|
|
Snakie
|
|
|
Slim van Ajax om op de site te zetten dat men een meevaller heeft bij de belastingdienst. Dat zien de andere (verkopende) clubs natuurlijk ook. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
ach ja , ze pissen er toch weer naast |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Precies! Zijn stelletje loser daar! Never slachvaardig en altijd achter het net vissen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
ZE weten vast een betere recher aanvaller voor minder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelofelijk die gasten,als je narsing en boerrigter beide heb als vleugelaanvallers dan is het gegarandeerd succes. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 - 16:50 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Precies! Zijn stelletje loser daar! Never slachvaardig en altijd achter het net vissen. Idd niet veel veranderd..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Never slagvaardig??? Of juist gewoon heel besluitvaardig?? Volgens mij zijn we twee keer op rij kampioen geworden door Frankie, terwijl ook de afgelopen twee jaar de halve wereld liep dat er een heel nieuw elftal gekocht moest worden.... Als er niks komt is dat een keuze van Ajax, zal iedereen weer gaan zeiken, en als we dan toch kampioen worden zal iedereen weer staan juichen...
Beetje hypocriet niet??? Eerst moest alles verkocht worden, en de afgelopen 2 jaar moet er weer alleen gekocht worden.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 - 20:03 schreef remco k het volgende:Never slagvaardig??? Of juist gewoon heel besluitvaardig?? Volgens mij zijn we twee keer op rij kampioen geworden door Frankie, terwijl ook de afgelopen twee jaar de halve wereld liep dat er een heel nieuw elftal gekocht moest worden.... Als er niks komt is dat een keuze van Ajax, zal iedereen weer gaan zeiken, en als we dan toch kampioen worden zal iedereen weer staan juichen... Beetje hypocriet niet??? Eerst moest alles verkocht worden, en de afgelopen 2 jaar moet er weer alleen gekocht worden.. Niks hypocriet...Frank heeft zelf aangegeven dat hij nog 3 versterkingen haalt mocht Jan verkocht worden....nooit achteruit kijken maar juist vooruit....dat deed van Marwijk ook weet je wel.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 - 22:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Niks hypocriet...Frank heeft zelf aangegeven dat hij nog 3 versterkingen haalt mocht Jan verkocht worden....nooit achteruit kijken maar juist vooruit....dat deed van Marwijk ook weet je wel.... Waar staat dat ik achteruit kijk. Ok kijk juist vooruit. Ajax wil een max bedrag betalen. Wil een club meer dan heeft die spelr pech en mag ie geen cl spelen en mag ie niet in het mooiste shirt van no spelen. Suljemani was ook zon zekerheid die gehaald moest worden. Wie zegt me dat narsingh het gaat laten zien. Matavsz moesten we halen want owh wat hadden we die nodig. Ook hij bakt er niks van in de punt bij een topclu. Nee hoor, uiteraard zou het mooi zijn als ie komt. Maar aangezien met een halve boerrigter en geen siggie afgelopen seizoen al de meeste goals maakten denk ik niet dat dit een zorgpuntje hoeft te zijn |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 - 20:03 schreef remco k het volgende:Never slagvaardig??? Of juist gewoon heel besluitvaardig?? Volgens mij zijn we twee keer op rij kampioen geworden door Frankie, terwijl ook de afgelopen twee jaar de halve wereld liep dat er een heel nieuw elftal gekocht moest worden.... Als er niks komt is dat een keuze van Ajax, zal iedereen weer gaan zeiken, en als we dan toch kampioen worden zal iedereen weer staan juichen... Beetje hypocriet niet??? Eerst moest alles verkocht worden, en de afgelopen 2 jaar moet er weer alleen gekocht worden.. niemand zal zeiken als we kampioen, worden. maar als er geen spelers bijkomen denk ik niet dat we het gaan redden. behalve als Vertonghen blijft... dan maken we een goede kans:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 12:17 schreef NatjosFC het volgende:[..] niemand zal zeiken als we kampioen, worden. maar als er geen spelers bijkomen denk ik niet dat we het gaan redden. behalve als Vertonghen blijft... dan maken we een goede kans:) En de meesten hebben het alleen maar over aanvallers terwijl we zonder Sigthorson en een half jaar zonder Boerrigter nu al de meeste goals van de ED hebben gemaakt, tel daarbij op dat Janssen niks gepresteerd heeft op een paar wedstrijden na.. Nee hoor, van mij hoeft er helemaal niks bij. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2012 - 20:43 schreef remco k het volgende:[..] En de meesten hebben het alleen maar over aanvallers terwijl we zonder Sigthorson en een half jaar zonder Boerrigter nu al de meeste goals van de ED hebben gemaakt, tel daarbij op dat Janssen niks gepresteerd heeft op een paar wedstrijden na.. Nee hoor, van mij hoeft er helemaal niks bij. er zal zeker wat bij moeten en de reden is heel simpel, de boer heeft aangegeven dat ajax wil overwinteren in de cl, stel dat lukt krijg je een zwaar en druk programma. danmoet je dus vergelijkbare spelers op kunnen stellen en dan kunje het niet redden met alleen jeugdspelers. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hallo ik geef Frankie volkomen gelijk we hebben vele jonge talenten en we laten ons niet meer uitkleden door die zakken vullers het is graag of niet graag zo blijven we gezond en punt 2 ik ben ook een voorstander van de voetballers die niet teken op de BANK wanneer er geen club komt voor Greg en Jan en/of Sulejmanie tekent geen nw contract verkopen of op de bank,die labyat van PSV had vorig seizoen gewoon in jong PSV gespeeld inplaats van in het eerste,tekenen bij Lissabon dan speel je maar niet,het wordt tijd dat de clubs zich niet meer laten inpakken door die figuren,het is graag of weg wezen.Sorry mijn mening of het punten kost of niet. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 17:23 schreef nora het volgende:Hallo ik geef Frankie volkomen gelijk we hebben vele jonge talenten en we laten ons niet meer uitkleden door die zakken vullers het is graag of niet graag zo blijven we gezond en punt 2 ik ben ook een voorstander van de voetballers die niet teken op de BANK wanneer er geen club komt voor Greg en Jan en/of Sulejmanie tekent geen nw contract verkopen of op de bank,die labyat van PSV had vorig seizoen gewoon in jong PSV gespeeld inplaats van in het eerste,tekenen bij Lissabon dan speel je maar niet,het wordt tijd dat de clubs zich niet meer laten inpakken door die figuren,het is graag of weg wezen.Sorry mijn mening of het punten kost of niet. is idd jou mening, waar ik volledig mee eens ben! Cruijff heeft ons verlos van pasanten en van wanbeleid hij heeft echt gestreden met alles wat hij heeft, waar wij mee eens zijn is ook het punt waar het beleid van Cruijff is. de visie van Barcelona spreekt ons natuurlijk aan, Maar hun salaris plafonds stijgen boven hun hoofd veel schulden daar, en als Ajax daar nu mee begint met het feit geen grote aankopen niet veel aankopen meer doen, dan worden wij nog meer een gezondere club in de toekomst dan we al zijn. we zullen een voorbeeld zijn voor vele clubs.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Mijn hekel aan psv is zoveel groter dan aan de rest dat geen enkele concurrentie of bedreiging vormt . En dat stamt eigenlijk uit de jaren tachtig toen ze de grote sier maakten met oudspelers van ajax die ze soms op achterbakse wijze wisten te strikken. Ze zijn succesvol en uit de boeren provincieshit gekropen met: Vanenburg, Kieft, Koeman, Lerby, Arnesen en probeerden ook nog even Rijkaard binnen te trekken die hufters!
Maar eigenlijk is mijn pesthekel alleen maar afgunst omdat zij ons zakelijk keer op keer aftroeven en ook nu ben ik bang dat zij ons weer zullen aftroeven!
Lekker stoer doen dat we Europese top moeten nastreven maar dan minimale salarissen willen betalen... Zijn onze nieuwe beleidsbepalers nu werkelijk zo naïef? ?? Ik ben bang van wel.
Lekker Narsingh naar psv laten vertrekken.... Slim bezig. Sowieso krijg ik tot op heden een niet al te sterke indruk van onze bejubelde overwinnaars op het vlak van onderhandelen en het binnenhalen van gewenste en benodigde versterkingen . Of deze moeten niet nodig worden geacht, in dat geval worden wij supporters niet goed geïnformeerd, terwijl zij er ook mede dankzij dezelfde supporters hen plek hebben kunnen veiligstellen t.o.v. Tenhave en consorten! !!
Wel kan ik me helemaal vinden in het idee om spelers die niet willen bijtekenen om over de rug van Ajax gratis de deur uit kunnen lopen terwijl ze mede door Ajax zijn ontwikkeld tot interessante spelers, lekker op de bank te zetten of helemaal uit de selectie te!! gooien. Ik zeg oprotten met deze egoistische klootzakken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2012 door Stanley -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 - 20:03 schreef remco k het volgende:Never slagvaardig??? Of juist gewoon heel besluitvaardig?? Volgens mij zijn we twee keer op rij kampioen geworden door Frankie, terwijl ook de afgelopen twee jaar de halve wereld liep dat er een heel nieuw elftal gekocht moest worden.... Als er niks komt is dat een keuze van Ajax, zal iedereen weer gaan zeiken, en als we dan toch kampioen worden zal iedereen weer staan juichen... Beetje hypocriet niet??? Eerst moest alles verkocht worden, en de afgelopen 2 jaar moet er weer alleen gekocht worden.. Als er al iemand hypocriet is dan ben jij dat. Lekker achteraf stoere praat hebben over twee kampioenschappen, terwijl iedereen met gezond verstand weet dat metname het laatste kampioenschap ontzettend stinkmazzel is geweest en niks met visie of goed voetbal te maken had.
Gelukkig en zonder geluk vaart niemand wel, maar laten we vooral eerlijk blijven zodat psv niet weer de komende zeven jaar kampioen wordt! !!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2012 door Stanley -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 17:36 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] is idd jou mening, waar ik volledig mee eens ben! Cruijff heeft ons verlos van pasanten en van wanbeleid hij heeft echt gestreden met alles wat hij heeft, waar wij mee eens zijn is ook het punt waar het beleid van Cruijff is. de visie van Barcelona spreekt ons natuurlijk aan, Maar hun salaris plafonds stijgen boven hun hoofd veel schulden daar, en als Ajax daar nu mee begint met het feit geen grote aankopen niet veel aankopen meer doen, dan worden wij nog meer een gezondere club in de toekomst dan we al zijn. we zullen een voorbeeld zijn voor vele clubs. En wat iedereen altijd al die tijd vergeten is dat Cruijff iedereen om zijn vinger wint en altijd alleen maar uit is op macht voor eigen gewin. Hij verwijt alles en iedereen om zich heen, maar is zelf ondertussen ook bezig met vriendjespolitiek (wie gelooft dat al zijn aanbevelingen de juiste keuzes zijn is erg blind) Het volledige jeugdprogramma en huidige situatie qua opzet met de jeugd; geloven jullie nu werkelijk dat Cruijff dit allemaal bedacht heeft? De persoon die jullie allemaal zo haten terwijl deze persoon velen malen meer heeft betekend voor de club is hier de bedenker van geweest en is hiermee begonnen. Ja van Gaal idd. Cruijff doet niets anders dan weggezakte idealen opnieuw toepassen, omdat dit de kracht is van Ajax. Het is nodig maar niets nieuws. Hij mag van Gaal niet, maar gebruikt wel zijn ideeen. Hoe bedoel je hyporcriet. De jeugd komt nu weer beter op orde, dat klopt, maar hij moet niet doen alsof hij de grote man is die dit verzonnen heeft. Dit zal niet in goede aarde vallen bij jullie maar dit kan mij niet schelen. Sommige van jullie hebben gewoon grote oogkleppen op en willen het niet zien. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Laat die clubs maar veel vragen...dan gooien ze automatisch hun eigen glazen in...een talent zal dan nooit meer heel lang tekenen en kan na het uitdienen van zijn contract transfervrij weg...ik zou er ook niet aan moeten denken om 5 jaar tegen me zin ergens te werken...of gewoon een gelimiteerde transfersom in het contract....niemand in nederland kan de hoofdprijs betalen, dus moet ajax juist nu investeren in de jeugd...en alleen een directe versterking kopen...laat de anderen maar kopen en geld over de balk smijten...we hebben gezien hoe psv het deed met al die aankopen...ik zeg twee aankopen...narsingh en viergever...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 12:59 schreef hippy het volgende:Laat die clubs maar veel vragen...dan gooien ze automatisch hun eigen glazen in...een talent zal dan nooit meer heel lang tekenen en kan na het uitdienen van zijn contract transfervrij weg...ik zou er ook niet aan moeten denken om 5 jaar tegen me zin ergens te werken...of gewoon een gelimiteerde transfersom in het contract....niemand in nederland kan de hoofdprijs betalen, dus moet ajax juist nu investeren in de jeugd...en alleen een directe versterking kopen...laat de anderen maar kopen en geld over de balk smijten...we hebben gezien hoe psv het deed met al die aankopen...ik zeg twee aankopen...narsingh en viergever... helemaal mee eens, dan hebben we als we Schöne mee rekenen voor elke linie een versterking. als Boer dan nog een 2e spits wil zou dat kunnen maar denk niet dat we een 2e spits gaan halen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 09:20 schreef Stanley het volgende:[..] Als er al iemand hypocriet is dan ben jij dat. Lekker achteraf stoere praat hebben over twee kampioenschappen, terwijl iedereen met gezond verstand weet dat metname het laatste kampioenschap ontzettend stinkmazzel is geweest en niks met visie of goed voetbal te maken had. Gelukkig en zonder geluk vaart niemand wel, maar laten we vooral eerlijk blijven zodat psv niet weer de komende zeven jaar kampioen wordt! !!!! We zijn kampioen geworden omdat we het beste team hadden, het zal vast geen geluk zijn geweest dat Ajax de meeste goals van de ED heeft gemaakt of wel soms?? En dat zelfs zonder Sigthorson en een half seizoen zonder Boerrigter en Sulejmani.. Voorin zit het in mijn ogen wel snor al heb ik altijd gezegd dat Narsingh een versterking zal zijn, alleen moet men niet te hoog van de toren blazen..
Overigens snap ik de term hypocriet niet helemaal in je uitleg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 11:56 schreef Peterhs het volgende:[..] En wat iedereen altijd al die tijd vergeten is dat Cruijff iedereen om zijn vinger wint en altijd alleen maar uit is op macht voor eigen gewin. Hij verwijt alles en iedereen om zich heen, maar is zelf ondertussen ook bezig met vriendjespolitiek (wie gelooft dat al zijn aanbevelingen de juiste keuzes zijn is erg blind) Het volledige jeugdprogramma en huidige situatie qua opzet met de jeugd; geloven jullie nu werkelijk dat Cruijff dit allemaal bedacht heeft? De persoon die jullie allemaal zo haten terwijl deze persoon velen malen meer heeft betekend voor de club is hier de bedenker van geweest en is hiermee begonnen. Ja van Gaal idd. Cruijff doet niets anders dan weggezakte idealen opnieuw toepassen, omdat dit de kracht is van Ajax. Het is nodig maar niets nieuws. Hij mag van Gaal niet, maar gebruikt wel zijn ideeen. Hoe bedoel je hyporcriet. De jeugd komt nu weer beter op orde, dat klopt, maar hij moet niet doen alsof hij de grote man is die dit verzonnen heeft. Dit zal niet in goede aarde vallen bij jullie maar dit kan mij niet schelen. Sommige van jullie hebben gewoon grote oogkleppen op en willen het niet zien. Is helemaal niet waar wat je zegt, Cruijff is hier in eind jaren 80 al mee begonnen en van Gaal heeft hier de vruchten van geplukt en heeft er een goed vervolg aan gegeven.. Zou het zomaar zijn dat iedere Catalaan helemaal wild is van Cruijff en hem het brein noemt achter de successen van Barcelona?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 17:03 schreef remco k het volgende:[..] Is helemaal niet waar wat je zegt, Cruijff is hier in eind jaren 80 al mee begonnen en van Gaal heeft hier de vruchten van geplukt en heeft er een goed vervolg aan gegeven.. Zou het zomaar zijn dat iedere Catalaan helemaal wild is van Cruijff en hem het brein noemt achter de successen van Barcelona?? toen inderdaad van gaal aan het roer kwam hoefde hij alleen te blijven doen waar cruijff mee bezig was. zelfde als toen low bonscoach werdt, klinssman had alles al neergezet! maar over cruijff. heel barca ziet hem inderdaad als de held en degene die achter het succes zit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
op het topic mag wat mij betreft een slotje! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 17:03 schreef remco k het volgende:[..] Zou het zomaar zijn dat iedere Catalaan helemaal wild is van Cruijff en hem het brein noemt achter de successen van Barcelona?? Als Cruijff biuj Ajax de helft van de erkenning kreeg die hij bij Barca krijgt zou alle shit van het afgelopen jaar nooit zijn gebeurt. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 09:20 schreef Stanley het volgende:[..] Als er al iemand hypocriet is dan ben jij dat. Lekker achteraf stoere praat hebben over twee kampioenschappen, terwijl iedereen met gezond verstand weet dat metname het laatste kampioenschap ontzettend stinkmazzel is geweest en niks met visie of goed voetbal te maken had. Gelukkig en zonder geluk vaart niemand wel, maar laten we vooral eerlijk blijven zodat psv niet weer de komende zeven jaar kampioen wordt! !!!! En jij noemt jezelf Ajacied?? Het was voor het eerst in jaren dat er weer een kampioenschap werd gevierd dat eerder dan de laatste speeldag was binnengehaald, en we haalden het eigenlijk 2 dagen voor het einde binnen! Ook hadden we weer een fantastische reeks op het eind, waardoor we het gewoon hartstikke terecht zijn en niet met geluk!! Kijk jezelf maar eens na, nepper |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 - 20:03 schreef remco k het volgende:Never slagvaardig??? Of juist gewoon heel besluitvaardig?? Volgens mij zijn we twee keer op rij kampioen geworden door Frankie, terwijl ook de afgelopen twee jaar de halve wereld liep dat er een heel nieuw elftal gekocht moest worden.... Als er niks komt is dat een keuze van Ajax, zal iedereen weer gaan zeiken, en als we dan toch kampioen worden zal iedereen weer staan juichen... Beetje hypocriet niet??? Eerst moest alles verkocht worden, en de afgelopen 2 jaar moet er weer alleen gekocht worden.. Mr. Wiseguy weer. Ja in de nationale Mickey Mouse competitie lukt het nog wel met kleuters als Imbicilio en Lukoki. Wil je internationaal ook eindelijk weer eens succes hebben zullen ze moeten INVESTEREN! Let maar op, PSV gaat er weer met Narsingh vandoor omdat ze ergens weer een parkeerplaats hebben verkocht! Er is nog steeds geen REET veeranderd! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 23:09 schreef echte ajaxfan! het volgende:[..] Mr. Wiseguy weer. Ja in de nationale Mickey Mouse competitie lukt het nog wel met kleuters als Imbicilio en Lukoki. Wil je internationaal ook eindelijk weer eens succes hebben zullen ze moeten INVESTEREN! Let maar op, PSV gaat er weer met Narsingh vandoor omdat ze ergens weer een parkeerplaats hebben verkocht! Er is nog steeds geen REET veeranderd! Misschien gewoon bij de topics blijven droplul i.p.v. direct op de persoonlijke toer te gaan, dat jij het niet met me eens bent is 1 prima, maar verwoord dat gewoon eens een keer met inhoudelijk goed beargumenteerde reacties i.p.v. deze complete onzin..
Er is niks veranderd??? Waarom zijn we dan 2 keer kampioen geworden, zijn we langzaam aan de weg Cruijff aan het bewandelen zoals vrijwel iedere supporter van Ajax dat graag zou willen en waarom hebben we dan geen salarishuis meer met spelers die meer dan 2 miljoen verdienen en waarom hebben we dan ineens heel wat minder contractspelers??? Waarom hebben we nu wel een voetbalminded RVC en dadelijk eveneens een volledige voetbalminded directie??? Waarom wordt er nu wel gebruikt gemaakt van de jeugd?? Waarom worden er dan nu geen exorbitant hoge salarissen betaald??
Hey dat is grappig, er is toch wel degelijk iets veranderd, dat jij het niet eens was met wat er aan het veranderen is is je eigen probleem, en heel misschien had je daar over na moeten denken toen iedere Ajacied vrijwel blind achter onze grote verlosser aan liep te hollen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 23:09 schreef echte ajaxfan! het volgende:[..] Mr. Wiseguy weer. Ja in de nationale Mickey Mouse competitie lukt het nog wel met kleuters als Imbicilio en Lukoki. Wil je internationaal ook eindelijk weer eens succes hebben zullen ze moeten INVESTEREN! Let maar op, PSV gaat er weer met Narsingh vandoor omdat ze ergens weer een parkeerplaats hebben verkocht! Er is nog steeds geen REET veeranderd! geen reet veranderd?
volgens mij gaven we vroeger altijd miljoenen uit. nu doen we dat niet meer, is dat juist niet de visie. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Als je je eigen spelers niet met respect kan behandelen... wat voor "fan" ben je dan? Doe normaal man.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 18:42 schreef NatjosFC het volgende:[..] geen reet veranderd? volgens mij gaven we vroeger altijd miljoenen uit. nu doen we dat niet meer, is dat juist niet de visie. Eens. Kijk terug in de geschiedenis. Ajax is altijd het meest succesvol geweest als het teerde op spelers uit de eigen opleiding. Dat was zo in de jaren 70, in de jaren 90 en nu ook weer met de Boer aan het roer. Lijkt me juist goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juni 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 19:54 schreef Eide het volgende:[..] Als je je eigen spelers niet met respect kan behandelen... wat voor "fan" ben je dan? Doe normaal man. [..] Eens. Kijk terug in de geschiedenis. Ajax is altijd het meest succesvol geweest als het teerde op spelers uit de eigen opleiding. Dat was zo in de jaren 70, in de jaren 90 en nu ook weer met de Boer aan het roer. Lijkt me juist goed. idd, al wordt het opleiden verziekt door de topclubs... |
|
|
|
|
Bertondebom
|
|
|
Allicht worden die spelers nu niet drie miljoen duurder. |
|
|
|
|
Bertondebom
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Gelukkig hoeft er hier geen ruzie te worden gevoerd om eensgezind te worden :-P
Maar ik ben het helemaal eens, Ajax heeft nu juist de visie ontwikkeld om geen bakken met geld á la Sulejmani uit te geven, en dat is de visie van JC en de Boer, en nu dus ook van Ajax. En degene die het daar niet mee eens zijn moeetn misschien een lobby gaan voeren om de toppers Ten Have en Olfers binnen te halen en JC eruit te schoppen ??? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 16:21 schreef Ajx het volgende:Gelukkig hoeft er hier geen ruzie te worden gevoerd om eensgezind te worden :-P Alles is te regelen hoor :) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Gewoon niet te duur kopen, is goed voor de hele competitie en ook voor de ontwikkeling voor oranje spelers...krijgen ze niet gauw kapsones...ik bedoel als je maar lang genoeg volhoudt, niet de hoofdprijs te betalen kunnen ze alleen aan het buitenland verkopen...en dat moet een jong talent ook maar willen...vraag en aanbod...maar das logisch...de kans dat een talent niet verlengd wordt dan groter en zullen ze voor lagere bedragen, sneller verkopen... |
|
|
|