|
|
Stanley
|
|
|
Hoera we hebben gewonnen van Tenhave... En nu? De transferperikelen rond Vertonghen en ook Narsingh geven geen goed gevoel dat we richting Europese top gaan...Ouderwetse misplaatste Ajax arrogantie???
Het doet me echt pijn om te moeten vaststellen dat we weer ouderwets niet goed bezig zijn ... Lijkt zeg ik...
Joodse penny wise pound foolish naïeve gierigheid steekt weer de kop op en de twee gevonden kampioenschappen luiden mogelijk weer een lange periode van Eindhovense overheersing in.
En hebben we dan echt gewonnen van de ook door mij zo gehate Tenhave en consorten ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2012 door Stanley -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Titel is langer dan je inhoud, en weer, net als vorig seizoen, trek je conclusies voordat er ook maar enig bewijs is voor die conclusies. Minder azijn drinken man, kan je het ook niet pissen ;) |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Transfermarkt sluit pas op 31 augustus en na het EK zal er echt nog wel wat gebeuren. En Ajax laat zich niet meer zo gek maken en doet het liever met de eigen jeugd dan voor de hoofdprijs en een topsalaris een ex-jeugdspeler terug te halen. Prima beleid lijkt me. En we hebben nog steeds de beste coach van NL. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik hoorde zojuist (10 minuten geleden) Raiola, de zaakwaarnemer van Narsingh op de radio zeggen, dat Narsingh én sc Heerenveen rond zijn... met PSV!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juni 2012 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 12:57 schreef Pietje het volgende:Ik hoorde zojuist (10 minuten geleden) Raiola, de zaakwaarnemer van Narsingh op de radio zeggen, dat Narsingh én sc Heerenveen rond zijn... met PSV! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: dubbel...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juni 2012 door Pietje -- |
|
|
|
|
Bronnie
|
|
|
Laten we hopen dat Sulejmani z'n contract tekent want als hij op de bank moet plaatsnemen dan hebben geen enkele fatsoenlijke rechtsbuiten behalve de jeugd! |
|
|
|
|
Bronnie
|
|
|
En laten we daarbij hopen dat we Vertonghen ook snel kwijt zijn want anders zit hij straks ook een jaar op de bank en lopen we geld mis! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 11:40 schreef Stanley het volgende:Het doet me echt pijn om te moeten vaststellen dat we weer ouderwets niet goed bezig zijn ... Lijkt zeg ik... Joodse penny wise pound foolish naïeve gierigheid steekt weer de kop op en de twee gevonden kampioenschappen luiden mogelijk weer een lange periode van Eindhovense overheersing in. En hebben we dan echt gewonnen van de ook door mij zo gehate Tenhave en consorten ? het is nog altijd zo dat een goede speler uit de eredivisie hier niet gehouden kan worden. rond narsingh is een soap en die gaat niet komen. psv gaat maher en narsingh waarschijnlijk halen, maar waar halen ze het geld vandaan? ajax strooit niet meer met geld, terwijl andere clubs steeds meer geld voor hun spelers vraagt. mede door het verleden dat ajax met geld strooide en nu doet psv het. daardoor weten ze dat ze er veel voor kunnen vragen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 12:57 schreef Pietje het volgende:Ik hoorde zojuist (10 minuten geleden) Raiola, de zaakwaarnemer van Narsingh op de radio zeggen, dat Narsingh én sc Heerenveen rond zijn... met PSV! dacht ik wel. tyfus gedrag. hebben niet eens geld. nadat ajax een jeugdspeler overnam van psv wil psv ineens elke speler hebben die ajax ook wil, dat gedrag komt me spuitgaten uit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 13:00 schreef Bronnie het volgende:Laten we hopen dat Sulejmani z'n contract tekent want als hij op de bank moet plaatsnemen dan hebben geen enkele fatsoenlijke rechtsbuiten behalve de jeugd! sulejmani heeft een reden half jaar gehad, na het incident met de supporters thuis tegen ado was het met sulejmani gedaan. met narsingh heb je veel meer, 2 spelers (narsingh en boerrigter die de vleugels zoeken) was mooi voor sigi |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
smerig spel van psv vind ik! en dat bedoel ik niets tegen de club psv. doel dus op brands |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Dat is balen wist mij betreft maar voelde deze al aankomen vandaar het topic. Ik zeg niet dat het zo is, maar de indruk wordt gewekt dat we niet goed bezig zijn. Vertonghen zal zijn goede gevoel aardig aan het verliezen zijn over de club ajax dan.
En de at arrogantie of naïviteit om te stellen dat voetballers en dus Narsingh met minder blij moeten zijn omdat ze bij ajax mogen voetballen gaat het niet worden... Waarom geen middenweg... (heimwee bij dat woord...)
Ok, aankoopbedrag van Sulemani was belachelijk en het salaris van Elhamdanogwat is onder de huidige omstandigheden hoog, maar met het beleid zoals dit nu in de media komt heb ik mijn twijfels over een goede afloop...
Het niet komen van Narsingh is behalve een verlies van ons zelf een niet wenselijke versterking van onze grootste concurrent ...
Ik vind het heel jammer :( |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 13:35 schreef Stanley het volgende:[..] Dat is balen wist mij betreft maar voelde deze al aankomen vandaar het topic. Ik zeg niet dat het zo is, maar de indruk wordt gewekt dat we niet goed bezig zijn. Vertonghen zal zijn goede gevoel aardig aan het verliezen zijn over de club ajax dan. En de at arrogantie of naïviteit om te stellen dat voetballers en dus Narsingh met minder blij moeten zijn omdat ze bij ajax mogen voetballen gaat het niet worden... Waarom geen middenweg... (heimwee bij dat woord...) Ok, aankoopbedrag van Sulemani was belachelijk en het salaris van Elhamdanogwat is onder de huidige omstandigheden hoog, maar met het beleid zoals dit nu in de media komt heb ik mijn twijfels over een goede afloop... Het niet komen van Narsingh is behalve een verlies van ons zelf een niet wenselijke versterking van onze grootste concurrent ... Ik vind het heel jammer :( helemaal eens met je gap! vooral het laatste. als psv daadwerkelijk maher en narsingh halen worden ze enorm verterkt. maar ajax wil niet teveel betalen, dat snap ik. maar vraag dan niet zo veel voor je eigen spelers!!! vraag me alleen af waar psv het geld vandaag haalt! valt het jou niet op dat psv alle spelers wil waarin ajax interesse heeft |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Lekker zo'n mobiel met voorspellen tekst... Boodschap is wel duidelijk zo hoop ik....
Anyway kan het niet verdragen als die boeren weer zoveel jaren kampioen worden omdat zij wel willen investeren in goede spelers.... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Achja, wij houden van onze jeugd! Sulejmani is afgetrainder dan ooit tevoren, zag hem op de training en hij lijkt echt 10 kilo lichter. Anders hebben we nog altijd: Lukoki, De Sa, Özbiliz |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 13:43 schreef Stanley het volgende:Lekker zo'n mobiel met voorspellen tekst... Boodschap is wel duidelijk zo hoop ik.... Anyway kan het niet verdragen als die boeren weer zoveel jaren kampioen worden omdat zij wel willen investeren in goede spelers.... luister gap. het is al jaren zo dat niet meet de ploeg met de beste spelers kampioen worden, dan waren wij het vaak geweest een paar jaar geleden. maar het beste team!
ik vrees ook dat narsingh en ook maher naar psv gaan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 14:07 schreef Grasmaaier het volgende:Achja, wij houden van onze jeugd! Sulejmani is afgetrainder dan ooit tevoren, zag hem op de training en hij lijkt echt 10 kilo lichter. Anders hebben we nog altijd: Lukoki, De Sa, Özbiliz was je wezen kijken? psv geeft eigen jeugd bijna geen kans |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 13:07 schreef Loetje het volgende:[..] het is nog altijd zo dat een goede speler uit de eredivisie hier niet gehouden kan worden. rond narsingh is een soap en die gaat niet komen. psv gaat maher en narsingh waarschijnlijk halen, maar waar halen ze het geld vandaan? ajax strooit niet meer met geld, terwijl andere clubs steeds meer geld voor hun spelers vraagt. mede door het verleden dat ajax met geld strooide en nu doet psv het. daardoor weten ze dat ze er veel voor kunnen vragen al vind ik wel dat PSV het slim doet hoor, Narsingh Maher Mertens Strootman kunnen ze allemaal met winst gaan verkopen.
ik denk dat ze het geld zoeken bij een transfer van Toivonen ofzo.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
waarom is iedereen eigenlijk zo paniekerig dat er nog geen aankopen zijn?
Vertonghen moet nog worden verkocht en Ajax geeft dat geld niet uit voor dat het binnen is. Ajax heeft het geld wel om Narsingh te betalen maar ik vind dat ze slim zijn dat ze dat nog niet doen. PSV heeft nog geen transfer gedaan maar geeft hun geld al uit, dat moeten zei toch weten... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Heb ff de lange titel aangepast en in de post erbij geplakt. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Ja en? Laat Narsing maar lekker naar psv gaan dan. Je moet wel bij AJAX willen spelen.....
Champions league, regerend landskampioen, duidelijke visie, duidelijk spelbeeld, beste trainer van Nederland, beste jeugdopleiding, grootste stadion, mooiste shirt, grootste begroting, grootste aantal fans, meeste titels/wereldbekers/uefa cups/champions leagues, beste selectie, meeste kans om een toptransfer te maken.... Enz. Enz. Enz.
Wie is er dan slecht bezig?
Laat AJAX maar gewoon lekker een onbekende rechtsbuiten halen, die gescout is volgens de nieuwe regels.
Als hij komt is hij welkom, komt hij niet dan niet. Heeft hij alleen zichzelf mee.
Lijkt me duidelijk toch? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:10 schreef JOOD het volgende:Ja en? Laat Narsing maar lekker naar psv gaan dan. Je moet wel bij AJAX willen spelen..... Champions league, regerend landskampioen, duidelijke visie, duidelijk spelbeeld, beste trainer van Nederland, beste jeugdopleiding, grootste stadion, mooiste shirt, grootste begroting, grootste aantal fans, meeste titels/wereldbekers/uefa cups/champions leagues, beste selectie, meeste kans om een toptransfer te maken.... Enz. Enz. Enz. Wie is er dan slecht bezig? Laat AJAX maar gewoon lekker een onbekende rechtsbuiten halen, die gescout is volgens de nieuwe regels. Als hij komt is hij welkom, komt hij niet dan niet. Heeft hij alleen zichzelf mee. Lijkt me duidelijk toch? qua salaris kan hij bij PSV meer verdienen schijnt het, zou wel raar zijn. PSV had laatst een Plafond in gestelt. gaan ze er gelijk weer overheen, raar beleid daar in Eindhoven. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 14:53 schreef NatjosFC het volgende:[..] al vind ik wel dat PSV het slim doet hoor, Narsingh Maher Mertens Strootman kunnen ze allemaal met winst gaan verkopen. ik denk dat ze het geld zoeken bij een transfer van Toivonen ofzo.. heeft niks met slim te maken. is gewoon smerig. maar hun komen de in de schulden. wij niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 14:57 schreef NatjosFC het volgende:waarom is iedereen eigenlijk zo paniekerig dat er nog geen aankopen zijn? Vertonghen moet nog worden verkocht en Ajax geeft dat geld niet uit voor dat het binnen is. Ajax heeft het geld wel om Narsingh te betalen maar ik vind dat ze slim zijn dat ze dat nog niet doen. PSV heeft nog geen transfer gedaan maar geeft hun geld al uit, dat moeten zei toch weten... raiola zei al dat narsingh naar psv wil. die bieden iedereen ineens heel veel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:10 schreef JOOD het volgende:Ja en? Laat Narsing maar lekker naar psv gaan dan. Je moet wel bij AJAX willen spelen..... Champions league, regerend landskampioen, duidelijke visie, duidelijk spelbeeld, beste trainer van Nederland, beste jeugdopleiding, grootste stadion, mooiste shirt, grootste begroting, grootste aantal fans, meeste titels/wereldbekers/uefa cups/champions leagues, beste selectie, meeste kans om een toptransfer te maken.... Enz. Enz. Enz. Wie is er dan slecht bezig? Laat AJAX maar gewoon lekker een onbekende rechtsbuiten halen, die gescout is volgens de nieuwe regels. Als hij komt is hij welkom, komt hij niet dan niet. Heeft hij alleen zichzelf mee. Lijkt me duidelijk toch? ajax heeft in mijn ogen ook meer te bieden! voor matavz zal het goed zijn! maar raiola is een enorme geldwilf. die speelt hier zeker een rol in |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:17 schreef NatjosFC het volgende:[..] qua salaris kan hij bij PSV meer verdienen schijnt het, zou wel raar zijn. PSV had laatst een Plafond in gestelt. gaan ze er gelijk weer overheen, raar beleid daar in Eindhoven. brands is slecht bezig! nu kan ineens alles daar. mag lijden dat az 40 miljoen vraagt aan psv voor maher |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:17 schreef NatjosFC het volgende:[..] qua salaris kan hij bij PSV meer verdienen schijnt het, zou wel raar zijn. PSV had laatst een Plafond in gestelt. gaan ze er gelijk weer overheen, raar beleid daar in Eindhoven. Maakt toch niet uit? Net of Narsing de enige rechtsbuiten is die bij ajax past? Als hij niet wil (en de aanbieding ligt er al lang) dan moet hij opzouten! Net als Aissati, denkt ook meer waard te zijn dan hij is (vooral zijn zaakwaarnemer dan..) Opzouten! Hebben we helemaal niks aan.
Trek verdomme dat shirt aan met trots! Voetbal is toch je leven? Dan maakt het toch niet uit of je 50.000 euro (6 ton per jaar) of 35.000 euro (4 ton per jaar) per maand verdiend? Alleen van de transfers worden ze al milionair. Je gaat toch voor het hoogst haalbare? Als je dat niet doet heb je niet genoeg ambitie en hoor je niet thuis bij ajax!
Is meer een soort van natuurlijke selectie. Hard werken voor je geld. Willen winnen. Het grote plaatje zien, en niet alleen maar dollartekens. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:23 schreef JOOD het volgende:[..] Maakt toch niet uit? Net of Narsing de enige rechtsbuiten is die bij ajax past? Als hij niet wil (en de aanbieding ligt er al lang) dan moet hij opzouten! Net als Aissati, denkt ook meer waard te zijn dan hij is (vooral zijn zaakwaarnemer dan..) Opzouten! Hebben we helemaal niks aan. Trek verdomme dat shirt aan met trots! Voetbal is toch je leven? Dan maakt het toch niet uit of je 50.000 euro (6 ton per jaar) of 35.000 euro (4 ton per jaar) per maand verdiend? Alleen van de transfers worden ze al milionair. Je gaat toch voor het hoogst haalbare? Als je dat niet doet heb je niet genoeg ambitie en hoor je niet thuis bij ajax! Is meer een soort van natuurlijke selectie. Hard werken voor je geld. Willen winnen. Het grote plaatje zien, en niet alleen maar dollartekens. er moet wel liefde voor een club bijzitten. zie je bijna niet meer |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Ja klopt, maar dat krijg je niet voor niks. Kijk maar naar Sulejmani.. Wordt voor een megabedrag gekocht en denkt er al te zijn. Terwijl van Rhijn bijvoorbeeld echt knokt, om over Anita nog maar te zwijgen. Voetbal is een teamsport.
Of je nou een huis van 2 miljoen hebt met een binnen en buitenzwembad is bijzaak. Je moet leven voor het spelletje als prof. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:23 schreef JOOD het volgende:[..] Maakt toch niet uit? Net of Narsing de enige rechtsbuiten is die bij ajax past? Als hij niet wil (en de aanbieding ligt er al lang) dan moet hij opzouten! Net als Aissati, denkt ook meer waard te zijn dan hij is (vooral zijn zaakwaarnemer dan..) Opzouten! Hebben we helemaal niks aan. Trek verdomme dat shirt aan met trots! Voetbal is toch je leven? Dan maakt het toch niet uit of je 50.000 euro (6 ton per jaar) of 35.000 euro (4 ton per jaar) per maand verdiend? Alleen van de transfers worden ze al milionair. Je gaat toch voor het hoogst haalbare? Als je dat niet doet heb je niet genoeg ambitie en hoor je niet thuis bij ajax! Is meer een soort van natuurlijke selectie. Hard werken voor je geld. Willen winnen. Het grote plaatje zien, en niet alleen maar dollartekens. Natuurlijk is Narsingh niet de enige die bij Ajax past, maar op dit moment wel een van de beste in de Eredivisie. zelf vind en vond ik Verhoek altijd bij Ajax passen, die heeft echt een goede voorzet.
als Narsingh niet komt vind ik Beerens een erg goede speler... die heeft namelijk ook de Snelheid en de voorzet, en ik denk dat hij uit stilstand een betere actie heeft dan Narsingh..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juni 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:29 schreef NatjosFC het volgende:[..] Natuurlijk is Narsingh niet de enige die bij Ajax past, maar op dit moment wel een van de beste in de Eredivisie. zelf vind en vond ik Verhoek altijd bij Ajax passen, die heeft echt een goede voorzet. als Narsingh niet komt vind ik Beerens een erg goede speler... Kijk, daar heb je al een alternatief. Boerrighter kreeg de kans en pakte hem met twee handen aan, alleen jammer dat hij veel geblesseerd was. Maar hij pakt de kans. Narsing niet als we de media mogen geloven. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Elia is een alternatief, Babel is een alternatief.
Er lopen er zat. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Elia is meer een linksbuiten die naar binnenkomt, en lijkt me ook niet de man van de voorzet. Babel idemdito...
Beerens wel zoals ik zei.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
En er zijn er nog veeel meer, alleen zijn deze spelers al bekend. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:26 schreef JOOD het volgende:[..] Ja klopt, maar dat krijg je niet voor niks. Kijk maar naar Sulejmani.. Wordt voor een megabedrag gekocht en denkt er al te zijn. Terwijl van Rhijn bijvoorbeeld echt knokt, om over Anita nog maar te zwijgen. Voetbal is een teamsport. Of je nou een huis van 2 miljoen hebt met een binnen en buitenzwembad is bijzaak. Je moet leven voor het spelletje als prof. ben eht helemaal mee eens. ze noemen ons niet voor niets dapp're strijders gap! sulejmani is een overschatte speler. heeft maar een half jaar wat laten zien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:29 schreef NatjosFC het volgende:[..] Natuurlijk is Narsingh niet de enige die bij Ajax past, maar op dit moment wel een van de beste in de Eredivisie. zelf vind en vond ik Verhoek altijd bij Ajax passen, die heeft echt een goede voorzet. als Narsingh niet komt vind ik Beerens een erg goede speler... die heeft namelijk ook de Snelheid en de voorzet, en ik denk dat hij uit stilstand een betere actie heeft dan Narsingh.. beerens heeft uit stilstand een betere actie, ik vind narsingh iemand met wat meer precisie bij een voorzet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:31 schreef JOOD het volgende:[..] Kijk, daar heb je al een alternatief. Boerrighter kreeg de kans en pakte hem met twee handen aan, alleen jammer dat hij veel geblesseerd was. Maar hij pakt de kans. Narsing niet als we de media mogen geloven. boerrigter riep ik al bij rkc dat tie top zou worden! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:35 schreef NatjosFC het volgende:[..] Elia is meer een linksbuiten die naar binnenkomt, en lijkt me ook niet de man van de voorzet. Babel idemdito... Beerens wel zoals ik zei.. elia hebben we niet nodig. krijg je hetzelfde als bij psv. allemaal spelers die de ruimste van de nummer 9 induiken waardoor de nummer 9 er niet aan te pas komt |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:43 schreef Loetje het volgende:[..] beerens heeft uit stilstand een betere actie, ik vind narsingh iemand met wat meer precisie bij een voorzet helemaal mee eens, Narsingh is iemand die je op snelheid aan moet spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: klopt, beerens kan iemand ten aller tijden voorbij gaan. zou ook echt een goede optie zijn! maar nasring levert de betere voorzetten af. maara als je met een spis speelt van 4 meter lang zoals dost, mag je ook veel te hoge voorzetten geven, dost komt er toch wel bij hahahahaha |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:47 schreef Loetje het volgende:[..] klopt, beerens kan iemand ten aller tijden voorbij gaan. zou ook echt een goede optie zijn! maar nasring levert de betere voorzetten af. maara als je met een spis speelt van 4 meter lang zoals dost, mag je ook veel te hoge voorzetten geven, dost komt er toch wel bij hahahahaha dit houd me bezig: heeft Dost Narsingh koning van de assist gemaakt of heeft Narsingh Dost topscorer gemaakt? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 16:22 schreef NatjosFC het volgende:[..] dit houd me bezig: heeft Dost Narsingh koning van de assist gemaakt of heeft Narsingh Dost topscorer gemaakt? beide. dost liep altijd goed en de vorzetten van narsingh waren prima. dost moet de ook afmaken! assaidi daarintegen bracht niks |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 16:27 schreef Loetje het volgende:[..] beide. dost liep altijd goed en de vorzetten van narsingh waren prima. dost moet de ook afmaken! assaidi daarintegen bracht niks Assaidi is individueel erg goed hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: vind het momenteel erg matig |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
assaidi speelt op de flanken, maar veel goede voorzetten levert tie niet meer af |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mensen die denken dat PSv een speler koopt omdat Ajax er interesse in zou hebben snappen er echt niet heel veel van.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 16:43 schreef remco k het volgende:Mensen die denken dat PSv een speler koopt omdat Ajax er interesse in zou hebben snappen er echt niet heel veel van.. ga het maar na. ineens vanaf het moment dat ajax die jeugdspeler overnam is psv al bezig |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 16:43 schreef remco k het volgende:Mensen die denken dat PSv een speler koopt omdat Ajax er interesse in zou hebben snappen er echt niet heel veel van.. nee, het lijkt dat PSV telkens intresse toont in de spelers waar Ajax intresse in toont. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Onzin en dat weet je zelf ook, PSV wil gewoon zijn selectie versterken, en er zijn niet heel veel spelers in de ED die bij de top van Nederland zouden kunnen spelen, logisch dus dat die clubs vaak bij dezelfde spelers uitkomen.. |
|
|
|