|
|
Loetje
|
|
|
quote: ze blijven allemaal, behalve de sa. mooi man! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
goede wedstrijd trouwens volgens mij! goed bezig ajax!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ik vond al dat de Sa er wat minder klaar voor was, half jaartje verhuur of jong Ajax zou hem goed doen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 00:28 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik vond al dat de Sa er wat minder klaar voor was, half jaartje verhuur of jong Ajax zou hem goed doen... eens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
weer lekker veel gescoord hoorde ik woensdag? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik lees op internet veel dat ajax met een gemankeerde voorhoede speelt nu derk en mickey geblesseerd zijn, heb juist het gevoel dat lukoki en fischer heel goed bezig zijn. hopelijk gaan ze tegen celtic, norwich en southampton of was het sunderland?? ook goed spelen, is weer stappie hoger. veel mensen schreven lukoki al af na PSV thuis. maar je kon het niet maken voor een speler die 4x ingevallen is voor de leeuwen te gooien in zon grote wedstrijd! kon de druk niet aan. volgens mij draait tie nu aardig warm |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
over een dikke 0 minuten trappen we af in noordwijk, het is onze 5de oefenpot van deze voorbereiding. hierna volgen er nog 3! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
afgelopen jaar speelde we in de KNVB beker ook tegen ze. wewonnen met 3-1! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
inmiddels zijn me bezig in noordwijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Opstelling Ajax: Cillessen; Ligeon, Denswil, Veltman, Dijks; Bonevacia, Serero, Schöne; Lukoki, Klaassen, Ebecilio |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
thulani serrero is de doelpuntenmaker |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
dot van een kans op 0-2! prachtige bal van schone op klassen, waar de keeper net een blunder maakt redt hij nu noordwijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
we spelen een minuut of 10 |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
en de 0-2 is een feit! lasse schone scoort uit de kluts, ging wel een goede actie van dijks aan vooraf |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
lasse schone geeft wel even zn visitekaartje af! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
lijkt wel een chaos wedstrijd |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Waar kan je het zien dan? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: moet het met twitter doen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
maar daar haal je wel uit wat er gaande is |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Aaah nou jij bent mijn medium in deze( heb je wel tien cafe posts gegeven;) ) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 - 18:34 schreef Inglourious bastard het volgende:Aaah nou jij bent mijn medium in deze( heb je wel tien cafe posts gegeven;) ) dankje hahaha! alleen dat dubbelposten is niet handig;) dan duurt het maar langer voor we de ton gehaald hebben! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
maargoed inmiddels heeft ajax nog steeds een groot overwicht, maar het niceau daalt enorm |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ebecillio spreelt als een draak, kan geen bal voor krijgen! |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Nou dan is het einde voor hem( zn eigen woorden) kunnen we hem niet in een dealtje richting heerenveen sturen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 - 18:39 schreef Inglourious bastard het volgende:Nou dan is het einde voor hem( zn eigen woorden) kunnen we hem niet in een dealtje richting heerenveen sturen? precies, goed idee! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hoeveel staat het ?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
toch 3-0, rubel ligeon scoort fraai op aangeven van serrero |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
het is rust, 3-0 voor ajax |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
felle frank de boer langs de lijn |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ja 5 x hgetzelfde posten;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
maar jong ajax 3-0 voor tegen een stabiele topklasser, valt niet tegen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
hopelijk na rust wat 1ste elftal spelers |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
frankie blijft altijd verassen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Opstelling na rust: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Blind, Koppers; Anita, De Jong, Janssen; Ozbiliz, Sigthorsson, Fischer |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 - 19:08 schreef Loetje het volgende:Opstelling na rust: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Blind, Koppers; Anita, De Jong, Janssen; Ozbiliz, Sigthorsson, Fischer nice Kolbein en Fischer,, |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje