|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Octo kan het zelf ook niet meer aan geloof ik hahaha :-) |
|
|
|
|
gizmo72
|
|
|
Als Koeman wil gaan dan laat hem gaan.Weet zeker dat Van Geel nog 10 miljoen lospeutert bij de KNVB.Kunnen we goed gebruiken en dan Bertje terughalen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: lol de gizmo is octo2 |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het ligt eraan stoppen is stoppen bij jou anders veranderd het hippie in de terminator en komt tie met een mes achter je aan :-)...Maar ik begrijp de boodschap wel, it must be love ,chari love!!! heb je met gyan gesproken?? hahahaha als je dat verhaal kent lach je je toch de pleuris. hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juni 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 18:12 schreef FR-Han het volgende:[..] heb je met gyan gesproken?? hahahaha als je dat verhaal kent lach je je toch de pleuris. hahaha hahahaha ja ik geloof t wel indd..fifa en Han gaan niet goed samen geloof ik.. Gyan en Han is net zoiets als laurel and Hardy of Jozo & Chari :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juni 2012 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: je weet het toch nooit in de voetballerij laat hem dan maar gaan voor die prijs, en Co op halen geen van Marwijk weer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 18:42 schreef bode het volgende:[..] je weet het toch nooit in de voetballerij laat hem dan maar gaan voor die prijs, en Co op halen geen van Marwijk weer hahahahaha na 5 pilsies ben je nog leuker man,keep up the good work mafkikkert :) |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Helemaal gek geworden hier |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En nou bekken dicht en slapen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: verslik je in zaanse spermayonaise! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 18:12 schreef FR-Han het volgende:[..] heb je met gyan gesproken?? hahahaha als je dat verhaal kent lach je je toch de pleuris. hahaha Denk dat je dat zelf heb vertelt knullie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou dat weet ik nog niet zo zeker kerelt...? Is wel van heeeel lang terug...maar wat maakt t uit ,jij heb tenminste de gave om hem eens uit z,n schulpie te trekken Gyan hahaha |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 22:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou dat weet ik nog niet zo zeker kerelt...? Is wel van heeeel lang terug...maar wat maakt t uit ,jij heb tenminste de gave om hem eens uit z,n schulpie te trekken Gyan hahaha Oh zou zo maar kunnen man. Ik bazuin het zo veel mogelijk rond. Mensen moeten gewaarschuwd zijn voor deze chizo |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 23:17 schreef Gyan010 het volgende:[..] Oh zou zo maar kunnen man. Ik bazuin het zo veel mogelijk rond. Mensen moeten gewaarschuwd zijn voor deze chizo Jullie lijken wel een koppeltje man hahaha je voelt gewoon de liefde en respect voor elkaar man. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 23:17 schreef Gyan010 het volgende:[..] Oh zou zo maar kunnen man. Ik bazuin het zo veel mogelijk rond. Mensen moeten gewaarschuwd zijn voor deze chizo het valt toch wel mee? achteraf hebben we er meermalen om gelachen. ik was de idiot in dat geval. en soms was jij het. zoals die keer dat ik zowat over te tafel vloog omdat je als een rhino door me huis liep nadat ik je op je schouder sloeg. (meerdere keren zodat ik het ook verdiende) jij en ik zijn als gijp en gullit. jij het brilletje ik de lange lul.... ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 03:06 schreef FR-Han het volgende:[..] het valt toch wel mee? achteraf hebben we er meermalen om gelachen. ik was de idiot in dat geval. en soms was jij het. zoals die keer dat ik zowat over te tafel vloog omdat je als een rhino door me huis liep nadat ik je op je schouder sloeg. (meerdere keren zodat ik het ook verdiende) jij en ik zijn als Jozo en Chari. jij het zout ik de lange pepert.... ;-) gewoon mattie`s voor t leven.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als jij wint pik ik je op voor een wedstrijd als ik win stel je me aan je moeder voor.. |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
Wist wel dat je een groot hoofd had octo. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: ALBERT.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jij bent hier eerder geweest.... |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
quote: Zeker. Maar ik was hier inderdaad gister ook al. Jij ook? Of ben je nieuw hier? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vanwaar die Alberthaat octo? |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
quote: Om eerlijk te zijn is Albert een vriend van me... |
|
|
|
|
super feyenoord
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
quote: Zo is het maar net. Albert is een goeie jongen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: +1908..Albert///Held.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Ja in mijn panini boek van 1986 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Is de erfenis voor de kinderen. Tegen die tijd is het geld waard. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Wel grappig dat Koeman Gullit naar voren schuift als bondscoach. Die denkt vast, die houd het geen jaar vol, dan kan ik het lekker doen. ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:09 schreef kuipje het volgende:Wel grappig dat Koeman Gullit naar voren schuift als bondscoach. Die denkt vast, die houd het geen jaar vol, dan kan ik het lekker doen. ;) +1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:09 schreef kuipje het volgende:Wel grappig dat Koeman Gullit naar voren schuift als bondscoach. Die denkt vast, die houd het geen jaar vol, dan kan ik het lekker doen. ;) Ghehe juist ja.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Valt me wel op dat de zuigert (topic starter) zich inmiddels niet meer laat zien in dit topic. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:57 schreef rich Arnhem het volgende:Valt me wel op dat de zuigert (topic starter) zich inmiddels niet meer laat zien in dit topic. Denk dat Bandewijn hem (geheel terecht) gebanned heeft, krijg namelijk een privé bericht van hem |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2012 - 15:52 schreef kuipje het volgende:[..] Denk dat Bandewijn hem (geheel terecht) gebanned heeft, krijg namelijk een privé bericht van hem Mag hopen een levenslange ip ban dan. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2012 - 15:52 schreef kuipje het volgende:[..] Denk dat Bandewijn hem (geheel terecht) gebanned heeft, krijg namelijk een privé bericht van hem Als iemand kan PM-en is diegene niet gebanned! Ik ben niet zo Bandewijnerig als iedereen denkt hoor! Eerst waarschuwing(en) daarna pas krachtigere (ander woord voor drastischere maar weet niet of dat correct Nederlands is) maatregelen... |
|
|
|