|
|
tomson
|
|
|
Oh ja Mitta, misschien wel gewoon lekker basis bij Wigan. Minder kans als hier kan bijna niet en de centjes zullen niet minder zijn..Maar dan zijn we wel verplicht iets op zijn plek terug te halen waar een beetje perspectief in zit. De doelpunten zijn verdomme al zo schaars. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Moet jij eens opletten..d:-) |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
in de plaats van te vrede KEVIN VAN VEEN is echt zekers te weten beter !!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wordt nu wel tijd dat ie gaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: leg anders die drie ton effe bij Henk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nog langer wachten met te vrede dan hoeft het zeker niet meer:verkopen nu krijg je er nog iets voor 800.000 word er gezegd +eventueel doorverkoop doen!!! voor 300.000 KEVIN VAN VEEN hou je 500.000 in je zak en een betere spits als te vrede,maar dan zal van geel wel snel moetten zijn want deze jongen is op weg naar engeland. ik wil niet zeggen dat deze speler direct in het 1e mee kan maar hij is tenminste net zo goed volgens mij zels beter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
is al rond met scunthorpe united. ben wel eens dat er veel meer gekeken moet worden naar dat soort spelers . buitenkansjes . |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
is mondeling akkoord maar is alleen mar bevestigd vanaf engelse kant dus als men het slim speelt kan het nog zonder dat dit meer gaat kosten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wel lachen toen Houtman vroeg wie zijn held was in de selectie en Milan Immers hem zei dat dat Mitchell Te Vrede was😂 |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Nog steeds de topscorer van deze selectie. Ik zou hem toch maar iets meer laten spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahahahahaha. Tis maar wat je wil zien/lezen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
inderdaad . beetje scheve verhoudingen qua speeltijd kijken we maar doorheen. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Michiel Kramer Feyenoord? Geen betrouwbaar lijstje 😜 Maar je hebt gelijk. Kazim 7 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Te Vrede verneukt het spel dat Feyenoord op de mat zet. Kazim draagt daar veel meer in bij.
Te Vrede scoort ook te weinig. 3x echte goal, 1 onechte via Immers én een strafschop. Hij is ongeschikt. Maar blijf 'm steunen he? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Brengen op deze manier valt er voor hem ook niets te winnen. Voegde zo helemaal niets toe. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Niet als Sven van Beek de voorzetten moet gaan geven nee.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Precies, breng dan nog een Bilal bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
gewoon in de basis ,om nog iets van het seizoen te maken.(of Anass) opbokken met dat achterlijke systeem. en gewoon t hele veld benutten. n balvaste man erachter , en voetballen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doe alsjeblieft wat anders dan te Vrede Voor de rest eens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Te Vrede? Kun je net zo goed lucht aan spelen. Achachbar proberen waard. Viel me mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
mij ook. maar in t licht van de rest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Anass. zie ik ook liever. maar heeft nog nooit die kans gehad, zie ik ook niet gebeuren, met deze "technische staf" |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Viel weer als een zoutzak in, arrogante lul |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koekoek
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Snap niet dat ze hem brachten. Had ik liever Manu gezien of Acha |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
we gaan weer eens beginne n |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan er helemaal niks van. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Op de tribune mag ik hopen , de rest van het seizoen !!! Nog beter was geweest als ze hem verkocht hadden voor die 800.000 euries, dat is ie echt niet waard !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij is vergelijkbaar met Kramer. is voortdurend verkeerd gebruikt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt hoor. Ze wilden dat hij ging voetballen, maar had achteraf beter kunnen gaan schaatsen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Plaatsvervangende schaamte is op zn plaats als je deze ui op het veld ziet stuntelen. Hij kan werkelijk niets. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij had gewoon verkocht moeten worden..... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Hij kan natuurlijk wel wát, het is een prima afmaker, maar dan moet je wel dominant kunnen spelen en veel ballen in de 16 kunnen brengen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
In Luxemburg ja.... Leuke spits voor FC Diekirch
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Twente uit...Wát een voorzetten kreeg ie toen. Die jongen heeft geen power, is geen onruststoker. Zag je tegen Roma: hij liet de achterhoede van Roma balletjes toespelen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad had v Geel die 8 ton moeten pakken , dat is veel geld voor een speler die weggestuurd is bij exselsior omdat hij het niveau niet aan kon vind het de tweede fout van v Geel , de eerste dat hij geen goede spits heeft aangetrokken terwijl je het hele jaar al wist dat pelle wegging |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zonde van het ijs !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 13:16 schreef moa het volgende:Hij kan natuurlijk wel wát, het is een prima afmaker, maar dan moet je wel dominant kunnen spelen en veel ballen in de 16 kunnen brengen. Precies, thuis met 4 3 3 ideaal, |
|
|
|