|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: (Oefen) Wedstrijden Ajax in Juli 2012 |
|
|
|
Loetje
|
|
|
De voorbereiding:
We spelen het komende seizoen in de volgende tenue's
Afgelopen week is de voorbereiding op het aankomende seizoen begonnnen, nadat afgelopen woensdag de eerste opebare training geweest is gaat A.s Zaterdag ook de eerste oefenwedstrijd van start, tegen hoofdklasser SV Huizen! Ook zal het elftal van Frank de Boer weer op trainingskamp gaan in het welbekende De Lutte! In dit topic kunnen we alle wedstrijden bespreken (Dit is dus een wedstrijdtopic voor alle oefenwedstrijden) en babbelen hoe het ons alle Ajax afgaat in deze voorbereiding.
Ik heb dit even overgenomen van Remco, maar dit is de selectie voor aankomend seizoen, ook ik verander het al er veranderingen in de selectie plaatsvinden
01 | Kenneth Vermeer (Ned) Doelman (c. 2015) 12 | Jasper Cilissen (Ned) Doelman (c. 2016)
Verdedigers: 02 | Gregory van der Wiel (Ned) Verdediger (c. 2013) 03 | Toby Alderweireld (Bel) Verdediger (c. 2014) 04 | Jan Vertonghen (Bel) Verdediger (c. 2013) Gaat waarschijnlijk weg! 15 | Nicolai Boilesen (Den) Verdediger (c. 2015) 17 | Daley Blind (Ned) Verdediger (c. 2013) 42 | Dico Koppers (Ned) Verdediger (c. 2013) 31 | Ricardo van Rhijn (Ned) Verdediger (c. 2015) 34 | Ruben Ligeon (Ned) Verdediger (c. 2016)
Middenvelders 05 | Vurnon Anita (Ned) Verdiger, Middenvelder (c. 2014) 06 | Eyong Enoh (Kam) Middenvelder (c. 2015) 08 | Christian Eriksen (Den) Aanvaller (c. 2014) 25 | Thulani Serero (ZAf) Aanvaller (c. 2015) 29 | Mats Rits (Bel) Middenvelder (c. 2013) 10 | Siem de Jong (Ned) Middenvelder (c. 2015) 18 | Nicolás Lodeiro (Uru) Middenvelder (c. 2012) Gaat waarschijnlijk weg 16 | Theo Janssen (Ned) Middenvelder (c. 2013) 39 | Davy Klaassen (Ned) Middenvelder (c. 2016)
Aanvallers: 09 | Kolbeinn Sigthórsson (IJs) Aanvaller (c. 2015) 21 | Derk Boerrigter (Ned) Aanvaller (c. 2014) 23 | Araz Özbiliz (Ned) Aanvaller (c. 2014) 11 | Lorenzo Ebecilio (Ned) Aanvaller (c. 2014) 07 | Miralem Suljmani (Ser) Aanvaller (c. 2013) 37 | Jody Lukoki (Ned) Aanvaller (c. 2015)
Lasse Schone is onze eerste aanwinst op de transfermarkt.
Ook sluiten Mickey van der hart, Stefano Denswill en Joel Veltman bij de A-selectie aan.
Het programma van de oefenwedstrijden in deze voorbereiding:
Daarna nog deze wedstrijden
21 juli: Oefenwedstrijd tegen Celtic FC (in Amsterdam Arena) 28 juli: Oefenwedstrijd tegen Southampton FC 31 juli: Oefenwedstrijd tegen Norwich City
1 augustus: Ajax Open Dag 5 augustus: Johan Cruijff Schaal tegen PSV
Succes!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dus om mee te beginnen zaterdag:
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
prachtig gedaan pik! Maar 1 foutje.. ander shirt gap .. thuisshirt is van vorig jaar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 18:14 schreef Grasmaaier het volgende:prachtig gedaan pik! Maar 1 foutje.. ander shirt gap .. thuisshirt is van vorig jaar kon hem niet vinden. als jij mij een thuisshirt link kan geven, van een afbeelding van ong 750x750 pas ik het direct aan |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 18:18 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] kon hem niet vinden. als jij mij een thuisshirt link kan geven, van een afbeelding van ong 750x750 pas ik het direct aan ]
goed genoeg?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: kleiner gap! wel bedankt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
pas je post ff aan natjos, moet nu heletijd naar rechts scrollen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: thnx!!! maar kun jij hier een afbeelding plaatsen van het nieuwe thuisshirt ongeveer net zo groot als wat ik poste, dan plaats ik hem erin |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 18:31 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] thnx!!! maar kun jij hier een afbeelding plaatsen van het nieuwe thuisshirt ongeveer net zo groot als wat ik poste, dan plaats ik hem erin dus 720 bij 720 pixels? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
deze zou gioed moeten zijn... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Keepers: Mickey van het Hart is de 3e keeper in de A selectie. Dat is reeds bevestigd door Ajax, die kan je dus in de selectie opnemen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 18:57 schreef Eide het volgende:Keepers: Mickey van het Hart is de 3e keeper in de A selectie. Dat is reeds bevestigd door Ajax, die kan je dus in de selectie opnemen. onderaan schrijf ik dat ze bij de a-selectie bij zitten |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat zag ik maat, dacht alleen dat hij wel in dat bovenste lijstje hoort :D |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Welke wedstrijden kun je op eredivisie live zien? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Allemaal. behalve die op de laatste speeldag, die beginnen gelijktijdig (14:30)
Daarom is het schema dit seizoen zo verrot, omdat Eredivisie Live met 4 kanalen alles uit wil kunnen zenden. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 22:02 schreef Eide het volgende:[..] Allemaal. behalve die op de laatste speeldag, die beginnen gelijktijdig (14:30) Daarom is het schema dit seizoen zo verrot, omdat Eredivisie Live met 4 kanalen alles uit wil kunnen zenden. Ja, de gewone wedstrijden snap ik.. Maar de oefenwedstrijden bedoel ik :) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Volgens mij alle wedstrijden tegen de profclubs (ook de ED-clubs) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: alleen die tegen Emmen en Veendam, de rest is nog niet bekend volgens mij, of ze uitgezonden worden.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De oefenvedstrijden tegen emmen en veendam worden uitgezonden, die tegen celtic, norwich en southampton zullen uiteindelijk ook uitgezonden worden! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: whahahahaha kan ook gap! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
nog een uurtje en dan trappen we het nieuwe seizoen af! ik zal wat verslag doen hier! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 13:23 schreef Loetje het volgende:nog een uurtje en dan trappen we het nieuwe seizoen af! ik zal wat verslag doen hier! Opstelling Ajax: Vermeer; Ligeon, Alderweireld, Denswil, Koppers; Anita, De Jong, Serero; Ebecilio; Sigthórsson, Özbiliz. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat mij betreft nu al de verrassing van de voorbereiding: Stefano Denswil bij de A selectie voor de pot tegen Huizen. Mooie kans voor dit jonge talent! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 13:53 schreef baco74 het volgende:[..] Opstelling Ajax: Vermeer; Ligeon, Alderweireld, Denswil, Koppers; Anita, De Jong, Serero; Ebecilio; Sigthórsson, Özbiliz. erger is er bijna niet. die voorhoede, de vleugels dan bedoel ik. echt boerrigter erin en narsingh erbij, gebeurd echter niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 14:15 schreef Eide het volgende:Wat mij betreft nu al de verrassing van de voorbereiding: Stefano Denswil bij de A selectie voor de pot tegen Huizen. Mooie kans voor dit jonge talent! is echt een beer, net als danzell gravenberch. wat een posturen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
roelof luinge fluit deze wedstrijd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
grassie ben je aan het kijken? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: kan ik dat ook zien? nee toch? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
twitter heeft al 33 minuten niks gemeld |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
nu wel, er is nog niets gebeurd in het eerste kwartier. matig dus. een kwartier niks cieeren tegen een hoofdklasser |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
siem de jong is aanvoerder vanmiddag. denk ook dat hij het dit seizoen wordt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
sv huizen heeft pas 2x getraind. die beginnen vongende week pas aan de voorbereiding |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
buitenspel na een mooie aanval! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ajax staat achter. eigen goal van stefano denswill |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 13:53 schreef baco74 het volgende:[..] Opstelling Ajax: Vermeer; Ligeon, Alderweireld, Denswil, Koppers; Anita, De Jong, Serero; Ebecilio; Sigthórsson, Özbiliz. geen Cillessen? toch jammer.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: nee wel denswill, maakt een eigen goal. wilde de bal volgens mij terugspelen op vermeer met een tackle. als gevolg een achterstand tegen een hoofdklasser |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 14:59 schreef Loetje het volgende:[..] nee wel denswill, maakt een eigen goal. wilde de bal volgens mij terugspelen op vermeer met een tackle. als gevolg een achterstand tegen een hoofdklasser das niet best, heb je een link voor een stream voor mij? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: kan je de twitter geven! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
bijna 1-1, eerste grote kans ajax! sightorsson mist na doorkoppen de jong! keeper willemse van huizen redt mooi op de inzet! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
was de 1-0 meer de fout van Denswill of van Vermeer, kan dat namelijk nergens uit op maken.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:05 schreef NatjosFC het volgende:was de 1-0 meer de fout van Denswill of van Vermeer, kan dat namelijk nergens uit op maken.. ik ook niet, doet er niet toe. we staan met 1-0 achter na een half uur! |
|
|
|