|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 13:25 schreef kenny het volgende:[..] inderdaad had v Geel die 8 ton moeten pakken , dat is veel geld voor een speler die weggestuurd is bij exselsior omdat hij het niveau niet aan kon vind het de tweede fout van v Geel , de eerste dat hij geen goede spits heeft aangetrokken terwijl je het hele jaar al wist dat pelle wegging Even voor de juiste versie van de waarheid: Hij is nooit weggestuurd of overbodig geweest bij Feyenoord. Koeman heeft hem gehaald als hobbyproject... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t wordt steeds gekker. n toyboy |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Precies, bij voorkeur tegen een ploeg uit het rechter rijtje. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die 8 ton vangen we niet meer voor hem, vrees ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat denk ik ook niet meer.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is er denk ik ook nooit geboden, anders hadden ze m laten gaan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: En dat is iets dat MvG terecht aangerekend zou kunnen worden. Ik ken de ins en outs niet, maar het komt op mij vrij stom over. Misschien heeft Fred er wat mee te maken.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zou ook nog kunnen... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Systeem op Mitchell aanpassen. Geniaal! ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2014 - 19:41 schreef RenatoBos het volgende:Ambities Te Vrede: 'Vaste spits Feyenoord en dan Engeland''Mijn droom is om de eerste spits van Feyenoord te worden', zegt Te Vrede in een mini-interview met Voetbal International. 'Het is zó geweldig om in De Kuip te scoren en het hele stadion uit zijn dak te zien gaan. Op de langere termijn is een transfer naar Engeland mijn ambitie.' De lange spits is vertrekkend coach Koeman dankbaar. 'Ik heb de afgelopen twee seizoenen veel aan hem gehad. Koeman heeft me twee jaar geleden immers de kans gegeven bij Feyenoord. Het is jammer dat hij na dit seizoen vertrekt.' Bron:VI |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Als ik de Staatsloterij win, dan... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Precies. Je kunt een gokje wagen, was het destijds. Op voorspraak van Koeman gekomen toen hij bij Excelsior was gaan kijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ideaal voor Te Vrede ja. Kun je je nog afvragen of het ideaal voor Feyenoord is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nog minder scoren in eigen huis lukt niet. dus ik denk ja, en leuker voor het publiek. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mogelijk. Persoonlijk vind ik vooral 3 punten leuk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waardeloze klootzak, verliest elk luchtduel. Optyfen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat is niets nieuws. voor Fred wel . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: thuis . als je op de helft van de tegenstander speelt met 4 3 3. heb ik al vaak gezegd. dan hebben we geen betere in onze selectie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 16:25 schreef van geil het volgende:[..] thuis . als je op de helft van de tegenstander speelt met 4 3 3. heb ik al vaak gezegd. dan hebben we geen betere in onze selectie. Volgens mij moet uit of thuis geen verschil zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hahahahaha Ja wel, niets in de spits. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
we zakten wederom volledig in op eigen helft. waanzin met deze spelers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lag aan de voorzetten volgens Mitchell. Kon alle ballen goed bij zich houden en afspelen.
DIE IS NIET GOED BIJ ZIJN PAASEI. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koekoek
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Geen goede balbehandeling, weinig inzicht, houterig, kortom niet goed genoeg wil je verder komen dan plaats 3 of 4. Van Geel is nu aan zet....... |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
Ik snap ook niet waarom hij moest spelen! Laat Hermann maar lekker ballen!! |
|
|
|
|
Terminator1908
|
|
|
Is hij volgend jaar transfervrij of hoe zit dat met hem? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Laat Hermann inderdaad eens proeven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Contract maar verlengen dan..😁 |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hij kan ontzettend goed koppen, maar dan houdt het ook wel op... Toch denk ik dat hij best wel een keer een heel goed seizoen zou kunnen draaien, zo goed zelfs dat hij hoog op de topscorerslijsten komt te staan... Ik erger me aan zijn marginale kwaliteiten en toch trapt hij de nodige goaltjes erin.... Dan heeft hij blijkbaar toch kwaliteit.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Te beperkt, koppen gaat dan nog, maar niet bij een topclub. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De eerste club die een mooi bedrag biedt mag hem hebben. Had in de winter moeten gebeuren, maar goed.... dat is geschiedenis. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Misschien wat voor een kopclub dan.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Oh, maar ik ben dan ook geen fan van hem hoor, maar het is een feit dat hij zijn goaltjes wel degelijk meeneemt...., dan heeft hij toch kwaliteiten.... Houtman was ook niet de beste spits, maar hij trapte en vooral hij kopte de ballen er wel in.... Was hij toch superbelangrijk!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als Te Vrede belangrijk is dan heeft Feyenoord een groot probleem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zul je zien dat hij de winnende maakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Staat die LUL weer in de basis ! KUT Rutten ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2015 - 15:13 schreef Arie.Klooster het volgende:Oh, maar ik ben dan ook geen fan van hem hoor, maar het is een feit dat hij zijn goaltjes wel degelijk meeneemt...., dan heeft hij toch kwaliteiten.... Houtman was ook niet de beste spits, maar hij trapte en vooral hij kopte de ballen er wel in.... Was hij toch superbelangrijk!! Dat is appels met peren vergelijken ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tegen Dordt moet te Vrede toch iets kunnen.
Iets....Toch....? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik denk balverlies lijden Henk.. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Ligt aan zijn teamgenoten. Die maken hem beter anders blijft er weinig over van Tevrede. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 12:29 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Ligt aan zijn teamgenoten. Die maken hem beter anders blijft er weinig over van Tevrede. Da's een dodelijke constatering. Voor te Vrede. |
|
|
|