|
|
Octo1
|
|
|
Als hij een aanbieding krijgt gaat hij uiteindelijk toch wel. Beetje jammer dat die rat niet gewoon eerlijk is. Beter benaderen ze nu al Louis voor het weer te laat is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juni 2012 door Octo1 -- |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Rat? Hij gaat niet, punt. En als hij wel gaat zou dat alleen maar zjn omdat feyenoord een zak geld van de knvb krijgt en feyenoord een waardige opvolger zou kunnen krijgen. Maar in principe gaat hij niet. Waar schelt je hem voor rat uit, hij heeft het vorig jaar prima, wat zeg ik....uitstekend gedaan bij ons, beetje respect octo1. |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
Let maar op mijn woorden. Octo zit er zelden naast! |
|
|
|
|
Rickie
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
quote: Hoe bevalt het in Venlo? |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
quote: Ff dimmen jij he. Rickie mag best ook zijn mening geven. |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
|
|
|
Rickie
|
|
|
Zit nu in het vliegtuig richting Griekenland, nog nooit in Venlo geweest. Als was het volgens mij een keer op een camping daar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zal het nooit meer doen.
Idioot. |
|
|
|
|
Rickie
|
|
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Ik dacht dat Koeman duidelijk was in zijn uitspraak. |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
quote: Was Bert ook en toen ineens was ie weg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hier wel.
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ach iedereen weet toch hoe het werk in dat wereldje.Hoe harder ze schreeuwen ik blijf hoe meer er speelt. Ik durf er geen geen geld op te zetten dat Koeman blijft. Ik hoop het wel maar een ramp zou het ook niet zijn. Jp voor president. |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
quote: Zal wel aan mij liggen maar snap niet wat de ouders van ElAhmadi hier mee te maken hebben |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 09:22 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Ach iedereen weet toch hoe het werk in dat wereldje.Hoe harder ze schreeuwen ik blijf hoe meer er speelt. Ik durf er geen geen geld op te zetten dat Koeman blijft. Ik hoop het wel maar een ramp zou het ook niet zijn. Jp voor president. Eindelijk iemand die het ook ziet. |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
Ronald is niet veranderd, hij is alleen op een ander perron gaan staan. Ditmaal in Rotterdam-Zuid en tuurt hij met zijn handpalm boven zijn voorhoofd naar de horizon, wachtend op de trein naar Zeist. De Koeman Express zal stoppen en Ronald zal de verleiding niet kunnen weerstaan. Hij zal instappen en koninklijk zwaaien naar de Kuip en het legioen.
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Stemmingmakerij??????? Kutkomkommertijd! |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
Wel grappig dat jullie nog serieus in discussie gaan met die Octo. Die zegt dat Koeman een rat is, die zegt dat koeman zomaar weer weg kan gaan en op een trein wacht. En zegt dat de ouders van elahmadi (die 3 miljoen en een prachtig seizoen oplevert) een paar oude vrouwen zijn in een 3de wereld land.. |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
Maar ach nu kan ik weer met een gerust hart wegblijven wetende dat octo1 de nieuwe trol is!
Gefeliciteerd! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
ALBERT!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 11:03 schreef albert ten vrijde het volgende:Maar ach nu kan ik weer met een gerust hart wegblijven wetende dat octo1 de nieuwe trol is! Gefeliciteerd! Hoeft niet hoor Appie! |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 11:03 schreef albert ten vrijde het volgende:Maar ach nu kan ik weer met een gerust hart wegblijven wetende dat octo1 de nieuwe trol is! Gefeliciteerd! Mazzel Alberto! Je voegt toch niets toe hierzo |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote: Kansloos mannetje....... De enige toegevoegde waarde die jij hebt zal waarschijnlijk in het riool zijn........ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 11:03 schreef albert ten vrijde het volgende:Maar ach nu kan ik weer met een gerust hart wegblijven wetende dat octo1 de nieuwe trol is! Gefeliciteerd! Albert/octo! Schizo in 1 persoon. |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
Koeman ruielen voor van Marwijk |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
Koeman ruilen voor van Marwijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heb je Koeman dubbel dan? |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Van ruilen komt.........Van ruilen komt........en met Ronald zitten we goed, dus....... |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja Suijl, het giert hier weer van de idiote stellingen. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Ik ben bang dat Albert en Octo niet dezelfde persoon zijn.Octo maakt stukken minder taalfouten dan Albert. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 11:24 schreef Henny het volgende:Ik ben bang dat Albert en Octo niet dezelfde persoon zijn.Octo maakt stukken minder taalfouten dan Albert. En als Albert aan dubbele accounts begint heb je gelijk een praatgroep van een man of 10. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Lijkt erop Henk, lijkt erop.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kan Boudewijn niet een Parnassia/Bavo subforum beginnen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 11:24 schreef Henny het volgende:Ik ben bang dat Albert en Octo niet dezelfde persoon zijn.Octo maakt stukken minder taalfouten dan Albert. Kun je gelijk in hebben. Geposte onzin is van het zelfde slag. Blijft het dezelfde. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Kijk ALberts post nog meer eens na "elders". Daar was af en toe echt geen touw aan vast te knopen |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
quote: Ha hA!!!! en als ik van Marwijk heb ben ik klaar |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Snap um, maar hier is kwaliteit minder goed te filteren. |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
onbetrouwbaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juni 2012 door Octo1 -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 11:01 schreef albert ten vrijde het volgende:Wel grappig dat jullie nog serieus in discussie gaan met die Octo. Die zegt dat Koeman een rat is, die zegt dat koeman zomaar weer weg kan gaan en op een trein wacht. En zegt dat de ouders van elahmadi (die 3 miljoen en een prachtig seizoen oplevert) een paar oude vrouwen zijn in een 3de wereld land.. Ik vond die van Elahmadi best wel grappig haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 11:03 schreef albert ten vrijde het volgende:Maar ach nu kan ik weer met een gerust hart wegblijven wetende dat octo1 de nieuwe trol is! Gefeliciteerd! Albert..
|
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Octo is nu al mijn held... Octo///held!!!
Sommige proberen het al jaren maar jij doet het in een week...
Wat goed is komt snel zei Mario B eens...
Octo///held!! |
|
|
|