|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 oktober 2013 - 22:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] En dan zijn ze eerder klaar voor de top die Ajax heeft en vertrekken ze alsnog...eerder dus...want neem van mij aan dit gaat niet onopmerkzaam bij de grote clubs in Europa....sorry hoor maar ik zie het even niet... Dan is het makkelijker ze vast te houden aangezien ze dan juist nog wel een langer comntract hebben.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 13:50 schreef Stanley het volgende:Dus als ik voor een ons kaas de deur uitga.... En ik kom thuis met een ons lekkere worst heb ik succesvol gehandeld ;-) ? En nu voel ik je antwoord al aankomen Eide hahaha Duarte doet het leuk, maar is volgens Overmars als vervanger voor de Jong gehaald. En niet voor Eriksen. Van der Hoorn is geen miskoop, maar binnen het huidige beleid een dure aankoop die het niveau niet direct aankan. En de huurlingen van Barcelona zijn ziek zwak en misselijk! Serrero was afgelopen weekend weer erg goed. Prima vervanger voor Eriksen. Duarte inderdaad voor de Jong gehaald, echter is de aankoop alleen maar super te noemen als hij het nu al aan kan, en op de positie naast de Jong uit de voeten kan..
Je laatste opmerking is natuurlijk wel heel erg makkelijk.. Zou het echt komen omdat ze van Barca komen?? Volgens mij weet je zelf wel beter |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Vind Duarte geen slechte aankoop en ook de gedachte om Bojan te huren was een goede stap....de aankoop van van der Hoorn was ook niet helemaal verkeerd....
Maar waarom is er geen goede CVM gehuurd of aan gekocht....die positie is door de technische staf echt onderschat of overschat....terwijl deze positie wellicht de belangrijkste is van het elftal.....met Poulsen(33)en Schone als zijnde onze CVMers komen we echt te kort vooral internationaal...vandaar dat we als elftal ook niet echt zijn gegroeid...1 hele goede speler die de lijnen uitzet op die postie laat je elftal een stuk beter functioneren...
Leg mij nou eens uit waarom er geen betere CVMer is aangekocht!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wel lekker samen...lekker chillen!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 21:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:Vind Duarte geen slechte aankoop en ook de gedachte om Bojan te huren was een goede stap....de aankoop van van der Hoorn was ook niet helemaal verkeerd.... Maar waarom is er geen goede CVM gehuurd of aan gekocht....die positie is door de technische staf echt onderschat of overschat....terwijl deze positie wellicht de belangrijkste is van het elftal.....met Poulsen(33)en Schone als zijnde onze CVMers komen we echt te kort vooral internationaal...vandaar dat we als elftal ook niet echt zijn gegroeid...1 hele goede speler die de lijnen uitzet op die postie laat je elftal een stuk beter functioneren... Leg mij nou eens uit waarom er geen betere CVMer is aangekocht!!! Niet zo heel moeilijk toch. Omdat ze het niet nodig achten.
Volgens mij gaat er geen dag voorbij dat je niet om een speler vraagt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 21:57 schreef remco k het volgende:[..] Niet zo heel moeilijk toch. Omdat ze het niet nodig achten. Volgens mij gaat er geen dag voorbij dat je niet om een speler vraagt. Gaat geen dag voorbij dat je alles goedkeurt wat betreft de filosofie van onze technische staf....dacht overigens dat je ook niet wegloopt met Poulsen of Schone op die positie... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: heerlijke combinatie ouwe pik! Ik ga nu naar de bar beneden even een biertje halen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 22:32 schreef Ajax we love you het volgende:[..] heerlijke combinatie ouwe pik! Ik ga nu naar de bar beneden even een biertje halen... Tering....waar hang je nu weer uit ouwe ?? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Neman, zat vorige week in NY en door het tijdsverschil zat ik stiekem ajax - AC milaan te kijken op mijn laptop tijdens een vergadering (dat kan als in inlog via een nederlandse server) De vergadering was ergens eind van de middag en keek stiekem de wedstrijd op de laptop. Toen de 1-0 viel was ik heel vrolijk, niemand had het door... Tot de 1-1 viel. haha ik schold tijdens de meeting in het nederlands, kon me niet inhouden. Iedereen zat me aan te kijken alsof ik gek was. Ik zei maar dat ik een e-mail binnen kreeg waar ik heel boos van werd. Die kut Ballotelli kost me bijna mijn baan ;-)
Maargoed ik zag wel een Ajax voetballen waar ik van hou. Die Denswil vind ik fantastisch. Ik zie Ajax ook weer steeds beter voetballen, dus ik denk dat de visie goed is en dit geen hopeloze sukkels zijn. Over 4 of 5 of 6 jaar komt er betere jeugd door, mede door het huidige beleid en dan met hulp van dezelfde staf denk ik echt dat we weer kunnen meedraaien in de subtop van Europa. Helaas niet in de top van Europa. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Haha zit nu weer in Engeland, kutzooi heb nog steed mijn biertje niet opgehaald... Ga nu echt eveb naar de bar beneden, ben zo weer terug... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 22:44 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Haha zit nu weer in Engeland, kutzooi heb nog steed mijn biertje niet opgehaald... Ga nu echt eveb naar de bar beneden, ben zo weer terug... Proost pik ;-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 22:43 schreef Ajax we love you het volgende:Neman, zat vorige week in NY en door het tijdsverschil zat ik stiekem ajax - AC milaan te kijken op mijn laptop tijdens een vergadering (dat kan als in inlog via een nederlandse server) De vergadering was ergens eind van de middag en keek stiekem de wedstrijd op de laptop. Toen de 1-0 viel was ik heel vrolijk, niemand had het door... Tot de 1-1 viel. haha ik schold tijdens de meeting in het nederlands, kon me niet inhouden. Iedereen zat me aan te kijken alsof ik gek was. Ik zei maar dat ik een e-mail binnen kreeg waar ik heel boos van werd. Die kut Ballotelli kost me bijna mijn baan ;-) Maargoed ik zag wel een Ajax voetballen waar ik van hou. Die Denswil vind ik fantastisch. Ik zie Ajax ook weer steeds beter voetballen, dus ik denk dat de visie goed is en dit geen hopeloze sukkels zijn. Over 4 of 5 of 6 jaar komt er betere jeugd door, mede door het huidige beleid en dan met hulp van dezelfde staf denk ik echt dat we weer kunnen meedraaien in de subtop van Europa. Helaas niet in de top van Europa. Hahahaha awly, goed bezig man ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 22:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Gaat geen dag voorbij dat je alles goedkeurt wat betreft de filosofie van onze technische staf....dacht overigens dat je ook niet wegloopt met Poulsen of Schone op die positie... Waar keur ik ALLES goed?? Nergens, ben alleen van mening dat je de koers die gekozen is moet steunen en de kans moet geven. En ik weiger dat simpelweg na een of twee jaar te gaan afbranden..
En nee ik vind die twee niet zo goed, vrij matig zelfs. Denk alleen dat we het intern prima kunne oplossen.. De namen heb je van mij al vaak zat langs zien komen.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 14:43 schreef riveco het volgende:[..] Nee Stanley, als je weg wordt gestuurd voor een dure oude kaas (en je hebt maar geld voor jonge kaas) en je komt dan met een jonge kaas thuis kan niemand daar iets over zeggen. Je hebt gewoon je kaas die nog kan rijpen. Riveco riveco.... waar staat geschreven dat ik het heb over een oude dure kaas?! En geld was het probleem niet, wel de onderhandelingsskills van miep miep Overmars.
Maar hee, weet je wat, ik laat me graag verrassen tijdens de winterstop ;-) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Proost op jullie, heb jullie een tijdje moeten missen.. maar volg stiekem nog wel zoveel mogelijk. Heb net een heerlijke Carling extra cold gehaald. Alleen laatst kreeg ik te horen dat ik de slechte post had sinds tijden. Weet niet van wie, maar gelukkig kwam Remco ertussen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
oh kut ik doe nu aan offtopic posting, dat moet in het cafe gebeuren, sorry mannen.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 22:57 schreef Ajax we love you het volgende:Proost op jullie, heb jullie een tijdje moeten missen.. maar volg stiekem nog wel zoveel mogelijk. Heb net een heerlijke Carling extra cold gehaald. Alleen laatst kreeg ik te horen dat ik de slechte post had sinds tijden. Weet niet van wie, maar gelukkig kwam Remco ertussen. ????....daar ben ik kampioen in ouwe....kan me niet voorstellen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 22:57 schreef Ajax we love you het volgende:Proost op jullie, heb jullie een tijdje moeten missen.. maar volg stiekem nog wel zoveel mogelijk. Heb net een heerlijke Carling extra cold gehaald. Alleen laatst kreeg ik te horen dat ik de slechte post had sinds tijden. Weet niet van wie, maar gelukkig kwam Remco ertussen. Het gaat je goed kerel!! Blijf naast ons volgen ook reageren....proost!! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Ik was het niet eens met iemand zijn mening en Remco begreep de post. Zal kijken waar hij stond ;-) Het ging over spelers die doorbraken. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Hey Jack, Ik ga mijn best doen!! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Trouwens wat een kut avatar heb ik. 3 sterren, dat kan toch niet? Boudewijn, kan ik mijn avatar aanpassen? Wil er een ster bij!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 00:00 schreef Ajax we love you het volgende:Trouwens wat een kut avatar heb ik. 3 sterren, dat kan toch niet? Boudewijn, kan ik mijn avatar aanpassen? Wil er een ster bij!! Het ajax Cafe vol plempen naar de 100.000 en iedereen krijgt een avatar....ga ik persoonlijk voor zorgen |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
maaktnieuit
|
|
|
Wat een hoop negativisme hier, de resultaten zijn toch duidelijk? 100 miljoen erbij en meer mooie prijzen in de laatste 3 jaar dan de 10 jaar ervoor geloof ik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 22:56 schreef Stanley het volgende:[..] Riveco riveco.... waar staat geschreven dat ik het heb over een oude dure kaas?! En geld was het probleem niet, wel de onderhandelingsskills van miep miep Overmars. Maar hee, weet je wat, ik laat me graag verrassen tijdens de winterstop ;-) Ligt er maar net aan hoe je daar tegen aan kijkt Stanley. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 00:04 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Het ajax Cafe vol plempen naar de 100.000 en iedereen krijgt een avatar....ga ik persoonlijk voor zorgen nog 5878 posts.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 13:50 schreef Stanley het volgende:Dus als ik voor een ons kaas de deur uitga.... En ik kom thuis met een ons lekkere worst heb ik succesvol gehandeld ;-) ? En nu voel ik je antwoord al aankomen Eide hahaha Duarte doet het leuk, maar is volgens Overmars als vervanger voor de Jong gehaald. En niet voor Eriksen. Van der Hoorn is geen miskoop, maar binnen het huidige beleid een dure aankoop die het niveau niet direct aankan. En de huurlingen van Barcelona zijn ziek zwak en misselijk! Volgens die Russen is onze kaas niet goed hoor. Dus daar zal ik de deur maar niet meer voor uitgaan. ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 22:56 schreef Stanley het volgende:[..] Riveco riveco.... waar staat geschreven dat ik het heb over een oude dure kaas?! En geld was het probleem niet, wel de onderhandelingsskills van miep miep Overmars. Maar hee, weet je wat, ik laat me graag verrassen tijdens de winterstop ;-) En alweer zijn we niet slagvaardig genoeg geweest. Nu is dat Jappannertje van 9 inmiddels al naar Real Madrid. Godverdomme, waar was Overmars toen? ;-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 15:54 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En alweer zijn we niet slagvaardig genoeg geweest. Nu is dat Jappannertje van 9 inmiddels al naar Real Madrid. Godverdomme, waar was Overmars toen? ;-) Die was met zijn nuts aan het spelen |
|
|
|
|
maaktnieuit
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 15:54 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En alweer zijn we niet slagvaardig genoeg geweest. Nu is dat Jappannertje van 9 inmiddels al naar Real Madrid. Godverdomme, waar was Overmars toen? ;-) Die was niet goed genoeg voor Ajax, Real zit er wel vaker naast, ook met Özil en Bale |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 15:54 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En alweer zijn we niet slagvaardig genoeg geweest. Nu is dat Jappannertje van 9 inmiddels al naar Real Madrid. Godverdomme, waar was Overmars toen? ;-) Hmmmmmm, misschien zijn er wel meer spelers die voor Real Madrid kiezen die ook naar AJAX zouden kunnen, haha wat een gelul. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 oktober 2013 - 22:55 schreef remco k het volgende:[..] Waar keur ik ALLES goed?? Nergens, ben alleen van mening dat je de koers die gekozen is moet steunen en de kans moet geven. En ik weiger dat simpelweg na een of twee jaar te gaan afbranden.. En nee ik vind die twee niet zo goed, vrij matig zelfs. Denk alleen dat we het intern prima kunne oplossen.. De namen heb je van mij al vaak zat langs zien komen.. Ik steun die koers voor het grootste gedeelte...want natuurlijk moet je de Ajax jeugd een kans geven maar daarnaast zal je gerichte aankopen moeten doen waar de posities zwak gaan worden en zeker al zijn....de CVM en de spitspositie zijn op dit monet de minste in mijn ogen....er komen wel goede jongeren aan maar zijn van die leeftijd dat je nu voor een termijn van 2 a 3 jaar een gerichte aankoop moet doen wil je niet achterop raken in Europa....heel Ajax wilt toch terug naar de top in Europa...nu dan moet je nu aanhaken en niet achterop raken....en ik denk dat we zo langzaam achter op raken....vandaar dat ik de aanpak op dit moment maar gedeeltelijk steun...1 a 2 gerichte aankopen en je blijft aanhaken...en die aankopen hoeven niet de 10 miljoen te overschrijden... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 22:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik steun die koers voor het grootste gedeelte...want natuurlijk moet je de Ajax jeugd een kans geven maar daarnaast zal je gerichte aankopen moeten doen waar de posities zwak gaan worden en zeker al zijn....de CVM en de spitspositie zijn op dit monet de minste in mijn ogen....er komen wel goede jongeren aan maar zijn van die leeftijd dat je nu voor een termijn van 2 a 3 jaar een gerichte aankoop moet doen wil je niet achterop raken in Europa....heel Ajax wilt toch terug naar de top in Europa...nu dan moet je nu aanhaken en niet achterop raken....en ik denk dat we zo langzaam achter op raken....vandaar dat ik de aanpak op dit moment maar gedeeltelijk steun...1 a 2 gerichte aankopen en je blijft aanhaken...en die aankopen hoeven niet de 10 miljoen te overschrijden... Denk jij niet dat Duarte misschien wel eens zo een aankoop zou kunnen zijn? Frank en Co. hebben natuurlijk al veel langer een oogje op een bepaalde speler, al ver voordat het naar buiten komt denk ik. Tenslotte moet ELKE speler wennen aan het team. Ik denk dat niet 1 speler vanaf de aller eerste minuut de kar kan trekken, bij geen enkele club.
Maar ook ik kan er naast zitten natuurlijk ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 22:04 schreef riveco het volgende:[..] Hmmmmmm, misschien zijn er wel meer spelers die voor Real Madrid kiezen die ook naar AJAX zouden kunnen, haha wat een gelul. Ja duhhh, vandaar ook mijn smiley erachter of eronder of waar dat kreng dan ook staat. Deed het meer als een soort van grapje plaatsen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 22:17 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Denk jij niet dat Duarte misschien wel eens zo een aankoop zou kunnen zijn? Frank en Co. hebben natuurlijk al veel langer een oogje op een bepaalde speler, al ver voordat het naar buiten komt denk ik. Tenslotte moet ELKE speler wennen aan het team. Ik denk dat niet 1 speler vanaf de aller eerste minuut de kar kan trekken, bij geen enkele club. Maar ook ik kan er naast zitten natuurlijk ;-) Klopt helemaal Ronald....Duarte vind ik een goede aankoop, ik steun die aankoop dan ook voor 100%...lees maar terug....vind hem iets of wat weg hebben van Edgar Davids...speelt met bezieling maar is denk ik nog technischer....alleen vind ik hem niet geschikt als CVM....is daar te klein voor....natuurlijk moet hij als het nodig is ook mee verdedigen....en dat gaat hem bijvoorbeeld beter af als Fisher of bojan ....heb al vaker hier gezegd dat Ajax beter spelers in de winterstop zou moeten aantrekken....nieuwe spelers hebben namelijk de tijd nodig om te wennen aan alles wat met ajax te maken heeft..het volgende seizoen staan ze er dan direct....misschien dat de technische staf dit ook zo ziet en dat ze tijdens de winterstop een spits en een CVMer aantrekken...wie weet?? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 22:17 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Denk jij niet dat Duarte misschien wel eens zo een aankoop zou kunnen zijn? Frank en Co. hebben natuurlijk al veel langer een oogje op een bepaalde speler, al ver voordat het naar buiten komt denk ik. Tenslotte moet ELKE speler wennen aan het team. Ik denk dat niet 1 speler vanaf de aller eerste minuut de kar kan trekken, bij geen enkele club. Maar ook ik kan er naast zitten natuurlijk ;-) Volgens mij was Duarte geen eerste keus maar van Ginkel !!! |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 22:36 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja duhhh, vandaar ook mijn smiley erachter of eronder of waar dat kreng dan ook staat. Deed het meer als een soort van grapje plaatsen. Oké, dn telt het gelul niet, maar ik had al gelachen dan. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: Maar van Ginkel mocht voor minder geld naar Chelsea. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 22:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt helemaal Ronald....Duarte vind ik een goede aankoop, ik steun die aankoop dan ook voor 100%...lees maar terug....vind hem iets of wat weg hebben van Edgar Davids...speelt met bezieling maar is denk ik nog technischer....alleen vind ik hem niet geschikt als CVM....is daar te klein voor....natuurlijk moet hij als het nodig is ook mee verdedigen....en dat gaat hem bijvoorbeeld beter af als Fisher of bojan ....heb al vaker hier gezegd dat Ajax beter spelers in de winterstop zou moeten aantrekken....nieuwe spelers hebben namelijk de tijd nodig om te wennen aan alles wat met ajax te maken heeft..het volgende seizoen staan ze er dan direct....misschien dat de technische staf dit ook zo ziet en dat ze tijdens de winterstop een spits en een CVMer aantrekken...wie weet?? Duarte doet het op het eerste gezicht naar behoren. Wel een speler met een eigen stijl die ook nog eens hard werkt prima aankoop (al zag ik liever andere jongens komen). Met een sterke Cvm en een extra aanvaller hadden we echt een leuk team kunnen hebben. Poulsen is gewoon niet geschikt dus probeer bazoer maar een paar wedstrijden! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Precies mijn punt. De aankopen van nu zijn derde keus en een grote gok. De Sana's en Duartes.
Eerste keus is niet meer haalbaar en daar kan niemand wat aan doen.
De tweede keus is echter wel haalbaar mits juist getimed en goed onderhandeld ;-) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dat komt omdat die maffia club uit Arnheim van Ginkel niet wilde verkopen maar hem liever verkocht aan de Russische maffioso fc Abramovich in Londen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 oktober 2013 - 22:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik steun die koers voor het grootste gedeelte...want natuurlijk moet je de Ajax jeugd een kans geven maar daarnaast zal je gerichte aankopen moeten doen waar de posities zwak gaan worden en zeker al zijn....de CVM en de spitspositie zijn op dit monet de minste in mijn ogen....er komen wel goede jongeren aan maar zijn van die leeftijd dat je nu voor een termijn van 2 a 3 jaar een gerichte aankoop moet doen wil je niet achterop raken in Europa....heel Ajax wilt toch terug naar de top in Europa...nu dan moet je nu aanhaken en niet achterop raken....en ik denk dat we zo langzaam achter op raken....vandaar dat ik de aanpak op dit moment maar gedeeltelijk steun...1 a 2 gerichte aankopen en je blijft aanhaken...en die aankopen hoeven niet de 10 miljoen te overschrijden... Volgens mij staan we op 1 punt, en staan we er dus beter voor dan afgelopen seizoen. Daarnaast echt al een hele hoop lastige tegenstanders gehad die anderen nog moeten krijgen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij wou men van Ginkel halen omdat Eriksen weg ging, en is Duarte gehaald voor de positie van de Jong, wel degelijk eerste keus dus.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 - 18:01 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij staan we op 1 punt, en staan we er dus beter voor dan afgelopen seizoen. Daarnaast echt al een hele hoop lastige tegenstanders gehad die anderen nog moeten krijgen.. Wederom omdat de concurrentie punten laat liggen....eerst volgende wedstrijden zijn Twente en Celtic...laten we na deze wedstrijden de balans opmaken...want ik vind ons niet geweldig spelen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 - 18:02 schreef remco k het volgende:Volgens mij wou men van Ginkel halen omdat Eriksen weg ging, en is Duarte gehaald voor de positie van de Jong, wel degelijk eerste keus dus.. Klopt Remco! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 - 18:02 schreef remco k het volgende:Volgens mij wou men van Ginkel halen omdat Eriksen weg ging, en is Duarte gehaald voor de positie van de Jong, wel degelijk eerste keus dus.. En volgens mij vergeet jij dat Overmars verschillende en tegenstrijdige verklaringen heeft gegeven.
Hij is gewoon een achter het net visser. En hopelijk leert hij snel want anders moeten we hem over een paar jaar ontzetten ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 - 23:11 schreef Stanley het volgende:[..] En volgens mij vergeet jij dat Overmars verschillende en tegenstrijdige verklaringen heeft gegeven. Hij is gewoon een achter het net visser. En hopelijk leert hij snel want anders moeten we hem over een paar jaar ontzetten ;-) Tussen verklaringen naar het publiek geven en het onderhandelen binnen zijn functie zit een heel groot verschil.
Hij is juist een goede onderhandelaar, en ben uiterst tevreden over hem.. |
|
|
|