|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vanwege die alimuniumfolie zeker.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: daar word ik paranoïde van..:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Blijf je in ieder geval basig toch..d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je kan wel zien wie het weer allemaal begrijpen he d:-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Daar ben ik het mee eens MMM....maar het is wel de 90ste minuut....die jongen heeft zich een slag in de rondte gelopen, zeker aanvallend....ik persoonlijk vind het de beste Feijenoorder van dit team...en dat voor een rechtsback...Pelle wil bediend worden die gozer loopt geen stap harder.....Clasie word onder gesneeuwd en hij doet ook zijn stinkende best. Koeman had nooit Schaken eraf mogen halen....zit altijd dreiging in Mulder gaat zijn stijgende lijn vinden....heeft goede reflexen Matheijsen is nuttig maar daar blijft het bij...Vilhena staat verkeerd en Boëthus is onomstreden die moet mits fit altijd spelen de Vrij en Immers zijn geen Feijenoord spelers. van Beek....laat hem het maar zien, goeie gast Tot zo ver een analyse van een Ajacied met een Feijenoordse die de baas is ;-( Als dat zo is, dan is Darryl nog niet klaar voor een buitenlandse topclub. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Daar ben ik het mee eens MMM....maar het is wel de 90ste minuut....die jongen heeft zich een slag in de rondte gelopen, zeker aanvallend....ik persoonlijk vind het de beste Feijenoorder van dit team...en dat voor een rechtsback...Pelle wil bediend worden die gozer loopt geen stap harder.....Clasie word onder gesneeuwd en hij doet ook zijn stinkende best. Koeman had nooit Schaken eraf mogen halen....zit altijd dreiging in Mulder gaat zijn stijgende lijn vinden....heeft goede reflexen Matheijsen is nuttig maar daar blijft het bij...Vilhena staat verkeerd en Boëthus is onomstreden die moet mits fit altijd spelen de Vrij en Immers zijn geen Feijenoord spelers. van Beek....laat hem het maar zien, goeie gast Tot zo ver een analyse van een Ajacied met een Feijenoordse die de baas is ;-( Hahaha, ga door Nenam, je vriendin heeft er goeie kijk op! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies, zoiets kun je van Nenam natuurlijk niet verwachten.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is al halve Feyenoorder aan het worden. Weet ie nog nie.... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Janmaat,Mathijssen en Clasie zijn de enige die constant presteren, Schaken en Boëtius moeten altijd spelen, Bakkal of Vilhena op #10.
Immers moet aan de ketting op het middenveld als balafjager. De verkeerde mensen komen nu in scoring positie, dat is wel duidelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Bij VI wel.. Vilhena zeer zwak..Immers slecht en n blunder van Mulder. ....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 november 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Ongelooflijk dat die vieze vuile klootzak de schuld legt op d.Janmaat de beste Feyenoorder in deze selectie heeft een kleine foutje gemaakt en iedereen loopt te zeiken hij staat niet alleen op het veld, ik heb deze keer goed opgelet op de middenvelders nou ik zie dat de hele linie middenveld niet deugd zwaar onder de niveau Clasie komt gewoon zwaar te kort heeft de meeste krediet van alle spelers en toch zie je dat hij tekortkomingen heeft als middenvelder, en dat is ook een van de reden waarom er geen balans en creatieve keuze is naar de aanvallers. Begrijp mij wel goed heb geen hekel aan Clasie en ook weet ik wel dat feyenoord er financiele niet rooskleurig voorstaat, maar de scouts van Feyenoord deugen ook voor geen meter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoe kut zijn die Feyenoordscouts wel niet...Singh.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
van Geel kreeg overigens ook n draai om z'n oren in VI |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Janmaat ook.....volkomen onterecht |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
VI...kantinepraat. vdGijp praat ook al met tunnelvisie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: nee....vertel Gijp is een blaftekkel....net als die gluiperd van een Gene |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Van geel kun je niet alles kwalijk nemen hij krijgt ook maar de advies van de scouts die zeggen dat bijv immers wel z,n niveau haalt bij Feyenoord, en de jeugd trainers bij de talenten hebben ook niet de kwaliteit om een echte talent te zien en te oordelen, wie weet wat daar achter zit trots of financiele belangen.maar een ding is wel een feit de meeste jeugd in de a selectie van Feyenoord voldoen niet aan de top. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gijp blijft in simplisme hangen. Elke keer ontbreekt een echte analyse. "Feyenoord heeft 2 jaar boven zichzelf uit gepresteerd." Zegt ie elke keer. Dat is geen analyse, dat is een mening. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Zag effe vi die Derksen zat wel te zeiken over cocu, maar koeman is qua trainer/ choach idem dito. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 23:16 schreef dr love het volgende:Van geel kun je niet alles kwalijk nemen hij krijgt ook maar de advies van de scouts die zeggen dat bijv immers wel z,n niveau haalt bij Feyenoord, en de jeugd trainers bij de talenten hebben ook niet de kwaliteit om een echte talent te zien en te oordelen, wie weet wat daar achter zit trots of financiele belangen.maar een ding is wel een feit de meeste jeugd in de a selectie van Feyenoord voldoen niet aan de top. Gevalletje nek verrekking van jou kant....je kan overal spelers vandaan halen maar niemand geeft je de garantie dat het lukt...Pelle is een mooi voorbeeld....tevens is Feijenoord bekend om zijn opleiding net als mijn club....de kweek vijver van Europa.
Jij valt jou cluppie elke keer keihard af....ik ben er van overtuigd dat er bij de leiding van jouw Feijenoord meer expertise zit als in jouw..... voorhuidje.....
Sorry dat ik me er mee bemoei |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bemoei jij je met de voorhuid van dr love? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
bah bah... ik ruik NSB hier |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man.....is zo lang als een dreadlock......brrrrrrr |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: klopt...open forum.....er is een meldknop hoor, ben je zo van me af |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Oja NSB en jood....gaat niet samen...is historisch niet verantwoord |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Meldknoppen...Zooooo 1968. Verschil is net zo leuk als overeenkomst. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tsja Henk...jij bent progressief is niet iedereen gegeven.....voor de gene die het niet volgen open staan voor.... mag ook.....en ik ben van 1963 ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: eh,,,ik denk t wel... zionisme stond namelijk voor zuivere joden. dat zit namelijk onderling namelijk ook niet goed,evenals bij de moslims. dus? . anyway je zit hier op n Feyenoord forum op n zeer ongelegen moment. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 23:44 schreef van geil het volgende:[..] eh,,,ik denk t wel... zionisme stond namelijk voor zuivere joden. dat zit namelijk onderling namelijk ook niet goed,evenals bij de moslims. dus? . anyway je zit hier op n Feyenoord forum op n zeer ongelegen moment. Tsja dan wil ik verhaal Madagascar wel aanhalen.... Maar goed ik ben niet gewenscht.....slaap lekker dan maar allen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nsb.... Neuken Swaffelen Beffen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Beginnen ze voor je ogen te zwemmen henk?:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 23:16 schreef dr love het volgende:Van geel kun je niet alles kwalijk nemen hij krijgt ook maar de advies van de scouts die zeggen dat bijv immers wel z,n niveau haalt bij Feyenoord, en de jeugd trainers bij de talenten hebben ook niet de kwaliteit om een echte talent te zien en te oordelen, wie weet wat daar achter zit trots of financiele belangen.maar een ding is wel een feit de meeste jeugd in de a selectie van Feyenoord voldoen niet aan de top. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat van Geil zegt....tis jullie forum.....slaap lekker |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Truste. Een goed Forum kan een goede gast hebben. Stammen onderscheid is zoooooo...Steentijd.
Hahaha...Truste allen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: N8, en luister nou eens goed naar je vrouw dan komt het misschien nog goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 november 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daryl Janmaat in gesprek met jan-Dirk Stouten
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Janmaat: 'Dit hadden we even nodig'
Na de klap die Feyenoord te verwerken kreeg tegen RKC Waalwijk, deelde het zondag zelf een flinke tik uit aan PSV. De Rotterdammers wonnen in eigen huis met 3-1 van de Eindhovenaren. Daryl Janmaat, die vorige week veel kritiek kreeg na de nederlaag in Waalwijk, was na afloop een gelukkig man.
"Dit hadden we even nodig", zegt Janmaat op het digitale thuis van Sport Promotion. "Dit zal het team goed doen, na de nederlaag tegen RKC. We hebben tegen PSV goed gespeeld en vrijwel de gehele wedstrijd gedomineerd. Nu is het natuurlijk zaak om deze lijn in de laatste wedstrijden voor de winterstop vast te houden."
Janmaat haalde het einde van de wedstrijd niet. De rechtsback werd kort voor tijd naar de kant gehaald door trainer Ronald Koeman. Uit voorzorg, blijkt nu. "Er is niks aan de hand. In het begin van de wedstrijd stapte ik wat ongelukkig over de bal, maar ik kon doorspelen. Tegen het einde van de wedstrijd kreeg ik een beetje kramp. Het leek me toen beter om naar de kant te gaan. Maar van een blessure is dus geen sprake."
Feyenoord staat na de zege op PSV vierde in de Eredivisie, zondag gaat het op bezoek bij nummer zeven sc Heerenveen. Bron:Voetbalprimeur |
|
|
|