dat bedrag kon via bonussen oplopen tot ca. 3 miljoen. Nou hij heeft niets gepresteerd, dus naar die bonussen kunnen we fluiten. Echter niet naar het doorverkooppercentage! Maar goed, als die 7 miljoen klopt (wie gaat dat betalen voor een Inter-reserve die amper gespeeld heeft?) dan is ie onhaalbaar.
Dat verlies op El Ahmadi is echter een heel ander verhaal. In het laatste boekjaar voerde Feyenoord een exploitatietekort op van ca. 6 miljoen. Dat kwam omdat de club de laatste afschrijvingen op transfers uit het verleden (m.n. El Ahmadi en Cisse)had opgevoerd. El Ahmadi staat dus voor 0 Euro in de boeken. Voor Feyenoord is die 2,5 miljoen dus gewoon extra 'Bedrijfsresultaat'.
Ik dacht dat er sprake was van een "uitgestelde" lening van de VvF?
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 26 juni 2012 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 11:47 schreef tomson het volgende:

[..]

Ik dacht dat er sprake was van een "uitgestelde" lening van de VvF?
Alle leningen van de VvF zitten verwerkt in het aandelenpakket. Het is de werkwijze van Martin van Geel om spelers niet als bezit in de boekhouding op te nemen. In de toekomst worden alle nieuwe transfers 'contant' betaald; d.w.z. uit eigen vermogen. Dan kun je nooit in de problemen komen als er verlies wordt geleden bij een eventuele mislukking. Alles wat je aan verkopen doet, komt vervolgens meteen in de boekhouding onder de rubriek 'Eigen Vermogen'. Waarmee de club weer zaken kan doen. Dat is gezond beleid!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 juni 2012 - 12:14   quote  deeplink  
Iedereen zegt dat El Ahmadi werd afgedankt, maar dat was uit noodzaak. We konden niets investeren en doordat hij naar Dubai ging, kwam er geld vrij voor aanvallende impulsen. Een middenvelder, die behoorlijk op de lasten drukte, was nog wel op te vangen. Dat noem ik niet direct afdanken... Afdanken is als je weggaat omdat men aan jouw capaciteiten twijfelt. Nou, zelfs een blinde kon zien dat El Ahmadi niet zomaar weggedaan mocht worden. Hij heeft het afgelopen jaar dan ook bewezen...

Trouwens, ik lees nergens dat zijn vertrek bevestigd wordt... Is het officieel? Of is het slechts een bod van Aston Villa?
JanM
 JanM - dinsdag 26 juni 2012 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 12:14 schreef Arie.Klooster het volgende:
Iedereen zegt dat El Ahmadi werd afgedankt, maar dat was uit noodzaak. We konden niets investeren en doordat hij naar Dubai ging, kwam er geld vrij voor aanvallende impulsen. Een middenvelder, die behoorlijk op de lasten drukte, was nog wel op te vangen. Dat noem ik niet direct afdanken... Afdanken is als je weggaat omdat men aan jouw capaciteiten twijfelt. Nou, zelfs een blinde kon zien dat El Ahmadi niet zomaar weggedaan mocht worden. Hij heeft het afgelopen jaar dan ook bewezen...

Trouwens, ik lees nergens dat zijn vertrek bevestigd wordt... Is het officieel? Of is het slechts een bod van Aston Villa?
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/el-ahmadi-hoop-dat-aston-villa-doorgaat
MMM
 MMM - dinsdag 26 juni 2012 - 12:30   quote  deeplink  
Jammer, maar begrijpelijk.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 juni 2012 - 12:44   quote  deeplink  
Heel jammer. In mijn ogen was het voornamelijk een teamprestatie, maar daarin was El Ahmadi wel een onmisbare peiler, waarop het geheel was gestut. Nu ben ik altijd wel gecharmeerd geweest van Vormer, dus ik heb direct al een nieuwe favoriet. Jammer dat hij gaat!
rcrd
 rcrd - dinsdag 26 juni 2012 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
volgende week gaan feyenoord en aston villa om de tafel zitten wat betreft de transfersom.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 juni 2012 - 12:57   quote  deeplink  
Succes Karim, ik gun je het beste..
JanM
 JanM - dinsdag 26 juni 2012 - 13:05   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167949

Als dit klopt duurt het in ieder geval nog een paar dagen ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 juni 2012 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 11:45 schreef JanM het volgende:

[..]

Dit is een oud artikel T. Vormer wordt nu absoluut wel de vervanger van El Ahmadi en zal ongetwijfeld naast Clasie gaan spelen met Immers ervoor, tenzij Feyenoord die Noor haalt en de Vormer dan alsnog uit de basis zou spelen. Verder heb je dan nog Mokotjo, Leerdam en Steenvoorden. Goossens als linker middenvelder zou ook nog kunnen, of Tonny TdV. Maar TdV zie ik meer als stand in voor Immers op #10.
Je mist het punt dat ik probeerde te maken JanM. Ik weet trouwens dat het een oud bericht is. Het bericht dateert van de tijd dat de interesse van Feyenoord in Vormer kenbaar werd gemaakt. Waar het mij omging is dat Feyenoord met de komst van Vormer niet anticipeerde op een vertrek van Karim, maar dat ze hem erbij wilden hebben, omdat 3 goede middenvelders niet voldoende is binnen een selectie, zeker met de extra wedstrijden van komend seizoen. Dus in de selectie die Van Geel voor ogen had is met het vertrek van Karim weer een gat gekomen. Zoals het er nu naar uitziet zal inderdaad Vormer een basisplaats krijgen, maar dat was dus niet mijn punt...

Van Geel wil nog een extra middenvelder, nu Karim weggaat.
JanM
 JanM - dinsdag 26 juni 2012 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 13:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Je mist het punt dat ik probeerde te maken JanM. Ik weet trouwens dat het een oud bericht is. Het bericht dateert van de tijd dat de interesse van Feyenoord in Vormer kenbaar werd gemaakt. Waar het mij omging is dat Feyenoord met de komst van Vormer niet anticipeerde op een vertrek van Karim, maar dat ze hem erbij wilden hebben, omdat 3 goede middenvelders niet voldoende is binnen een selectie, zeker met de extra wedstrijden van komend seizoen. Dus in de selectie die Van Geel voor ogen had is met het vertrek van Karim weer een gat gekomen. Zoals het er nu naar uitziet zal inderdaad Vormer een basisplaats krijgen, maar dat was dus niet mijn punt...

Van Geel wil nog een extra middenvelder, nu Karim weggaat.
Verklaard het bod op die Noor!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 juni 2012 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 13:10 schreef JanM het volgende:

[..]

Verklaard het bod op die Noor!
Klopt, Van Geel heeft ook wel eens gezegd dat Feyenoord met een schaduwlijstje werkte, waarmee voor elke positie een aantal geschikte en gescoute vervangers klaar staat. Het lijkt erop dat Feyenoord direct werk gaat maken van die Singh en het is dus geen toeval dat juist nu dat nieuws naar buiten komt. Denk ik.
Octo1
 Octo1 - dinsdag 26 juni 2012 - 13:16   quote  deeplink  
mooie club voor hem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juni 2012 door Octo1 --
@fey@010
 @fey@010 - dinsdag 26 juni 2012 - 13:18   quote  deeplink  
Jammer dat Karim gaat. Ik hoop (en verwacht) dat v. Geel de transfersom nog wat kan opkrikken. In deze financiele situatie moet Feyenoord verantwoord handelen. We hebben tegen de verwachting in een top seizoen gedraaid.Ik denk dat wij met Clasie, Vormer, Immers, Vilhena en eventueel een Noor of Goossens genoeg mogelijkheden hebben op het middenveld en niet echt zwakker worden. Ik hoop echter nog wel op een directe versteking in de spits. Ik heb vertrouwen in v. Geel dat hij Feyenoord weer gaat brengen waar het thuis hoort. Alleen gaat dat niet in één seizoen....zou wel mooi zijn...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 juni 2012 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 11:15 schreef tomson het volgende:
Met Luc's transfer was 7 miljoen gemoeid. El Ahmadi betekent voor Feyenoord meer als 3 miljoen verlies. De enigste winst is wss. het salaris wat vrijkomt.
Luc ging voor 2,2
Fer voor 5 met een 50% doorverkoop opbrengst mocht hij Twente verlaten..
Wijnaldum voor 5,5 miljoen..
tomson
 tomson - dinsdag 26 juni 2012 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 13:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Luc ging voor 2,2
Fer voor 5 met een 50% doorverkoop opbrengst mocht hij Twente verlaten..
Wijnaldum voor 5,5 miljoen..
Ik bedoel Luc's transfer naar West Ham Leon....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 juni 2012 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 13:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Luc ging voor 2,2
Fer voor 5 met een 50% doorverkoop opbrengst mocht hij Twente verlaten..
Wijnaldum voor 5,5 miljoen..
Wijnaldum is voor 5 miljoen vertrokken en Fer voor 5,5 miljoen. Doorverkooppercentages weet ik niet, al lijkt mij 50% wel heel hoog...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 juni 2012 - 13:36   quote  deeplink  
Vormer is potentieel international!!
Octo1
 Octo1 - dinsdag 26 juni 2012 - 13:39   quote  deeplink  
Die plaats op de tribune was ook niet goed voor hem. Het beste Mournir!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 juni 2012 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 13:39 schreef Octo1 het volgende:
Die plaats op de tribune was ook niet goed voor hem. Het beste Mournir!
19692d1320857459-mw3-pc-release-not-sure-if-trolling-just-stupid.jpg
@fey@010
 @fey@010 - dinsdag 26 juni 2012 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 13:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ben ook benieuwd???
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juni 2012 - 14:14   quote  deeplink  
Deal zal wel afketsen.
JanM
 JanM - dinsdag 26 juni 2012 - 14:14   quote  deeplink  
Afgaande op zijn andere 8 posts so far volgens mij het laatste ...

Correctie, deze was natuurlijk wel BRILJANT:

quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 13:12 schreef Octo1 het volgende:
Weg blijven Babovic!


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juni 2012 door JanM --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi naar Aston Villa.









0.0059008