BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kaj Ramsteijn Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 14:00   quote  deeplink  
264px-Kaj-ramsteijn-1324674833.jpg

Kaj Ramsteijn (Zoetermeer, 17 januari 1990) is een Nederlands betaald voetballer die uitkomt voor Feyenoord. Hij speelt doorgaans als centrale verdediger maar is het seizoen 2011/2012 begonnen als linkervleugelverdediger
Kaj Ramsteijn maakt sinds het seizoen 2011/2012 onderdeel uit van de eerste selectie van Feyenoord. De degelijke verdediger zou het seizoen aanvankelijk beginnen als stand-in voor het centrale duo in de defensie, maar kon al vanaf de eerste competitiewedstrijd rekenen op een basisplaats als linksback. 

Ramsteijn stapte op tienjarige leeftijd van amateurclub DWO uit Zoetermeer over naar de jeugd van Feyenoord, waar hij de volledige opleiding doorliep. Vanaf Onder 15 tot en met Onder 19 maakte hij deel uit van de Nederlandse jeugdelftallen. In de zomer van 2010 maakte Ramsteijn de overstap naar Excelsior, waar hij debuteerde in het betaald voetbal. 

In zijn debuutseizoen in de eredivisie deed Ramsteijn met 25 optredens in de competitie de nodige ervaring op. In de zomer van 2011 keerde hij terug naar Feyenoord, waarvoor hij op 5 augustus 2011 zijn officiële debuut maakte in een uitwedstrijd tegen zijn oude club Excelsior.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 14:01   quote  deeplink  
Kaj Ramsteijn kon woensdag mee doen aan de eerste training van het seizoen van Feyenoord. De verdediger kwam het afgelopen seizoen slechts zeven wedstrijden in actie, doordat hij in september geblesseerd raakte aan zijn knie. De mandekker deed woensdag mee aan een partijspelletje op de training. Dat valt te lezen op de officiële website van Feyenoord.

"Het was leuk dat ik die stap direct al op de eerste training kon zetten", liet de 22-jarige Ramsteijn weten. "Ik was de vrije man, dus ik ging nog niet de duels in. Dat is de volgende stap. Dit ging in ieder geval goed, ik heb nergens last van."

"We kijken elke training hoe het gaat met mij. Als het goed gaat, kan ik weer een volgende stap zetten. Het belangrijkste is om eerst honderd procent fit te worden en toe te werken naar negentig minuten voetbal. Daarvoor zal ik ook minuten gaan maken in het tweede elftal. Pas als ik helemaal fit ben, ga ik verder kijken", besloot de voormalig speler van Excelsior.

Bron:soccernews.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juni 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 14:06   quote  deeplink  
Herstellende Ramsteijn mikt op centrum

Kaj Ramsteijn mikt voor komend seizoen op een plek in het hart van de Feyenoord-verdediging. De 22-jarige verdediger stond de eerste weken van het afgelopen seizoen op links, maar wil nu gaan voor zijn favoriete positie centraal achterin.

"Mijn positie is centrumverdediger, dus daar richt ik mijn in eerste instantie op", zegt Ramsteijn op de officiële website van de Rotterdamse club. Om er snel aan toe te voegen: "Maar als de trainer mij ergens anders nodig heeft, zal ik daar ook staan."

Positief is in ieder geval dat Ramsteijn weer aan voetballen denkt. Een zware blessure aan zijn knie zorgde er voor dat hij maanden uit de roulatie was, maar inmiddels traint hij weer mee. Nog niet voluit, zo schuwt hij de duels nog, maar dat komt vanzelf.
Bron:FC Update.nl
JanM
 JanM - donderdag 28 juni 2012 - 17:06   quote  deeplink  
Goed nieuws, zeker in het geval Vlaar toch nog zou vertrekken!
craven
 craven - donderdag 08 november 2012 - 11:09   quote  deeplink  
ff uppen : hoe gaat het met deze jongen?
craven
 craven - donderdag 08 november 2012 - 11:10   quote  deeplink  
Zie nou pas dat deze gozert uit mijn stadje komt...
De Spot
 De Spot - donderdag 08 november 2012 - 11:21   quote  deeplink  
Is een prima verdediger,en een goede gozer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 08 november 2012 - 13:21   quote  deeplink  
Hoop dat hij snel en uitblinkend aansluit!
bode
 bode - donderdag 08 november 2012 - 15:58   quote  deeplink  
Had er al moeten staan, het duurd voor mij te lang
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 08 november 2012 - 16:06   quote  deeplink  
Zal op zijn kans moet wachten, we zitten ruim in de verdedigers, vind hem wel een goede speler.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 08 november 2012 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 november 2012 - 15:58 schreef bode het volgende:
Had er al moeten staan, het duurd voor mij te lang
Wat dan? Kwam hij niet door de spellingscontrole?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 januari 2013 - 15:47   quote  deeplink  
Kaj Ramsteijn vrijdag in FC Rijnmond

20111122_ramsteijn_vk_scaled_7.jpg

Kaj Ramsteijn is vrijdagavond te gast in de voetbaltalkshow FC Rijnmond. De verdediger, die niet met de selectie mee is naar het trainingskamp in Marbella, schuift aan bij presentator Etienne Verhoeff en analist Jan Dirk Stouten om onder meer terug te blikken op de eerste seizoenshelft van Feyenoord. FC Rijnmond is vrijdag om 17.30 uur te zien op TV Rijnmond.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 januari 2013 - 19:59   quote  deeplink  
Kaj Ramsteijn wil niet naar Excelsior

kaj_ramsteijn.jpg

Feyenoord ziet Kaj Ramsteijn het liefst naar Excelsior vertrekken. Dat heeft de 22-jarige verdediger gezegd in FC Rijnmond.

Ramsteijn zei in de voetbaltalkshow van TV Rijnmond dat de Kralingse club voor hem geen optie is, omdat hij naar een eredivisieclub wil. De Zoetermeerder heeft de clubleiding zelf gevraagd om verhuurd te mogen worden. Inmiddels hebben PEC Zwolle en VVV-Venlo concrete belangstelling getoond en is er vage interesse van een aantal andere clubs.

Ramsteijn wil aan spelen toekomen, omdat hij al anderhalf jaar geen wedstrijd op het allerhoogste niveau heeft gespeeld. Op 25 september 2011 liep hij in de wedstrijd AZ-Feyenoord (2-1) een zware knieblessure op. Na maandenlange revalidatie en een aantal wedstrijden in Jong Feyenoord/Excelsior is hij weer honderd procent wedstrijdfit.

Het trainingskamp van Feyenoord in Marbella is aan de neus van Ramsteijn voorbij gegaan, omdat hij na de jaarwisseling met wat opstartproblemen kampte. In Rotterdam trainde hij de afgelopen dagen met het hoogste jeugdelftal van de Rotterdamse club mee.

In het verleden kwam Ramsteijn al eens uit voor Excelsior. In het seizoen 2010/2011 speelde hij 25 competitie-wedstrijden voor de club van Woudestein. Excelsior speelde toen nog in de eredivisie.

In FC Rijnmond is ook te zien hoe Feyenoord het trainingskamp in Marbella beleeft. En we spreken technisch directeur Martin van Geel over zijn jeugd en zijn liefde voor Feyenoord.



Bron:Rijnmond.nl
sevillana
 sevillana - vrijdag 11 januari 2013 - 21:20   quote  deeplink  
Die jongen moet idd gewoon op een beetje redelijk niveau kunnen ballen, om daarna (wellicht) tzt bij Feyenoord terug te kunnen keren
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 12 januari 2013 - 19:50   quote  deeplink  
Ik kan mij het standpunt van Ramsteijn goed voorstellen, ik denk alleen dat Feyenoord het belangrijk vindt dat Excelsior niet degradeert en hem daarom aan die club wil verhuren.
bode
 bode - zaterdag 12 januari 2013 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2013 - 19:50 schreef eko-sporter het volgende:
Ik kan mij het standpunt van Ramsteijn goed voorstellen, ik denk alleen dat Feyenoord het belangrijk vindt dat Excelsior niet degradeert en hem daarom aan die club wil verhuren.
Excelsior kan niet degraderen
bode
 bode - zaterdag 12 januari 2013 - 21:01   quote  deeplink  
Als deze jongen uitgeleend moet worden dan graag naar o.a. Roda jc, Nec
of Den Haag dan naar Excelsior
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 januari 2013 - 17:52   quote  deeplink  
Ook NAC en Willem II geïnteresseerd in huur Ramsteijn

6102-groot

Feyenoorder Kaj Ramsteijn mag Feyenoord op huurbasis verlaten. De verdediger kan op weinig speeltijd rekenen door de grote concurrentie op zijn positie. Feyenoord wil hem dan ook het komende halfjaar verhuren.

Ramsteijn gaf onlangs al aan graag in de Eredivisie te blijven. Dat lijkt ook te gebeuren omdat naast PEC Zwolle en VVV-Venlo , nu ook NAC en Willem II zich gemeld voor Feyenoorder Kaj Ramsteijn, zo meldt Jan Dirk Stouten in het programma FC Rijnmond.
Bron:Feyenoordpings
tomson
 tomson - vrijdag 18 januari 2013 - 17:56   quote  deeplink  
Vrees dat zijn blessure geschiedenis een obstakel zal wezen bij de enigzins interessante clubs..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 18 januari 2013 - 23:11   quote  deeplink  
Maak niet uit als hij maar aan het spelen komt...
van geil
 van geil - vrijdag 18 januari 2013 - 23:43   quote  deeplink  
keuze genoeg.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 januari 2013 - 12:08   quote  deeplink  
Ramsteijn hoopt op verhuur aan NAC

600x400-999447.jpg

NAC Breda heeft bij Feyenoord geïnformeerd naar Kaj Ramsteijn. De 22-jarige verdediger ziet een tijdelijke overstap naar Breda ook wel zitten. Ramsteijn heeft in De Kuip een contract tot 2014, maar komt niet aan de bak onder trainer Ronald Koeman. Dit seizoen kwam hij nog geen minuut in actie. Bij NAC kan technisch directeur Jeffrey van As wel een extra verdediger gebruiken. Van As geeft in BN De Stem toe te hebben geïnformeerd naar de verdediger, maar ontkent met Feyenoord in gesprek te zijn.

"Ramsteijn vinden we een goede speler, maar wij informeren naar zoveel spelers. Dat wil niet meteen zeggen dat we in onderhandeling zijn", aldus Van As.

De speler zelf hoopt in ieder geval zo snel mogelijk aan de slag te kunnen in het Rat Verlegh Stadion. "Het is aan de clubs om eruit te komen. Kaj wil graag voor een half jaar verhuurd worden aan NAC", aldus de zaakwaarnemer van Ramsteijn.
Bron.Goal.com
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 januari 2013 - 23:47   quote  deeplink  
VVV-Venlo lijkt Feyenoord-verdediger te vergeten: "Som was veel en veel te hoog"

Het ziet er naar uit dat Kaj Ramsteijn tijdens de winterse transferperiode niet vertrekt naar VVV-Venlo. De verdediger van Feyenoord mag van de Rotterdammers verhuurd worden, maar de club uit Limburg vindt de huursom te hoog. Dat vertelde directeur Hans Soentjens aan Voetbal International.

kaj-ramsteijn(feyenoord)(2).jpg

"De som die we te horen kregen was veel en veel te hoog", vertelde Soentjens, die niet meer rekent op de komst van de mandekker. "We bekijken of we nog een poging kunnen wagen, maar die kans is niet groot."

Ramsteijn zou naar verluidt niet alleen de interesse getrokken hebben van VVV-Venlo. Ook NAC Breda, PEC Zwolle en Willem II zien de in Rotterdam overbodige speler graag komen. Ramsteijn hoopt bij een andere club aan spelen toe te komen.
Bron:Soccernews
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 26 januari 2013 - 00:12   quote  deeplink  
Zou goed zijn als hij verhuurd kan worden. Ben niet echt van hem gecharmeerd..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 januari 2013 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 - 00:12 schreef Vincent1970 het volgende:
Zou goed zijn als hij verhuurd kan worden. Ben niet echt van hem gecharmeerd..
Als ie bij ons niet aan spelen toekomt zeker ja..
Ik kan ook niet echt over hem oordelen moet ik zeggen, wat ik me herriner is dat ie niet aanvallend is ingesteld voor een verdediger net zoals Janmaat bijvoorbeeld..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 26 januari 2013 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 - 00:12 schreef Vincent1970 het volgende:
Zou goed zijn als hij verhuurd kan worden. Ben niet echt van hem gecharmeerd..
Ik vind hem in ieder geval sterker dan Nelom . . . en zou goeie stand-in zijn als LB of CV
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 januari 2013 - 19:20   quote  deeplink  
Feyenoord: dinsdag duidelijkheid over Ramsteijn

Feyenoord verwacht dinsdag duidelijkheid te hebben over de toekomst van verdediger Kaj Ramsteijn. PEC Zwolle en VVV-Venlo lijken de beste papieren te hebben om Ramsteijn op huurbasis over te nemen. Ramsteijn kwam dit seizoen nog niet in actie voor Feyenoord. Hij raakte vorig seizoen ernstig geblesseerd aan zijn knie en kwam na zijn herstel niet meer in de plannen van trainer Ronald Koeman voor. Ook NAC Breda en Willem II toonden interesse in Ramsteijn. De transfertermijn sluit op 31 januari om 00.00 uur.
Bron:Rijnmond
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 januari 2013 - 19:27   quote  deeplink  
Tja ik heb nog niet veel gezien van kaj,kan natuurlijk niet alles zien als ik thuis ben,wat voor type verdediger is het ? Te vergelijken met wie?
van geil
 van geil - maandag 28 januari 2013 - 20:12   quote  deeplink  
willem 2.
mogen wij met 0-7 winnen
Maximus
 Maximus - maandag 28 januari 2013 - 21:22   quote  deeplink  
Denk dat ie bij Zwolle het beste past.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 januari 2013 - 14:12   quote  deeplink  
Ramsteijn op huurbasis naar VVV-Venlo

600x400-tk-1259362.jpg

Kaj Ramsteijn zal de rest van dit seizoen op huurbasis uitkomen voor VVV-Venlo.
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 januari 2013 - 14:41   quote  deeplink  
29 janRamsteijn maakt seizoen zo goed als zeker af bij VVV

imagesCAWWOLBX.jpg

Kaj Ramsteijn maakt het seizoen zo goed als zeker af bij VVV-Venlo. Feyenoord zou met de club uit Venlo een akkoord hebben bereikt, zo meldt RTV Rijnmond. Het wachten is op de officiële bevestiging van een van de clubs.

Ramsteijn, die tot het eind van het seizoen verhuurd wordt aan VVV, hoopt bij Venlo op meer speelminuten. Bij de Rotterdammers speelde de mandekker dit seizoen tot nu toe slechts zeven wedstrijden.

Eerder werd al bekend dat ook NAC Breda, Willem II en PEC Zwolle interesse hadden getoond in Ramsteijn. De eerste twee clubs bleken eerder al afgevallen te zijn, maar Zwolle zag de in Zoetermeer geboren speler graag nog komen. VVV-Venlo is er echter zo goed als zeker in geslaagd om Ramsteijn aan te trekken.
Bron:Feyenoordnet
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 29 januari 2013 - 15:22   quote  deeplink  
Mooi, goeie club voor hem. Ik snap eigenlijk één ding niet: ik lees her en der dat Koeman het niet in hem ziet zitten, maar ik kan daar niet bij met mijn hoofd. Ten eerste speelde Ramsteijn tot hij geblesseerd raakte. Daarna is hij al die tijd bezig geweest met revalideren. Het lijkt me niet meer dan logisch dat hij weer op niveau komt bij een andere club gezien de huidige hiërarchie, zodat hij volgend seizoen de concurrentiestrijd met de anderen kan aangaan? Dus mijn vraag is: heeft Koeman aangegeven dat hij het niet in Ramsteijn zien zitten of is er ooit iemand geweest die deze conclusie heeft getrokken nu Ramsteijn elders minuten mag maken en lult de rest van de wereld hier achteraan?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 januari 2013 - 19:06   quote  deeplink  
Kaj Ramsteijn op huurbasis naar VVV-Venlo

20120627_tr_ramsteijn_vk_scaled_7.jpg

Kaj Ramsteijn speelt tot aan het eind van dit seizoen voor VVV-Venlo. De 23-jarige verdediger, die bij Feyenoord nog een contract heeft tot medio 2014, wordt door Feyenoord verhuurd aan de huidige nummer 17 uit de eredivisie. Meerdere clubs toonden interesse in Ramsteijn, maar in overleg met Feyenoord is gekozen voor een verhuurperiode aan VVV.

Volgens technisch directeur Martin van Geel is het belangrijk dat Ramsteijn de komende maanden weer op niveau aan spelen toekomt. Nadat Kaj hersteld was van zijn knieblessure heeft hij dit seizoen vrijwel continu in ons beloftenelftal gespeeld, zegt Van Geel. Het is nu zaak dat hij weer minuten gaat maken in de eredivisie, waarna we hem komende zomer weer verwelkomen in De Kuip.

Ramsteijn doorliep de volledige jeugdopleiding van Feyenoord. In het seizoen 2010/2011 werd hij door Feyenoord verhuurd aan Excelsior. De verdediger speelde tot dusver in totaal 32 wedstrijden in de eredivisie.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
van geil
 van geil - dinsdag 29 januari 2013 - 19:15   quote  deeplink  
weer n ton.
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 29 januari 2013 - 22:14   quote  deeplink  
Goed voor Ramsteijn, hoop dat hij het daar kan laten zien.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 januari 2013 - 22:16   quote  deeplink  
Precies, laat hem Feyenoord maar zien dat we hem terug moeten halen..
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 29 januari 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2013 - 15:22 schreef Arie.Klooster het volgende:
Mooi, goeie club voor hem. Ik snap eigenlijk één ding niet: ik lees her en der dat Koeman het niet in hem ziet zitten, maar ik kan daar niet bij met mijn hoofd. Ten eerste speelde Ramsteijn tot hij geblesseerd raakte. Daarna is hij al die tijd bezig geweest met revalideren. Het lijkt me niet meer dan logisch dat hij weer op niveau komt bij een andere club gezien de huidige hiërarchie, zodat hij volgend seizoen de concurrentiestrijd met de anderen kan aangaan? Dus mijn vraag is: heeft Koeman aangegeven dat hij het niet in Ramsteijn zien zitten of is er ooit iemand geweest die deze conclusie heeft getrokken nu Ramsteijn elders minuten mag maken en lult de rest van de wereld hier achteraan?
Dat begrijp ik ook niet, vind hem een goeie verdediger!
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 29 januari 2013 - 22:23   quote  deeplink  
23 alweer, blessuregevoelig. lekker laten spelen dit seizoen in venlo en kijken of het nog wat kan worden
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 januari 2013 - 15:18   quote  deeplink  
23 alweer? Dat is nog niet oud. Laat hem dit jaar maar weer op niveau komen, zodat hij volgend jaar weer kan aanklampen. Ik vond hem die 7 wedstrijden voor hij geblesseerd raakte wel erg goed hoor. Ik heb hem er liever bij dan Nelom, ervan uitgaand dat hij dat niveau wel zal halen, iets wat ik wel verwacht... vooral omdat hij nog niet uitgeleerd is. Hij zal nog beter worden en je hebt met hem een potentieel laatste man in huis. Stel dat hij de komende vijf jaar blijft, dan kan hij op termijn Mathijssen vervangen, ervan uitgaand dat BMI en De Vrij dan allang goed verkocht zijn... Centrum voor later: Kongolo en Ramsteijn!
bode
 bode - woensdag 30 januari 2013 - 16:15   quote  deeplink  
Heel leuk voor die jongen, hoopt dat hij fit blijft en veel speeld en dan
het volgend seizoen 100% aan sluit bij het eerste op de plaats van Indi
en Indi op de plaats van Mathijsen
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 januari 2013 - 16:48   quote  deeplink  
Ik zeg rouleren, blijven ze scherper bij... krijg je meer honger naar de bal... Gewoon om de beurt een wedstrijdje aan de kant. En dan steeds doorschuiven... Dus de ene week speel je met Janmaat-De Vrij-Mathijsen-BMI, de week erna met Janmaat-De Vrij-Mathijsen-Ramsteijn, daarna Janmaat-De Vrij-BMI-Ramsteijn, dan Janmaat-Mathijsen-BMI-Ramsteijn, vervolgens De Vrij-Mathijsen-BMI-Ramsteijn om uiteindelijk weer bij de eerste verdediging te beginnen. Dit doe je natuurlijk wel zo dat de uiteindelijk sterkst geachte verdediging speelt in de topwedstrijden, dus het kan wel zijn dat de minste van deze verdedigers wat vaker aan de kant staat, maar het voordeel is dat ze allemaal hun minuten pakken. Moeten ze wel weten dat het zo werkt, omdat ze anders niet het vertrouwen van de trainer voelen... Volgens mij moet dit wel werken, vooral bij zo'n jonge groep die nog heel wat ervaring moet opdoen... Overigens vind ik dat Mathijsen veel te veel wordt afgebrand. Zo slecht is hij niet, maar velen lullen achter elkaar aan.... Van Bronckhorst zou de achilleshiel van oranje zijn op het wk van 2010... Nou, hij speelde een geweldig toernooi!! Mathijsen wordt in mijn ogen dus veel te snel afgeschreven. Tuurlijk wordt hij wat langzamer, maar dat valt nu nog best mee.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 januari 2013 - 14:20   quote  deeplink  
Ramsteijn: "Ik ben gekomen om te spelen"

kaj-ramsteijn(feyenoord)(2).jpg

Kaj Ramsteijn is blij met het feit dat hij het seizoen af mag maken bij VVV-Venlo. De verdediger van Feyenoord hoopt in Venlo speelminuten te krijgen, dat is ook de reden dat hij akkoord is gegaan met een huurperiode. Dat vertelde hij aan L1.

"Ik ben gekomen om te spelen", bevestigde Ramsteijn het feit dat hij tot het einde van het seizoen in actie gaat komen voor VVV. Daarnaast wil de mandekker ervoor gaan zorgen dat Venlo minder tegendoelpunten te verwerken krijgt. "Daar wil ik de ploeg mee helpen, we hebben de punten hard nodig."

Op zondag neemt VVV-Venlo het in eigen huis op tegen Ajaks, een duel waarin Ramsteijn graag debuteert. "Ik hoop zondag tegen Ajaks te spelen", zo besloot de huurling zijn verhaal.
Bron:L1
MMM
 MMM - donderdag 31 januari 2013 - 18:03   quote  deeplink  
Win zondag maar gelijk!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 januari 2013 - 18:47   quote  deeplink  
Haha ja zou dat geweldig zijn..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 maart 2013 - 08:46   quote  deeplink  
Ramsteijn: 'Ik wil en kan slagen bij Feyenoord'

600x400-tk-1259362.jpg

Als alles volgens plan was verlopen, was Kaj Ramsteijn (22) nu een van de bejubelde spelers van Feyenoord geweest. Maar de veelzijdige speler uit Zoetermeer had pech, veel pech. Na een zware kruisbandblessure speelt hij deze tweede seizoenshelft niet in de Kuip, maar in de Koel. De huurling van VVV-Venlo klaagt niet. Hij geniet als nooit tevoren.

Sinds afgelopen zomer is Ramsteijn fysiek weer helemaal in orde. Het duurde echter langer voordat hij ook mentaal weer de oude was. 'Ik had maanden nodig om het vertrouwen in mijn eigen lichaam terug te krijgen. In november, december voelde ik me weer helemaal vrij in mijn hoofd. Ik kon weer voetballen zonder remmingen, zonder angst voor een nieuwe blessure.'

Terwijl Graziano Pellè Feyenoord bij de hand nam, speelde Ramsteijn zijn wedstrijdjes bij de beloften van de Rotterdammers. 'Ik baalde ervan dat ik geen kans kreeg in het eerste. Had gehoopt dat ik op zijn minst hier en daar een invalbeurtje zou meepakken. Koeman zei in het begin van het seizoen dat hij zag dat ik nog veel schrik had voor die knie. Toen ik die angst overwonnen had, bleef mijn situatie echter hetzelfde. Het team draaide goed, dus ik kan de trainer niets kwalijk nemen.'

De centrale verdediger ziet echter nog altijd een toekomst voor zichzelf bij Feyenoord. 'Eerst wil ik belangrijk zijn voor VVV. Daarna zal ik me weer richten op mijn andere doel, dat is nog steeds slagen bij Feyenoord. Ik denk dat ik de kwaliteiten in huis heb om de Nederlandse top te halen. Ben een sterke verdediger, die vaak op de goede plaats staat. Maar dat kan ik allemaal wel vinden of denken, ik moet het nu laten zien.'
Bron:VI
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 07 maart 2013 - 13:32   quote  deeplink  
Zijn tijd komt nog wel. Moeten ze direct contractverlenging aanbieden, voor hij terugkomt en de sterren van de hemel speelt... Dit is natuurlijk wel afhankelijk van de verkoop van jongens als De Vrij en BMI....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 maart 2013 - 21:55   quote  deeplink  
Ramsteijn: 'Wat kon ik zeggen tegen Koeman?'

thumb?url=http%3A%2F%2Fweb10.elfvoetbal.nl%2Fupload%2Fnieuws%2Fimage%2F2013%2F10%2Ffull%2F11724_1362652462_tk-1430322.jpg&key=445ff519edbceb8da2d776c2e21835082af4c81d&method=fill&size=560x373

Als het aan Feyenoord had gelegen, speelde Kaj Ramsteijn nu opnieuw op huurbasis voor Excelsior. De 23-jarige verdedigende middenvelder staat echter alweer vier duels op rij in de basis bij VVV-Venlo. "Op mijn gevoel maakte ik mijn keuze."

In de eerste seizoenshelft trainde hij nog mee bij Feyenoord, maar tot een Eredivisieoptreden kwam het niet. "Ik rekende erop dat ik op zijn minst hier en daar een invalbeurtje zou meepikken. (Ronald, red.) Koeman zei in het begin van het seizoen dat hij aan mijn spel zag dat ik nog veel schrik had voor die knie (vorig jaar scheurde hij de kruisband af, red.). Toen ik die angst overwonnen had, bleef mijn situatie hetzelfde", vertelt Ramsteijn in Voetbal International.

"Maar wat kon ik zeggen? Het team draaide zo goed, ik kon de trainer niks kwalijk nemen. Vlak voor de winterstop besloot ik om een verhuurperiode te vragen. Koeman vond dat een goed idee." Feyenoord opperde opnieuw een tijdelijke terugkeer naar Excelsior, waar hij in het seizoen 2010/'11 al 25 duels op huurbasis acteerde. Ramsteijn weigerde en gaf aan dat hij in de Eredivisie wilde blijven. PEC Zwolle, NAC Breda en Willem II waren in de markt.

Maar het werd VVV-Venlo. "Omdat hun trainer Ton Lokhoff mij in de zomer ook al gebeld. Op dat moment liet Feyenoord me nog niet gaan. Dat VVV later terugkwam voor me, was een blijk van vertrouwen. Op gevoel heb ik voor Venlo gekozen. En daarvan heb ik nog geen seconde spijt gehad."
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 maart 2013 - 10:07   quote  deeplink  
Ramsteijn: 'Ik heb geen idee wat de plannen zijn'

600x400-tk-1259362.jpg

Niet zo heel lang geleden werd Kaj Ramsteijn een prachtige toekomst bij Feyenoord voorspeld. Maar na een zware knieblessure vecht de verdediger nu met VVV tegen degradatie, terwijl een hoop van zijn ex-ploeggenoten Oranje haalden. ,,Ik heb tenminste Feyenoord 1 gehaald, wat altijd mijn droom was,'' relativeert Ramsteijn.

Kaj Ramsteijn is een nuchtere jongen. Dus als liefst zeven van zijn voormalige ploeggenoten bij Feyenoord zich voorbereiden op Oranje-interlands en hij ondertussen met VVV strijdt tegen degradatie, is er van enige afgunst geen sprake: ,,Ik denk dan niet: daar had ik kunnen staan,'' zegt Ramsteijn. ,,Die jongens hebben stappen gemaakt. Stappen die ik door mijn blessure niet heb kunnen maken. En we zullen ook nooit weten of ik zo ver was gekomen als ik wél fit was gebleven.''

De pas net als basisspeler doorgebroken Ramsteijn (23) leek een prachtige toekomst in de Kuip te hebben, totdat op 25 september 2011 zijn kruisband afscheurde. Waar Feyenoord vervolgens terug naar de top sloop, zag de verdediger lijdzaam toe hoe anderen zijn plekje op prima wijze overnamen. Toen hij na negen maanden eindelijk weer fit was, bleek het onmogelijk terug te keren in het inmiddels swingende Feyenoord 1.

,,Ik ben niet achterlijk,'' zegt Ramsteijn. ,,Toen ik terugkwam, had Feyenoord net Joris Mathijsen gehaald, een international. En er waren twee jongens die op mijn plek in het veld ook international waren geworden. Dus dan weet je dat je achteraan aan moet sluiten. Frustrerend? Nee, ik ben niet iemand die lang in een frustratie blijft hangen. Ik heb negen maanden de tijd gehad me op de nieuwe situatie in te stellen.''

Hoe gek het wellicht ook klinkt, Ramsteijn ziet zelfs een positieve kant: ,,Je kunt zo'n blessure op nog jongere leeftijd oplopen, als je niet in het betaald voetbal hebt gespeeld. Dan ben je nóg verder van huis. Ik heb uiteindelijk wel Feyenoord 1 gehaald, wat altijd mijn droom was. Natuurlijk baal ik van hoe het is gelopen, want ik kwam op het ideale moment binnen. Daarna is de ploeg gaan groeien. Graag had ik deel uitgemaakt van het huidige succes. Wie weet hoe het dan allemaal was gelopen. Alleen zullen we dat nooit
weten.''

Om wedstrijden op het hoogste niveau te blijven spelen, besloot Ramsteijn zich in de winter te laten verhuren aan degradatiekandidaat VVV. ,,Voor mij is dit wel goed, want bij VVV leer je wat knokken is. Vaker heb je de bal niet dan wel. Omdat je meestal tot je eigen zestien wordt teruggedrongen, zijn er veel verdedigende momenten. Voor een verdedigend ingestelde speler als ik is dat erg leerzaam.''

Anders dan bij Feyenoord speelt Ramsteijn in Venlo niet in de laatste linie, maar als controlerende middenvelder. ,,Mijn normale plek is centrale verdediger, maar bij Excelsior heb ik ook wel eens op het middenveld gespeeld. Bij Feyenoord heb ik zelfs linksback gestaan, ook niet mijn positie. Blijkbaar ben ik multifunctioneel! Ik vind het op het middenveld misschien leuker dan achterin. Maar achterin ben ik wellicht beter.''

Feyenoord heeft zich in elk geval niet bemoeid met de positie waar Ramsteijn in Venlo voetbalt. Komende zomer gaat hij terug naar Rotterdam. In principe. ,,Nee, ik heb geen idee wat de plannen zijn. Daar denk ik nu niet aan. Ik ben niet iemand die ver de toekomst inkijkt,'' zegt Ramsteijn, die na zijn blessure als geen ander weet hoe snel een situatie kan veranderen.
Bron:AF
van geil
 van geil - vrijdag 22 maart 2013 - 23:19   quote  deeplink  
speelde niet goed bij vvv.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kaj Ramsteijn Topic









0.0126290