|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
het staat nu 2-0 voor italy!!! heerlijk!!!
Geweldig! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
wel typisch Ballotelli om zijn shirt uit te doen, in een halfe finale nog wel 1 kaart dichterbij om de Finale mis te lopen,maarjah het is Ballotelli he |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 21:30 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:wel typisch Ballotelli om zijn shirt uit te doen, in een halfe finale nog wel 1 kaart dichterbij om de Finale mis te lopen,maarjah het is Ballotelli he hij had het ook gedaan als hij anders geschorst zou worden, daar denkt ie tog niet aan... |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 22:18 schreef NatjosFC het volgende:[..] hij had het ook gedaan als hij anders geschorst zou worden, daar denkt ie tog niet aan... blijft een aparte gozer jah,
Duitsland eruit ik vind dat toch wel lekker hoor
Italy verdient het gewoon |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
is ook alleen maar goed voor Duitsland joh, anders waren Lahm Gomez Muller etc WEER 2e geworden.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 22:45 schreef NatjosFC het volgende:is ook alleen maar goed voor Duitsland joh, anders waren Lahm Gomez Muller etc WEER 2e geworden.. Halve finale eruit is volgens mij geen 2e?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: joh slimmert, ik zeg toch als ze door waren ge gaan naar de FInale hadden ze verloren van Spanje en dan waren ze weer 2e geworden... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 00:23 schreef NatjosFC het volgende:[..] joh slimmert, ik zeg toch als ze door waren ge gaan naar de FInale hadden ze verloren van Spanje en dan waren ze weer 2e geworden... Als heh.... Heb ik het niet zo op. Niet is niet. |
|
|
|