|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat wil je : VVV , die zouden in de JL en topklasse ook moeilijk hebben ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dan zou hij moeten opvallen. Positief |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja dus, wat nu..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 mei 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ligt er denk ik aan hoe het met de Vrij afloopt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verwacht dat die wel gaat bijtekenen, acht de kans groter nu Jordy heeft bij getekent. Ik vermoed dat Kaj bij VVV zal blijven. Kongolo hebben we natuurlijk ook nog.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: want? heeft geen knikker geraakt dit seizoen.of? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ramsteijn kwam terug van een zware blessure. Speelde in seizoen 2011-2012 een paar goede wedstrijden op LB. Zonde dat het niet doorgezet kon worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat zijn zn cijfers bij VVV dan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die van VVV niet al te best, zal geen opkikkertje voor hem geweest zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Niet geweldig. Was er geen sterkhouder. Lijkt moeite te hebben het niveau van voor zijn blessure te halen. Speelde bij Excelsior ook beter dan bijVVV.. |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
VVV gedegradeerd. Komt Ramsteijn terug naar Rotterdam? Als BMI verkocht wordt lijkt het me meer dan aannemelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
doorselecteren zou ik zeggen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
RKC Waalwijk wil actief blijven op de transfermarkt. De Brabantse club gaat een poging wagen om Kai Ramsteijn los te weken bij Feyenoord.
RKC verzekerde zich maandag al van de komst van Dennis Rommedahl en is ook nog op zoek naar een eerste en tweede doelman. Bovendien hoopt de eredivisionist op de komst van Ramsteijn, zo meldt het Brabants Dagblad.
De verdediger, die momenteel onder contract staat bij Feyenoord, werd afgelopen seizoen verhuurd aan VVV-Venlo en is een van de kandidaten voor de positie van centrale verdediger bij RKC. Feyenoord wil Ramsteijn echter liever verkopen dan verhuren. Bron:Goal.com |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dacht ik al.. speelde als n drol bij vvv |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jammer, zag het wel zitten na zijn periode bij Excelsior en zijn eerste paar wedstrijden in Feyenoord 1, ondanks dat hij onwennig speelde op LB. Hij kreeg niet voor niets de voorkeur boven Indi en Nelom. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blessures, sommigen komen er sterker uit, anderen niet. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
hij deed het niet best bij vvv maar daar speelde hij ook als middevelder , ik vind het toch jammer hij deed het echt niet slecht bij ons als linksback , ok bij vvv minder maar toch denk ik dat het en goede wordt |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zonde, maar wel begrijpelijk vanuit Feyenoord-oogpunt. Jammer, want ik had hem wel eens een volledig jaar bij de selectie willen zien. Ik vond hem nl. behoorlijk netjes spelen tot zijn blessure... VVV was minder, maar daar was alles minder.... Ik zag het in elk geval wel in hem, maar dat hij nu weg mag is ook wel weer te verklaren (concurrentie/doorselecteren) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kaj Ramsteijn mag op huurbasis de Kuip verlaten.
De 23-jarige verdediger scheurde in 2011 zijn voorste kruisband van zijn linkerknie en kwam het seizoen 2011/2012 niet meer in actie.
In de winter van 2013 ging Ramsteijn voor de rest van het seizoen op huurbasis naar VVV-Venlo.
Volgens de clubleiding is er geen belangstelling voor Ramsteijn meldt het Algemeen Dagblad. Bron:FRFanatic |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zonde, lijkt me toch voor veel clubs een interessante speler. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kaj Ramsteijn: Het gaat goed met me
Afgelopen zomer kreeg Kaj Ramsteijn te horen dat er bij Feyenoord weinig kans op speeltijd zou zijn. Daarop besloot de 23-jarige verdediger voor een jaar naar Sparta te gaan. Tegenover het Algemeen dagblad laat hij weten dat het goed met hem gaat.
Kaj Ramsteijn kwam tot acht officiële duels in de hoofdmacht van Feyenoord, maar na zijn terugkomst uit Venlo, waar hij voor FC VVV een jaar uitkwam, bleek de concurrentiestrijd te groot. Zowel Feyenoord als Ramsteijn vonden een verhuur het beste plan. Van Ramsteijn: Het gaat de laatste tijd goed met me. Ik heb in het begin niet echt slecht gespeeld, maar ik was niet tevreden over mijn niveau. Ramsteijn is blij dat hij wekelijks aan spelen toekomt. Ramsteijn: Ik ben een speler die ritme nodig heeft en bij Sparta speel ik weer elke wedstrijd centraal achterin. Dat is lekker.
Zijn trainer bij Sparta, Adri Bogers, is zeer tevreden. Bogers: Kaj is een voetballer pur sang. Kaj stelt zich steeds beter in op het spelen in de Jupiler League, want de ene week moet hij continu de duels aangaan, de andere week speelt hij tegen een tegenstander die 4-4-2 speelt en weer een week later krijgt hij met één-tegen-één-situaties te maken. Je moet dus van alle markten thuis zijn en dat gaat Kaj steeds beter af. Bron:FR Fans |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos