|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bedankt Manu zegt ie hier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goed meegelopen, en prima afgegeven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rare manier van juichen, ging daarna gelukkig alsnog naar Manu.
Goed meegelopen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Viel me ook op ja. Je zou denken dat ie meteen Manu gaat bedanken. Maar goed, hij deed het uiteindelijk wel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Denk dat alle kritiek hem flink geraakt heeft. Zat gewoon een berg gif in, vind het helemaal niet vreemd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar het zag er wel raar uit, viel mij ook op.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2014 - 00:23 schreef tomson het volgende:Denk dat alle kritiek hem flink geraakt heeft. Zat gewoon een berg gif in, vind het helemaal niet vreemd. Natuurlijk. Prima gozer en prof. Dat gezeik doet wat met hem. veel scoren en nog gezeik, omdat zijn voorganger n gigant was. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fijn dat ie scoort. Maakt 'm een goeie wisselspeler. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee hoor, 2 Forummers die 'm niks vinden. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
huidige clubtopscorer, wie doet het hem na? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereen die zo vaak in de spits mag lopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja daar zit ook wel wat in.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
oh, dat mag Immers zich dan aantrekken. die staat daar al drie jaar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Niemand uit deze selectie.Helaas.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 september 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jawel Kâzim..let maar op.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Over zo'n fetisj moet je eens met je huisarts praten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Joepie gaan we weer..d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
moet je n's in de wedstrijdtopic kijken, dat is pas fetish. de pro's.helemaal uit hun dak held Immers scoort.en gram halen en dan n eigen goal, humor, zelfs dat zagen ze niet, zegt al wat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En van Geil houdt wel van wat tegengas in die gevallen. hou niet van Kudde dieren en volgers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Meen dat jij ook volmondig jaaaaaaaaa riep en later pas een eigen goal poste..d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T was wel t meest humoristische moment van t weekend :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Jaaaa uit blijdschap voor de goal. niet zoals anderen Ja LEXIE |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gaat hier over Te Vrede Geile, en jij haalt plots Immers erbij. Dat is jij-bakken. Ook kuddegedrag trouwens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
omdat die net zo beperkt is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Doet evenmin ter zake. Laat maar weer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En das erg zeg als mensen eerst het idee hadden dat Lexie scoorde..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat je dit niet snapt zegt alles. zinloos. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: was effe eerder dan jou... Kuddegeest, kerel? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kansloos gezever. Te vrede kan er niets van. Immers ook niet. Beiden op hun manier nuttig en vaak ook niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Neem een biertje Stylzz en geniet nog ff na van de overwinning. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2014 - 13:13 schreef Stylzz het volgende:Kansloos gezever. Te vrede kan er niets van. Immers ook niet. Beiden op hun manier nuttig en vaak ook niet. Daar kan ik het dan weer mee eens zijn.
Aldus de gebroeders. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hoe voorspelbaar, veilig.
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: In deze onzin vind ik. Te Vrede werd al af gezeken voor hij op t wedstrijdformulier stond. redde ons vorig seizoen aardig uit de brand. en was dit seizoen in n drama team n lichtpunt met zijn goals. voetballend was t niet goed , maar is dat gek? deze jongen wordt beter. en nogmaals van de next generation gewoon een van de beste Nederlandse spitsen met Castaignos. Dat dat wat zegt over het nivo in NL daar kan hij niets aan doen. Zou gewoon de kans moeten krijgen , heeft dat gewoon verdient in mijn ogen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op de bank. Kan er niets van. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gefrustreerde reactie. Hoe voorspelbaar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 28 september 2014 - 17:14 schreef van geil het volgende:[..] In deze onzin vind ik. Te Vrede werd al af gezeken voor hij op t wedstrijdformulier stond. redde ons vorig seizoen aardig uit de brand. en was dit seizoen in n drama team n lichtpunt met zijn goals. voetballend was t niet goed , maar is dat gek? deze jongen wordt beter. en nogmaals van de next generation gewoon een van de beste Nederlandse spitsen met Castaignos. Dat dat wat zegt over het nivo in NL daar kan hij niets aan doen. Zou gewoon de kans moeten krijgen , heeft dat gewoon verdient in mijn ogen. Populisme is je ook niet vreemd, zie boven. Daal af zou ik zeggen, je bent net zo gewoon. Je opmerking over 'niet meelopen met de kudde' vandaag, is deerniswekkend. Je doet niet anders. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tenslotte: omdat je zo goed bent met 'zwijgende plaatjes' doe ik er een die ik verduidelijk: hier doe jij me aan denken.
En als jij nog wat vervelends wilt plaatsen: ga je gang. Wel iets aparts he? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima ingevallen. goal en n assist. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zie ik als n assist ja. kopt m goed in waardoor de keeper m alleen kan wegwapperen tegen t hoofd van Boetius. gewoon n prima invalbeurt. twee keer op de juiste plaats in 19 minuten. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind hem beter dan Kazim. Zeker nu Feyenoord begint te draaien heb je meer aan een diepe spits die ook kopsterk is. Kazim werkt hard maar wordt vanaf de zijkant zelden gevonden. Zeker thuis zou ik kiezen voor Te vrede. |
|
|
|