|
|
gizmo72
|
|
|
Dat Kuyt niet komt is bekent maar wat van Kalou. Hoor er niks meer van??? any news???? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Fenerbahce zou K2 in ere willen herstellen, maar is volgens mij nog niet rond. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Eens, Baab MOET komen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoogvliet MOET morgen de huisarts bellen! |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
quote: Wegwezen met die poot man |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote: Daar zou ik niet tot morgen mee wachten. :) |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Inderdaad en snel ook. |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
quote: Bij jullie over je hoofd ja maar niet naar Rotterdam |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ben bij de dokter geweest, niks aan de hand!!!
De dokter zei....de Baab MOET komen!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 10:16 schreef hoogvliet010 het volgende:Ben bij de dokter geweest, niks aan de hand!!! De dokter zei....de Baab MOET komen!!! Jij heb duidelijk een second opinion nodig..!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 10:16 schreef hoogvliet010 het volgende:Ben bij de dokter geweest, niks aan de hand!!! De dokter zei....de Baab MOET komen!!! Kwakzalver. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik niet, misschien me dokter. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe ook ja duideLIJK.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Kalou vertrekt definitief bij Chelsea
Salomon Kalou vertrekt zoals verwacht definitief bij Chelsea. De club uit Londen maakte zondag bekend het contract van de voormalig speler van Feyenoord niet te zullen verlengen. Kalou speelde al sinds de zomer van 2006 voor The Blues, maar een vaste basisplaats wist hij nooit te veroveren.
Waar Kalou zijn carrière zal gaan voortzetten is nog niet bekend. De Ivoriaanse aanvaller werd enkele keren in verband gebracht met Feyenoord en liet zelf ook weten ooit te willen terugkeren in De Kuip. Technisch directeur Martin van Geel liet eerder al weten dat zijn komst onhaalbaar is, maar dat hij altijd welkom is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Wel salarisruimte met vertrek van Karim! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Denk je dat het niet nog te vroeg is voor hem om terug te keren, van mij mag ie hoor 200%.. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kalou mist het gevoel van de Premier League
Salomon Kalou verlangt terug naar Engeland. Na zes jaar bij Chelsea kwam de Ivoriaan vorig seizoen uit voor Lille in Frankrijk. De Lique 1 vindt hij echter niet te vergelijken met de Premier League. "Ik wil dat gevoel van spelen in de Premier League weer hebben", zo is Kalou duidelijk.
"Spelen in de Premier League was geweldig. Het is nog steeds de beste competitie ter wereld", aldus Kalou in de Evening Standard. "De supporters zijn ontzettend gepassioneerd en weten alles van het spel. Je ziet fans die de spot drijven met tegenstanders en liedjes zingen. Op andere plaatsen heb je dat niet. Het geeft Engeland een extra tintje."
Kalou was van 2006 tot en met 2012 actief voor Chelsea. Hij kon nooit uitgroeien tot een vaste waarde. Komend seizoen is José Mourinho weer coach van de Londenaren. De Portugees haalde de Ivoriaan van Feyenoord naar Engeland. "Hij is de juiste man voor die club. Hij brengt overal stabiliteit en Chelsea heeft dat meer nodig dan wat dan ook", vertelt Kalou. "Je hebt iemand nodig die alles kan aansturen, een man waar iedereen naar luistert. Mourinho is een leider en een winnaar." Bron:Elfvoetbal |
|
|
|