|
|
Loetje
|
|
|
2de kans, ditmaal ozbiliz. weer redt willemse |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: haha, had ook niet verwacht dat Arasz zou scoren gehe.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ook serrero mist. weer redt willemse |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ajax nog altijd 1-0 achter, bijna rust!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juni 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: omdat we op school hem altijd een beetje belachelijk maken enzo, dat hij de beste voetballer van de Eredivisie is.. ik weet ook niet waar het vandaan komt maar ik vind hem sowieso niet goed,
Frank de Boer meldde trouwens dat hij veel ging wisselen bij Rust... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
mwa vind hem zo slecht niet! frank moet wel wisselen, spelers zijn nog niet wedstrijdfit! vrees een deceptie |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
basisspelers spelem maximaal een uur |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
weer een kans voor huizen! poepon schiet hard over |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
natjos, ozbiliz krijgt wel alles over hem heen van frankie, hij speelt vlak voor de bank |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:17 schreef Loetje het volgende:natjos, ozbiliz krijgt wel alles over hem heen van frankie, hij speelt vlak voor de bank en terecht...
zijn de Sa en Fischer enzo wel mee? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
myron willemse is momenteel de held daar! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
het is rust!
1-0 achter tegen hoofdklasser sv huizen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
een grote schande, ajax laat niets zien! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ach.. zou Arasz weer met 14 spelen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Dijks en Klaassen gaan erzo in komen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Opstelling tweede helft: Cillessen; Nieuwpoort, Toby, Bonevacia, Dijks; Anita, Fischer, Klaassen; Lukoki, De Jong, De Sa |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Bonevacia centraal achter in en Fischer op het middenveld... Toby wordt straks vervangen door van RHijn lijkt me... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:36 schreef NatjosFC het volgende:Opstelling tweede helft: Cillessen; Nieuwpoort, Toby, Bonevacia, Dijks; Anita, Fischer, Klaassen; Lukoki, De Jong, De Sa ben heel erg benieuwd. roly bonevacia acht ik veel temin voor ajax |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ben erg benieuwd hoe zon jonge ploeg hiermee omgaat |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Bonevacia is van nature verdedigende middenvelder toch? was eerst een talentje maar lijkt het ook niet te gaan maken bij Ajax.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ik ook, denk dat de Jong gaat scoren en ik gok ook op Klaassen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
de goal is van davy klaassen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:42 schreef NatjosFC het volgende:[..] Bonevacia is van nature verdedigende middenvelder toch? was eerst een talentje maar lijkt het ook niet te gaan maken bij Ajax.. was bij nac al niets, laat staan hier bij ons aller ajax |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: de 2de heb je al goed |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
voorzet van van mittchel dijks! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
goal viel in de 51ste minuut! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
mischien komt Gravenbergh er straks in voor de Jong, is een groot talent die gravenbergh toch? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
vind het nog steeds triest |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:49 schreef NatjosFC het volgende:mischien komt Gravenbergh er straks in voor de Jong, is een groot talent die gravenbergh toch? weetje, ondanks het een oefenpot is, als het verkeerd afloopt krijg je gelijk kei veel kritiek. je moet die jonkies dat niet aandoen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:51 schreef Loetje het volgende:[..] weetje, ondanks het een oefenpot is, als het verkeerd afloopt krijg je gelijk kei veel kritiek. je moet die jonkies dat niet aandoen we zullen zien. 1e potje gewoon winnen is goed voor het vertrouwen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: maar met 2-1 is een drama. moeten er een stuk of 6 maken. als je zo speelt tegen die jupiler league ploegen ga je er al aan hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
alleen biolessen weer geblesseerd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
kut natjos;) de jong scoort 1-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juni 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
whahaha je zegt het gewoon! respect! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
hij scoort in de korte hoek. siem scoort altijd en overal. respect voor een speler die overal moet spelen! staat nu weer in de spits |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ik zei dat het 3-1 zou worden en dat de Jong en Klaassen gingen scoren:) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ook victor fisher heeft zn debuut gemaakt in ajax 1! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: bekroont met een goal, schijnt een mooie actie te zijn geweest. man kan niet wachten de beelden even te zien.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
victor fisher omspeelt de doelman en scoort! wat een debuut! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:56 schreef NatjosFC het volgende:[..] bekroont met een goal, schijnt een mooie actie te zijn geweest. man kan niet wachten de beelden even te zien.. ja klinkt goed |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: whahahaaha, nu moeten het er meer worden |
|
|
|