|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2012 - 14:26 schreef Eide het volgende:Sterker nog, Boerrigter zelf was verbaasd toen men over een blessure begon. Het was volgens hem een slechts een check de oude blessure te controleren. (Bron Ajaxfanzone op twitter) das mooi, ben blij dat Boerrigter fit is. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Back on topic...
Ik had een daadkrachtiger management verwacht. Als je inventariseert en tot de conclusie komt dat je Narsingh wilt kopen omdatje terug naar de Europese top wilt. Koop hem dan. Vooralsnog lijkt Heerenveen geen onredelijk bedrag te vragen en het salaris komt ook niet buitensporig over. Verder vind ik het gedoe met Vertonghen niet sjiek!
Contract is contract en dus heeft Jan er recht op. Zuur, maar het is niet anders... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2012 - 21:06 schreef Stanley het volgende:Back on topic... Ik had een daadkrachtiger management verwacht. Als je inventariseert en tot de conclusie komt dat je Narsingh wilt kopen omdatje terug naar de Europese top wilt. Koop hem dan. Vooralsnog lijkt Heerenveen geen onredelijk bedrag te vragen en het salaris komt ook niet buitensporig over. Verder vind ik het gedoe met Vertonghen niet sjiek! Contract is contract en dus heeft Jan er recht op. Zuur, maar het is niet anders... het scheelt wet hoor, 3.000.000 of 1.500.000 of helemaal niks...
en voor 8.5 kunnen we geen Viergever en Narsingh halen. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Oja we zijn armlastig, dat was ik even vergeten... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Ajax heeft een duidelijk beleid, en daar houden ze zich aan. Als jij liever de opportunisten als Jol, ten Have enz. had gehad, moet je het ook zeggen hoor? Maar even serieus, Frank heeft zijn zinnen erop gezet, dus dat zal wel goed komen, hij is tot nu toe heel goed en slim geweest, dus ik vertrouw op hem en dan zullen we op 1 september de balans opmaken. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ik vind het krom. Enerzijds inzetten op europese top maar anderzijds willen dat spelers met minder genoegen nemen . En ik ben zeker niet voor transfers zoals Sulemani. Maar een middenweg lijkt me realistischer. Situatie met Elhamdaoui is pure pech maar destijds wel gewoon marktconform . Alleen te weinig rekening gehouden met zijn egoistische karakter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juli 2012 door Stanley -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juli 2012 - 22:55 schreef Stanley het volgende:Ik vind het krom. Enerzijds inzetten op europese top maar anderzijds willen dat spelers met minder genoegen nemen . En ik ben zeker niet voor transfers zoals Sulemani. Maar een middenweg lijkt me realistischer. Situatie met Elhamdaoui is pure pech maar destijds wel gewoon marktconform . Alleen te weinig rekening gehouden met zijn egoistische karakter. ik vond dat El Hamdoui onder Jol goed presteerde, ik wil niet zeggen dat het door Frank. maar El Hamdoei was idd te Ego om anderen te laten spelen... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Weet jij hoeveel Ajax te spenderen heeft aan transfers en wat de ruimte in het salarishuis is dan? Want ik weet het niet. Leuk dat Ajax winst heeft gemaakt, waar wat daar onder de streep van over is om te investeren weten we niet. En iemand kopen is 1 ding, maar iemand houden is een andere zaak.
Ajax kiest voor een bepaalde lijn, waar eerst spelers moeten vertrekken voordat er meer gehaald kan worden. Ik denk dat dat niet voor niets is,. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Zoveel hebben ze niet te verteren, want ze hebben massaal leden uit bestuur moeten uitkopen en ze betalen een godsvermogen voo de huidige garde die het aan het overnemen is :-)) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ik weet wel zeker dat het niet voor niets is. De transfers van Sulemani en Elhamdaoui zijn iedereen een doorn in het oog, v vooral omdat ze niet hebben gebracht wat we zouden mogen verwachten .
Vaak zie je dan een extreme verandering en wordt rr doorgeslagen naar de andere kant...
Voor de duidelijkheid! Mijn stelling is niet dat dit ook daadwerkelijk gebeurd, maar de zaak rond de afwikkeling van de Vertonghen transfer en het uitblijven van de komst van Narsingh terwijl heel duidelijk is aangegeven dat fdb hem heel graag wil hebben verven mij geen daadkrachtig beeld in positieve zin... Overigens je poot in iets dwars zetten is niet per definitie een teken van daadkracht!
Ik vind het leuk om met jullie te discussiëren hierover en wellicht heeft iemand argumenten of feiten om mijn bezorgdheid weg te nemen en mij gerust te stellen ... ;-))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 juli 2012 door Stanley -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 juli 2012 - 07:43 schreef Peterhs het volgende:Zoveel hebben ze niet te verteren, want ze hebben massaal leden uit bestuur moeten uitkopen en ze betalen een godsvermogen voo de huidige garde die het aan het overnemen is :-)) Die nieuwe jongens krijgen niet meer salaris dan het oude bestuur, volgens mij hebben ze geen cent meegekregen toch aangezien ze vrijwel allemaal zelf zijn opgestapt??? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 05 juli 2012 - 07:43 schreef Peterhs het volgende:Zoveel hebben ze niet te verteren, want ze hebben massaal leden uit bestuur moeten uitkopen en ze betalen een godsvermogen voo de huidige garde die het aan het overnemen is :-)) Alleen Sturkenboom is volgens mij uitgekocht, de rest is vrijwillig opgestapt. Maar dat is even uit het hoofd, zou het na moeten zoeken om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
De reactie was ook voor het grootste gedeelte als sarcasme bedoeld ;-) Desalnietemin denk ik dat ze dit best nog geld heeft gekost hoor. Ze hebben altijd wel ergens van die vieze clausules staan. Daar zijn de burgemeesters en de kamerleden ook zo goed in. Zelf weg gaan en een berg meenemen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 05 juli 2012 - 11:12 schreef Peterhs het volgende:De reactie was ook voor het grootste gedeelte als sarcasme bedoeld ;-) Desalnietemin denk ik dat ze dit best nog geld heeft gekost hoor. Ze hebben altijd wel ergens van die vieze clausules staan. Daar zijn de burgemeesters en de kamerleden ook zo goed in. Zelf weg gaan en een berg meenemen. Zeker, alleen de heer Wakkie is hier beter van geworden met alle rechtzaken. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik stem op Jari Litmanen in RvB!!! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Emmen - Ajax ... Dijk zal zonder rare gebeurtenissen heel snel de stap naar het eerste maken.
Maar om de stap of aansluiting te vinden in Europa en dus te overwinteren mag, nee moet er nog heeel wat gebeuren . Wil de overwinning van Cruijff echt glans krijgen. Dan moeten er nu stappen gezet worden. De top wat betreft onze aanvallers, vind ik twijfelachtig . Samenloop van potentie gekoppeld aan blessuregevoeligheid en afloop in contract waarbij spelers minder moeten gaan verdienen.... De lichting erachter is eveneens twijfelachtig voor komend seizoen. Tel hierbij de leegte op die het vertrek van Vertonghen achterlaat..en een potentieel afbreuk seizoen dreigt . Want het geluk van onze Frank is niet onuitputtelijk, toch...
Nu wil ik daadkracht zien. Een waardige vervangen voor Vertonghen. Een flitsende flankspeler en een concurrerende collega voor Sigthorsson in de spits! Pas dan zie ik daad bij het woord gevoegd en is de overwinning van Cruijff ook een echte overwinning.
Een voorhoede van:
----------------- Matavz--------------- Martens------------------------Narsingh
Lijkt mij een brug te ver voor ons met een blessuregevoelige Boerrigter, Sigthorsson en een sporadisch uit de verf komende Sulemani.... |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op donderdag 05 juli 2012 - 09:44 schreef remco k het volgende:[..] Die nieuwe jongens krijgen niet meer salaris dan het oude bestuur, volgens mij hebben ze geen cent meegekregen toch aangezien ze vrijwel allemaal zelf zijn opgestapt??? Ik hoor wel meer dat ze zelf opstappen (en niet alleen in de voetballerij) en toch een bom duiten meekrijgen. Dus waarom zou dat bij Ajax anders zijn? Misschien kun je het in het komend jaarverslag terugvinden. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 15:01 schreef Stanley het volgende:Emmen - Ajax ... Dijk zal zonder rare gebeurtenissen heel snel de stap naar het eerste maken. Maar om de stap of aansluiting te vinden in Europa en dus te overwinteren mag, nee moet er nog heeel wat gebeuren . Wil de overwinning van Cruijff echt glans krijgen. Dan moeten er nu stappen gezet worden. De top wat betreft onze aanvallers, vind ik twijfelachtig . Samenloop van potentie gekoppeld aan blessuregevoeligheid en afloop in contract waarbij spelers minder moeten gaan verdienen.... De lichting erachter is eveneens twijfelachtig voor komend seizoen. Tel hierbij de leegte op die het vertrek van Vertonghen achterlaat..en een potentieel afbreuk seizoen dreigt . Want het geluk van onze Frank is niet onuitputtelijk, toch... Nu wil ik daadkracht zien. Een waardige vervangen voor Vertonghen. Een flitsende flankspeler en een concurrerende collega voor Sigthorsson in de spits! Pas dan zie ik daad bij het woord gevoegd en is de overwinning van Cruijff ook een echte overwinning. Een voorhoede van: ----------------- Matavz--------------- Martens------------------------Narsingh Lijkt mij een brug te ver voor ons met een blessuregevoelige Boerrigter, Sigthorsson en een sporadisch uit de verf komende Sulemani.... dan is alleen Narsingh er aan toegevoegt. maar PSV heeft een verdediging die geen potten kan breken. ook heb ik mijn twijfels over Wijnaldum. Mertens die vorig jaar een goed jaar draaide bij PSV maakte veel goals. maar Robben schiet er nu tog ook niks meer in bij Bayern. we zullen zien, ik vind dat Ajax een erg sterk middenveld heeft en zeker een betere verdediging dan PSV. met Boerrigter die dit jaar al weer wat verder is en een Sigthorsson die ook al heeft mogen ruiken aan Ajax 1, denk ik dat we toch redelijk sterk staan. een Sulejmani maakt 11 goals voor de winterstop in een hele slechte periode van Ajax, vind ik toch zeker naar behoren. Sulejmani die toen al knieklachten had gaat waarschijnlijk bijtekenen, vind ik zeker een versterking voor dit Ajax. ik vind dat de aanval van Twente toch iets dreigender is dan die van PSV met: Tadic--de Jong--Verhoek....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 juli 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
We zullen zien.Helaas zeg ik dan want had graag gezien dat e.e.a. al in kunnen en kruiken was... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 16:58 schreef Stanley het volgende:We zullen zien.Helaas zeg ik dan want had graag gezien dat e.e.a. al in kunnen en kruiken was... nou ja, nu Jantje verkocht is kunnen we de stroomversnelling aan zetten lijkt me... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Als we de berichten in de media mogen geloven gaat Ajax weer geld verdienen... of heeft ajax geld verdiend!
Maar dankzij de nieuwe beleidsbepalers gaan we de strijd voor het komende seizoen aan met een medisch onzekere voorhoede . Wordt Vertonghen zijn plek ingenomen door een jeugdspelers van barcelona en hoera we hebben met Boccara de 1000ste middenvelder mogen begroeten.
Kan natuurlijk allemaal goed uitpakken...
Maar op voorhand krijg ik niet het idee dat we straks ook maar iets kunnen betekenen in de CL. En ook het kampioenschap gaat een lastig verhaal worden zonder Vertonghen en met een kwakkelende eerste keus van aanvallers.
Ik ben geïrriteerd maar hoop dat ik het verkeerd zie! !! |
|
|
|
|
johan14
|
|
|
Namen zeggen niets die zullen zich ook moeten bewijzen en er zijn genoeg voorbeelden van spelers met naam die bij een andere ploeg niet of nauwelijks presteren, ik heb in ieder geval een goed gevoel bij het huidige beleid vergeet niet dat je net als PSV je laatste spaarcentjes er kan instoppen maar dat er ook veel onzekerheden zijn. straks moeten deze ploegen miljoenen meer ophoesten door het kunduz akkoord kan je lekker spelers onder de marktprijs gaan verkopen om rond te komen en kan je ook nog in de zelfde situatie terecht komen als Feyenoord in het verleden ja dan ben je goed bezig, voor Ajax is dit een overgangsjaar zij gaan nu spelers huren of goedkoop beloftes binnenhalen voor de komende jaren. Dan ben je in ieder geval goed bezig. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ik voel me belazerd . Mooie praatjes maar nu er boter bij de vis moet komen zie ik geen enkele poging of daadkracht. Slechts de intentie voor een jeugdig vreemdelingenlegioen en het aantrekken van zoveelste middenvelder! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 - 08:00 schreef Stanley het volgende:Ik voel me belazerd . Mooie praatjes maar nu er boter bij de vis moet komen zie ik geen enkele poging of daadkracht. Slechts de intentie voor een jeugdig vreemdelingenlegioen en het aantrekken van zoveelste middenvelder! Vertonghen
Niemand weet hier wat er daadwerkelijk in zijn contract heeft gestaan. Het is dan volstrekt onnodig om dingen te gaan beweren zonder dat je zelf enig idee hebt wat er is afgesproken. Maar goed, hij is nu weg. Vertonghen blij en Ajax blij. Ik wens Jan veel succes bij de Spurs!
Narsingh
Het Technisch Hart heeft aan het eind van vorig seizoen een lijstje gemaakt met spelers die zij graag erbij wilde hebben. Daarnaast hebben zij een begroting gemaakt en overlegd hoeveel ze voor elke speler willen betalen. Als blijkt dat Heerenveen meer vraagt dan dat Ajax wilt geven, dan houdt het gewoon op. En nee het is niet alleen 6 ton in transfergeld, maar;
- Vanuit Heerenveen werd er een percentage bij doorverkoop geeist. - Vanuit kamp Riaola werd een percentage geeist. - Vanuit het kamp Narsingh werd er een percentage geeist. - Vanuit Den Haag wordt er een percentage geeist.
Ajax ging hiermee akkoord, mits er een gelimiteerde transfersom van 20 miljoen euro werd opgenomen. Hier ging Riaola niet mee akkoord..
Intussen is hij naar PSV die dit kennelijk wel wilt betalen. Wat voor ons uitstekend is.
Want wij moeten juist af van het kopen om het kopen. Het wordt weer eens tijd dat er de jeugd centraal komt te staan. En ja, dat brengt wisselvalligheid met zich mee, maar soms moet je een stapje terug doen om er over een jaar 2 of 3 stappen vooruit te zetten. Juist door het feit dat je de jeugdopleiding centraal houdt, kan je doorselecteren. Enkel als je doorselecteerd kan je de kwalitatief mindere spelers uitfaseren, waardoor op de lange termijn het niveau van je jeugdopleiding omhoog gaat.
Op dit moment is de jeugdopleiding (en dan met name Jong-Ajax) van een zeer laag niveau. Waardoor de Boer genoodzaakt is om spelers uit de A1 mee te laten trainen. Prima, alleen het zou richting hen onjuist zijn om hen voor de leeuwen te gooien.
Vandaar dat er wordt gekeken naar een oplossing om tijdelijk spelers te huren, zodat je niet aan ze 'vastzit' op het moment dat een Denswil er wel klaar voor is.
Middenvelders
Het is ook volstrekt onzin om te beweren dat wij een overvloed aan GOEDE middenvelders hebben.
Enoh komt te kort, Janssen is niet mijn favoriet, de Jong hoort niet eens op het middenveld thuis. Eriksen prima speler, maar wisselvallig. Schone lijkt mij een prima aanwinst voor de breedte. Anita is ontzettend belangrijk.
Dat er nu getrokken wordt aan een verdedigende middenvelder, die al eens stage heeft gelopen bij Ajax (in 2006) is dan ook niet zo gek. Achter Anita hebben we niemand. Bonevacia heeft het immers als lastig tegen VV Noordwijk.
Het nieuwe beleid
Om het nieuwe beleid te vergelijken met 'joodse zuinigheid' gaat wat mij betreft wat te ver. Financieel is het nog steeds een zooitje, ondanks we zwarte cijfers schrijven. Het lente-akkoord voorspeld ook niet veel goeds voor ons geldpotje.
Daarnaast is het gewoon zaak om door te selecteren. En als je telkens spelers blijft aantrekken dan is van doorselecteren geen sprake.
Nu zijn de jeugdtrainers, het technischhart en Marc Overmars het eens met het feit dat sommige posities binnen de jeugdopleiding dun bezet zijn. Hier wordt dan ook druk aan gewerkt zoals je hebt gezien, we hebben inmiddels heel wat jeugdspelers aangetrokken.
Conclusie
In tegenstelling tot jou ben ik wel content met de weg die nu wordt ingeslagen. Ik zie dit als een onderdeel van het plan 'Cruijff'. Op lange termijn hebben wij hier alleen maar profijt van. En ja, daar is ons geduld voor nodig. Niet moord en brand schreeuwen om een transfer als we in de winterstop een achterstand van 6 punten hebben. Wij zijn Ajax, en het wordt tijd dat we weer gaan denken zoals vroeger. En dan bedoel ik vooral de tijd voor begin jaren 2000, toen besloten werd dat wij wel even mee konden doen met de grote jongens door flinke salarissen en aankoopsommen te betalen. Daar krijgen wij nog steeds de rekening van op ons bordje.
Het is overigens niet mijn bedoeling om je hierover persoonlijk aan te vallen. Mocht je dat wel zo interpreteren, mijn excuses. Ik word enkel een beetje moe van alles en iedereen die bijna uit hun vel springen van (koop)woede op het moment dat er een keer wordt gekozen om niet al te veel geld uit te geven, waardoor er een buffer wordt opgebouwd. Daarnaast (ik blijf het herhalen) is doorselecteren ontzettend belangrijk. Doe je dat niet, zitten we binnen no-time vast aan 100 contracten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 - 08:58 schreef Booya4Afca het volgende: Het nieuwe beleid Om het nieuwe beleid te vergelijken met 'joodse zuinigheid' gaat wat mij betreft wat te ver. Financieel is het nog steeds een zooitje, ondanks we zwarte cijfers schrijven. Het lente-akkoord voorspeld ook niet veel goeds voor ons geldpotje. Daarnaast is het gewoon zaak om door te selecteren. En als je telkens spelers blijft aantrekken dan is van doorselecteren geen sprake. Ik wilde dit toch wel even uitlichten uit een reactie die gewoon heel erg goed is.
Overmars gaf deze week aan dat Ajax de financiën nog altijd NIET op orde heeft. De kosten zijn nog altijd te hoog en de zwarte cijfers worden geschreven bij gratie van de de CL. Een jaar geen CL betekent verlies. Die situatie moet Ajax uit zien te klimmen. Dat gaat niet als je maar blijft kopen en weet dat dat soort mannen gewoon salarissen van van 7 cijfers eisen. Dat ze in Eindhoven daar wel voor kiezen moeten zij zelf weten maar met bijna 100 miljoen aan schulden (weliswaar kortlopend met daarin de passiva zoals vooruitbetaalde baten maar toch), een verlies van 23 miljoen en een negatief eigen vermogen is PSV hard op weg zichzelf de Rangers van Nederland te maken.
Juist daarom moet Ajax zich niet blind staren om Narsingh-achtige tranfers, maar op het ontwikkelen van het eigen kunnen. Er komt een talentvolle lichting aan met Fischer, Denswil, Veltman en Dijks. In de B jeugd lopen 2 waanzinnige voetballers. Wat Ajax moet doen is dat soort mannen koesteren en daaromheen spelers aantrekken die spelen op hoog niveau mogelijk maken. Op de flanken zijn we ruim bezet. Over de kwaliteit kan je twisten maar er is een ruime bezetting. Dat geldt niet voor CVM of CV. Dan is het toch duidelijk waar het geld naar toe moet?
De aansluiting met de Europese top komt echt niet aankomend jaar of het jaar erop hoor. Ajax richt zich op een gezonde toekomst waar vanuit de kracht van de eigen opleiding, de brede fanbasis en een gezonde financiële situatie gewerkt kan worden aan een club die voor langere termijn de aansluiting vindt in Europa, in plaats van op incidentele basis. Dit alles kan alleen als er NU moeilijk en harde keuzes gemaakt worden. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Een aantal zaken zitten mij dwars aangaande de transfer van Assaidi naar Liverpool.
Belangrijkste is de continue vertwijfeling die de nieuwe directie/RVC oproept... zijn het de benodigde visionairs met karakter die nee durven te zeggen...
Of zijn het ontzettende sukkels die ons juist de financiële goot in helpen doordat we met een selectie doormoeten waar we never nooit kampioen kunnen worden en in de CL genadeloos worden vernederd...
Ik hoop het eerste, maar vrees het laatste!
Verder verontrust de interesse in Assaidi mij... wat betreft karakter paste een rustige en dienende Narsingh vele malen beter dan de volgende Marokkaanse heethoofd. Maar goed als je hem dan toch wilt.. get the job done !!!
Laten ze in godsnaam geen miljoenen betalen voor Moisander want in de laatste wedstrijd tegen AZ kon je zien dat hij vele malen minder is dan Viergever...
En als laatste vraag ik dit bestuur enige daadkracht te tonen en vanaf heden nimmer meer zaken te doen met die anti Ajax hufter Raiola !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2012 door Stanley -- |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 - 21:10 schreef Stanley het volgende:Een aantal zaken zitten mij dwars aangaande de transfer van Assaidi naar Liverpool. Belangrijkste is de continue vertwijfeling die de nieuwe directie/RVC oproept... zijn het de benodigde visionairs met karakter die nee durven te zeggen... Of zijn het ontzettende sukkels die ons juist de financiële goot in helpen doordat we met een selectie doormoeten waar we never nooit kampioen kunnen worden en in de CL genadeloos worden vernederd... Ik hoop het eerste, maar vrees het laatste! Verder verontrust de interesse in Assaidi mij... wat betreft karakter paste een rustige en dienende Narsingh vele malen beter dan de volgende Marokkaanse heethoofd. Maar goed als je hem dan toch wilt.. get the job done !!! Laten ze in godsnaam geen miljoenen betalen voor Moisander want in de laatste wedstrijd tegen AZ kon je zien dat hij vele malen minder is dan Viergever... En als laatste vraag ik dit bestuur enige daadkracht te tonen en vanaf heden nimmer meer zaken te doen met die anti Ajax hufter Raiola !!! met de onderste helft ben ik het 100% met je eens |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Met het eerste gedeelte niet dan ? |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Ik heb toch nog wel vertrouwen in net name Overmars. Maar ik kan na 30 augustus pas een oordeel geven. Ik gaf gister hier ergens aan dat ik Granqvist een geweldige aankoop zou vinden. Dan maar iets meer uitgeven maar dan heb je een echte elftal drager |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Heeft iemand wel eens wikipedia van raiola gelezen ? Deze man heeft ons nog nooit iets goed gedaan. Ik zou zeggen : AJAX geen zaken meer doen met deze man en in alle contracten laten opnemen dat de spelers niet raiola als zaakwaarnemer mag hebben |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
AJax moet niets kopen als Raiola zaakwaarnemer van de desbetreffende speler is waar Ajax intresse in heeft.Hij manipuleert die spelers zodanig dat ze met zijn gladde praat zijn weg bewandelen,Zijn weg is waar hij het meeste mee verdiend. Ajax betaald de jackpot niet en daarom zal er nooit een overeenkomst komen tussen spelers van de Raiola stal |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Goed plan. Spelers en jeugdspelers nemen in contract op geen zaken te zullen doen met Raiola... Hij laat weten en bewijst keer op keer weer dat hij liever spelers naar het buitenland brengt. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 07:31 schreef Stanley het volgende:Goed plan. Spelers en jeugdspelers nemen in contract op geen zaken te zullen doen met Raiola... Hij laat weten en bewijst keer op keer weer dat hij liever spelers naar het buitenland brengt. Hier in nederland lopen er anders ook nog wel een paar die geld aan spelers en clubs willen verdienen. Elke zaakwaarnemer heeft belang bij het verkopen van spelers en zeker tegen het hoogste bod. Jeugdspelers zijn meestal door hun ouders gebonden aan een zaakwaarnemer, voordat een club ze een contract aan mag bieden. Dus als jij in hun contract op wil laten nemen dat ze geen verbinding aan mogen gaan kun je wel eens te laat zijn en gaan ze tegen een geringe opleidingsvergoeding naar een andere club. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Makelaars mogen van mij verdienen. Maar je zou van een NL makelaar verwachten dat hij ook het belang van jet nl voetbal laat meewegen... Spelers direct naar het buitenland brengen holt het NL topvoetbal verder uit...
Raiola zou voor de lange termijn een speler altijd moeten adviseren om een tussenstop bij een NL topclub te maken! |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
het blijkt dat PSV het naar alle waarscheinlijkheid ook op het veld niet kan winnen en de spelers hebben dan opdracht gekregen om mensen te tippen, wat begon bij het bestuur is nu uitgewaaid over de selectie, het bestuur vroeg Narsingh niet bij ajax te tekenen en Narsingh heeft het stokje over genomen en zo Aisaidy de opdracht meegegeven niet naar Ajax te gaan, je ziet, in het veld lukt winnen niet, dan ga je spelers vragen niet naar Ajax te gaan. loop eerst eens bij samsung langs voor je naar een tv van Phillips kijkt |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 - 13:35 schreef uitnoord het volgende:het blijkt dat PSV het naar alle waarscheinlijkheid ook op het veld niet kan winnen en de spelers hebben dan opdracht gekregen om mensen te tippen, wat begon bij het bestuur is nu uitgewaaid over de selectie, het bestuur vroeg Narsingh niet bij ajax te tekenen en Narsingh heeft het stokje over genomen en zo Aisaidy de opdracht meegegeven niet naar Ajax te gaan, je ziet, in het veld lukt winnen niet, dan ga je spelers vragen niet naar Ajax te gaan. loop eerst eens bij samsung langs voor je naar een tv van Phillips kijkt Of zou ie assaidi de transfer naar ajax niet gunnen, omdat ie eigenlijk zelf graag naar ajax had gegaan... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Kinderachtig is dit. Geen woord meer aan vuil maken zou ik zeggen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Zou kunnen, maar zou best iets van waar kunnen zijn |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote: Daar geloof ik niet zoveel van. We moeten ons niet bezighouden met die mensen in Eindhoven. Laten we de focus op Ons Aller Ajax houden! Veel belangrijker! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 - 16:12 schreef MBB het volgende:[..] Daar geloof ik niet zoveel van. We moeten ons niet bezighouden met die mensen in Eindhoven. Laten we de focus op Ons Aller Ajax houden! Veel belangrijker! Ach joh...beetje rellen...😜 |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Laten we het Calimero gedrag niet gaan overnemen gaarne...was gewoon puur toeval dat Liverpool weer bij Assaidi uitkwam, geloof dat Liverpool in eerste instantie Appelvlaai wilde hebben.
En denk je nu echt dat als Assaidi van 350k naar 1.1mln kan gaan hij het niet doet omdat Narsingh het zegt...wat een flauwekul |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 - 16:56 schreef Mokum1 het volgende:[..] Laten we het Calimero gedrag niet gaan overnemen gaarne...was gewoon puur toeval dat Liverpool weer bij Assaidi uitkwam, geloof dat Liverpool in eerste instantie Appelvlaai wilde hebben. En denk je nu echt dat als Assaidi van 350k naar 1.1mln kan gaan hij het niet doet omdat Narsingh het zegt...wat een flauwekul Nee tuurlijk niet, maar je mag toch vragen stellen... Of zou narsingh bang zijn dat assaidi beter is dan hij... Niet dat ik het echt denk(voor de duidelijkheid)... Maar ik probeer er over na te denken... Het zou allemaal kunnen...probeer ze niet zwart te maken omdat de transfers niet doorgingen |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
kom op mannen, het stond overal te lezen dat het bestuur van PSV narsingh had gevraagd niet te tekenen, dat Narsingh Aisaidi adviceerde niet naar Ajax te gaan, ben je dan bang of heb je gewoon een bord voor je kop, PSV gaat zelfs nog verder, als anita 8,5 mlj opbrengt dan moet Toifonen toch zeker 14 opbrengen, jeetje wat een geouwehoer, ik geef nog geen dubbeltje voor die onderbenenterrorist |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 - 13:35 schreef uitnoord het volgende:het blijkt dat PSV het naar alle waarscheinlijkheid ook op het veld niet kan winnen en de spelers hebben dan opdracht gekregen om mensen te tippen, wat begon bij het bestuur is nu uitgewaaid over de selectie, het bestuur vroeg Narsingh niet bij ajax te tekenen en Narsingh heeft het stokje over genomen en zo Aisaidy de opdracht meegegeven niet naar Ajax te gaan, je ziet, in het veld lukt winnen niet, dan ga je spelers vragen niet naar Ajax te gaan. loop eerst eens bij samsung langs voor je naar een tv van Phillips kijkt Hey uitnoord, Ik heb je raad opgevolgd en moet zeggen dat die Samsung mij uitstekend bevalt. Na een korte trainingsperiode samen met mij voldoet hij net zo goed en misschien zelfs wel beter dan Philips! ;-) Wij zijn een TEAM!! |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
ronald ik ken je niet, maar jij weet hoe het moet, alles van phillips de deur uit, doe ik zelf ook, mijn scheer apparaat heb ik vervangen door ouderwetse botte mesjes, werkt net zo goed is alleen wat bloederiger, maja je moet iets voor je cluppie overhebben |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 - 17:01 schreef hippy het volgende:[..] Nee tuurlijk niet, maar je mag toch vragen stellen... Of zou narsingh bang zijn dat assaidi beter is dan hij... Niet dat ik het echt denk(voor de duidelijkheid)... Maar ik probeer er over na te denken... Het zou allemaal kunnen...probeer ze niet zwart te maken omdat de transfers niet doorgingen Beetje para man, denk over een lekker wijf of zo ;) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ik zit maar te dollen...neem me niet zo serieus...😜 |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 - 10:06 schreef Eide het volgende:[..] Ik wilde dit toch wel even uitlichten uit een reactie die gewoon heel erg goed is. Overmars gaf deze week aan dat Ajax de financiën nog altijd NIET op orde heeft. De kosten zijn nog altijd te hoog en de zwarte cijfers worden geschreven bij gratie van de de CL. Een jaar geen CL betekent verlies. Die situatie moet Ajax uit zien te klimmen. Dat gaat niet als je maar blijft kopen en weet dat dat soort mannen gewoon salarissen van van 7 cijfers eisen. Dat ze in Eindhoven daar wel voor kiezen moeten zij zelf weten maar met bijna 100 miljoen aan schulden (weliswaar kortlopend met daarin de passiva zoals vooruitbetaalde baten maar toch), een verlies van 23 miljoen en een negatief eigen vermogen is PSV hard op weg zichzelf de Rangers van Nederland te maken. Juist daarom moet Ajax zich niet blind staren om Narsingh-achtige tranfers, maar op het ontwikkelen van het eigen kunnen. Er komt een talentvolle lichting aan met Fischer, Denswil, Veltman en Dijks. In de B jeugd lopen 2 waanzinnige voetballers. Wat Ajax moet doen is dat soort mannen koesteren en daaromheen spelers aantrekken die spelen op hoog niveau mogelijk maken. Op de flanken zijn we ruim bezet. Over de kwaliteit kan je twisten maar er is een ruime bezetting. Dat geldt niet voor CVM of CV. Dan is het toch duidelijk waar het geld naar toe moet? De aansluiting met de Europese top komt echt niet aankomend jaar of het jaar erop hoor. Ajax richt zich op een gezonde toekomst waar vanuit de kracht van de eigen opleiding, de brede fanbasis en een gezonde financiële situatie gewerkt kan worden aan een club die voor langere termijn de aansluiting vindt in Europa, in plaats van op incidentele basis. Dit alles kan alleen als er NU moeilijk en harde keuzes gemaakt worden. En, Eide.... we zijn ruim een jaar verder. Hoe is het oordeel, hopenloze sukkels of visionairs....
De spaarbank is aardig gevuld dacht ik zo.
Ebecillio, Özbiliz, Anita, Jantje en van der Wiel zijn verkocht. Samen zo'n 25 mln. 3x kampioen en 4x CL. Aldeweireld en Eriksen zijn de volgende. Wederom een kleine 20 mln.... ( en dan hebben we ook Boerrigter nog.....)
Sulemani is gratis en voor niets de deur uit gelopen!!!
En dan de aankopen, huurlingen... Sana, Schöne, Poulsen, Moisander, van der Hoorn, Cuenca en Bojan.....
De doelstelling voor 2013/2014: kampioenschap en overwinteren in de CL....
Is er iemand die kan aangeven dat de nieuwe beleidsbepalers succesvol bezig zijn om het laatste te bewerkstelligen? |
|
|
|