BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Officieel: El Ahmadi vertrekt naar Aston Villa

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 02 juli 2012 - 13:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

El Ahmadi vertrekt naar Aston Villa (Officiële Feyenoord Clubsite)

Dit topic is een vervolg op het topic:  El Ahmadi gaat zijn contract niet verlengen
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 02 juli 2012 - 13:46   quote  deeplink  
Officieel: El Ahmadi vertrekt naar Aston Villa

Karim El Ahmadi maakt per direct de overstap van Feyenoord naar Aston Villa. De 27-jarige middenvelder tekent een contract voor drie seizoenen bij de club uit de Premier League. Feyenoord en Aston Villa bereikten maandag een akkoord over de transfersom en verdere voorwaarden van de overgang. El Ahmadi was eerder al tot een persoonlijk akkoord gekomen met de club. Hij had bij Feyenoord nog een contract voor één jaar.

Volgens technisch directeur Martin van Geel zijn de onderhandelingen met Aston Villa in een goede sfeer verlopen. Karim wilde zelf heel graag de stap naar die club maken, zegt Van Geel. Daarbij speelde voor ons de afweging dat Karim aan het eind van dit seizoen uit zijn contract zou lopen. Bovendien hebben we de beschikking over een aantal middenvelders dat zijn positie kan overnemen. Zodoende zijn we tot deze beslissing gekomen.

El Ahmadi maakte in de zomer van 2008 de overstap van FC Twente naar Feyenoord. De Marokkaans international speelde tijdens de afgelopen vier seizoenen 94 competitiewedstrijden, waarin hij vier doelpunten maakte. El Ahmadi werd tijdens de tweede helft van het seizoen 2010/2011 voor een half jaar verhuurd aan Al Ahli uit Dubai.

Met name tijdens het afgelopen seizoen maakte El Ahmadi grote indruk bij Feyenoord. De middenvelder kon steevast rekenen op een basisplaats in het elftal van trainer Ronald Koeman. Hij had een bepalende rol in de ploeg die afgelopen seizoen de tweede plaats in de competitie wist te behalen.

Aston Villa eindigde afgelopen seizoen op de zestiende plaats in de Premier League. De club stelde vorige maand Paul Lambert aan als nieuwe hoofdtrainer. El Ahmadi wordt bij Aston Villa ploeggenoot van oud-Feyenoorder Brett Holman, die wordt overgenomen van AZ.

Karim El Ahmadi kijkt met een goed gevoel terug op zijn jaren als Feyenoorder. De 27-jarige middenvelder vertrekt na vier seizoenen bij Feyenoord naar Aston Villa, waar hij een contract voor drie seizoenen tekent. Ik ben blij dat ik voor deze fantastische club heb mogen spelen, zegt El Ahmadi.

El Ahmadi groeide in het afgelopen seizoen uit tot een bepalende speler op het middenveld van de Rotterdammers. In mijn eerste seizoenen heb ik het niet altijd even makkelijk gehad, blikt hij terug. Maar ik heb mooie jaren gehad bij Feyenoord. Zeker in het laatste seizoen viel alles op zijn plaats, met als hoogtepunt de huldiging in het stadion na het behalen van de tweede plaats. Vrijwel niemand had dat verwacht, iets wat die prestatie alleen maar mooier maakt. Voor mij voelde dat echt als het winnen van een prijs.

Met zijn overstap naar Aston Villa gaat voor El Ahmadi een droom in vervulling. Ik stond op het punt om bij te tekenen bij Feyenoord, maar toen deze kans voorbij kwam wilde ik die niet laten lopen. De Premier League is een grote competitie waarin ik graag wil spelen en uit de gesprekken die ik met de clubleiding van Aston Villa heb gevoerd spreekt heel veel vertrouwen. Trainer Paul Lambert volgde me al een tijdje en wil me graag hebben, dat is voor mij erg belangrijk. Ik heb er erg veel zin in.

El Ahmadi nam afgelopen vrijdag in De Kuip afscheid van zijn ploeggenoten. Hij heeft er alle vertrouwen in dat Feyenoord ook zonder hem een goed seizoen tegemoet gaat. Natuurlijk had ik graag voorronde Champions League gespeeld, maar er staat nog steeds een groep met veel kwaliteit. Vorig seizoen is het vertrek van enkele belangrijke spelers goed opgevangen en ook dit jaar zijn er goede spelers bijgekomen. Zeker met de steun van de fantastische supporters, die altijd achter de club blijven staan, verwacht ik dat ze de lijn van vorig seizoen kunnen doortrekken.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 02 juli 2012 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Volgens technisch directeur Martin van Geel zijn de onderhandelingen met Aston Villa in een goede sfeer verlopen. 'Karim wilde zelf heel graag de stap naar die club maken', zegt Van Geel. 'Daarbij speelde voor ons de afweging dat Karim aan het eind van dit seizoen uit zijn contract zou lopen. Bovendien hebben we de beschikking over een aantal middenvelders dat zijn positie kan overnemen. Zodoende zijn we tot deze beslissing gekomen.'
Dus geen nieuwe middenvelder dit seizoen!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 juli 2012 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 13:52 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dus geen nieuwe middenvelder dit seizoen!
Hebben we er zat van.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 02 juli 2012 - 14:22   quote  deeplink  
Jammer!

Succes Karim, het ga je goed!
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 14:26   quote  deeplink  
wel erg jammer. goede speler, weer helemaal opgeleefd onder koeman. en met clasie en bakkal vormde hij toch een geweldig middenveld, misschien wel de sleutel naar het succes van afgelopen jaar, of zeg ik dan teveel? trouwens ik vergeet guidetti niet hoor;)
bode
 bode - maandag 02 juli 2012 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hebben we er zat van.
Ja maar het beste middenveld van het afgelopen seizoen van Nederland is wel uit elkaar gevallen van Feyenoord, dat is dood zonder moet nu wel weer opgevangen worden
de beer
 de beer - maandag 02 juli 2012 - 14:31   quote  deeplink  
erg jammer maar zelf afgedwongen!!!
karim heel veel suc6 jonge!!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 juli 2012 - 14:35   quote  deeplink  
Immers lijkt mij een prima vervanger voor Bakkal, Vormer moet de taken van Karim gaan overnemen en dat zal niet makkelijk worden gelukkig hebben we onze strijderT Jordy nog in de geledingen. Wie weet wat er nog bij komt..en oo ja Vilhena niet vergeten uiteraard..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 juli 2012 - 14:35   quote  deeplink  
Succes Karim, thanx voor je bewezen diensten..!!
552266035_16_Qk5S.jpeg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2012 door RenatoBos --
bode
 bode - maandag 02 juli 2012 - 14:37   quote  deeplink  
Karim El Ahmadi bedankt voor de prachtige en mooie jaren
ik wens je heel veel succes bij Aston Villa
en wens je het beste en hoop je ooit weer eens een keer te spreken
in Enschede
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:35 schreef RenatoBos het volgende:
Immers lijkt mij een prima vervanger voor Bakkal, Vormer moet de taken van Karim gaan overnemen en dat zal niet makkelijk worden gelukkig hebben we onze strijderT Jordy nog in de geledingen. Wie weet wat er nog bij komt..en oo ja Vilhena niet vergeten uiteraard..
komen sowiezo wel een aantal goede spelers bij. janmaat, vormer, goosens en immers toch?
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 14:38   quote  deeplink  
vind hem wel een speler voor villa trouwens
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 juli 2012 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:38 schreef Loetje het volgende:
vind hem wel een speler voor villa trouwens
Kan ik geen oordeel over geven eerlijk gezegd..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 juli 2012 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

komen sowiezo wel een aantal goede spelers bij. janmaat, vormer, goosens en immers toch?
Een echte techtsback als Janmaat vind ik een goede zaak, goosens gaat het als alles fit blijft denk ik niet halen in de basis, maar goed een sterke bank is ook van belang..
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Een echte techtsback als Janmaat vind ik een goede zaak, goosens gaat het als alles fit blijft denk ik niet halen in de basis, maar goed een sterke bank is ook van belang..
is zeker van belang. ontbrak er nog wel eens aan! wel een speler met een heerlijke trap. zal denk ik een middenveld worden met vormer, clasie en immers, alhoewel immers ook de spits in kan!
De vrouw van
 De vrouw van - maandag 02 juli 2012 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:35 schreef RenatoBos het volgende:
Succes Karim, thanx voor je bewezen diensten..!!
[ afbeelding ]
+1
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 juli 2012 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

is zeker van belang. ontbrak er nog wel eens aan! wel een speler met een heerlijke trap. zal denk ik een middenveld worden met vormer, clasie en immers, alhoewel immers ook de spits in kan!
Daar kan Lexie ook ja maar denk dat Guyon de voorkeur verdient zoals het er nu voor staat, maar het is zeker lekker om ook Lex daarvoor te hebben..
BRRRRRRRRRRR laat het seizoen maar weer beginnen..
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daar kan Lexie ook ja maar denk dat Guyon de voorkeur verdient zoals het er nu voor staat, maar het is zeker lekker om ook Lex daarvoor te hebben..
BRRRRRRRRRRR laat het seizoen maar weer beginnen..
wanneer spelen jullie eerste oefenwedstrijd?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 juli 2012 - 15:08   quote  deeplink  
7 juli meen ik tegen SV Feyenoord..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 juli 2012 - 15:09   quote  deeplink  
Ben van de week naar de eerste training geweest was ook weer top en dan begint het weer te kriebelen hè..
FR-Han
 FR-Han - maandag 02 juli 2012 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:38 schreef Loetje het volgende:
vind hem wel een speler voor villa trouwens
dat is wel heel toevallig. dat vond ik altijd van jan vertonghen
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 02 juli 2012 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 13:52 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dus geen nieuwe middenvelder dit seizoen!
Zegt niets, mocht de deal met Elabdellaoui al rond zijn, hebben ze ook beschikking over hem. En toch een nieuwe middenvelder.

Ff afwachten nog.
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:10 schreef FR-Han het volgende:

[..]

dat is wel heel toevallig. dat vond ik altijd van jan vertonghen
kan me daar eerlijk gezegt wel in vinden weet je dat? maar el ahmadi zie ik ook wel met modric en van der vaart bij tottenham spelen;) Mooie club en gezellig stadion dat villa park
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 15:29   quote  deeplink  
trouwens immers is wel echt een feyenoord speler. ook qua karakter, weten jullie wel genoeg denk ik
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:08 schreef RenatoBos het volgende:
7 juli meen ik tegen SV Feyenoord..
oke, zaterdag dus!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 juli 2012 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 15:12 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zegt niets, mocht de deal met Elabdellaoui al rond zijn, hebben ze ook beschikking over hem. En toch een nieuwe middenvelder.

Ff afwachten nog.
Klopt. Bovendien zegt Van Geel alleen dat binnen de selectie het vertrek van El Ahmadi opgevangen kan worden. Maar Van Geel wil wel een bredere selectie hebben, Vormer was dan ook een aanvulling op de selectie en niet een vervanger. Van Geel heeft dan ook niet voor niets de bovengemiddelde belangstelling voor Singh toegegeven.
tomson
 tomson - maandag 02 juli 2012 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 14:26 schreef Loetje het volgende: ik vergeet guidetti niet hoor;)
Kan ik me wat bij voorstellen 0955.gif
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 juli 2012 - 16:28   quote  deeplink  
Wij ook niet Loetje..
JohnGuidetti_1453300a.jpg
Loetje
 Loetje - maandag 02 juli 2012 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 16:28 schreef RenatoBos het volgende:
Wij ook niet Loetje..
[ afbeelding ]
hahaha kan deze wel waarderen van jou;)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 juli 2012 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juli 2012 - 17:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

hahaha kan deze wel waarderen van jou;)
d:-)) is mooi toch vriend..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 juli 2012 - 01:51   quote  deeplink  
Karim El Ahmadi rondde maandag zijn transfer naar Aston Villa af. De 27-jarige Marokkaan tekende voor drie seizoenen in Birmingham. De middenvelder, die overkomt van Feyenoord, wil wedstrijden 'dicteren' op het middenveld.

"Ik ben heel blij om hier aan de slag te gaan bij deze enorme club. Ik ben ook blij dat de manager, Paul Lambert, me graag wilde aantrekken. Het is leuk dat ik zijn eerste aankoop ben en ik kijk er naar uit om mooie dingen te laten zien met deze club in het komende seizoen. Deze ploeg moet meedoen in het linkerrijtje, dat is wat ik wil bereiken met deze club", zegt El Ahmadi op de officiële website van Aston Villa.

"Het is altijd een droom van me geweest om in de Premier League te spelen. In Nederland speelden we vaak op zondag, dus dan kon ik op zaterdag alle wedstrijden in Engeland kijken. Ik denk dat dit de beste competitie ter wereld is. Het wordt een uitdaging om de mensen te laten zien wat ik in huis heb. Afgelopen seizoen was succesvol voor mij en Feyenoord, maar soms moet je keuzes maken. Ik voelde na de gesprekken met deze club veel vertrouwen."

'Brett nog nooit stil zien staan in het veld'
"Als speler wil ik altijd de bal hebben, dat is mijn kwaliteit. Ik wil graag in balbezit zijn en het spel dicteren. Dat is wat ik bij Feyenoord deed en hopelijk kan ik de fans, de club en de manager hier mijn kwaliteiten tonen", aldus El Ahmadi, die er tevens naar uitkijkt om samen met een andere aanwinst van Villa te voetballen. De club legde eerder AZ'er Brett Holman vast.

El Ahmadi: "Ik heb vaak tegen Brett gespeeld in Nederland. Hij is een geweldige speler. Het is voor hem ook goed om bij een club als deze te voetballen en een stap omhoog te zetten. In Nederland heeft hij zijn kwaliteiten getoond, het is goed om hem nu in mijn team te hebben. Brett geeft nooit op. Ik heb hem volgens mij nog nooit stil zien staan op het veld."

Bron: voetbalprimeur.nl
MMM
 MMM - dinsdag 03 juli 2012 - 17:48   quote  deeplink  
Karim bedankt, laatste seizoen was je ge-wel-dig! Heel veel succes, ik ga je volgen!
tomson
 tomson - dinsdag 03 juli 2012 - 17:57   quote  deeplink  
Alle lof voor Karim, dat heeft hij dubbel en dwars verdiend! Geweldige comeback vanuit de zandbak!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 juli 2012 - 18:21   quote  deeplink  
van Geel, Gudde, JP, Gio & Koeman....TOP!
Wim2
 Wim2 - dinsdag 03 juli 2012 - 19:03   quote  deeplink  
Goodbye, Karim.

We gunnen jou het. Ik hoop dat je nog veel scoort tegen Chelsea. >:)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 09 juli 2012 - 18:50   quote  deeplink  
Feyenoord heeft in januari ook goed gespeeld zonder karim dus zonde dat ie gaat maar zie t niet als een ramp
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 juli 2012 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 18:50 schreef RedDevil1990 het volgende:
Feyenoord heeft in januari ook goed gespeeld zonder karim dus zonde dat ie gaat maar zie t niet als een ramp
En daarna heel vaak mét Karim. En toen werden ze 2e....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juli 2012 - 10:14   quote  deeplink  
'El Ahmadi op korte termijn dé ster van Villa'

"Karim El Ahmadi wordt op korte termijn dé waterdrager van Aston Villa." Manager Paul Lambert verwacht veel van de 27-jarige middenvelder.

De Marokkaans international kwam deze zomer voor drie miljoen euro over van Feyenoord. "Ik volg Karim al lange tijd", begint de 42-jarige Schot zijn relaas. "Ik denk dat hij zeer goede dingen gaat doen voor ons. Hij is een zeer, zeer goede voetballer. Je kunt Karim geen verdedigende of aanvallende middenvelder noemen, hij kan beide rollen namelijk perfect invullen. Ik heb een vrije rol voor hem in gedachten, dan is hij op zijn sterkst. Karim is echt een geweldige speler. Ik was erg blij dat we zijn komst snel konden afronden, omdat we echt iemand nodig hadden die op het middenveld het tempo kan bepalen. El Ahmadi is zeer goed met de bal aan de voet en heeft met zijn 27 jaar genoeg ervaring in het internationale voetbal. Hij heeft ook voor een topclub als Feyenoord gespeeld."
"Zijn transfer naar de Premier League zal een nieuwe uitdaging en een nieuwe cultuur zijn voor Karim. Daarom helpt het ook dat Karim hier vanaf het begin van de voorbereiding is geweest. Zo heeft hij al wat kunnen wennen en zal de openingswedstrijd tegen West Ham United (zaterdag 18 augustus 2012, red.) geen enorme schok voor hem zijn. De Nederlandse competitie is nog steeds erg sterk.

Bron:Elfvoetbal.nl
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 augustus 2012 - 01:47   quote  deeplink  
El Ahmadi ziet twee concurrenten wegvallen

el%20ahmadi%20groot_0.jpg

Karim El Ahmadi lijkt zich de komende tijd niet veel zorgen te maken over zijn basisplaats bij Aston Villa. De middenvelder zag in één dag twee concurrenten om uiteenlopende redenen wegvallen.

Gary Gardner heeft om heel vervelende redenen de concurrentiestrijd moeten staken. Het twintigjarige talent, dat vorig seizoen indruk maakte, heeft een kruisband afgescheurd. De middenvelder staat daarom zes tot negen maanden aan de kant.

Ook Jean Makoun kan het El Ahmadi niet meer lastig maken. De Kameroener maakt op huurbasis de overstap naar Stade Rennes. De Franse club heeft tevens een optie tot koop bedongen op de international.
Bron:Voetbalprimeur.nl
tomson
 tomson - zaterdag 25 augustus 2012 - 13:15   quote  deeplink  
Heeft ie ze zelf eruit geschopt ? ;)
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 augustus 2012 - 16:06   quote  deeplink  
Ach ach wat was dat een topper he,zo goed dat we hem uitleende in de sahara ?
En wat een scorend vermogen he ?
Jongens meet niet met 2 maten en stop met mythe vorming.
Hij was een goede speler,maag geen killer en als het niet liep ging hij niet voorop in de strijd
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 05 september 2012 - 14:14   quote  deeplink  
El Ahmadi is direct populair bij fans Aston Villa en blijft Vlaar voor

Woensdag, 5 september 2012 om 11:08

Karim El Ahmadi, deze zomer overgekomen van Feyenoord, heeft zich direct populair gemaakt bij de supporters van zijn nieuwe club Aston Villa. De ploeg van trainer Paul Lambert heeft in de eerste drie Premier League-duels pas één punt behaald, maar aan de middenvelder lag dat volgens de fans niet.

De Marokkaans international is door de aanhang van zijn werkgever namelijk uitgeroepen tot Speler van de Maand augustus, laten the Villans weten op hun officiële website. El Ahmadi laat daarmee de als tweede geëindigde aanvallende middenvelder Stephen Ireland achter zich. De eveneens van Feyenoord overgenomen Ron Vlaar werd samen met Barry Bannan en Nathan Baker derde.

El Ahmadi scoorde punten tijdens de ontmoetingen met West Ham United en Everton, toen hij werd uitgeroepen tot man van de wedstrijd. Beide duels gingen overigens wel verloren; het eerste punt van de competitie pakte Villa afgelopen zondag pas, door op bezoek bij Newcastle United met 1-1 gelijk te spelen.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=172336
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 05 september 2012 - 15:04   quote  deeplink  
Blijft jammer dat die weg is!!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 05 september 2012 - 15:45   quote  deeplink  
Hem mis je nie zo erg hoor.
Was zeker effectief met afpakken enzo, maar scoren deed hij weinig.
Bakkal, die mis ik echt.
Hadden we nu 1e gestaan want die had al die kansen van Immers benut.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2012 door Beempjerotterdam --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 september 2012 - 15:58   quote  deeplink  
Mooie prestatie van Karim en van Ron, die hebben wel de mentaliteit om zich ergens binnen te knokken..
van geil
 van geil - donderdag 06 september 2012 - 22:38   quote  deeplink  
snif
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 05:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2012 - 22:38 schreef van geil het volgende:
snif
Ja joh mis je ze geile..??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Officieel: El Ahmadi vertrekt naar Aston Villa









0.0073299