|
|
RenatoBos
|
|
|
TE VREDE: ALS JE NIET SPEELT, MOET JE VERDER KIJKEN
Mitchell te Vrede stond vandaag sinds lange tijd weer op het veld bij Feyenoord. De aanvaller werd aan het begin van het seizoen naar de bank verwezen nadat Colin Kazim-Richards werd aangetrokken. Vandaag stond Te Vrede 45 minuten op het veld.
"Het is lekker om weer op het veld te staan. We hebben pas één training gehad, maar het is leuk om dan 45 minuutjes te spelen. En nu volle bak op trainingskamp. Ik heb mijn beste gedaan en het is een begin, zegt hij
Het lijkt er op dat de aanvaller ook de tweede seizoenhelft de wedstrijden begint op de reservebank. Als het aan de aanvaller ligt, komt daar verandering in. "Ik ga keihard knokken, zegt hij. "Ik hoop op zo veel mogelijk minuten en dan moet ik het laten zien. Dat zijn mijn voornemens voor de aankomende seizoenshelft.
Op de vraag of hij zijn minuten niet ergens anders zou willen maken, is Te Vrede duidelijk. "Als ze je niet willen laten gaan, dan houdt het op. Tuurlijk wil ik spelen en het liefst voor Feyenoord. Als dat niet kan, dan moet je verder kijken.
http://foxsports.nl/video/252854-te-vrede-als-je-niet-speelt-moet-je-verder-kijken.html Bron:FoxSports |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij heeft niet gescoord, gewoon hard werken dan kan je misschien aanhaken, maar werken werke werken trainen trainen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wie heeft er een miljoen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niemand leg een miljoen voor hem neer natuurlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: schandelijk deze kruistocht tegen Te Vrede en dus Feyenoord. koekoek |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: De ander heeft altijd gelijk. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Je bedoelt papegaai denk ik!
En volgens mij is het iets anders om een i.m.o. waardeloze speler af te vallen dan de beleidsbepalers bij onze club. Maar dat is mijn mening ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t wordt steeds gekker. waardeloze speler die door onze beleidsbepalers er bij zit. niet te volgen . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vind m overigens nog steeds zeer nuttig, en nodig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nuttig als reserve ja. Zo'n speler kan je goed gebruiken bij de eerste 18. Alleen m.i. niet bij de eerste 11. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan ik me wel in vinden, maar als t niet loopt mag hij van mij sneller en vaker gebracht worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Snel handelen voordat v Halst roet in het eten gooit, dan zal er wel niks meer van komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wat is het clubrecord van n transfer van n wisselspeler? |
|
|
|
|
GeorgeMcCluskey
|
|
|
Was Konterman wisselspeler? (Qua kwaliteit had ie dat wel moeten zijn) Die ging voor 16 miljoen gulden, een slordige 7,25 miljoen euro |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 - 15:13 schreef GeorgeMcCluskey het volgende:Was Konterman wisselspeler? (Qua kwaliteit had ie dat wel moeten zijn) Die ging voor 16 miljoen gulden, een slordige 7,25 miljoen euro Ik vond elke speler destijds een held. Ik beoordeelde niemand kritisch. Geen idee eigenlijk of hij niet basis-waardig was. Grote clubs wilden hem destijds hebben in ieder geval. Viel ook nog redelijk in op het EK |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Van mij had ie allang weg mogen zijn. Voegt niks toe aan Feyenoord , ook niet als reserve !!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mitchell gaat niet weg, dus welkom Mitchell.En nu passie en agressie om je plek te veroveren.Oorlog maken in het strafschop gebied zelfs bij het 2e zo niet dan exit, doorselecteren heet dat |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 10:17 schreef lijdensweg het volgende:[..] Van mij had ie allang weg mogen zijn. Voegt niks toe aan Feyenoord , ook niet als reserve !!! Lijkt jou wel. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja sorry voor mitchel maar laat hem toch naar engeland gaan voor 750.000 + eventueel doorverkoop percentage voor iedereen het beste. en dan de spits van FC Oss hiervoor in de plaats KEVIN van VEEN dit word volgens mij een hele goedde spits volgens mij let op mijn woorden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
hoezo Geld toe verklaar je nader. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nou ik weet niet wat die engelsen hebben geboden maar ik zou akoord gaan met 750.000+ doorverkoop percentage iedereen te vrede,,TE VREDE ook vind deze woordspeling wel leuk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nou... Wel onkosten aan die gast gehad: werkuren toiletvervuiling, wassen tenues, aantal gemiste kansen, ergernis (emotionele schade bij vele supporters), training- en opleidingskosten. Afgeronde kosten: 5 ton. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 13:10 schreef Dirk1 het volgende:nou ik weet niet wat die engelsen hebben geboden maar ik zou akoord gaan met 750.000+ doorverkoop percentage iedereen te vrede,,TE VREDE ook vind deze woordspeling wel leuk. Daar zal ik zeker content mee zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 - 13:21 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nou... Wel onkosten aan die gast gehad: werkuren toiletvervuiling, wassen tenues, aantal gemiste kansen, ergernis (emotionele schade bij vele supporters), training- en opleidingskosten. Afgeronde kosten: 5 ton. Weg vind ik vergoeding genoeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deze misplaatste kritiek hoort op t bordje van van Geel. Die heeft t allemaal verzonnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik heb geen kritiek als ie maar gaat. Is allemaal restmateriaal dit. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zagen, zagen, ...
De beste stuurlui ...
etc. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
inderdaad, horen jullie t eens van n ander |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker weg gaan jongen. Deze trainer weet de selectie lekker elke motivatie te ontnemen. sla m op z'n bek en de weg is vrij. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 25 januari 2015 - 18:45 schreef van geil het volgende:Lekker weg gaan jongen. Deze trainer weet de selectie lekker elke motivatie te ontnemen. sla m op z'n bek en de weg is vrij. De clubs staan in de rij dus kiezen maar Mitta! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
klasbak, weer gescoord tegen jong Almere city. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: krijgt er straks een heel boekje AH kristal zegels bij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
staat er een vervanger klaar staan ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 januari 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kromme zin overigens;) maar ben benieuwd wat plan B is als hij gaat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Laat m eens beginnen met zijn handschoenen uit te doen als hij in de rondo staat bij de warming-up. Dat nu na een half seizoen nog niemand m op de schouder getikt heeft of dat hij zelf zo koppig is ik weet het niet. Maar het staat zo sneu, een beetje karikatuur. .. En trouwens de 2e keep die niks doet met de 1e maar dat Lodewijks daar alleen staat is ook een vreemde situatie. Hoe scheef de verhouding daar gegroeid is zullen we waarschijnlijk pas horen als Erwin ergens anders onder contract staat en misschien wel nooit. |
|
|
|