|
|
johan mansveld
|
|
|
Zaakwaarnemer claimt interesse van o.a. Feyenoord voor Edison Flores
28 juni 2012 Peru.com
De zaakwaarnemer van de Peruviaan Edison Perez claimde in media in Peru interesse van Feyenoord, FC Twente en Dinamo Zagreb in zijn pupil. Gevraagd naar de interesse liet hij weten. "Dat klopt, ja. Ik weet niet hoe dit in in de pers is gekomen. Ik ben er pas gisteren van op de hoogte gesteld dat deze clubs interesse hebben getoond. Maar een en ander is nog niet in een vergaand stadium. Edison Flores heeft nog een contract tot 2013 met Universitario.' Feyenoord Netwerk De 18-jarige Edison Flores is net als de Noor Elabdellaoui in te zetten als speler voor de flanken of als tweede spits. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 22:21 schreef johan mansveld het volgende:Zaakwaarnemer claimt interesse van o.a. Feyenoord voor Edison Flores 28 juni 2012 Peru.com De zaakwaarnemer van de Peruviaan Edison Perez claimde in media in Peru interesse van Feyenoord, FC Twente en Dinamo Zagreb in zijn pupil. Gevraagd naar de interesse liet hij weten. "Dat klopt, ja. Ik weet niet hoe dit in in de pers is gekomen. Ik ben er pas gisteren van op de hoogte gesteld dat deze clubs interesse hebben getoond. Maar een en ander is nog niet in een vergaand stadium. Edison Flores heeft nog een contract tot 2013 met Universitario.' Feyenoord Netwerk De 18-jarige Edison Flores is net als de Noor Elabdellaoui in te zetten als speler voor de flanken of als tweede spits. mischien had je moeten stoppen met lezen bij: De zaakwaarnemer van de Peruviaan Edison Perez claimde in media |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Dat deed ik ook niet bij Janmaat, Vormer en Immers....... |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2012 - 22:31 schreef NatjosFC het volgende:[..] mischien had je moeten stoppen met lezen bij: De zaakwaarnemer van de Peruviaan Edison Perez claimde in media Opzoute mafkees, laat onze supporters posten wat ze willen, of dat nou geruchten zijn of niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Sensai?.........of Senseo;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Oehh...tomson...lets go spanish... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Yes talk dirty to me...mmm...:))) |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Volgens mij is maar er maar weinig op het jodenforum te beleven maat of niet omdat je hier komt 'neuzen'..? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 10:25 schreef RenatoBos het volgende:[..] Volgens mij is maar er maar weinig op het jodenforum te beleven maat of niet omdat je hier komt 'neuzen'..? Jewjitsoe is er niet natuurlijk. Gelijk een stuk stiller... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Volgens mij hebben er daar meer een ban gekregen, infamous, àmsterdommer 113, Nenam en Baco denk ik ook..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De terugkeer van een verloren godenzoon heeft nogal wat losgemaakt daar. Jodiejitsoe//HELD!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 10:25 schreef RenatoBos het volgende:[..] Volgens mij is maar er maar weinig op het jodenforum te beleven maat of niet omdat je hier komt 'neuzen'..? Altijd in voor gekkepraat...daarom kom ik hier...;)) |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Flores... Peru....Ex zwager van Joran van der Sloot? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou ja wie weet..d:-))) |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote: Ervaring in slachtpartij of ervaren voor slachtbank? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Interesseert ons niet King ga jij nou maar rap slachtvee posten in het Help ons met vrouwen topic.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tsja, die Wesley's op dat andere Forum kunnen niet beter. |
|
|
|