BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoopvolle of toch minder euforische voorspellingen..

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 juni 2012 - 23:03   quote  deeplink  
Tot nu toe kunnen we 5 nieuwe spelers verwelkomen waaronder toch wel aardige namen zoals Immers en Vormer..
Met Janmaat als de nieuwe linksback gaan we ook iets vooruit.Toch is het afscheid van waterdragers als Guidetti en El Ahmadi een zware aderlating...Nu weten we niet wat die 2 eventuele Nooren voor extra toegevoegde waarden gaan krijgen maar ik denk dat het seizoen van afgelopen seizoen niet te evenaarden is..

Bron: EPS Edje en Kurva tempex Manfred!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 juni 2012 - 23:04   quote  deeplink  
Maar afgelopen seizoen was ook een fantastisch seizoen, zal zeker niet makkelijk worden..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 juni 2012 - 00:52   quote  deeplink  
Het zijn supporters met te hoge verwachtingen die vinden dat Feyenoord dit afgelopen seizoen moet gaan evenaren.

Bullshit.
We're only halfway...
Linkerd
 Linkerd - donderdag 28 juni 2012 - 01:06   quote  deeplink  
Ach, hoge verwachtingen kunnen alleen kwaad als je de eventuele teleurstelling niet kan 'handelen'. Ik denk echt dat ze nog een treetje hoger kunnen, maar als ze zich mochten plaatsen voor de groepsfase van de champions league, dan wordt de competitie een drama.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 juni 2012 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 01:06 schreef Linkerd het volgende:
Ach, hoge verwachtingen kunnen alleen kwaad als je de eventuele teleurstelling niet kan 'handelen'. Ik denk echt dat ze nog een treetje hoger kunnen, maar als ze zich mochten plaatsen voor de groepsfase van de champions league, dan wordt de competitie een drama.
Geen woord aan toe te voegen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 28 juni 2012 - 02:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2012 - 23:03 schreef Leon FR1908 het volgende:
Tot nu toe kunnen we 5 nieuwe spelers verwelkomen waaronder toch wel aardige namen zoals Immers en Vormer..
Met Janmaat als de nieuwe linksback gaan we ook iets vooruit.Toch is het afscheid van waterdragers als Guidetti en El Ahmadi een zware aderlating...Nu weten we niet wat die 2 eventuele Nooren voor extra toegevoegde waarden gaan krijgen maar ik denk dat het seizoen van afgelopen seizoen niet te evenaarden is..

Bron: EPS Edje en Kurva tempex Manfred!
LEON! Wakker blijven. Janmaat is rechtsback ipv linksback. El Ahmadi en Guidetti waren natuurlijk geen waterdragers... maar sterkhouders! Leerdam is bijvoorbeeld een waterdrager.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juni 2012 - 06:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 02:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

LEON! Wakker blijven. Janmaat is rechtsback ipv linksback. El Ahmadi en Guidetti waren natuurlijk geen waterdragers... maar sterkhouders! Leerdam is bijvoorbeeld een waterdrager.
Helemaal gelijk maar ontopic gezien een slechte bijdragen maat!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 28 juni 2012 - 08:34   quote  deeplink  
Ik ga voor het rechter rijtje, valt het allemaal best mee.
Suijltje
 Suijltje - donderdag 28 juni 2012 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 08:34 schreef hoogvliet010 het volgende:
Ik ga voor het rechter rijtje, valt het allemaal best mee.
Blijf nou eens 1 keer serieus Hoogie;)
Ik gok op een kampioenschap, niks rechterrijtje.......
Krijg/heb er veel vertrouwen in nu al.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juni 2012 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 10:19 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Blijf nou eens 1 keer serieus Hoogie;)
Ik gok op een kampioenschap, niks rechterrijtje.......
Krijg/heb er veel vertrouwen in nu al.....
Ik heb echt sterk mijn twijfels Djee,erg veel waardevolle spelers vertrokken..
We krijgen er wel wat voor terug maar dat moet allemaal op elkaar ingespeelt raken..
Hoelang dat gaat duren?
Suijltje
 Suijltje - donderdag 28 juni 2012 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 10:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb echt sterk mijn twijfels Djee,erg veel waardevolle spelers vertrokken..
We krijgen er wel wat voor terug maar dat moet allemaal op elkaar ingespeelt raken..
Hoelang dat gaat duren?
Tja........
De Spot
 De Spot - donderdag 28 juni 2012 - 11:12   quote  deeplink  
We zijn zoveel slechter geworden ten opzichte met vorigjaar,Guidetti Bakkal en Karim zijn klasse spelers.

Ik vind alleen Janmaat en echte versterking..Vormer is een prima speler maar geen creativiteit en scorend vermogen.
Immers Goossens en Ten vrede zijn Feyenoord onwaardig.
En wie moet ze er voorin gaan binnen trappen.
Fernandez aardige speler Auschabar...veelste licht...ik denk mits er een goede spits komt europees voetbal heel moeilijk gaat worden.

Hoop dat ik geen gelijk krijg!!!!
De Spot
 De Spot - donderdag 28 juni 2012 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 10:19 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Blijf nou eens 1 keer serieus Hoogie;)
Ik gok op een kampioenschap, niks rechterrijtje.......
Krijg/heb er veel vertrouwen in nu al.....
waardeer je positieve houding,maar ik denk van niet..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 juni 2012 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 11:12 schreef De Spot het volgende:
We zijn zoveel slechter geworden ten opzichte met vorigjaar,Guidetti Bakkal en Karim zijn klasse spelers.

Ik vind alleen Janmaat en echte versterking..Vormer is een prima speler maar geen creativiteit en scorend vermogen.
Immers Goossens en Ten vrede zijn Feyenoord onwaardig.
En wie moet ze er voorin gaan binnen trappen.
Fernandez aardige speler Auschabar...veelste licht...ik denk mits er een goede spits komt europees voetbal heel moeilijk gaat worden.

Hoop dat ik geen gelijk krijg!!!!
mooi gesproken..zit zeker een kern van waarheid in , zeker wat Goossens en Ten Vrede betreft
JanM
 JanM - donderdag 28 juni 2012 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 11:12 schreef De Spot het volgende:
We zijn zoveel slechter geworden ten opzichte met vorigjaar,Guidetti Bakkal en Karim zijn klasse spelers.

Ik vind alleen Janmaat en echte versterking..Vormer is een prima speler maar geen creativiteit en scorend vermogen.
Immers Goossens en Ten vrede zijn Feyenoord onwaardig.
En wie moet ze er voorin gaan binnen trappen.
Fernandez aardige speler Auschabar...veelste licht...ik denk mits er een goede spits komt europees voetbal heel moeilijk gaat worden.

Hoop dat ik geen gelijk krijg!!!!
Toch gek dat Van Geel spreekt over een hoger niveau dan vorig jaar ...

Janmaat is m.i. een echte rechtsback, terwijl Leerdam meer middenvelder is = versterking

Vormer heeft meer gescoord dan El Ahmadi (5 in 29 wedstrijden + 3 assists <=> 2 in 31 wedstrijden + 5 assists) dus hij heeft meer scorend vermogen. Wat betreft creativiteit leveren we wel iets in denk ik, maar daarvoor hebben we Clasie!

Dat Immers, Goossens en Te Vrede Feyenoord-onwaaridge spelers zijn vind ik te ver gaan. Verwacht veel van Immers. Bakkal was te vaak onzichtbaar, terwijl Immers er altijd voor zal gaan. Goossens en Te Vrede zulen moeten vechten voor een plek denk ik en hopelijk maken ze het Koeman moeilijk: een brede selectie is noodzakelijk!

Misschien komt er nog een spits bij en anders mogen Fernandez en Achahbar het gaan uitvechten.

Waarschijnlijk krijg je dus géén gelijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 28 juni 2012 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 06:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Helemaal gelijk maar ontopic gezien een slechte bijdragen maat!
hehe :)

Met de komst van Janmaat en het gegeven dat vooral Indi, De Vrij en Mulder zich ontwikkeld hebben vind ik dat onze verdediging er veel beter voorstaat dan begin vorig jaar. Vlaar neemt ook weer brok ervaring mee van het EK. Bovendien is onze bank voor de verdediging veel sterker geworden.

Karim was een sterkhouder, maar Vormer kan zijn verlies opvangen. Hij heeft zoals JanM al zei meer scorend vermogen, al is hij wat minder technisch. Klein voordeeltje nog wel is dat Vormer geen ramadans of Afrika Cups heeft, waardoor hij minder fit of afwezig zou zijn. Vormer heeft ook een betere traptechniek, al speelt Karim weer makkelijker een mannetje uit. Ze ontlopen elkaar weinig denk ik. Beide zijn ook heel constant, dus daar kun je op bouwen.

Bakkal was een nuttige speler en hij heeft wat belangrijke goals gemaakt. Desalniettemin was hij lang niet altijd belangrijk. Lex is een heel ander type speler op die positie. Maar ook hij kan een goal maken, hij is ook constanter denk ik, al is hij wat minder verfijnd dan Bakkal en tactisch ook wat minder. Maar zijn inzet en power liggen dan weer hoger, dus ik heb goede hoop dat Lex die leegte van Bakkal op kan vullen. Blijft wel afwachten natuurlijk.

Guidetti is het grootste verlies, niet zozeer omdat hij de beste speler was, maar omdat er (nog) geen vervanger voor hem is. Desalniettemin moeten we zijn invloed niet overdrijven. Hij speelde 23 wedstrijden (hij miste 1/3 van de competie). Bovendien had hij een paar wedstrijden aanloopperiode nodig en ook in zijn laatste wedstrijden scoorden hij minder dan in de winter. Onze laatste 11 wedstrijden verloren we niet. 9 keer winst, 2 maal gelijk. We scoorden 22 keer. Daarvan kwamen er slechts 2 van Guidetti. Guidetti is niet onmisbaar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 28 juni 2012 - 14:16   quote  deeplink  
Kortom ik denk dat wel in vergelijking met begin volgend jaar er beter voorstonden, maar toen groeiden we in het seizoen, ik denk dat daar minder potentie voor is. Ik hoop overigens dat beide Noren komen. Zijn goede spelers. Een evenaring van vorig jaar is mogelijk, maar ik denk dat je realistisch moet zijn en moet stellen dat Ajax en PSV waarschijnlijk 1 en 2 gaan worden. Wij doen echter niet onder voor de rest. 3de plaats is prima haalbaar. En PSV had vorig jaar ook de beste kansen kampioen te worden op voorhand. Niet gelukt. Falen Ajax/PSV dan kunnen we nog verder omhoog kijken. 3/4e plaats lijkt mij een aardige doelstelling.
JanM
 JanM - donderdag 28 juni 2012 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 14:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hehe :)

Met de komst van Janmaat en het gegeven dat vooral Indi, De Vrij en Mulder zich ontwikkeld hebben vind ik dat onze verdediging er veel beter voorstaat dan begin vorig jaar. Vlaar neemt ook weer brok ervaring mee van het EK. Bovendien is onze bank voor de verdediging veel sterker geworden.

Karim was een sterkhouder, maar Vormer kan zijn verlies opvangen. Hij heeft zoals JanM al zei meer scorend vermogen, al is hij wat minder technisch. Klein voordeeltje nog wel is dat Vormer geen ramadans of Afrika Cups heeft, waardoor hij minder fit of afwezig zou zijn. Vormer heeft ook een betere traptechniek, al speelt Karim weer makkelijker een mannetje uit. Ze ontlopen elkaar weinig denk ik. Beide zijn ook heel constant, dus daar kun je op bouwen.

Bakkal was een nuttige speler en hij heeft wat belangrijke goals gemaakt. Desalniettemin was hij lang niet altijd belangrijk. Lex is een heel ander type speler op die positie. Maar ook hij kan een goal maken, hij is ook constanter denk ik, al is hij wat minder verfijnd dan Bakkal en tactisch ook wat minder. Maar zijn inzet en power liggen dan weer hoger, dus ik heb goede hoop dat Lex die leegte van Bakkal op kan vullen. Blijft wel afwachten natuurlijk.

Guidetti is het grootste verlies, niet zozeer omdat hij de beste speler was, maar omdat er (nog) geen vervanger voor hem is. Desalniettemin moeten we zijn invloed niet overdrijven. Hij speelde 23 wedstrijden (hij miste 1/3 van de competie). Bovendien had hij een paar wedstrijden aanloopperiode nodig en ook in zijn laatste wedstrijden scoorden hij minder dan in de winter. Onze laatste 11 wedstrijden verloren we niet. 9 keer winst, 2 maal gelijk. We scoorden 22 keer. Daarvan kwamen er slechts 2 van Guidetti. Guidetti is niet onmisbaar.
Prima analyse en Feyenoord heeft idd bewezen ook zonder Guidetti resultaten te kunnen halen. Als het meezit neemt Immers het stokje van hem over wat betreft vechtlust en het opzwepen van medespelers ern publiek!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 28 juni 2012 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 17:09 schreef JanM het volgende:

[..]

Prima analyse en Feyenoord heeft idd bewezen ook zonder Guidetti resultaten te kunnen halen. Als het meezit neemt Immers het stokje van hem over wat betreft vechtlust en het opzwepen van medespelers ern publiek!
Ik hoop dat Lex dat kan inderdaad! Van Geel koopt ook nadrukkelijk in op mentaliteit. Ook die Noren schijnen een uitstekend wedstrijdmentaliteit te hebben.
Rickie
 Rickie - donderdag 28 juni 2012 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 14:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hehe :)

Met de komst van Janmaat en het gegeven dat vooral Indi, De Vrij en Mulder zich ontwikkeld hebben vind ik dat onze verdediging er veel beter voorstaat dan begin vorig jaar. Vlaar neemt ook weer brok ervaring mee van het EK. Bovendien is onze bank voor de verdediging veel sterker geworden.

Karim was een sterkhouder, maar Vormer kan zijn verlies opvangen. Hij heeft zoals JanM al zei meer scorend vermogen, al is hij wat minder technisch. Klein voordeeltje nog wel is dat Vormer geen ramadans of Afrika Cups heeft, waardoor hij minder fit of afwezig zou zijn. Vormer heeft ook een betere traptechniek, al speelt Karim weer makkelijker een mannetje uit. Ze ontlopen elkaar weinig denk ik. Beide zijn ook heel constant, dus daar kun je op bouwen.

Bakkal was een nuttige speler en hij heeft wat belangrijke goals gemaakt. Desalniettemin was hij lang niet altijd belangrijk. Lex is een heel ander type speler op die positie. Maar ook hij kan een goal maken, hij is ook constanter denk ik, al is hij wat minder verfijnd dan Bakkal en tactisch ook wat minder. Maar zijn inzet en power liggen dan weer hoger, dus ik heb goede hoop dat Lex die leegte van Bakkal op kan vullen. Blijft wel afwachten natuurlijk.

Guidetti is het grootste verlies, niet zozeer omdat hij de beste speler was, maar omdat er (nog) geen vervanger voor hem is. Desalniettemin moeten we zijn invloed niet overdrijven. Hij speelde 23 wedstrijden (hij miste 1/3 van de competie). Bovendien had hij een paar wedstrijden aanloopperiode nodig en ook in zijn laatste wedstrijden scoorden hij minder dan in de winter. Onze laatste 11 wedstrijden verloren we niet. 9 keer winst, 2 maal gelijk. We scoorden 22 keer. Daarvan kwamen er slechts 2 van Guidetti. Guidetti is niet onmisbaar.
+ 10
Rickie
 Rickie - donderdag 28 juni 2012 - 18:40   quote  deeplink  
Fernandez kan er ook genoeg inschieten, moettie wel de kans krijgen. Ben totaal niet negatief alleen hoop ik dat ze Europa Leage gaan spelen en geen CL, is 2 stapjes te hoog
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 28 juni 2012 - 19:02   quote  deeplink  
Wat zit er tussen de EL en de CL in dan, waardoor het 2 stapjes te hoog wordt?
Rickie
 Rickie - donderdag 28 juni 2012 - 19:06   quote  deeplink  
Ook 020 heeft niets in de CL te zoeken, ze zullen hun handen vol hebben als ze in de EL terecht komen
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 juni 2012 - 19:24   quote  deeplink  
Valt doodeenvoudig weinig zinnigs te zeggen over sterker/zwakker dan vorig jaar.
Feyenoord heeft het óók goed gedaan als ze 5e worden.
FR.rolde
 FR.rolde - donderdag 28 juni 2012 - 19:36   quote  deeplink  
Als koeman er weer een team van maakt kunnen we weer heel ver komen. 2 seizoenen geleden hadden toch (op papier) een beter team als vorig seizoen.
tomson
 tomson - donderdag 28 juni 2012 - 19:37   quote  deeplink  
Ik kan er weinig over zeggen. Eerst de nieuwe selectie compleet hebben en eens een paar wedstrijden zien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juni 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 14:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hehe :)

Met de komst van Janmaat en het gegeven dat vooral Indi, De Vrij en Mulder zich ontwikkeld hebben vind ik dat onze verdediging er veel beter voorstaat dan begin vorig jaar. Vlaar neemt ook weer brok ervaring mee van het EK. Bovendien is onze bank voor de verdediging veel sterker geworden.

Karim was een sterkhouder, maar Vormer kan zijn verlies opvangen. Hij heeft zoals JanM al zei meer scorend vermogen, al is hij wat minder technisch. Klein voordeeltje nog wel is dat Vormer geen ramadans of Afrika Cups heeft, waardoor hij minder fit of afwezig zou zijn. Vormer heeft ook een betere traptechniek, al speelt Karim weer makkelijker een mannetje uit. Ze ontlopen elkaar weinig denk ik. Beide zijn ook heel constant, dus daar kun je op bouwen.

Bakkal was een nuttige speler en hij heeft wat belangrijke goals gemaakt. Desalniettemin was hij lang niet altijd belangrijk. Lex is een heel ander type speler op die positie. Maar ook hij kan een goal maken, hij is ook constanter denk ik, al is hij wat minder verfijnd dan Bakkal en tactisch ook wat minder. Maar zijn inzet en power liggen dan weer hoger, dus ik heb goede hoop dat Lex die leegte van Bakkal op kan vullen. Blijft wel afwachten natuurlijk.

Guidetti is het grootste verlies, niet zozeer omdat hij de beste speler was, maar omdat er (nog) geen vervanger voor hem is. Desalniettemin moeten we zijn invloed niet overdrijven. Hij speelde 23 wedstrijden (hij miste 1/3 van de competie). Bovendien had hij een paar wedstrijden aanloopperiode nodig en ook in zijn laatste wedstrijden scoorden hij minder dan in de winter. Onze laatste 11 wedstrijden verloren we niet. 9 keer winst, 2 maal gelijk. We scoorden 22 keer. Daarvan kwamen er slechts 2 van Guidetti. Guidetti is niet onmisbaar.
Echt een hele goeie bijdragen kerel,zie je nu wel dat je het kan !! :-)
De Pater
 De Pater - donderdag 28 juni 2012 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 14:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hehe :)

Met de komst van Janmaat en het gegeven dat vooral Indi, De Vrij en Mulder zich ontwikkeld hebben vind ik dat onze verdediging er veel beter voorstaat dan begin vorig jaar. Vlaar neemt ook weer brok ervaring mee van het EK. Bovendien is onze bank voor de verdediging veel sterker geworden.

Karim was een sterkhouder, maar Vormer kan zijn verlies opvangen. Hij heeft zoals JanM al zei meer scorend vermogen, al is hij wat minder technisch. Klein voordeeltje nog wel is dat Vormer geen ramadans of Afrika Cups heeft, waardoor hij minder fit of afwezig zou zijn. Vormer heeft ook een betere traptechniek, al speelt Karim weer makkelijker een mannetje uit. Ze ontlopen elkaar weinig denk ik. Beide zijn ook heel constant, dus daar kun je op bouwen.

Bakkal was een nuttige speler en hij heeft wat belangrijke goals gemaakt. Desalniettemin was hij lang niet altijd belangrijk. Lex is een heel ander type speler op die positie. Maar ook hij kan een goal maken, hij is ook constanter denk ik, al is hij wat minder verfijnd dan Bakkal en tactisch ook wat minder. Maar zijn inzet en power liggen dan weer hoger, dus ik heb goede hoop dat Lex die leegte van Bakkal op kan vullen. Blijft wel afwachten natuurlijk.

Guidetti is het grootste verlies, niet zozeer omdat hij de beste speler was, maar omdat er (nog) geen vervanger voor hem is. Desalniettemin moeten we zijn invloed niet overdrijven. Hij speelde 23 wedstrijden (hij miste 1/3 van de competie). Bovendien had hij een paar wedstrijden aanloopperiode nodig en ook in zijn laatste wedstrijden scoorden hij minder dan in de winter. Onze laatste 11 wedstrijden verloren we niet. 9 keer winst, 2 maal gelijk. We scoorden 22 keer. Daarvan kwamen er slechts 2 van Guidetti. Guidetti is niet onmisbaar.
Niets te veel of te weinig gezegd, knap uiteengezet. Zou het wel lekker vinden als die Noor Singh Vormer komt vergezellen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 juni 2012 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 14:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hehe :)

Met de komst van Janmaat en het gegeven dat vooral Indi, De Vrij en Mulder zich ontwikkeld hebben vind ik dat onze verdediging er veel beter voorstaat dan begin vorig jaar. Vlaar neemt ook weer brok ervaring mee van het EK. Bovendien is onze bank voor de verdediging veel sterker geworden.

Karim was een sterkhouder, maar Vormer kan zijn verlies opvangen. Hij heeft zoals JanM al zei meer scorend vermogen, al is hij wat minder technisch. Klein voordeeltje nog wel is dat Vormer geen ramadans of Afrika Cups heeft, waardoor hij minder fit of afwezig zou zijn. Vormer heeft ook een betere traptechniek, al speelt Karim weer makkelijker een mannetje uit. Ze ontlopen elkaar weinig denk ik. Beide zijn ook heel constant, dus daar kun je op bouwen.

Bakkal was een nuttige speler en hij heeft wat belangrijke goals gemaakt. Desalniettemin was hij lang niet altijd belangrijk. Lex is een heel ander type speler op die positie. Maar ook hij kan een goal maken, hij is ook constanter denk ik, al is hij wat minder verfijnd dan Bakkal en tactisch ook wat minder. Maar zijn inzet en power liggen dan weer hoger, dus ik heb goede hoop dat Lex die leegte van Bakkal op kan vullen. Blijft wel afwachten natuurlijk.

Guidetti is het grootste verlies, niet zozeer omdat hij de beste speler was, maar omdat er (nog) geen vervanger voor hem is. Desalniettemin moeten we zijn invloed niet overdrijven. Hij speelde 23 wedstrijden (hij miste 1/3 van de competie). Bovendien had hij een paar wedstrijden aanloopperiode nodig en ook in zijn laatste wedstrijden scoorden hij minder dan in de winter. Onze laatste 11 wedstrijden verloren we niet. 9 keer winst, 2 maal gelijk. We scoorden 22 keer. Daarvan kwamen er slechts 2 van Guidetti. Guidetti is niet onmisbaar.
Wil hier graag benadrukken dat T. -op mij na- het meeste verstand ervan heeft.
'k Ga nu weer met de Feyenoordheren én bode praten. Allemaal voetbalkenners onder elkaar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 29 juni 2012 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 20:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Echt een hele goeie bijdragen kerel,zie je nu wel dat je het kan !! :-)
Ik doe mijn best ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 29 juni 2012 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2012 - 00:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wil hier graag benadrukken dat T. -op mij na- het meeste verstand ervan heeft.
'k Ga nu weer met de Feyenoordheren én bode praten. Allemaal voetbalkenners onder elkaar.
hahaha, ik wou al zeggen, bode staat op eenzame hoogte!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 29 juni 2012 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 20:26 schreef De Pater het volgende:

[..]

Niets te veel of te weinig gezegd, knap uiteengezet. Zou het wel lekker vinden als die Noor Singh Vormer komt vergezellen.
Bedankt man! Ik hoop ook dat Singh komt. Lijkt mij een prima aanvulling en we zullen hem nodig hebben gezien het drukke programma.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 juni 2012 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2012 - 00:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, ik wou al zeggen, bode staat op eenzame hoogte!
Ja...Eenzame hoogte. Moet ie vooral ook blijven....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 29 juni 2012 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2012 - 00:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja...Eenzame hoogte. Moet ie vooral ook blijven....
Komt wel goed. Hij is nogal van de

Joint.jpg

geloof ik.... ;)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 juni 2012 - 01:03   quote  deeplink  
Die neem ik mee t///held..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 29 juni 2012 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2012 - 01:03 schreef RenatoBos het volgende:
Die neem ik mee t///held..
ouwe smokert!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 juni 2012 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2012 - 01:03 schreef RenatoBos het volgende:
Die neem ik mee t///held..
NEEEE...Die is voor bode. De Mastert, die in een box met heren verkeert...
hippy
 hippy - vrijdag 29 juni 2012 - 08:38   quote  deeplink  
Ik denk dat het heel lastig voor feyenoord gaat worden, na zo een goed seizoen...ik bedoel als je na een slecht seizoen goed presteert, dan is het makkelijker om je op te laden voor verbetering...die singh ken ik alleen van fifa en fm 2011....is een type anita denk ik...aggresief, tactisch sterk en snelheid...eigenlijk een soort el ahmadi...ik denk dat het belangrijk is dat koeman niet teveel veranderd in het team en ik ben benieuwd hoe vlaar het dit seizoen oppakt....ik bedoel er zijn nu geen excuses meer...ze kunnen presteren, hebben ze vorig seizoen bewezen(jammer genoeg tegen mijn clubje), maar met de extra wedstrijden doordeweeks zal het flink zwaarder worden...
Succes en mogen de beste kampioen worden....(als jullie het maar niet worden)....;)))geintje gasten...zo wat een verhaal...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2012 door hippy --
Wettendas
 Wettendas - vrijdag 29 juni 2012 - 10:12   quote  deeplink  
Ik vond Feyenoord de laatste wedstrijden zonder Guidetti anders best sterk. Je houdt dus praktisch dezelfde voorhoede waar nog een wellicht betere aanvaller bij is gekomen.

De verdediging wordt alleen maar sterker met al die ervaring die ze in de oranje-teams opdoen. Mulder verwacht ik ook alleen maar beter te worden.

Middenveld zijn 2 basisspelers vertrokken. Echter vond ik Bakkal alleen op het eind en in de start van het seizoen bepalend. El ahmadi is wel echt goed. Daarvoor trek je wel een drietal middenvelders aan die echt niet (veel) minder zijn.

Als ze weer als een hecht team spelen kan alles =).
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 juni 2012 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2012 - 10:12 schreef Wettendas het volgende:
Ik vond Feyenoord de laatste wedstrijden zonder Guidetti anders best sterk. Je houdt dus praktisch dezelfde voorhoede waar nog een wellicht betere aanvaller bij is gekomen.

De verdediging wordt alleen maar sterker met al die ervaring die ze in de oranje-teams opdoen. Mulder verwacht ik ook alleen maar beter te worden.

Middenveld zijn 2 basisspelers vertrokken. Echter vond ik Bakkal alleen op het eind en in de start van het seizoen bepalend. El ahmadi is wel echt goed. Daarvoor trek je wel een drietal middenvelders aan die echt niet (veel) minder zijn.

Als ze weer als een hecht team spelen kan alles =).
Feyenoord heeft ook zijn wedstrijden gewonnen zonder Guidetti, desalniettemin hebben we nog wel een goede spits nodig. Vertrouwen hebben in Martin die tovert er nog wel 1.
Karim zullen we zeker gaan missen want zoals je zelf ook al aangaf heeft die een fantastisch seizoen gedraaid. Ik zie Vormer dat wel overnemen van hem en Immers is een prima vervanger voor Bakkal misschien nog wel beter..
tomson
 tomson - vrijdag 29 juni 2012 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2012 - 10:12 schreef Wettendas het volgende:

Als ze weer als een hecht team spelen kan alles =).
EENS!
JanM
 JanM - vrijdag 29 juni 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2012 - 10:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Feyenoord heeft ook zijn wedstrijden gewonnen zonder Guidetti, desalniettemin hebben we nog wel een goede spits nodig. Vertrouwen hebben in Martin die tovert er nog wel 1.
Karim zullen we zeker gaan missen want zoals je zelf ook al aangaf heeft die een fantastisch seizoen gedraaid. Ik zie Vormer dat wel overnemen van hem en Immers is een prima vervanger voor Bakkal misschien nog wel beter..
En wij hebben CLASIE! En Tonny nog achter de hand! En mogelijk die Singh nog!
dennie
 dennie - vrijdag 29 juni 2012 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 00:52 schreef FR-Henk het volgende:
Het zijn supporters met te hoge verwachtingen die vinden dat Feyenoord dit afgelopen seizoen moet gaan evenaren.

Bullshit.
We're only halfway...
Maargoed neem het ze kwalijk als zelfs de TD gaat schreeuwen dat ze beter zijn dan vorig seizoen. Feit is dat van de 3 sterkhouders van vorig seizoen (Guidetti, El Ahmadi en Clasie) er 2 weg zijn, en ook nog Bakkal, van Immers moet ik het ook nog maar zien... begrijp die aankoop totaal niet. Beetje raar beleid weer..
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 29 juni 2012 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2012 - 17:09 schreef dennie het volgende:

[..]

Maargoed neem het ze kwalijk als zelfs de TD gaat schreeuwen dat ze beter zijn dan vorig seizoen. Feit is dat van de 3 sterkhouders van vorig seizoen (Guidetti, El Ahmadi en Clasie) er 2 weg zijn, en ook nog Bakkal, van Immers moet ik het ook nog maar zien... begrijp die aankoop totaal niet. Beetje raar beleid weer..
Een TD die al redelijk wat jaren meeloopt in het wereldje zal hoogstwaarschijnlijk beter in kunnen schatten of we er op vooruit zijn gegaan dan om het even welke supporter.

Beetje jammer dat een door jou niet begrepen aankoop direct wordt neergezet als raar beleid. Wat stelt jou beter in staat om te zien wat Feyenoord nodig heeft dan een technische staf?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 juni 2012 - 17:45   quote  deeplink  
Denk dat Immers zeker meer werklust op de mat zal brengen dan Bakkal, vond hem maar 'lui' ogen..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 juni 2012 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2012 - 17:09 schreef dennie het volgende:

[..]

Maargoed neem het ze kwalijk als zelfs de TD gaat schreeuwen dat ze beter zijn dan vorig seizoen. Feit is dat van de 3 sterkhouders van vorig seizoen (Guidetti, El Ahmadi en Clasie) er 2 weg zijn, en ook nog Bakkal, van Immers moet ik het ook nog maar zien... begrijp die aankoop totaal niet. Beetje raar beleid weer..
Raar beleid?
Geld binnenhalen, man. Dat is prio nr.1.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoopvolle of toch minder euforische voorspellingen..









0.0072340