|
|
Brandje
|
|
|
Derk Boerrigter heeft weer problemen gekregen aan zijn rug. De linksbuiten van Ajax kon maandag tijdens het trainingskamp in De Lutte de training niet afmaken. Vorig seizoen had hij ook al last van zijn rug, waardoor hij een deel van de competitie miste.
Volgens AT5 ging Boerrigter van het trainingsveld af om direct naar het ziekenhuis te gaan. Daar zal hij een medisch onderzoek ondergaan om te kijken wat de ernst van de blessure is. De blessure is een tegenvaller voor Boerrigter, die net terug was van zijn rugkwetsuur.
De vleugelspeler veroverde het afgelopen seizoen een basisplaats in de formatie van trainer Frank de Boer, maar een kwetsuur aan de rug speelde hem ook toen parten. Destijds waren een haarfractuur in een wervel en algehele scheefstand van de wervelkolom de boosdoeners die een lange revalidatieperiode inluidden.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/160646/Rugproblemen_spelen_Ajacied_Boerrigter_wederom_parten#ixzz1zUFXNBXz
Dat begint alweer lekker. Laten we hopen dat het meevalt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2012 door Brandje -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
lijkt mij dus een signaal dat we ons in de breedte voorin echt moeten gaan versterken anders gaan we het seizoen beginnen met Ozbilliz of Ebicilio... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja we zijn ook Aisatti kwijt misschien Sulejmani als linker spits als hij bijtekend en/of we gaan voor Wilschut maar het wordt toch weer een linke zaak om te gokken op Boerrighter. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 20:09 schreef nora het volgende:Ja we zijn ook Aisatti kwijt misschien Sulejmani als linker spits als hij bijtekend en/of we gaan voor Wilschut maar het wordt toch weer een linke zaak om te gokken op Boerrighter. Inderdaad, gewoon Wildschut halen, relatief goedkoop nog en potentie van hier tot aan bosnie :') |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik vrees dat Boerrigter zijn lichaam het niveau niet aankan, net als Sightorson. Dat wordt nog wat.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 22:39 schreef Ajax we love you het volgende:Ik vrees dat Boerrigter zijn lichaam het niveau niet aankan, net als Sightorson. Dat wordt nog wat.... Waar baseer je dat van Sigthorson op, die heeft maar 1 blessure gehad en dat was een of andere gecompliceerde breuk.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 22:57 schreef remco k het volgende:[..] Waar baseer je dat van Sigthorson op, die heeft maar 1 blessure gehad en dat was een of andere gecompliceerde breuk.. Dat waren al de verhalen toen hij naar Ajax kwam. Ik moet wel zeggen dat die de wereld in werden geholpen door Verbeek, maar hij kreeg wel gelijk wat betreft zijn blessure (vermoeidheidsbreuk??). Laten we hopen dat die het gewoon gaat volhouden.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2012 - 22:59 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Dat waren al de verhalen toen hij naar Ajax kwam. Ik moet wel zeggen dat die de wereld in werden geholpen door Verbeek, maar hij kreeg wel gelijk wat betreft zijn blessure (vermoeidheidsbreuk??). Laten we hopen dat die het gewoon gaat volhouden.. Voor beide is dit het jaar van de waarheid qua fysiek! laten we hopen dat ze gewoon goed zijn! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Vermoeidheidsbreuken zijn vrij normaal in elk beroep dat erg fysiek is. Heeft weinig tot niets met de belastbaarheid van iemand te maken maar is normaal gesproken een resultaat van verkeerd bewegen. Ik heb mensen een vermoeidheidsbreuk op zien lopen van 10 kilometer lopen (met bepakking). Pas dan komen die mensen er ook vaak achter dat ze verkeerd bewegen. En daar heb je dan fysiotherapie en sport artsen voor.
Zowel Derk als Siggie (en nu ook Rits) hebben hier last van. Het is dus aan de nieuwe medische staf om dit juist te gaan begeleiden. Concluderen dat mensen iets niet aankunnen op basis van een dusdanige blessure is in ieder geval niet aan de orde.
Van Derk weten we dat zijn ene been iets langer is dan de ander. Dat leidde tot een onevenwichtige belasting op zijn rug en daardoor de breuk. Die sportrelevante afwijking kwam dus pas aan het licht toen hij de blessure opliep. Met spieroefeningen zal Derk waarschijnlijk een heel eind komen ter voorkoming van verdere blessures.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juli 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|