|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nog geschorst.. tribune dus, dan zien we dat lekkere wijf van m tenminste nog eens een keertje. |
|
|
|
|
AndereHoekstra
|
|
|
Jaha Andre Hoekstra. Die miste nooit een kans en een harde werker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 23:27 schreef tomson het volgende:[..] Nog geschorst.. tribune dus, dan zien we dat lekkere wijf van m tenminste nog eens een keertje. definitief op de tribune.. kaart voor het leven |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 23:27 schreef tomson het volgende:[..] Nog geschorst.. tribune dus, dan zien we dat lekkere wijf van m tenminste nog eens een keertje. Bedoelje dat bessie dat vanmiddag 2 stoelen verder zat? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nee uit had ze geen kaartje voor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben gewoon trots op het ventje van 1.91. Heel goed. Mooi man. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahaha hij is de zoon die ik nooit heb gehad |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Stond spoorloos aan de deur ? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Derk Bolt die je koelkast leeg vreet |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zelfs je laatste fles pastis heeft ie nog leeg gezopen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij is ook verwekt met een fles pastis in mijn mik. Zondag zal hij 2 grote kansen missen maar er 2 inpeeren met zijn hoofd. Ik zal dan wederom mijn lofzang over Mitchel geven op dit forum.
zo niet verdrink ik mijn verdriet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2013 - 21:39 schreef piet de paler het volgende:Hij is ook verwekt met een fles pastis in mijn mik. Zondag zal hij 2 grote kansen missen maar er 2 inpeeren met zijn hoofd. Ik zal dan wederom mijn lofzang over Mitchel geven op dit forum. zo niet verdrink ik mijn verdriet. koppend is hij nog sterker als Pelle.hij slaat meer met het hoofd,en springt als t moet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, doe ja best tegen die kazensjouwerts zou ik zeggen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mitchell maak mij tevreden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deze jongen heeft alles om de top van Nederland aan te kunnen. met Nederland bedoel ik de eredivisie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Altijd respect voor die gozer gehad. Had wel eens vaker een kans mogen hebben. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Moet je ff de eerste 2 bladzijdes lezen! Zo positief waren we niet! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ah, MMM was me voor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
had m inderdaad eerder verwacht.. die jongen kan wel wat. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik ben heel benieuwd. Tot nu toe niet overtuigd, maar zijn manier van koppen afgelopen zondag zag er goed uit. Verder niet heel veel speciaals gezien. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 november 2013 - 19:21 schreef Bosifyable het volgende:Ik ben heel benieuwd. Tot nu toe niet overtuigd, maar zijn manier van koppen afgelopen zondag zag er goed uit. Verder niet heel veel speciaals gezien. Heeft ie voor morgen bewaard! :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 november 2013 - 19:21 schreef Bosifyable het volgende:Ik ben heel benieuwd. Tot nu toe niet overtuigd, maar zijn manier van koppen afgelopen zondag zag er goed uit. Verder niet heel veel speciaals gezien. goede spits..goed afleggen.aanspeelpunt.scherp voor de goal. geen grootse voetballer.. een echte spits. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: koppend wel,de rest niet |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 november 2013 - 23:37 schreef van geil het volgende:[..] goede spits..goed afleggen.aanspeelpunt.scherp voor de goal. geen grootse voetballer.. een echte spits. Dat heeft Kolder ook.. ;)
We zullen wel zien of Te Vrede meer dan dat is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: yep. ik denk,en hoop het. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan van de besten leren. Pvh, Pellè... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Stukken beter en gevaarlijker dan Armenteros.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die moet ook gewoon snel oprotten, wat een lul is dat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heeft nog veel te winnen qua balbehandeling. Maar niet slecht gespeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2013 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mitchell Te Vrede over het gelijkspel tegen AZ
|
|
|