|
|
Loetje
|
|
|
alleen janssen en vermeer erin, voor schone en cillesen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
hopelijk nog wat goaltjes erbij |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
op aangeven van lukoki schiet de slechtste man op het veld, lorenzo ebecillio ajax op 0-4 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
frankie zal hem wel op zn flikker gegeven hebben in de rust |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
we zitten 10 minuten na rust |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
solo van serrero en die wordt gestuit in de 16, klassen benut de penalty 0-5! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
inmiddels is de opstelling wel gewijzigd als we het moeten geloven |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Blind, Koppers; Anita, De Jong, Janssen; Ă–zbiliz, Sigthorsson, Fischer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
janssen en ozbiliz vinden elkaar weer blindelings, net als tegen veendam, heerlijke pases worden er verstrooid |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
stand is nu 0-6, crossbal van alderweireld, mooie aanname van janssen waardoor de keeper op het verkeerde been komt en hij schuift binnen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
we spelen bijna 75 minuten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
het basisteam van vandaag werdt na een uur gewisseld |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
maar net wanneer ik het zeg maakt sightorsson 0-7, via ozbiliz krijgt hij de bal en schiet uit de draai raak! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
heerlijk wippertje van janssen en sigi scoort weer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
er is nog een minuut of 7 te spelen denk ik |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Gaap nog ff een paar keer dan! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: wilde het net doen! haha toen was het afgelopen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
0-8 tegen een topklasser, valt niet tegen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
maargoed. exit hier op dit topic voor vandaag |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: graag gedaan gappie |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
zaterdag tegen celtic in de arena! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
2x Sigi :) ff rustig aan met die gozer als hij top fit is wordt hij topscorer van de Eredivisie ben ik van overtuigt.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Morgen tegen Southampton!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Uitzending start om 16:00 op eredivisie live. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: weet het, wordt een kwaaie, andere mentaliteit die engelsen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou eerste helft zit erop, 0-0 de stand. Misschien mag ik het niet zeggen omdat het een oefenpot is, maar doe het toch. Wat speelt dit Ajax belachelijk slecht. 45 minuten en geen enkele kans of mogelijkheid gehad! Tegen een tegenstander die Ajax ondanks ze in de Premier League spelen gewoon met 2 a 3-0 moeten kloppen in mijn ogen! Het is slordig, veel passes komen niet aan! Sightorsson loopt zich een slag in de ronde maar gewoon voor niets, Ozbiliz geeft gewoon alleen maar vervelende voorzetten, beter zou hij gaat oefenen op zn rechterbeen. Middenveld is vooralsnog matig en achterin is het onrustig zodra er enigzins druk komt! Eerst half uur nog wel zon beetje 75% balbezit denk ik, laatste kwarier was het alleen Southampton die wat probeerde, die ons ook ineens fysiek de baas werden en we in de duels volledig afgebluft worden! Boerrigter moet duidelijk nog wennen, hopelijk gaat het snel beter, want dit moet je opstelling van volgende week tegen PSV zijn. Is uiteraard een andere wedstrijd, maar vooralsnog spelen ze in mijn ogen een wat betere voorbereiding!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juli 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ciler
|
|
|
Idd Loetje je hebt helemaal gelijk als Ajax denkt met dit elftal aan te kunnen treden tegen PSV worden ze weggespeeld wat te denken met dit elftal de CL in is een lachertje dan wordt je compleet van de mat gespeeld! Dit niveau is jong Ajax en wanneer worden ze nu eens wakker dat er versterkingen moeten komen of in de CL worden we aankomend jaar een lachertje! Ik snap best dat ze bij Ajax een beleid van jongelingen en jeugd laten doorstromen willen toepassen maar ze slaan hierin echt te ver door. Je kan toch niet al je ervaren mensen verkopen en er vervolgens niks voor terugkopen en hiermee de CL ingaan? Volgende week begint de JC schaal en het lijkt dat Ajax met alles en overal mee te laat is. Kom op zeg geen geld voor versterkingen en gezond beleid voeren? Prima maar niet ten koste van alles en vooral niet van de kwaliteit! We hebben verdomme genoeg miljoenen aan de transfer van Vertonghen overgehouden om een ervaren verdediger te halen en laten we het al helemaal niet meer hebben over die 5 ton verschil die Heerenveen voor Narsingh vroeg. Ajax slaat nu gewoon te ver door in haar bezuinigingen en dat komt haar dit jaar duur te staan in de competitie en al helemaal in de CL. Ajax wakker worden!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juli 2012 door Ciler -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Uiteindelijk 1-0 gewonnen, goal was van Aras Ozbiliz. Goal viel na 65 minuten! Was ook de eerste kans die Ajax kreeg. Ik ga er verder weinig over zeggen, snel vergeten deze wedstrijd! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 - 17:09 schreef Ciler het volgende:Idd Loetje je hebt helemaal gelijk als Ajax denkt met dit elftal aan te kunnen treden tegen PSV worden ze weggespeeld wat te denken met dit elftal de CL in is een lachertje dan wordt je compleet van de mat gespeeld! Dit niveau is jong Ajax en wanneer worden ze nu eens wakker dat er versterkingen moeten komen of in de CL worden we aankomend jaar een lachertje! Ik snap best dat ze bij Ajax een beleid van jongelingen en jeugd laten doorstromen willen toepassen maar ze slaan hierin echt te ver door. Je kan toch niet al je ervaren mensen verkopen en er vervolgens niks voor terugkopen en hiermee de CL ingaan? Volgende week begint de JC schaal en het lijkt dat Ajax met alles en overal mee te laat is. Kom op zeg geen geld voor versterkingen en gezond beleid voeren? Prima maar niet ten koste van alles en vooral niet van de kwaliteit! We hebben verdomme genoeg miljoenen aan de transfer van Vertonghen overgehouden om een ervaren verdediger te halen en laten we het al helemaal niet meer hebben over die 5 ton verschil die Heerenveen voor Narsingh vroeg. Ajax slaat nu gewoon te ver door in haar bezuinigingen en dat komt haar dit jaar duur te staan in de competitie en al helemaal in de CL. Ajax wakker worden!!!! Lag niet aan kwaliteit, meer aan de instelling! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jong Ajax staat met 3-1 achter tegen Roda JC, na 20 minuten wat het al 3-0, goals van Sanharib Malki (2x) en door een goal van oud Ajacied Mitchel Donald. Zojuist heeft Danzell Gravenberch de eer gered voor Jong Ajax! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De wedstrijd van Jong Ajax tegen Roda JC is ook meteen afgelopen, het is 3-1 geworden voor Roda JC!
Jong Ajax verloor ook de penaltyserie van Roda, ze miste 2x, Roda maar 1x! |
|
|
|