|
|
MMM
|
|
|
Kan er helemaal niks van, per direct uit de basis deze arrogante zak |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
volgende week basisplaats. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, Fred is wel van SM. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Fred zet spelers nog weleens op de verkeerde plaats. Zou Te Vrede geen goede keeper zijn? Houdt nu ook veel uit het doel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Aan de bal misschien nog wel zijn beste wedstrijd. Alleen totaal geen scherpte voor de goal. Normaal is het eerder andersom bij hem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 16 maart 2015 - 18:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Aan de bal misschien nog wel zijn beste wedstrijd. Alleen totaal geen scherpte voor de goal. Normaal is het eerder andersom bij hem. Hij deed me aan Kazim denken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Precies ja. De Kazim van voor de winterstop. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Verstandige en oplettende nuance. T mag blijven. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wispelturig net stemde je hem nog weg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik dementeer wanneer het me uitkomt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat kan alleen weer een Wilders-adept roepen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
VI kijken. Mogelijk nog nieuws. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
VI is ook een beetje de Kazim van voor de winter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen nieuws. Hooguit Dickie naar Sunderland. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik heb s'ochtens ook moeite met wakker worden, bij andere duurt het wat lang. Hèhè, nu maar hopen dat alles goed uitpakt. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Lekker laten gaan die anti voetballer. Heb je geen klote aan. |
|
|
|
|
sirpep
|
|
|
feyenoord psv
Met te vrede in de basis.Hij moet de kans krijgen. Je kan niet verwachten dat hij topscoorder op de bank kan worden.Kazim heeft ook niet elke wedstrijd gescoord. Kazim op rechts. Clasie en Elahmani middenveld. Woudenberg achterin en doorschuiven naar voren. Links voor leeg laten. (voor woudenberg) Toornstra op 10 of vilhena. En wisselen met immers of andersom. Zeker goed voor minimaal 1 punt. Succes fred rutten |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Één ding is zeker: Kansen geven aan Te Vrede zijn we nu al klaar mee. Zet Anass er maar lekker in, want Mitchell kan er gewoon helemaal niets van. Veel te weinig kwaliteiten voor de positie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 - 15:45 schreef sirpep het volgende:feyenoord psv Met te vrede in de basis.Hij moet de kans krijgen. Je kan niet verwachten dat hij topscoorder op de bank kan worden.Kazim heeft ook niet elke wedstrijd gescoord. Kazim op rechts. Clasie en Elahmani middenveld. Woudenberg achterin en doorschuiven naar voren. Links voor leeg laten. (voor woudenberg) Toornstra op 10 of vilhena. En wisselen met immers of andersom. Zeker goed voor minimaal 1 punt. Succes fred rutten Te vrede kan er niets van. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Eens, voor Feyenoord niet goed genoeg. Als een Nederlandse middenmotor een elftal om Tevrede heen bouwt maakt hij er 20 per seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat denk ik ook niet. tien a 15 misschien. Maar over t algemeen is alles te beperkt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
te Vrede is in die jaren Feyenoord ook geen moer verder gekomen in z'n ontwikkeling. O ja, het ligt natuurlijk aan de trainers. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 - 15:45 schreef sirpep het volgende:feyenoord psv Met te vrede in de basis.Hij moet de kans krijgen. Je kan niet verwachten dat hij topscoorder op de bank kan worden.Kazim heeft ook niet elke wedstrijd gescoord. Kazim op rechts. Clasie en Elahmani middenveld. Woudenberg achterin en doorschuiven naar voren. Links voor leeg laten. (voor woudenberg) Toornstra op 10 of vilhena. En wisselen met immers of andersom. Zeker goed voor minimaal 1 punt. Succes fred rutten Gelukkig is het zo niet gegaan!! |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Hiddink zat op de tribune voor hem. Voor Jan Lul dus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Zal hij bij zijn afscheid ook zeggen dat hij ooit terugkeert?
Het ga je goed Mitchell! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, dat doen ze voortaan wel per ansichtkaart. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Droge aardappel eigenlijk. Geen passie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
NAC heeft de interesse in Mitta verlegd naar ene Segovia, jammer.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zegt alles hoe weinig interesse er is. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Ik vind het een verschrikkelijke speler om naar te kijken. Maar ik moet eerlijk zijn: hij stelt zich altijd netjes op tegenover Feyenoord. Loopt nooit te zeiken naar de media toe oid. |
|
|
|