BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fernandez moet het gaan doen, hij kan het..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Gyan010
 Gyan010 - zondag 01 juli 2012 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 20:29 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Ga jij nou voor mij beslissen wat ik zie en niet zie?
Zou een hoop onzin op dit forum schelen
Gyan010
 Gyan010 - zondag 01 juli 2012 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 20:30 schreef infamous psv het volgende:

[..]

grappig ja..
ook grappig dat hij daarna 6 wedstrijden schorsing kreeg en Feyenoord daarmee benadeelde..
Ja man anders waren we kampioen geworden
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 01 juli 2012 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 20:31 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Zou een hoop onzin op dit forum schelen
haha dat zegt iemand die nu onzin zit te verkopen. prima gedaan. een ieder zijn mening vriend

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juli 2012 door JoopieKlepzeikerT --
infamous psv
 infamous psv - zondag 01 juli 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 20:32 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Ja man anders waren we kampioen geworden
precies.. dus grappig hey...
Gyan010
 Gyan010 - zondag 01 juli 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 20:32 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

haha dat zegt iemand die nu onzin zit te verkopen. prima gedaan. een ieder zijn mening vriend
Fernandez is gewoon een prima speler. Als jij het daar niet mee eens ben moet jezelf weten.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 01 juli 2012 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 20:35 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Fernandez is gewoon een prima speler. Als jij het daar niet mee eens ben moet jezelf weten.
Dat is wat anders maar er is meer nodig om een prima seizoen te spelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juli 2012 door JoopieKlepzeikerT --
Gyan010
 Gyan010 - zondag 01 juli 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 20:37 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Dat is wat anders maar er is meer nodig om een prima seizoen te spelen
Is goed gast. Prettige finale man
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 01 juli 2012 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 20:38 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Is goed gast. Prettige finale man
Jij ook
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 juli 2012 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 20:06 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Fernandez s een prima spits. Heeft het in zn eerste jaar prima gedaan.
Ik moet m op halen op de Binckhorst als de competitie begint...
Dacht dat hij in t Laakkwartier woonde,maar rijd makkelijker aan..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 juli 2012 - 21:46   quote  deeplink  
Van Guyon gaan we nog genieten..
Gyan010
 Gyan010 - zondag 01 juli 2012 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 20:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik moet m op halen op de Binckhorst als de competitie begint...
Dacht dat hij in t Laakkwartier woonde,maar rijd makkelijker aan..
Heeft Gyon zelf geen rijbewijs dan?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 juli 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 22:42 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Heeft Gyon zelf geen rijbewijs dan?
3x rood he!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 juli 2012 - 22:57   quote  deeplink  
Ghehe..
Rickie
 Rickie - maandag 02 juli 2012 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 14:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Guyon zal waarschijnlijk de eerste spits worden inderdaad. Hij heeft me op zich wel positief verrast. Hij lijkt me net te kort komen als vaste nr 9 voor Feyenoord, maar ik vind het niet een heel groot probleem om met hem de competitie te beginnen.
Mocht het zo zijn dat Koeman de competitie begint met Guyon dan verwacht ik dat hij meteen zijn kans pakt, hij zal ook op de trainingen direct moeten laten zien dat hij het aankan. De fouten van vorig seizoen zal hij denk ik niet meer maken
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 juli 2012 - 10:07   quote  deeplink  
Benieuwd hoe ze Fernandez' stoorzendertje uit z'n hersenen halen. Dan wordt het nog wel wat.
Heeft van Geel ooit het halen van (juist) Te Vrede toegelicht?
Rickie
 Rickie - maandag 02 juli 2012 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 10:07 schreef FR-Henk het volgende:
Benieuwd hoe ze Fernandez' stoorzendertje uit z'n hersenen halen. Dan wordt het nog wel wat.
Heeft van Geel ooit het halen van (juist) Te Vrede toegelicht?
Roept u maar
Rickie
 Rickie - maandag 02 juli 2012 - 10:25   quote  deeplink  
Ik heb het halen van Te Vrede nooit begrepen, wie wel?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 juli 2012 - 10:33   quote  deeplink  
Prijs voor het juiste antwoord dan maar.
Rickie
 Rickie - maandag 02 juli 2012 - 10:41   quote  deeplink  
Om Guyon te triggeren?
legrande
 legrande - maandag 02 juli 2012 - 10:59   quote  deeplink  
Fernandez redelijk als hij geen gekke dingen doet Anass vind ik toch nog te weinig brengen. Hoop inderdaad dar hij groeit. Heeft wel techniek. Toch hoop ik stiekun nog op een nieuwe sterke spits erbij.
MMM
 MMM - maandag 02 juli 2012 - 11:21   quote  deeplink  
Heb er liever een spits bij. Fernandez is alleen geschikt als je op de counter speelt. Voetballend beperkt.

Achahbar vind ik nog tekort komen, Te Vrede is afwachten maar zeker nog niet goed genoeg.
Rickie
 Rickie - maandag 02 juli 2012 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 juli 2012 - 16:51 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Dit seizoen gaan Clasie Anass & Vormer het maken.
Ben bang dat Anass het niet gaat redden, hOop dat ik geen gelijk krijg.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 juli 2012 - 12:49   quote  deeplink  
Anass moet dit seizoen er maar eens goed aan gaan ruiken zodat ie er voor volgend seizoen klaar voor is..
FR-Han
 FR-Han - maandag 02 juli 2012 - 12:56   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-25673/
Rickie
 Rickie - dinsdag 03 juli 2012 - 14:08   quote  deeplink  
Nu met die 2 Noren er ook nog bij is de aanvoer richting de nummer 9 helemaal top. Als je als spits de volgende spelers om je heen hebt staan kan het toch niet meer fout gaan; Immers/Vilhena, Clasie, Vormer/Singh, Cisse/Goossens, Elabdellaoui/Schaken. Als Fernandez moet je er dan altijd 20+ binnen kunnen werken. En dan hebben we altijd nog Anass en Manu achter de hand. Kan toch niet meer fout gaan als je weet dat je er een topverdediging achter hebt staan. Laat Fernandez ze er maar inschieten, komt goed.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 juli 2012 - 14:25   quote  deeplink  
Kampioenen kampioenen kampioenen ole ole oleeee..
Rickie
 Rickie - dinsdag 03 juli 2012 - 16:37   quote  deeplink  
He toch, weer 2 keer naar Coolsingel. Ik ga reiskosten declareren bij Gudde of zit dat bij seizoenkaart inbegrepen...
Rickie
 Rickie - dinsdag 03 juli 2012 - 17:09   quote  deeplink  
Stel je nu eens voor dat van Geel ook nog een echte topspits in die helicopter frommelt want hij is er gek genoeg voor dan komt er zoveel vertrouwen in de ploeg daar word je naar van. Dan kan je weer ouderwets voor de dubbel gaan. Wil niet zeggen dat ik Fernandez niet goed genoeg vind maar nu we toch bezig zijn...
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 03 juli 2012 - 17:12   quote  deeplink  
toch kut dat Kuyt niet komt he?! die had er geheid meer dan 20 ingelegd....
Rickie
 Rickie - dinsdag 03 juli 2012 - 17:20   quote  deeplink  
Dan was inderdaad de cirkel rond, kuytje toch. Hebben hem veel niet in dank afgenomen. Nu maar hopen dat we hem loten in CL dan zal z'n bezoekje in de Kuip hem verbazen wat hij het Legioen heeft aangedaan. Ik denk niet dat ik het laten kan om bij ieder balcontact gruwelijk aso te fluiten..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 juli 2012 - 18:22   quote  deeplink  
van Geel, Gudde, JP, Gio & Koeman....TOP!
Wim2
 Wim2 - dinsdag 03 juli 2012 - 19:02   quote  deeplink  
Het probleem is dat fernande voorin geen bal kan vast houden. Het is gewoon puur een counter spits. En volgend seizoen gaan niet alle ploegen meer vol op de aanval spelen tegen ons/
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 03 juli 2012 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 19:02 schreef Wim2 het volgende:
Het probleem is dat fernande voorin geen bal kan vast houden. Het is gewoon puur een counter spits. En volgend seizoen gaan niet alle ploegen meer vol op de aanval spelen tegen ons/
Deden ze afgelopen seizoen ook al lang niet altijd.
Rickie
 Rickie - dinsdag 03 juli 2012 - 19:40   quote  deeplink  
Na winterstop deed niemand dat meer, alleen de ploegen die dachten wel even van ons te winnen gingen aanvallen waaronder 020, Tukkers, de Lampjes, AZ. Ze gingen stuk voor stuk ten onder.. Alle andere hadden 9 man achter de bal en ook gingen erop. Van de laatste 11 wedstrijden 9 winst en 2 keer gelijk..
Wim2
 Wim2 - dinsdag 03 juli 2012 - 19:45   quote  deeplink  
Klopt, maar je moet toch wel toegeven dat je liever een sterke centrum spits zoals Guidetti hebt, omdat we onze snelheid al via de flanken goed kunnen benutten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 03 juli 2012 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 19:45 schreef Wim2 het volgende:
Klopt, maar je moet toch wel toegeven dat je liever een sterke centrum spits zoals Guidetti hebt, omdat we onze snelheid al via de flanken goed kunnen benutten.
jup. Maar de transferperiode is net 3 dagen open. Guidetti kwam ook pas eind Augustus. De zomer is nog lang.
Rickie
 Rickie - dinsdag 03 juli 2012 - 20:12   quote  deeplink  
Laat van Geel maar z'n gang gaan, dat toverstokje van hem is echt een wonder.. Ga maar eens terugdenken tot Bakkal begin vorig seizoen en alles wat er na is gekomen en verkocht voor goed geld. Komt goed..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 03 juli 2012 - 20:35   quote  deeplink  
Als jullie mijn vorige posts terug zouden kijken,heb ik altijd geroepen dat dit in potentie een topspits kan worden.
Alleen zal met hem meer vanuit een goede verdediging moeten gaan voetballen.
Dus een verdedigend team gaan maken ,en willen we dat?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 augustus 2012 - 13:04   quote  deeplink  
Fernandez adviseert Feyenoord: 'Ze hebben mij'

Feyenoord hoeft niet verder te zoeken naar een nieuwe spits, vindt Guyon Fernandez. De aanvaller denkt dat hij de rol van de vertrokken John Guidetti kan overnemen.

"Als jij stelt dat de club nog iemand zoekt die er minstens vijftien doelpunten per seizoen in schiet, zeg ik je eerlijk: die hebben ze met mij al in huis", zegt Fernandez in NUsport. De aanvaller had vorig seizoen een hoog rendement en scoorde gemiddeld één keer per 163 minuten. "Ik schoot er zeven in, terwijl ik maar veertien keer in de basis heb gestaan en dan ook nog geregeld als linksbuiten."

"In de wedstrijden die ik hier in de spits heb gespeeld, heb ik bewezen dat ik bij Feyenoord heel goed op die positie kan functioneren. Óók in de uitwedstrijden tegen Ajax en PSV. Ik heb in die topduels mijn waarde voor het team gehad en daarmee voor mezelf de bevestiging gekregen dat ik het niveau heb dat een eerste spits van Feyenoord nodig heeft."

"Ik wil alles spelen", vervolgt de ambitieuze Fernandez. "Per competitiewedstrijd zal ik waarschijnlijk zo'n twee doelkansen krijgen. Nou, daar moet er telkens minstens eentje van zitten. Zo simpel is het."
Bron:Voetbalprimeur.nl
MMM
 MMM - donderdag 02 augustus 2012 - 13:05   quote  deeplink  
Ja omdat hij toen ruimte kreeg.. Straks tegen RKC, Zwolle etc. krijg je geen ruimte, technisch is hij zo zwak..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 02 augustus 2012 - 13:07   quote  deeplink  
Idd mmm. Anas is dan btr tegen zulke clubs
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 augustus 2012 - 13:09   quote  deeplink  
Eens jongens..!!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 02 augustus 2012 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 augustus 2012 - 13:04 schreef RenatoBos het volgende:
Fernandez adviseert Feyenoord: 'Ze hebben mij'

Feyenoord hoeft niet verder te zoeken naar een nieuwe spits, vindt Guyon Fernandez. De aanvaller denkt dat hij de rol van de vertrokken John Guidetti kan overnemen.

"Als jij stelt dat de club nog iemand zoekt die er minstens vijftien doelpunten per seizoen in schiet, zeg ik je eerlijk: die hebben ze met mij al in huis", zegt Fernandez in NUsport. De aanvaller had vorig seizoen een hoog rendement en scoorde gemiddeld één keer per 163 minuten. "Ik schoot er zeven in, terwijl ik maar veertien keer in de basis heb gestaan en dan ook nog geregeld als linksbuiten."

"In de wedstrijden die ik hier in de spits heb gespeeld, heb ik bewezen dat ik bij Feyenoord heel goed op die positie kan functioneren. Óók in de uitwedstrijden tegen Ajax en PSV. Ik heb in die topduels mijn waarde voor het team gehad en daarmee voor mezelf de bevestiging gekregen dat ik het niveau heb dat een eerste spits van Feyenoord nodig heeft."

"Ik wil alles spelen", vervolgt de ambitieuze Fernandez. "Per competitiewedstrijd zal ik waarschijnlijk zo'n twee doelkansen krijgen. Nou, daar moet er telkens minstens eentje van zitten. Zo simpel is het."
Bron:Voetbalprimeur.nl
Dan zal ie zich eerst eens moeten leren beheersen! En met weinig ruimte hebben we niks aan Gyon Fernandez
GeenGelul
 GeenGelul - donderdag 02 augustus 2012 - 15:40   quote  deeplink  
Hij hoeft het niet alleen te doen, Guidetti komt hem helpen
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 02 augustus 2012 - 15:40   quote  deeplink  
Hij zegt het zelf al. 15 doelpunten.
Met andere woorden? Niet geschikt, wij zoeken een spits met minimaal 25 goals!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 augustus 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 augustus 2012 - 14:35 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan zal ie zich eerst eens moeten leren beheersen! En met weinig ruimte hebben we niks aan Gyon Fernandez
Yep..met weinig ruimtes komt ananas weer tot zijn recht..
Bowie
 Bowie - donderdag 02 augustus 2012 - 16:58   quote  deeplink  
Ik het 't gevoel dat Fernandez ons wel eens heel blij kan maken as dinsdag tegen Kiev.

Bijkomend voordeel van het 4/4/2 van daar is dat Koeman thuis met 4/4/3 ze tactisch opnieuw kan gaan verrassen.
En dan kan specifiek Fernandez wel eens een heel belangrijke rol gaan vertolken.

En hij kan het, want ik vind nog steeds het doelpunt van hem tegen PSV uit (die bal die ie kort raakte en daarna met een prachtige boog in dat Brabantse doel vloog) de mooiste van vorig seizoen.
de flh
 de flh - donderdag 02 augustus 2012 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 augustus 2012 - 13:05 schreef MMM het volgende:
Ja omdat hij toen ruimte kreeg.. Straks tegen RKC, Zwolle etc. krijg je geen ruimte, technisch is hij zo zwak..
Toch zie ik hem in de rol ook groeien. Zowiezo heeft hij zich ook op dat aspect enorm verbeterd sinds z'n komst naar feyenoord met excelsior-ervaring.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 augustus 2012 door de flh --
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - vrijdag 03 augustus 2012 - 10:26   quote  deeplink  
Idd Fernandez, je moet die Mulder een klap op zn muil geven! Je kunt het!
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 03 augustus 2012 - 11:36   quote  deeplink  
Lol, klappen vangen in de auto, ook leuk. Sliedrecht was het toch? Toch nog een stukje lopen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fernandez moet het gaan doen, hij kan het..









0.0080399