|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 16:42 schreef Eide het volgende:[..] Menig zit nog in de B jeugd. Dat duurt dus nog even. Maar Gravenberch zie ik er gewoon niet komen. gaf Frank ook al eens aan, dat hij dacht dat hij de eerste spits in jeugd was die het weer eens kon gaan halen, daar mee bedoel ik dat er in de A1 geen spits zit die het ging halen maar pas in de B's weer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gravenberg gaat er wel degelijk komen, misschien zelfs wel niet bij Ajax, maar die jongen heeft genoeg potentieel, niet voor niets dat United hem erg graag had willen hebben.
Voor wat betreft deze wedstrijd?? Prima potje, aantal leuke combinaties, Serrero, Dijks, de Sa, Fisher, Denswill en Sigthorson vielen mij in positieve zin op.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 16:38 schreef Eide het volgende:[..] Voor mij is Quincy Menig de toekomstige spits van Ajax. Technisch goed, doelgericht. Moet zich ook nog enorm ontwikkelen hoor maar is echt wel een potentiële speler voor de A selectie op de duur. Wat betreft Gravenberch, ook Kluivert brak in de A jeugd pas echt door. In de jeugd had hij een andere spits voor zich en als resultaat is hij overal opgestelt in de jeugd, zelfs als centrale verdediger. Pas toen hij 17 was brak hij plots door en toen ging het ook meteen heel hard. zeer goede spers. een van de grootste talenten ook |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 16:42 schreef Eide het volgende:[..] Menig zit nog in de B jeugd. Dat duurt dus nog even. Maar Gravenberch zie ik er gewoon niet komen. moe nog veel progressie maken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 16:46 schreef remco k het volgende:Gravenberg gaat er wel degelijk komen, misschien zelfs wel niet bij Ajax, maar die jongen heeft genoeg potentieel, niet voor niets dat United hem erg graag had willen hebben. Voor wat betreft deze wedstrijd?? Prima potje, aantal leuke combinaties, Serrero, Dijks, de Sa, Fisher, Denswill en Sigthorson vielen mij in positieve zin op.. ik zeg ook dat tie veel potentie heeft, maar moet nog beter. langzaam wordt hij veel beter |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Misschien. Wie weet. Maar dan zal hij dit seizoen toch echt wat moeten laten zien. Bewijzen dat hij de spits van de A1 is. Vergeet niet dat Ajax met Gino van Kessel ook al een jonge jongen heeft gehaald die veel potentie heeft.
Van kessel zal samen met EH de taken in Jong Ajax op zich nemen, dus Gravenberch heeft het podium van de A1 om zich te bewijzen. Volgend jaar komt Menig door en dan zullen er misschien wel keuzes gemaakt moeten worden.
Ik gun het iedereen om door te breken. Maar dan zal Gravenberch nu, na het vertrek van Boere en een seizoen A2 in de benen nu wel bewijs moeten tonen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax-trainer Frank de Boer heeft zijn selectie bekendgemaakt voor het trainingskamp in De Lutte. Jan Vertonghen, Ricardo van Rhijn en en Daley Blind keren maandag na vakantie terug in de A-selectie. Theo Janssen hervat de groepstraining na een neusoperatie. De Ajacieden van De Boer trainen maandagochtend eerst (besloten) op sportpark de Toekomst. Na de lunch staat de spelersbus klaar om spelers en staf naar De Lutte te brengen. Later op de dag (18:00 uur) staat de eerste Ajax-training gepland bij SV De Lutte.
Buiten de dagelijkse trainingen om bij SV De Lutte speelt Ajax deze week twee oefenwedstrijden. Woensdag staat vanaf 19:00 uur Oldenzaal - Ajax op het programma. Zaterdag wordt de trainingsweek afgesloten met een treffen met en bij Emmen. De wedstrijd in Emmen begint om 15:00 uur. De Amsterdammers speelden afgelopen zaterdag hun eerste oefenwedstrijd in de voorbereiding. De wedstrijd tegen SV Huizen leverde Ajax een 1-3 overwinning op.
De complete selectie van De Boer:
Kenneth Vermeer Toby Alderweireld Jan Vertonghen Vurnon Anita Miralem Sulejmani Kolbeinn Sigthórsson Siem de Jong Lorenzo Ebecilio Theo Janssen Davy Klaassen Derk Boerrigter Jasper Cillessen Aras Özbiliz Thulani Serero Dico Koppers Jody Lukoki Ricardo van Rhijn Mickey van der Hart Ruben Ligeon Joël Veltman Stefano Denswil Mitchell Dijks Roly Bonevacia Lesley de Sa Sven Nieuwpoort Viktor Fischer Daley Blind
Ajax.nl en Ajax TV doen dagelijks verslag van het trainingskamp van Ajax in De Lutte. Volg het trainingskamp ook via de officiële social media van Ajax op Twitter (@AFCAjax) en Facebook. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: jep,
maar Zonder Boilesen en Enoh... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: precies. ik zie boilesen als het tegenzit snel bij ajax vertrekken omdat hardnekkige blessuren hem vellen! jongen komt zo niet aan spelen toe helaas |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 13:16 schreef Loetje het volgende:[..] precies. ik zie boilesen als het tegenzit snel bij ajax vertrekken omdat hardnekkige blessuren hem vellen! jongen komt zo niet aan spelen toe helaas Ik denk het niet, hij schijnen groeiproblemen te zijn in zijn hamstrings, mede door de matige staf van afgelopen seizoen heeft hij daar veel last van gehad.. geef die jongen de tijd.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind het erg positief dat Veltman, Denswil en Dijks er weer bij zijn. Dat is de verdedigende toekomst van Ajax samen met van Rhijn. Erg goed dat die mannen op hoog niveau kunnen trainen en ook minuten kunnen pakken. Net zo over Fischer.
Bonevacia valt mij ook op. Ik had eigenlijk niet verwacht dat die na afgelopen seizoen een kans bij de A selectie zou krijgen. Ten slotte valt Nieuwpoort mij op, die heeft nauwelijks minuten gemaakt bij Jong Ajax en nu wel meteen mee met de A selectie, top voor die jongen maar toch ook wel een indicatie dat Ajax erg licht is centraal achterin. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 13:32 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk het niet, hij schijnen groeiproblemen te zijn in zijn hamstrings, mede door de matige staf van afgelopen seizoen heeft hij daar veel last van gehad.. geef die jongen de tijd.. dat bedoel ik niet remco, ik zie ook veel talent in hem. wil hem dolgraag zien. maar die jongen heeft veel pech. je ziet het vaker dat spelers steeds geblesseerd raken en op een gegeven moment weggaat. daar vrees ik voor! had gehoopt dat hij bij de voorbereiding aan zou sluiten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 13:58 schreef Eide het volgende:Ik vind het erg positief dat Veltman, Denswil en Dijks er weer bij zijn. Dat is de verdedigende toekomst van Ajax samen met van Rhijn. Erg goed dat die mannen op hoog niveau kunnen trainen en ook minuten kunnen pakken. Net zo over Fischer. Bonevacia valt mij ook op. Ik had eigenlijk niet verwacht dat die na afgelopen seizoen een kans bij de A selectie zou krijgen. Ten slotte valt Nieuwpoort mij op, die heeft nauwelijks minuten gemaakt bij Jong Ajax en nu wel meteen mee met de A selectie, top voor die jongen maar toch ook wel een indicatie dat Ajax erg licht is centraal achterin. dijks speelde wel ff een wedstrijdje afgelopen zaterdag zeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Mooi he? Ik kan daar echt van genieten.
Over Biolesen, ik snap wat je bedoelt Loetje, gevalletje Ole Tobiassen doel jij natuurlijk op.
Ik denk dat het zaak is dat Biolesen de eerste seizoenshelft wel terug is, anders vrees ik daar ook wel voor. Is hij dan niet terug zal die plek wel ingevuld zijn door Blind, Koppers of Dijks (die ik Koppers voorbij zie komen in de pikorde) en dan wordt het toch een lastig verhaal voor Nicolai om zich terug te vechten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 14:07 schreef Eide het volgende:[..] Mooi he? Ik kan daar echt van genieten. Over Biolesen, ik snap wat je bedoelt Loetje, gevalletje Ole Tobiassen doel jij natuurlijk op. Ik denk dat het zaak is dat Biolesen de eerste seizoenshelft wel terug is, anders vrees ik daar ook wel voor. Is hij dan niet terug zal die plek wel ingevuld zijn door Blind, Koppers of Dijks (die ik Koppers voorbij zie komen in de pikorde) en dan wordt het toch een lastig verhaal voor Nicolai om zich terug te vechten. tuurlijk, we hebben een aantal spelers voor die positie, maar hij heeft wel talent, ondanks pas zn 12 wedstrijden in het eerste, hij was daarin wisselvallig. maar het is echt blessure op blessure. lodeiro had dat in het begin ook heel vaak geloof ik. net als aissati. vooral zo'n speler zelf moet er helemaal gek van worden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 14:03 schreef Loetje het volgende:[..] dat bedoel ik niet remco, ik zie ook veel talent in hem. wil hem dolgraag zien. maar die jongen heeft veel pech. je ziet het vaker dat spelers steeds geblesseerd raken en op een gegeven moment weggaat. daar vrees ik voor! had gehoopt dat hij bij de voorbereiding aan zou sluiten Ik weet wel dat je dat bedoelde, ik reageerde daar enkel op door aan te geven dat men weet dat het een groeiblessure is. in principe hoeft hij daar niet lang last van te houden.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 14:12 schreef remco k het volgende:[..] Ik weet wel dat je dat bedoelde, ik reageerde daar enkel op door aan te geven dat men weet dat het een groeiblessure is. in principe hoeft hij daar niet lang last van te houden.. Ik hoop het man, nu toch al bijna een jaar. Vooral na die wedstrijd thuis tegen Manchester United, hij maakte z'n rentree en gelijk er weer uit. Toen vreesde ik het ergste. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Trouwens wel klote, had graag naar Ajax - Celtic gegaan, maar dan zit ik in Denemarken. Wel voor een leuke reden maar toch. Celtic is zo'n tegenstander die mij enorm aanstaat. Mooie club, rijke historie, leuke fans en gewoon een leuk affiche voor een oefenpot. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 14:17 schreef Eide het volgende:Trouwens wel klote, had graag naar Ajax - Celtic gegaan, maar dan zit ik in Denemarken. Wel voor een leuke reden maar toch. Celtic is zo'n tegenstander die mij enorm aanstaat. Mooie club, rijke historie, leuke fans en gewoon een leuk affiche voor een oefenpot. tegen celtic hebben we toch een aantal keer verloren! mooie club inderdaad. vooral die old firm daar. zo jammer dat de rangers failliet zijn! geweldige sfeer op ibrox park daar. alleen de schotse competitie is niet leuk. maar in denemarken kun je het wel zien gap denk ik. wat ga je daar dan voor leuks doen?
op deze site zenden ze ook veel oefenpotjes uit
www.livefootballstream.net |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 14:23 schreef Loetje het volgende:[..] tegen celtic hebben we toch een aantal keer verloren! mooie club inderdaad. vooral die old firm daar. zo jammer dat de rangers failliet zijn! geweldige sfeer op ibrox park daar. alleen de schotse competitie is niet leuk. maar in denemarken kun je het wel zien gap denk ik. wat ga je daar dan voor leuks doen? op deze site zenden ze ook veel oefenpotjes uit www.livefootballstream.net Mijn broer gaat trouwen, en wel met een Deense. Vandaar. :)
Rangers gaan trouwens doorstarten, alleen is het nog niet bekend of ze door mogen in de SPL. Worst case moeten ze in de 3e divisie van het schotse voetbal starten (Hoofdklasse in het NLD voetbal).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 14:07 schreef Eide het volgende:[..] Mooi he? Ik kan daar echt van genieten. Over Biolesen, ik snap wat je bedoelt Loetje, gevalletje Ole Tobiassen doel jij natuurlijk op. Ik denk dat het zaak is dat Biolesen de eerste seizoenshelft wel terug is, anders vrees ik daar ook wel voor. Is hij dan niet terug zal die plek wel ingevuld zijn door Blind, Koppers of Dijks (die ik Koppers voorbij zie komen in de pikorde) en dan wordt het toch een lastig verhaal voor Nicolai om zich terug te vechten. Boilesen kan ook altijd nog op LCV he... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 14:28 schreef Eide het volgende:[..] Mijn broer gaat trouwen, en wel met een Deense. Vandaar. :) Rangers gaan trouwens doorstarten, alleen is het nog niet bekend of ze door mogen in de SPL. Worst case moeten ze in de 3e divisie van het schotse voetbal starten (Hoofdklasse in het NLD voetbal). ja maar toch wel heel jammer. die winnen alle wedstrijden. maar gaan trouwens veel spelers weg.
mooi man dat je broer gaat trouwens. gefeliciteerd en veel plezier daar gap! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hebben we het niet over |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: weet ik, ik geef alleen aan dat hij daar zou kunnen gaan spelen bij evt blessure van de 1e keus daaro, omdat ik denk dat Denswill daar nog niet helemaal klaar voor is.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 14:35 schreef NatjosFC het volgende:[..] weet ik, ik geef alleen aan dat hij daar zou kunnen gaan spelen bij evt blessure van de 1e keus daaro, omdat ik denk dat Denswill daar nog niet helemaal klaar voor is.. geen enkele jeugdspeler is gelijk klaar voor de basis. alleen jullie (en dan bedoel ik niet iedereen) moeten eens leren om niet gelijk over jeugdspelers te oordelen als ze net 1 of 2 wedstrijden gespeeld hebben, ook al zijn het ongelukkige wedstrijden. de eerste wedstrijden van eriksen waren ook kut. en wel van meer;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 14:35 schreef NatjosFC het volgende:[..] weet ik, ik geef alleen aan dat hij daar zou kunnen gaan spelen bij evt blessure van de 1e keus daaro, omdat ik denk dat Denswill daar nog niet helemaal klaar voor is.. Maar daar zal echt wel een vervanger voor Jantje komen. En dus blijft het dan een lastig verhaal voor Nicolai.
@Loetje: Thanks gap. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 14:56 schreef Eide het volgende:[..] Maar daar zal echt wel een vervanger voor Jantje komen. En dus blijft het dan een lastig verhaal voor Nicolai. @Loetje: Thanks gap. youre welcome. boilesen wordt geen CV!!! daar zal een andere CV gehaald worden zodra jan vertrekt |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
De voorlopige lijst met rugnummers voor seizoen 2012-2013: 1 Kenneth Vermeer 2 Gregory van der Wiel* 3 Toby Alderweireld 4 Jan Vertonghen 5 Vurnon Anita 6 Eyong Enoh* 7 Miralem Sulejmani 8 Christian Eriksen* 9 Kolbeinn Sigthórsson 10 Siem de Jong 11 Lorenzo Ebecilio 15 Nicolai Boilesen* 16 Theo Janssen 17 Daley Blind 18 Davy Klaassen 20 Lasse Schöne 21 Derk Boerrigter* 22 Jasper Cillessen 23 Aras Özbiliz 24 Ricardo van Rhijn 25 Thulani Serero 26 Dico Koppers 27 Jody Lukoki 30 Mickey van der Hart 32 Ruben Ligeon 33 Joël Veltman 34 Stefano Denswil 35 Mitchell Dijks 36 Roly Bonevacia 37 Lesley de Sa 38 Sven Nieuwpoort 39 Viktor Fischer |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Derk Boerrigter hoeft zich geen grote zorgen te maken om zijn rug. De aanvaller van Ajax verliet maandag de training in De Lutte vanwege nieuwe rugklachten. De kwetsuur lijkt na onderzoek mee te vallen, zo meldt De Telegraaf.
Eerder liet de vleugelspeler weten dat het goed ging met zijn rug en dat hij in de vakantie geen problemen had ondervonden. "Mijn rug voelde de afgelopen weken tijdens de vakantie al goed aan", zo gaf de voorhoedespeler aan tijdens het begin van de voorbereidingen op het nieuwe seizoen. Op de training van maandag voelde de Ajacied echter toch weer pijntjes.
Dinsdag zal Boerrigter op de training op het trainingskamp van Ajax niet in actie komen. De geboren Oldenzaler laat het partijspel aan zich voorbij gaan om eventuele ergere klachten te voorkomen. Kolbeinn Sigthórsson kwam wel in actie op de training. De aanvaller werkte een inidividuele training af.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/160715/Rugproblemen_Boerrigter_lijken_mee_te_vallen#ixzz1zYM9MxAC
goed signaal lijkt me, maar geeft wel aan dat we verbreding nodig zijn in de aanval, of me moeten met Ozbilliz en Ebicilio willen spelen.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Fischer is er wel bij heh, qua rugnummers! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Zoals hier al voor het EK werd gemeld, Frank heeft een plan met Fischer, maar wil hem rustig brengen omdat hij nog jong is. Dat mensen hier dat dan niet geloven :)
Volgens mij zijn de definitieve rugnummers nog niet vergeven, maar Fischer zal er inderdaad wel eentje krijgen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juli 2012 - 08:35 schreef Eide het volgende:[..] Zoals hier al voor het EK werd gemeld, Frank heeft een plan met Fischer, maar wil hem rustig brengen omdat hij nog jong is. Dat mensen hier dat dan niet geloven :) Volgens mij zijn de definitieve rugnummers nog niet vergeven, maar Fischer zal er inderdaad wel eentje krijgen. Fischer gaat toch 1e half jaar bij Jong Ajax spelen? en dan kan hij zich bewijzen voor het 1e, of mischien bewijst hij zich nu al.
ik denk dat Fischer dit seizoen nog wel wat minuten gaat maken met invalbeurtjes. ik gok op de 150> |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Precies, in wedstrijden waar dat kan zal Fischer inderdaad wel minuten gaan krijgen. Zelfde zal met een beetje mazzel gelden voor Denswil en Veltman. Dijks heeft (op papier) Blind, Koppers en Biolesen voor zich. Ik denk dat die dit jaar zich volledig op Jong Ajax zal moeten richten. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juli 2012 - 08:42 schreef Eide het volgende:Precies, in wedstrijden waar dat kan zal Fischer inderdaad wel minuten gaan krijgen. Zelfde zal met een beetje mazzel gelden voor Denswil en Veltman. Dijks heeft (op papier) Blind, Koppers en Biolesen voor zich. Ik denk dat die dit jaar zich volledig op Jong Ajax zal moeten richten. DIjks betwijfel ik zeer, als hij een erg goede voorbereiding doet zie ik het gebeuren dat hij wordt opgenomen in de A-selectie. volgend jaar wil hij zelf volwaardig lid zijn toch? moet zat kunnen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juli 2012 - 12:25 schreef NatjosFC het volgende:[..] DIjks betwijfel ik zeer, als hij een erg goede voorbereiding doet zie ik het gebeuren dat hij wordt opgenomen in de A-selectie. volgend jaar wil hij zelf volwaardig lid zijn toch? moet zat kunnen. Weet je, zijn kans komt echt wel, zeker op basis van het afgelopen seizoen. Uiteindelijk komt Dijks net over uit de A1. Hij zal bij Jong Ajax toch eerst Koppers voorbij moeten voordat Ajax 1 in de picture komt. En Blind heeft aan het einde van het seizoen toch ook (onverwacht) redelijk gespeeld. Het is, denk ik, op dit moment niet reëel om minuten voor Dijks te verwachten. Maar een blessure bij Blind of Koppers en hij zit er gewoon bij. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: (Oefen) Wedstrijden Ajax in Juli 2012
quote:Op woensdag 04 juli 2012 - 21:02 schreef Boudewijn het volgende:(Oefen) Wedstrijden Ajax op Eredivisie LiveTe zien via Eredivisie Live: 7 juli 15.00 uur FC Emmen tegen Ajax 21 juli 19.00 uur Ajax tegen Celtic 28 juli 16.00 uur Southampton tegen Ajax 31 juli 20.45 uur Norwich City tegen Ajax dit dus!
Te zien via Eredivisie Live:
7 juli 15.00 uur FC Emmen tegen Ajax 21 juli 19.00 uur Ajax tegen Celtic 28 juli 16.00 uur Southampton tegen Ajax 31 juli 20.45 uur Norwich City tegen Ajax |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juli 2012 - 08:35 schreef Eide het volgende:[..] Zoals hier al voor het EK werd gemeld, Frank heeft een plan met Fischer, maar wil hem rustig brengen omdat hij nog jong is. Dat mensen hier dat dan niet geloven :) Volgens mij zijn de definitieve rugnummers nog niet vergeven, maar Fischer zal er inderdaad wel eentje krijgen. Hij doet het fantastisch, en heeft een rugnummer, hopen op een topseizoen mét hem mag toch?? :-P |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
AMSTERDAM - In Oldenzaal heeft Ajax met 11-0 gewonnen van de plaatselijke voetbalvereniging. Aras Özbiliz bracht vier treffers op zijn naam. Lesley de Sa (twee), Viktor Fischer (twee), Davy Klaassen (twee) en Thulani Serero kwamen eveneens tot scoren.
Trainer Frank de Boer liet verdediger Jan Vertonghen een halfuur voor tijd invallen, evenals Ricardo van Rhijn en Daley Blind. De Boer was niet helemaal tevreden met de uitslag. Ik had wel meer goals willen zien. Als de doelpunten zo snel vallen dan denk je al snel dat twintig haalbaar is. Uiteindelijk stokte het wat na de negende, liet hij weten op de website van Ajax.
EK-arbiter Björn Kuipers leidde het oefenduel.
Bron: Telegraaf |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
iemand die een shirt heeft of gaat kopen van Fischer?
ik mischien over een jaar of 2 als hij volwaardig basisspeler is:) wordt een geweldige speler denk ik:) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
11-0, was mooi. vooral dat de jeugd veel scoorde. op na zaterdag, dan weer ietsje lastiger! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
zou fisher toch bij de A selectie komen? |
|
|
|