|
|
Stanley
|
|
|
Oja... Heerenveen uit speelde we met 2 Nederlanders geloof ik??? Goed bezig. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik ben blij dat ze geen 80 miljoen hebben weggegeven.. Kampioen kunnen we altijd worden, ik denk dat we aaardig gelijk staan met psv, jammer dat eriksen weg is maar ook hij is uiteindelijk te vervangen.
En dat laatste de cl... Ik denk dat we het daar niet over hoeven te hebben toch? Ok een keertje dan.. Barca, Ac Milan en Celtic? Misschien genoeg gezegd, kom op die lachen om duarte, narsingh etc, nee daar kan je met 20 miljoen investeren ook niet verder komen, dus blijf maar lekker potten en misschien een keer van de beurs af of een keer een grote slag slaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De doelstellingen voor dit jaar waren afhankelijk van het aanblijven van Eriksen en alderweireld. Ik verwacht dat ze dit nu dus bij zullen stellen. Daarnaast wederom een loting die je niet voor mogelijk had gehouden. Wederom de sterkste ploegen uit de potjes. Alleen Celtic moet ajax van kunnen winnen. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ja :-(
En het is al zover dat Frank over een Heracles speler praat alsof het messi betreft....
Idd tijd om de doelstellingen aan te passen ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij ziet hem alss een welkome versteking. En misschien wel terecht. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Maar wederom hoop ik dat Frank het gelijk aan zijn zijde heeft. Vooralsnog zie ik geen briljante acties in onderhandelingland van onze beleidsbepalers.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 10:50 schreef Stanley het volgende:Maar wederom hoop ik dat Frank het gelijk aan zijn zijde heeft. Vooralsnog zie ik geen briljante acties in onderhandelingland van onze beleidsbepalers.... Er zit een heel groot verschil tussen wat ze willen halen en tussen wat een supporter wil dat er gehaald wordt. Met het aantrekken van de talenten is er huis heel adequaat gehandeld. Men wou vd hoorn perse hebben en die is vrijwel direct gecontracteerd.
Dat ze misschien de speler halen die jij niet wil zien en andersom is toch een heel andere discussie. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 10:59 schreef remco k het volgende:[..] Er zit een heel groot verschil tussen wat ze willen halen en tussen wat een supporter wil dat er gehaald wordt. Met het aantrekken van de talenten is er huis heel adequaat gehandeld. Men wou vd hoorn perse hebben en die is vrijwel direct gecontracteerd. Dat ze misschien de speler halen die jij niet wil zien en andersom is toch een heel andere discussie. De club bepaald het beleid en de doelstellingen. Na vier jaar CL moesten wij een volgende stap zetten, namelijk overwinteren in de CL. ...
Daar moet je dan ook wel je (aan- en verkoop ) beleid op afstemmen. En niet verschuilen achter open deuren. Dat had Tenhave en consorten ook gekund. ... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 19:09 schreef Stanley het volgende:[..] De club bepaald het beleid en de doelstellingen. Na vier jaar CL moesten wij een volgende stap zetten, namelijk overwinteren in de CL. ... Daar moet je dan ook wel je (aan- en verkoop ) beleid op afstemmen. En niet verschuilen achter open deuren. Dat had Tenhave en consorten ook gekund. ... Dat klopt, maar die mensen konden de doelstelling kampioen worden al niet halen. En ze verschuilen zich niet, er zijn ieder jaar doelstellingen neergelegd. En dit jaar is daar duidelijk aan toegevoegd dat overwinteren een doelstelling was mits het aanblijven van.
En dat je wederom sportief gezien een hele slechte loting hebt en in de poule des doods zit voor de tweede keer op rij kan niemand iets aan doen.
Met de beste wil van de wereld had Ajax nog niet zover kunnen... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
ben altijd al een kritische volger geweest van het nieuwe beleid. en mijn vraagtekens worden steeds groter. vooral met nieuwe spelers zie ik steeds tweede keus komen. maar voorlopig zijn we wel drie keer achtermekaar kampioen geworden. terwijl meeste van ons steeds vraagtekens had bij begin van het seisoen. ik zelf geloof dat onze concurentie niet meer zoveel punten in tweede seisoens helft zal verliezen. maar we zitten pas op begin van het seisoen en wie weet staan we op het eind weer te juichen omdat we weer kampioen zijn geworden . dus laten we even afwachten en geef het een kans. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Sorry, ben ik weer. ...
Ik wil het niet. . Maar gvd. .. het lijkt erop alsof we allemaal keihard in de zeik worden genomen.
Nogmaals. ... het kapitaal moest op het veld komen volgens Cruijf, want wat had je eraan om een dikke bankrekening te hebben terwijl er op het veld niets gebeurd. ..
Nou Johan. ...
Poulsen, Schöne als dertiende man geloof ik nog. Maar als dit de standaard wordt heb ook jij ons voorgelogen en ben jij of de personen die jij jouw beleid laat uitvoeren, geen steek beter dan de voorgangers ! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
En bovendien zijn we een vreemdelingenlegioen geworden. ..
En de Amsterdamse talenten die gewoon tegen fatsoenlijke en marktconforme prijzen haalbaar waren, voetballen bij de concurrenten! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Hierbij bewezen. Het ziin incompetente sukkels die uitblinken in het vissen achter het net!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2013 door Stanley -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep en deal with it ouwe.....kruip tegen je vrouwtje aan |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
van de beurs, wie wil dat niet. van de beurs, van de beurs, dat wil elke ajacied!!!
van de beurs, wie wil dat niet. van de beurs, van de beurs, dat wil elke ajacied!!!
van de beurs, wie wil dat niet. van de beurs, van de beurs, dat wil elke ajacied!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 00:05 schreef Ronald 1960 het volgende:van de beurs, wie wil dat niet. van de beurs, van de beurs, dat wil elke ajacied!!! van de beurs, wie wil dat niet. van de beurs, van de beurs, dat wil elke ajacied!!! van de beurs, wie wil dat niet. van de beurs, van de beurs, dat wil elke ajacied!!! van de beurs, wie wil dat niet. van de beurs, van de beurs, dat wil elke ajacied!!! Hihihi......jij bent de nar van het forum.....ik draag het stokje over |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2013 - 23:46 schreef Stanley het volgende:Sorry, ben ik weer. ... Ik wil het niet. . Maar gvd. .. het lijkt erop alsof we allemaal keihard in de zeik worden genomen. Nogmaals. ... het kapitaal moest op het veld komen volgens Cruijf, want wat had je eraan om een dikke bankrekening te hebben terwijl er op het veld niets gebeurd. .. Nou Johan. ... Poulsen, Schöne als dertiende man geloof ik nog. Maar als dit de standaard wordt heb ook jij ons voorgelogen en ben jij of de personen die jij jouw beleid laat uitvoeren, geen steek beter dan de voorgangers ! Volgens mij wil 'De Meester' ook wel van de beurs af en daar is nou eenmaal een hoop geld voor nodig. Ook is gezegd dat het niet om een project van 2-3 zou zijn, maar 5 jaar (uit mijn hoofd) we zijn nu 3x op rij kampioen geworden en nu al 4x achter elkaar CL, waarin we ook nog eens 'genaaid' zijn. Kom op Stanley, het gaat echt goedkomen. Ik denk dat Johan ook allang zou hebben gereageerd als het geld op de bank zou staan en er idd alleen maar salarissen van de directie en TH van betaald zou worden.
Ik denk nog steeds, eerst van de beurs, DAARNA kan het geld in duurdere spelers worden geinversteerd. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 22:20 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Volgens mij wil 'De Meester' ook wel van de beurs af en daar is nou eenmaal een hoop geld voor nodig. Ook is gezegd dat het niet om een project van 2-3 zou zijn, maar 5 jaar (uit mijn hoofd) we zijn nu 3x op rij kampioen geworden en nu al 4x achter elkaar CL, waarin we ook nog eens 'genaaid' zijn. Kom op Stanley, het gaat echt goedkomen. Ik denk dat Johan ook allang zou hebben gereageerd als het geld op de bank zou staan en er idd alleen maar salarissen van de directie en TH van betaald zou worden. Ik denk nog steeds, eerst van de beurs, DAARNA kan het geld in duurdere spelers worden geinversteerd. hebben we dan nog geld over...hahahahaha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Wel als we dit nog even vol houden. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 22:20 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Volgens mij wil 'De Meester' ook wel van de beurs af en daar is nou eenmaal een hoop geld voor nodig. Ook is gezegd dat het niet om een project van 2-3 zou zijn, maar 5 jaar (uit mijn hoofd) we zijn nu 3x op rij kampioen geworden en nu al 4x achter elkaar CL, waarin we ook nog eens 'genaaid' zijn. Kom op Stanley, het gaat echt goedkomen. Ik denk dat Johan ook allang zou hebben gereageerd als het geld op de bank zou staan en er idd alleen maar salarissen van de directie en TH van betaald zou worden. Ik denk nog steeds, eerst van de beurs, DAARNA kan het geld in duurdere spelers worden geinversteerd. heb er iets over gelezen. schijnt dat van de beurs afgaan ongeveer 60 miljoen kost. dus denk niet dat het gebeurd want anders hadden ze dat al gedaan. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 22:44 schreef bully het volgende:[..] heb er iets over gelezen. schijnt dat van de beurs afgaan ongeveer 60 miljoen kost. dus denk niet dat het gebeurd want anders hadden ze dat al gedaan. Denk dat het inmiddels al iets meer zal zijn, maar oke. Blijft er maar 20 miljoen over en dat is niet veel meer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 22:44 schreef bully het volgende:[..] heb er iets over gelezen. schijnt dat van de beurs afgaan ongeveer 60 miljoen kost. dus denk niet dat het gebeurd want anders hadden ze dat al gedaan. Ligt eraan hoe groot men een buffer wil hebben zodra men eraf is.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Klopt, alleen stonden er twee verschillende berichten, de een had het over zo'n 75 miljoen, de ander inderdaad over 60.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mocht Ajax trouwens van de beurs af willen, zou het dan niet verstandig zijn geweest om de achterban hierover in te lichten.. Ik denk dat er dan een stuk meer begrip was geweest voor het niet aankopen van bepaalde spelers..
Of is dat naar buiten brengen niet mogelijk om eventueel slapende honden niet wakker te willen maken.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:08 schreef remco k het volgende:Mocht Ajax trouwens van de beurs af willen, zou het dan niet verstandig zijn geweest om de achterban hierover in te lichten.. Ik denk dat er dan een stuk meer begrip was geweest voor het niet aankopen van bepaalde spelers.. Of is dat naar buiten brengen niet mogelijk om eventueel slapende honden niet wakker te willen maken.. Voor beide valt iets te zeggen, hoewel ik denk dat het laatste nog veel zwaarder weegt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien dat dit zelfs niet eens mag omdat men het dan kan tegenhouden??? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iets waar ik overheen gelezen had is dat Ajax dit bedrag pas heeft aan het einde van dit seizoen. De opmerking van sommigen dat als Ajax dit had willen doen het allang gebeurd was slaat dus kant nog wal aangezien dat geld er nu helemaal niet is.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Las ook iets om de ArenA te kopen.....of is dat broodje aap ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens de media is het of het stadion of van de beurs.. Ik denk zelf het laatste...
Als men het stadion zou willen kopen voor het geld dat het ooit gekost heeft kan men beter door sparen en een ultramodern nieuw stadion laten bouwen.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
er staat wat je met het geld kan doen. niet dat het gaat gebeuren. maar zou arena kopen niet verkeert vinden. als je dat dan goed doet,verdien je dat geld wel weer terug. maar dat zou ik niet doen voordat je van de beurs af bent. want dan worden de aandelen onbetaalbaar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:26 schreef bully het volgende:er staat wat je met het geld kan doen. niet dat het gaat gebeuren. maar zou arena kopen niet verkeert vinden. als je dat dan goed doet,verdien je dat geld wel weer terug. maar dat zou ik niet doen voordat je van de beurs af bent. want dan worden de aandelen onbetaalbaar. Dat is inderdaad ook zo, als je het stadion koopt is van de beurs af gaan alleen maar duurder. Ik heb dan ook al een lange tijd het vermoeden dat Ajax dit binnen nu en een paar jaar zal gaan doen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:30 schreef remco k het volgende:[..] Dat is inderdaad ook zo, als je het stadion koopt is van de beurs af gaan alleen maar duurder. Ik heb dan ook al een lange tijd het vermoeden dat Ajax dit binnen nu en een paar jaar zal gaan doen.. Kan ik niet over oordelen sorry.....maar van dat soort dingen heb ik nada nikkes verstand van....de beurs gaat boven mijn pet....laat ik wel aan Pietje over |
|
|
|
|
bully
|
|
|
zou het niet verkeert vinden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik weet het ook niet zeker hoor, maar volgens mij is dat wel zo, hoe meer vermogen je hebt, hoe meer het aandeel waard wordt.. Klinkt mij in ieder geval logisch..
Maar laten we deze vraag inderdaad eens bij Pietje neerleggen, die zal er va ons allemaal het meest vanaf weten.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
de optie voor beide is er ook nog:
Eerst van de beurs af en daarna het stadion kopen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Uiteraard, als je ziet hoe snel het geld nu binnen komt met de verkoop van bepaalde spelers en de CL, dan is dat inderdaad goed mogelijk..
Alleen denk ik wel dat Ajax alles stap voor stap moet doen. En dat je geen eewig geduld van de supporters mag verwachten.. Die willen op ten duur ook weer resultaten.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
volgens mij stijgt aandeel door vraag en aanbod. maar ook ik weet er weinig tot niks vanaf. maar hoe meer jou inkomsten zijn hoe aantrekkelijker een aandeel word lijkt mij. wat ik wel weet als een bedrijf met goede cijfers komt stijgt aandeel ook gelijk. denk dat pietje ons dus wel antwoord kan geven. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:37 schreef remco k het volgende:[..] Uiteraard, als je ziet hoe snel het geld nu binnen komt met de verkoop van bepaalde spelers en de CL, dan is dat inderdaad goed mogelijk.. Alleen denk ik wel dat Ajax alles stap voor stap moet doen. En dat je geen eewig geduld van de supporters mag verwachten.. Die willen op ten duur ook weer resultaten.. denk als je supporters duidelijk maakt waarom het is er ook meer geduld komt. maar hoe slechter de prestaties hoe minder je ook binnen krijgt. geen cl kost een aantal miljoenen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:37 schreef remco k het volgende:[..] Uiteraard, als je ziet hoe snel het geld nu binnen komt met de verkoop van bepaalde spelers en de CL, dan is dat inderdaad goed mogelijk.. Alleen denk ik wel dat Ajax alles stap voor stap moet doen. En dat je geen eewig geduld van de supporters mag verwachten.. Die willen op ten duur ook weer resultaten.. Eerst je huis kopen....daarna verbouwen.....ik begin toch te geloven dat Ajax plannen heeft waar wij geen weet van hebben.
Portemonee dicht.....ArenA echt een Ajax tempel maken....scheelt 10 mil paar jaar aan huur....stoeltjes eruit pleuren en vervangen voor rood witte....heheheh zo kan ik wel ff door gaan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Eerst je huis kopen....daarna verbouwen.....ik begin toch te geloven dat Ajax plannen heeft waar wij geen weet van hebben. Portemonee dicht.....ArenA echt een Ajax tempel maken....scheelt 10 mil paar jaar aan huur....stoeltjes eruit pleuren en vervangen voor rood witte....heheheh zo kan ik wel ff door gaan Dat eerste denk ik ook.. Het is natuurlijk zinloos om straks 500 miljoen op je rekening te hebben staan.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2013 - 23:08 schreef remco k het volgende:Mocht Ajax trouwens van de beurs af willen, zou het dan niet verstandig zijn geweest om de achterban hierover in te lichten.. Ik denk dat er dan een stuk meer begrip was geweest voor het niet aankopen van bepaalde spelers.. Of is dat naar buiten brengen niet mogelijk om eventueel slapende honden niet wakker te willen maken.. Dat mag niet, heeft namelijk te maken met beursregels. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Heb jij verstand van zaken dan ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heb je daar een bron van, ben er namelijk wel benieuwd naar?? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Wall Street Warrior... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
3x kampioen achter elkaar dat is niet niks. Financieel gezond. Komen veel talenten door, als er weer een voetballer van het kaliber v.Basten doorbreekt dan komen al die idiote clubs met die gekke eigenaren erop af. Ik heb een wens eigenlijk twee wensen een goede links en rechtsbuiten Misschien de Sa alhoewel ik twijfels heb, ik vraag me weleens af waarom de Ajax talenten fysiek zoveel te kort komen, spelers als Lukoki moeten toch fysiek sterker gemaakt kunnen worden.Ik zie on Legeon een rechtsbuiten. Geduld is voor de fans net als vertrouwen de moeilijkste opgave. Ik kan alleen heel slecht wennen aan al die clubs die nog nooit wat gewonnen hebben met 10 man constant achter de bal spelen en wachten op een of twee kansjes kotsmisselijk word ik van ze. Vertrouwen en Geduld. |
|
|
|