|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 16:56 schreef NatjosFC het volgende:[..] nee, het lijkt dat PSV telkens intresse toont in de spelers waar Ajax intresse in toont. precies |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 17:00 schreef remco k het volgende:Onzin en dat weet je zelf ook, PSV wil gewoon zijn selectie versterken, en er zijn niet heel veel spelers in de ED die bij de top van Nederland zouden kunnen spelen, logisch dus dat die clubs vaak bij dezelfde spelers uitkomen.. misschien bedoelen ze het niet zo. vind het voor mij wel degelijk zo overkomen |
|
|
|
|
mitch_amsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 17:00 schreef remco k het volgende:Onzin en dat weet je zelf ook, PSV wil gewoon zijn selectie versterken, en er zijn niet heel veel spelers in de ED die bij de top van Nederland zouden kunnen spelen, logisch dus dat die clubs vaak bij dezelfde spelers uitkomen.. Niet helemaal waar. Brands kijkt de kat uit de boom en volgt Ajax hun intressens. Brands komt in contackt met die persoon en geeft een betere aanbieding. (dit is van een zeer vertrouwde bron van mij) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 15:44 schreef Loetje het volgende:[..] elia hebben we niet nodig. krijg je hetzelfde als bij psv. allemaal spelers die de ruimste van de nummer 9 induiken waardoor de nummer 9 er niet aan te pas komt Ik noem ze alleen als spelers die ook rondlopen. We staren ons blind op Narsingh die, laten we eerlijk zijn, na 1 goed seizoen nu zo ongeveer heilig wordt verklaard. Ik zie hetzelfde als met Mertens vorig jaar bijvoorbeeld.
De wereld is vol met goede voetballers. Het is zaak voor Ajax hier net de juiste uit te pikken. Narsingh zou mooi zijn, wordt hij het niet dient zich vast wel weer een ander aan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 17:36 schreef mitch_amsterdam het volgende:[..] Niet helemaal waar. Brands kijkt de kat uit de boom en volgt Ajax hun intressens. Brands komt in contackt met die persoon en geeft een betere aanbieding. (dit is van een zeer vertrouwde bron van mij) Ach aub lul toch niet zo dom man, weer eentje die met zeer betrouwbare bronnen aankomt hier.. Brands had natuurlijk het liefst voor Ajax gewerkt en heeft zelf geen enkele mening met zijn hele staf over de aan te trekken spelers.. Wat een gelul in de ruimte zeg.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 18:03 schreef Eide het volgende:[..] Ik noem ze alleen als spelers die ook rondlopen. We staren ons blind op Narsingh die, laten we eerlijk zijn, na 1 goed seizoen nu zo ongeveer heilig wordt verklaard. Ik zie hetzelfde als met Mertens vorig jaar bijvoorbeeld. De wereld is vol met goede voetballers. Het is zaak voor Ajax hier net de juiste uit te pikken. Narsingh zou mooi zijn, wordt hij het niet dient zich vast wel weer een ander aan. ik vind Beerens wel een groede, heeft meerdere seizoenen goed gespeeld bij Heerenveen en bij AZ ook nog in de EL. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 17:36 schreef mitch_amsterdam het volgende:[..] Niet helemaal waar. Brands kijkt de kat uit de boom en volgt Ajax hun intressens. Brands komt in contackt met die persoon en geeft een betere aanbieding. (dit is van een zeer vertrouwde bron van mij) tuurlijk niet, dat lijkt alleen zo. PSV had vorig jaar al intresse in Moisander, en als je op zoek bent naar een Rechtsbuiten is het niet raar dat je uitkomt bij Narsingh.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 17:36 schreef mitch_amsterdam het volgende:[..] Niet helemaal waar. Brands kijkt de kat uit de boom en volgt Ajax hun intressens. Brands komt in contackt met die persoon en geeft een betere aanbieding. (dit is van een zeer vertrouwde bron van mij) dat geloof ik echt niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 18:03 schreef Eide het volgende:[..] Ik noem ze alleen als spelers die ook rondlopen. We staren ons blind op Narsingh die, laten we eerlijk zijn, na 1 goed seizoen nu zo ongeveer heilig wordt verklaard. Ik zie hetzelfde als met Mertens vorig jaar bijvoorbeeld. De wereld is vol met goede voetballers. Het is zaak voor Ajax hier net de juiste uit te pikken. Narsingh zou mooi zijn, wordt hij het niet dient zich vast wel weer een ander aan. beerens zou ook top zijn |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Laat PSV zich lekker versterken. Is toch prima ? Zolang ze een verdediging hebben die in de reserve 6e klasse H geen potten kan breken, is er niks aan de hand. Garantie bij aankoop van een speler heb je toch niet. Zie Bakkiechoco. Was geweldig bij Twente, maar dramatisch in ons wit-rood-wit. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Denk ook niet dat het psv beleid is om spelers te kopen die ajax wil hebben. Maar een door ajax begeerde speler is doorgaans een versterking voor iedere nl-club.
Clubliefde van NNarsingh zal minder zijn geworden toen hij in de jeugd is weggestuurd door ajax. Nu wil hij bij een nl topclub spelen en als de een zegt je moet blij zijn dat je voor ons mag spelen en de ander laat weten dat je zo graag wordt binnen gehaald dat je drie ton meer per jaar krijgt....
Komt op laten we eerlijk zijn.
Ik denk dat psv met Narsingh lachend kampioen zal worden....
En wij... denk zelf maar terug aan de laatste twee seizoenen en haal daar Vertonghen weg en zet daarvoor als versterking on |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Onze deense vriend van nec tegenover..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 10:42 schreef Stanley het volgende:Denk ook niet dat het psv beleid is om spelers te kopen die ajax wil hebben. Maar een door ajax begeerde speler is doorgaans een versterking voor iedere nl-club. Clubliefde van NNarsingh zal minder zijn geworden toen hij in de jeugd is weggestuurd door ajax. Nu wil hij bij een nl topclub spelen en als de een zegt je moet blij zijn dat je voor ons mag spelen en de ander laat weten dat je zo graag wordt binnen gehaald dat je drie ton meer per jaar krijgt.... Komt op laten we eerlijk zijn. Ik denk dat psv met Narsingh lachend kampioen zal worden.... En wij... denk zelf maar terug aan de laatste twee seizoenen en haal daar Vertonghen weg en zet daarvoor als versterking on als Ajax een goede vervanger haalt voor Jan, en nog een rechtsbuiten schat ik de kansen van Ajax erg hoog in.
maar ik zie altijd Twente nog als groter favoriet dat PSV, met die aanval met Tadid en Verhoek en de Jong in de spits hoeven ze alleen nog maar op zoek naar een vervanger voor Douglas en een 10... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom MOET er perse gekocht worden dan??? Zonder Sigthorson en met een haf seizoen Sulejmani en Boerrigter hebben we genoeg goals gemaakt, daar ligt het probleem niet, Het middenveld was iedereen het aardig over eens dat daar de boel wel goed zit. De verdediging is nog niet helemaal top, zeker niet als Vertonghen en v/d Wiel vertrekken. Nu hebben we dus alleen op links niet het beste materiaal lopen, allemaal wel in potentie maar ze zijn er nog niet klaar voor, of Blind moet een stap gemaakt hebben deze zomer. Je kan er dus voor kiezen om daar een speler voor te gaan zoeken, of je moet daar een talent neerzetten zoals Dijks, Koppers of Boilesen als die nog fit gaat worden, als laatste kun je dus kijken of Blind het zou kunnen.
Verder zal er een vervanger moeten komen voor Vertonghen als hij vertrekt, en datzelfde geld voor alle andere basisposties mocht daar iemand vertrekken.
Ik ben heel benieuwd waarom jij wel spelers wil aantrekken. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 11:36 schreef remco k het volgende:[..] Waarom MOET er perse gekocht worden dan??? Zonder Sigthorson en met een haf seizoen Sulejmani en Boerrigter hebben we genoeg goals gemaakt, daar ligt het probleem niet, Het middenveld was iedereen het aardig over eens dat daar de boel wel goed zit. De verdediging is nog niet helemaal top, zeker niet als Vertonghen en v/d Wiel vertrekken. Nu hebben we dus alleen op links niet het beste materiaal lopen, allemaal wel in potentie maar ze zijn er nog niet klaar voor, of Blind moet een stap gemaakt hebben deze zomer. Je kan er dus voor kiezen om daar een speler voor te gaan zoeken, of je moet daar een talent neerzetten zoals Dijks, Koppers of Boilesen als die nog fit gaat worden, als laatste kun je dus kijken of Blind het zou kunnen. Verder zal er een vervanger moeten komen voor Vertonghen als hij vertrekt, en datzelfde geld voor alle andere basisposties mocht daar iemand vertrekken. Ik ben heel benieuwd waarom jij wel spelers wil aantrekken. voor de rechtsbuiten positie mischien, Sulejmani en Boerrigter zijn prima voor Ajax maar daarachter zijn spelers zoals Ozbilliz en Ebicilio niet goed genoeg en Lukoki de Sa en Fischer en zo zijn er nog niet klaar voor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 11:48 schreef NatjosFC het volgende:[..] voor de rechtsbuiten positie mischien, Sulejmani en Boerrigter zijn prima voor Ajax maar daarachter zijn spelers zoals Ozbilliz en Ebicilio niet goed genoeg en Lukoki de Sa en Fischer en zo zijn er nog niet klaar voor. Iedere positie bij Ajax gelijkwaardig bezet hebben is een utopie en gaat niet gebeuren. daarbij zijn beide spelers echt prima voetballers waarbij Ebecilio ons tegen Roda ook gewooon gered heeft ondanks zijn grove fout, ook vorig jaar belangrijk geweest.. Ozbiliz heeft een extreem potentieel, alleen komt dat er mede door blessures gewoon nog niet uit. Als dat de vervangers zijn van de basis dan vind ik het prima, denk ook dat je met deze jongens heel wat minder problemen in de ploeg hebt als dat je met Sulejmani of Narsingh op de bank gaat hebbem.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 11:56 schreef remco k het volgende:[..] Iedere positie bij Ajax gelijkwaardig bezet hebben is een utopie en gaat niet gebeuren. daarbij zijn beide spelers echt prima voetballers waarbij Ebecilio ons tegen Roda ook gewooon gered heeft ondanks zijn grove fout, ook vorig jaar belangrijk geweest.. Ozbiliz heeft een extreem potentieel, alleen komt dat er mede door blessures gewoon nog niet uit. Als dat de vervangers zijn van de basis dan vind ik het prima, denk ook dat je met deze jongens heel wat minder problemen in de ploeg hebt als dat je met Sulejmani of Narsingh op de bank gaat hebbem.. Ajax niet voor niets geintresseerd in Narsingh. Frank zal op zoek zijn naar een rechtsbuiten met een voorzet denk ik. daarbij heeft Micky allang last van zijn knie, het zou me niets verbazen dat Micky weer geblesseerd raakt en het lijkt me niks om weer Arasz of Ebicilio een half jaar te gaan spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 16:56 schreef NatjosFC het volgende:[..] nee, het lijkt dat PSV telkens intresse toont in de spelers waar Ajax intresse in toont. Dit is wel een beetje calimero gedrag hoor. Als je beide zoekt naar de beste spelers in de eredivisie dan is het logisch dat je beide bij dezelfde spelers uit komt toch? Lijkt me vrij logisch om heel eerlijk te zijn.
En we weten van PSV dat het graag en makkelijk koopt. We weten ook van Advocaat dat hij graag en makkelijk koopt. 1 + 1 = meestal 2. Ajax heeft de luxe om een schitterende jeugd achter de hand te hebben. Gister zijn Denswil, Dijks en Fischer aan het werk geweest. Ik weet niet of je het hebt gezien, maar dat stemt mij ontzettend gelukkig hoor.
Ajax is zo enorm diep qua talent. Velen hier hebben moeite met Ozbiliz en Ebecilio maar er zijn voldoende eredivisie clubs die ze graag als eerste keuze zouden willen hebben. En bij ons zijn ze 2e keuze en zelfs dan niet onbesproken. En daarachter lopen dan nog Lukoki, de Sa, Fischer... en dan nog roepen om aankopen.
Ik heb het al talloze malen geroepen maar Narsingh is geen prioriteit. Een opvolger voor Jan Vertonghen is een prioriteit. Lijstje buitenspelers gezien? Zelfde lijstje op die plek: Denswil, Veltman. We hebben daar geen enkele diepte. Mag de prioriteit van Ajax dan ergens anders liggen? Ik weet het niet hoor, maar het lijkt mij allemaal zo simpel en voor de hand liggend.
De basis van Ajax is een kampioensploeg. Dat mag a 2 kampioenschappen op rij duidelijk zijn. Daar achter mist de ploeg op slechts 2 posities diepte. Centraal achterin en in de spits. Daar moet dus een prioriteit liggen. En Narsingh? Lekker bij PSV EL laten spelen en jaloers naar TV laten kijken bij de CL.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juli 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 12:48 schreef Eide het volgende:[..] Dit is wel een beetje calimero gedrag hoor. Als je beide zoekt naar de beste spelers in de eredivisie dan is het logisch dat je beide bij dezelfde spelers uit komt toch? Lijkt me vrij logisch om heel eerlijk te zijn. En we weten van PSV dat het graag en makkelijk koopt. We weten ook van Advocaat dat hij graag en makkelijk koopt. 1 + 1 = meestal 2. Ajax heeft de luxe om een schitterende jeugd achter de hand te hebben. Gister zijn Denswil, Dijks en Fischer aan het werk geweest. Ik weet niet of je het hebt gezien, maar dat stemt mij ontzettend gelukkig hoor. Ajax is zo enorm diep qua talent. Velen hier hebben moeite met Ozbiliz en Ebecilio maar er zijn voldoende eredivisie clubs die ze graag als eerste keuze zouden willen hebben. En bij ons zijn ze 2e keuze en zelfs dan niet onbesproken. En daarachter lopen dan nog Lukoki, de Sa, Fischer... en dan nog roepen om aankopen. Ik heb het al talloze malen geroepen maar Narsingh is geen prioriteit. Een opvolger voor Jan Vertonghen is een prioriteit. Lijstje buitenspelers gezien? Zelfde lijstje op die plek: Denswil, Veltman. We hebben daar geen enkele diepte. Mag de prioriteit van Ajax dan ergens anders liggen? Ik weet het niet hoor, maar het lijkt mij allemaal zo simpel en voor de hand liggend. De basis van Ajax is een kampioensploeg. Dat mag a 2 kampioenschappen op rij duidelijk zijn. Daar achter mist de ploeg op slechts 2 posities diepte. Centraal achterin en in de spits. Daar moet dus een prioriteit liggen. En Narsingh? Lekker bij PSV EL laten spelen en jaloers naar TV laten kijken bij de CL. ik gaf alleen maar aan dat het niet zo is, maar dat het zo lijkt omdat Ajax voor de transfer periode intresse en PSV in.
ik heb idd gister de talenten gezien. ik vond Fischer en Dijks goed spelen maar denk niet dat ze er klaar voor zijn.
ik ben idd niet tevreden met Ebicilio en Ozbilliz simpelweg omdat ik vind dat ze beiden te veel balverlies leiden en Ozbilliz haast nooit zijn man voorbij komt.
ik heb voor de rest nooit Ebicilio genoemt aangezien ik hem prima vind achter Boerrigter omdat als Ebicilio iets meer gaat scoren hij goed genoeg is. Ozbilliz vind ik gewoon niet van Ajax Niveau, daar een Rechtsbuiten die kan concureren met Micky.
een 2e spits is ook onzin. we hebben Sigi als eerste spits de Jong kan als 2e spits functioneren en van Kessel eventueel als 3e... ook Ozbilliz is nog een optie als spits heeft de Boer al eens aangegeven. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 13:15 schreef NatjosFC het volgende:[..] een 2e spits is ook onzin. we hebben Sigi als eerste spits de Jong kan als 2e spits functioneren en van Kessel eventueel als 3e... ook Ozbilliz is nog een optie als spits heeft de Boer al eens aangegeven. Het gaat niet om zin of onzin. Je moet kijken waar je diepte hebt en waar niet. Jij zegt van Kessel, maar die moet dit seizoen rijpen bij Jong Ajax. Bovendien heeft ook Jong Ajax gewoon een spits nodig. De Jong is een noodoplossing. Dus die 2e spits is echt wel nodig, zeker omdat er in de jeugd niets loopt van voldoende kwaliteit om bij te springen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juli 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 11:56 schreef remco k het volgende:[..] Iedere positie bij Ajax gelijkwaardig bezet hebben is een utopie en gaat niet gebeuren. daarbij zijn beide spelers echt prima voetballers waarbij Ebecilio ons tegen Roda ook gewooon gered heeft ondanks zijn grove fout, ook vorig jaar belangrijk geweest.. Ozbiliz heeft een extreem potentieel, alleen komt dat er mede door blessures gewoon nog niet uit. Als dat de vervangers zijn van de basis dan vind ik het prima, denk ook dat je met deze jongens heel wat minder problemen in de ploeg hebt als dat je met Sulejmani of Narsingh op de bank gaat hebbem.. Remco, Frank de Boer heeft zelf aangegeven Narsingh te willen aankopen. De huidige jeugd geeft hem blijklaar te weinig vertrouwen . Hierbij opgeteld dat Sulemani ook geen lange termijn optie is, hierbij zullen zijn overall prestaties gedurende zijn contractperiode debet aan zijn plus de verlaagde aanbieding.
Narsingh zou een aankoop kunnen zijn. Voor vijf miljoen is hij van ons plus 1.5 mln. Jaarsalaris. Eigenlijk kan je stellen drie x Narsingh voor 1x Mickey... Plus meer tegenspeler. Meer dienend . Plus al bekend met het ajax systeem.
Maar je kunt ook arrogant koppig zijn en hem Matavz de nieuwe Dost laten worden ...
Overall krijg ik het idee of zie ik signalen die ertoe kunnen leiden dat we straks overal naast grijpen door een misplaatst gevoel van superioriteit ... Ik kan de signalen verkeerd lezen zoals ik in het topic stel ... En daarover wil ik de discussie met jullie voeren...
Alleen zijn de inmiddels gedane uitspraken van FdB een indicatie dat ik het toch goed lees ... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 10:42 schreef Stanley het volgende:Denk ook niet dat het psv beleid is om spelers te kopen die ajax wil hebben. Maar een door ajax begeerde speler is doorgaans een versterking voor iedere nl-club. Clubliefde van NNarsingh zal minder zijn geworden toen hij in de jeugd is weggestuurd door ajax. Nu wil hij bij een nl topclub spelen en als de een zegt je moet blij zijn dat je voor ons mag spelen en de ander laat weten dat je zo graag wordt binnen gehaald dat je drie ton meer per jaar krijgt.... Komt op laten we eerlijk zijn. Ik denk dat psv met Narsingh lachend kampioen zal worden.... En wij... denk zelf maar terug aan de laatste twee seizoenen en haal daar Vertonghen weg en zet daarvoor als versterking on Dachten we dat vorig jaar ook niet met al die aankopen van ze???????? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 10:42 schreef Stanley het volgende:Denk ook niet dat het psv beleid is om spelers te kopen die ajax wil hebben. Maar een door ajax begeerde speler is doorgaans een versterking voor iedere nl-club. Clubliefde van NNarsingh zal minder zijn geworden toen hij in de jeugd is weggestuurd door ajax. Nu wil hij bij een nl topclub spelen en als de een zegt je moet blij zijn dat je voor ons mag spelen en de ander laat weten dat je zo graag wordt binnen gehaald dat je drie ton meer per jaar krijgt.... Komt op laten we eerlijk zijn. Ik denk dat psv met Narsingh lachend kampioen zal worden.... En wij... denk zelf maar terug aan de laatste twee seizoenen en haal daar Vertonghen weg en zet daarvoor als versterking on psv moet wel een keer kampioen gaan worden! met zoveel inversteringen! maar wi hebben ook wel versterking nodig. ik vind beerens ook een goede optie. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 18:29 schreef Stanley het volgende:[..] Overall krijg ik het idee of zie ik signalen die ertoe kunnen leiden dat we straks overal naast grijpen door een misplaatst gevoel van superioriteit ... Ik kan de signalen verkeerd lezen zoals ik in het topic stel ... En daarover wil ik de discussie met jullie voeren... Alleen zijn de inmiddels gedane uitspraken van FdB een indicatie dat ik het toch goed lees ... Superioriteit? Wat, bij ons Aller AJAX? Nee toch zeker? :D
Zonder te dollen. Ben benieuwd welke signalen jij dan ziet. Welke indicatoren zijn er dat ons Technisch Hart het allemaal wel gescheten vind en niets meer wil kopen? Want je roept dat nu wel zomaar, maar je hebt inhoudelijk nog geen enkel voorbeeld daarvan gegeven.
Ik zie die indicatoren namelijk helemaal niet. Sterker nog, ik zie hele duidelijke contouren over wat het TH wil. Alleen het daadwerkelijke aantrekken van spelers blijft nog even uit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 18:29 schreef Stanley het volgende:[..] Remco, Frank de Boer heeft zelf aangegeven Narsingh te willen aankopen. De huidige jeugd geeft hem blijklaar te weinig vertrouwen . Hierbij opgeteld dat Sulemani ook geen lange termijn optie is, hierbij zullen zijn overall prestaties gedurende zijn contractperiode debet aan zijn plus de verlaagde aanbieding. Narsingh zou een aankoop kunnen zijn. Voor vijf miljoen is hij van ons plus 1.5 mln. Jaarsalaris. Eigenlijk kan je stellen drie x Narsingh voor 1x Mickey... Plus meer tegenspeler. Meer dienend . Plus al bekend met het ajax systeem. Maar je kunt ook arrogant koppig zijn en hem Matavz de nieuwe Dost laten worden ... Overall krijg ik het idee of zie ik signalen die ertoe kunnen leiden dat we straks overal naast grijpen door een misplaatst gevoel van superioriteit ... Ik kan de signalen verkeerd lezen zoals ik in het topic stel ... En daarover wil ik de discussie met jullie voeren... Alleen zijn de inmiddels gedane uitspraken van FdB een indicatie dat ik het toch goed lees ... Ik denk dat het antwoord van 113 alles zeggend is.. dat de Boer versterking wil is alleen maar logisch en het zou ook heel raar zijn als hij dat niet wil, het woord VERSTERKING dekt namelijk de lading wel aardig. Ieder team moet versterken. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 18:29 schreef Stanley het volgende:[..] Remco, Frank de Boer heeft zelf aangegeven Narsingh te willen aankopen. De huidige jeugd geeft hem blijklaar te weinig vertrouwen . Hierbij opgeteld dat Sulemani ook geen lange termijn optie is, hierbij zullen zijn overall prestaties gedurende zijn contractperiode debet aan zijn plus de verlaagde aanbieding. Narsingh zou een aankoop kunnen zijn. Voor vijf miljoen is hij van ons plus 1.5 mln. Jaarsalaris. Eigenlijk kan je stellen drie x Narsingh voor 1x Mickey... Plus meer tegenspeler. Meer dienend . Plus al bekend met het ajax systeem. Maar je kunt ook arrogant koppig zijn en hem Matavz de nieuwe Dost laten worden ... Overall krijg ik het idee of zie ik signalen die ertoe kunnen leiden dat we straks overal naast grijpen door een misplaatst gevoel van superioriteit ... Ik kan de signalen verkeerd lezen zoals ik in het topic stel ... En daarover wil ik de discussie met jullie voeren... Alleen zijn de inmiddels gedane uitspraken van FdB een indicatie dat ik het toch goed lees ... wat bedoel je met overal naast grijpen?
je denkt toch zeker niet dat Narsingh bepaald wie er kampioen word in de eredivisie?
daarbij is de kans ook klein dat PSV naast Narsingh kan investeren in een CV, daarvoor moeten ze eerst iemand verkopen... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 21:27 schreef NatjosFC het volgende:[..] wat bedoel je met overal naast grijpen? je denkt toch zeker niet dat Narsingh bepaald wie er kampioen word in de eredivisie? daarbij is de kans ook klein dat PSV naast Narsingh kan investeren in een CV, daarvoor moeten ze eerst iemand verkopen... Iedereen gaat er al van uit dat Narsingh nr PSV gaat maar ik heb hem nog niks zien tekenen hoor... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 21:32 schreef infamous psv het volgende:[..] Iedereen gaat er al van uit dat Narsingh nr PSV gaat maar ik heb hem nog niks zien tekenen hoor... nee, maar Raiola geeft aan dat PSV de grootste kanshebber is. dat de onderhandelingen met PSV zijn gestart. dat Ajax niet in de picture is. dat er stof zit op het bod van Ajax. daarbij wordt Narsingh nu heel veel inverband gebracht met PSV en bij Ajax hoor je op dit moment niks over aanstaande transfers.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 21:34 schreef NatjosFC het volgende:[..] nee, maar Raiola geeft aan dat PSV de grootste kanshebber is. dat de onderhandelingen met PSV zijn gestart. dat Ajax niet in de picture is. dat er stof zit op het bod van Ajax. daarbij wordt Narsingh nu heel veel inverband gebracht met PSV en bij Ajax hoor je op dit moment niks over aanstaande transfers.. Beter dat je niks over aanstaande transfers in Amsterdam hoort!! Betekend dat het praatgroepje daar ook eens gestopt is en er eindelijk eens stilte is voor aankomende transfers! Of dacht je soms dat ze in Amsterdam echt stil zitten??? Kan namelijk ook een tacktiek van Raiola zijn om de prijs van zijn speler op te drijven en hij er straks een mooi zakcentje aan overhoudt!! Zo werken zaakwaarnemers namelijk ook! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 21:34 schreef NatjosFC het volgende:[..] nee, maar Raiola geeft aan dat PSV de grootste kanshebber is. dat de onderhandelingen met PSV zijn gestart. dat Ajax niet in de picture is. dat er stof zit op het bod van Ajax. daarbij wordt Narsingh nu heel veel inverband gebracht met PSV en bij Ajax hoor je op dit moment niks over aanstaande transfers.. mr dat wil allemaal niks zeggen joh.. misschien wil Raiola Ajax onder druk zetten op die manier zodat ze alsnog overstag gaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 21:36 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Beter dat je niks over aanstaande transfers in Amsterdam hoort!! Betekend dat het praatgroepje daar ook eens gestopt is en er eindelijk eens stilte is voor aankomende transfers! Of dacht je soms dat ze in Amsterdam echt stil zitten??? Kan namelijk ook een tacktiek van Raiola zijn om de prijs van zijn speler op te drijven en hij er straks een mooi zakcentje aan overhoudt!! Zo werken zaakwaarnemers namelijk ook! hehe, eindelijk iemand die begrijpt dat er wel degelijk iets is veranderd in Adam.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 21:36 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Beter dat je niks over aanstaande transfers in Amsterdam hoort!! Betekend dat het praatgroepje daar ook eens gestopt is en er eindelijk eens stilte is voor aankomende transfers! Of dacht je soms dat ze in Amsterdam echt stil zitten??? Kan namelijk ook een tacktiek van Raiola zijn om de prijs van zijn speler op te drijven en hij er straks een mooi zakcentje aan overhoudt!! Zo werken zaakwaarnemers namelijk ook! er wordt aangegeven dat ze wachten met een transfer van Vertonghen, dus dan hoop ik dat ze achter de schermen hard bezig zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 21:37 schreef infamous psv het volgende:[..] mr dat wil allemaal niks zeggen joh.. misschien wil Raiola Ajax onder druk zetten op die manier zodat ze alsnog overstag gaan.. Precies. Wel opvallend dat een PSVer hier de "voice of reason" is. We gaan het wel zien. Zoals altijd is het een interessante strijd tussen AJAX en PSV. Ik ben er trouwens van overtuigd dat Advocaat heeft afgedwongen centjes vrij te besteden te hebben voor aankopen om de ploeg naar zijn hand te zetten.
Bij Ajax hebben we eindelijk weer wat continuïteit, zowel in de staf als in de spelersgroep. Ik hoop wel dat dat zich uit gaat betalen in een groep die stappen heeft gezet, en niet als afgelopen jaar waar het wel leek alsof Ajax weer op nul was begonnen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 13:35 schreef Stanley het volgende:[..] Dat is balen wist mij betreft maar voelde deze al aankomen vandaar het topic. Ik zeg niet dat het zo is, maar de indruk wordt gewekt dat we niet goed bezig zijn. Vertonghen zal zijn goede gevoel aardig aan het verliezen zijn over de club ajax dan. En de at arrogantie of naïviteit om te stellen dat voetballers en dus Narsingh met minder blij moeten zijn omdat ze bij ajax mogen voetballen gaat het niet worden... Waarom geen middenweg... (heimwee bij dat woord...) Ok, aankoopbedrag van Sulemani was belachelijk en het salaris van Elhamdanogwat is onder de huidige omstandigheden hoog, maar met het beleid zoals dit nu in de media komt heb ik mijn twijfels over een goede afloop... Het niet komen van Narsingh is behalve een verlies van ons zelf een niet wenselijke versterking van onze grootste concurrent ... Ik vind het heel jammer :( Ik denk dat ze niet goed bezig zijn met Verthongen, dan hadden ze maar gewoon voet bij stuk moeten houden en geen 12 miljoen moeten accepteren.
Dat verhaal van Narsing.. daar kan ik niet over oordelen. Ze zeggen dat ze gesproken hebben en een aanbieding hebben gedaan. Geen idee hoe dit spelletje gespeeld is en gespeeld wordt, maar PSV gaat ermee aan de haal, prima, misschien raakt hij geen pepernoot meer en PSV gaat op deze manier failliet. Win/Win situatie.
Ik vind het wel goed wat Ajax doet, nu moeten andere clubs hun volgen. Financial fairplay komt eraan, ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor clubs als PSV |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 - 13:43 schreef Stanley het volgende:Lekker zo'n mobiel met voorspellen tekst... Boodschap is wel duidelijk zo hoop ik.... Anyway kan het niet verdragen als die boeren weer zoveel jaren kampioen worden omdat zij wel willen investeren in goede spelers.... Men gaat pas investeren als het slecht gaat, dat doet PSV nu ook. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2012 - 11:56 schreef remco k het volgende:[..] Iedere positie bij Ajax gelijkwaardig bezet hebben is een utopie en gaat niet gebeuren. daarbij zijn beide spelers echt prima voetballers waarbij Ebecilio ons tegen Roda ook gewooon gered heeft ondanks zijn grove fout, ook vorig jaar belangrijk geweest.. Ozbiliz heeft een extreem potentieel, alleen komt dat er mede door blessures gewoon nog niet uit. Als dat de vervangers zijn van de basis dan vind ik het prima, denk ook dat je met deze jongens heel wat minder problemen in de ploeg hebt als dat je met Sulejmani of Narsingh op de bank gaat hebbem.. Eens, ik denk ook wel dat als Suljemani verkocht was, dan had Ajax allang Narsing binnen gehaald. Ik denk dat ze het goed doen, eerst verkopen en dan halen of talent plaatsen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: PSV investeert in talent, maar ze vergeten hun verdediging te versterken. met Willes Marcelo Bouma en Manolev, heb je zeker geen stabiele verdediging. daarbij komt dat je met Mark van Bommel iemand binnenhaalt die het zeker niet aan kan om een Eriksen of een Martens 90 minuten lang te belopen. Van Bommel is een leider in de wedstrijden waar in ze geduld moeten hebben of achter komen, maar hij laat altijd zijn man lopen dus vind ik het niet echt een versterking. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 12:08 schreef NatjosFC het volgende:[..] PSV investeert in talent, maar ze vergeten hun verdediging te versterken. met Willes Marcelo Bouma en Manolev, heb je zeker geen stabiele verdediging. daarbij komt dat je met Mark van Bommel iemand binnenhaalt die het zeker niet aan kan om een Eriksen of een Martens 90 minuten lang te belopen. Van Bommel is een leider in de wedstrijden waar in ze geduld moeten hebben of achter komen, maar hij laat altijd zijn man lopen dus vind ik het niet echt een versterking. ik ben alleen maar blij met bommeltje bij psv :-P |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
En nu weer berichten dat Boerrigter geblesseerd is aan alweer zijn rug.... Het wordt een dubbeltje op zijn kant als Vertonghen toch wordt verkocht en Narsingh niet tijdig wordt aangetrokken ... Ik zou toch graag wat meer vastberadenheid willen zien in het transfer beleid voor die plekken die key zijn voor het beoogde ajaxspel. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
En nu weer berichten dat Boerrigter geblesseerd is aan alweer zijn rug.... Het wordt een dubbeltje op zijn kant als Vertonghen toch wordt verkocht en Narsingh niet tijdig wordt aangetrokken ... Ik zou toch graag wat meer vastberadenheid willen zien in het transfer beleid voor die plekken die key zijn voor het beoogde ajaxspel. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 21:51 schreef Stanley het volgende:En nu weer berichten dat Boerrigter geblesseerd is aan alweer zijn rug.... Het wordt een dubbeltje op zijn kant als Vertonghen toch wordt verkocht en Narsingh niet tijdig wordt aangetrokken ... Ik zou toch graag wat meer vastberadenheid willen zien in het transfer beleid voor die plekken die key zijn voor het beoogde ajaxspel. Ik denk wel dat veel spelers niet blij zijn met het huidige beleid van Ajx, ook al is de gedachte gang heel goed. Van der Wiel beland straks op de bank, omdat hij zijn contract niet verlengt en Ajax hem aan de straat stenen niet kwijt kan, terwijl Ajax na het WK nog nee had gezegd tegen 17 miljoen van Bayern. Spelers willen door dit soort acties ook niet meer naar Ajax komen. Teveel onzekerheid. Ajax bepaald of ze je verkopen of niet, en krijgen ze niet genoeg geld, dan lig je ernaast, omdat je contract afloopt.. Merkwaardig, ik ben ook benieuwd hoe lang Ajax dit gaat volhouden... Gedachtegang is goed, maar ben benieuwd hoe dit zal gaan als ze straks geen kampioen zouden worden. Ze zijn misschien wel iets te zuinig. Er moet maar snel een nieuwe directeur komen die het beleid gaat bepalen, Ajax is stuurloos in mijn ogen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 21:52 schreef Stanley het volgende:En nu weer berichten dat Boerrigter geblesseerd is aan alweer zijn rug.... Het wordt een dubbeltje op zijn kant als Vertonghen toch wordt verkocht en Narsingh niet tijdig wordt aangetrokken ... Ik zou toch graag wat meer vastberadenheid willen zien in het transfer beleid voor die plekken die key zijn voor het beoogde ajaxspel. Hij is slechts voor een controle na zijn blessure in het ziekenhuis geweest, niets bijzonders dus.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 22:54 schreef remco k het volgende:[..] Hij is slechts voor een controle na zijn blessure in het ziekenhuis geweest, niets bijzonders dus.. Maar wat is de status.. Is hij fit? Het is niet goed dat hij weer last krijgt van die blessure. Laten we hopen dat het spierpijn is ;-) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 22:54 schreef remco k het volgende:[..] Hij is slechts voor een controle na zijn blessure in het ziekenhuis geweest, niets bijzonders dus.. Maar wat is de status.. Is hij fit? Het is niet goed dat hij weer last krijgt van die blessure. Laten we hopen dat het spierpijn is ;-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 22:54 schreef remco k het volgende:[..] Hij is slechts voor een controle na zijn blessure in het ziekenhuis geweest, niets bijzonders dus.. Toch niet helemaal Remco. Volgens de berichten gaat om weer een rugblessure en heeft hij het trainingskamp afgebroken om naar het ziekenhuis te gaan ... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 23:20 schreef Stanley het volgende:[..] Toch niet helemaal Remco. Volgens de berichten gaat om weer een rugblessure en heeft hij het trainingskamp afgebroken om naar het ziekenhuis te gaan ... Oke, ik las enkel het bericht aan het begin van de avond, we zullen het wel gaan zien, ik hoop dat het meevalt.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 23:20 schreef Stanley het volgende:[..] Toch niet helemaal Remco. Volgens de berichten gaat om weer een rugblessure en heeft hij het trainingskamp afgebroken om naar het ziekenhuis te gaan ... het was toch een controle? hij heeft het trainingskamp toch niet afgebrkoken?/ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
vandaag werd duidelijk dat het inderdaad niet ernstig is, hij doet mee aan de training maar slaat de komende week de partij vorm over, dit enkel en alleen omdat hij na zijn blessure nog niet 100% fit is geweest en men dus geen risico wil nemen...
Lijkt mij alleen maar goed werk van de nieuwe medische staf.. Geen risico met ons pareltje.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Sterker nog, Boerrigter zelf was verbaasd toen men over een blessure begon. Het was volgens hem een slechts een check de oude blessure te controleren. (Bron Ajaxfanzone op twitter) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|