BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verzwakking tegenstanders van Feyenoord komend seizoen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 09 juli 2012 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 18:01 schreef JanM het volgende:

[..]

Pak anders het telefoonboek van R'dam en ga dat lekker overtypen joh!
Dit zijn alleen maar de Feyenoord supporters die bij mij in de omgeving staan bij elke thuis wedstrijd in de kuip .........
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 09 juli 2012 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 18:01 schreef JanM het volgende:

[..]

Pak anders het telefoonboek van R'dam en ga dat lekker overtypen joh!
En inderdaad dat zou ik ook kunnen doen , maar we zijn niet allemaal zoals U ......
JanM
 JanM - maandag 09 juli 2012 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 18:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dit zijn alleen maar de Feyenoord supporters die bij mij in de omgeving staan bij elke thuis wedstrijd in de kuip .........
Laat me raden: jij betaalt alle drankjes tijdens de wedstrijd?
JanM
 JanM - maandag 09 juli 2012 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 18:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En inderdaad dat zou ik ook kunnen doen , maar we zijn niet allemaal zoals U ......
Je mag gewoon Jan zeggen hoor! Zou je mooi ff bezighouden, vandaar de suggestie.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 09 juli 2012 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 18:08 schreef JanM het volgende:

[..]

Laat me raden: jij betaalt alle drankjes tijdens de wedstrijd?
Iedereen 1 keer ja, dat klopt wel .......
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 10 juli 2012 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 15:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Niet iedere supporter gelukkig! Er zijn er ook die kijk hebben op het spelletje ........
Daar val jij in ieder geval niet onder.
JanM
 JanM - dinsdag 10 juli 2012 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 12:10 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Daar val jij in ieder geval niet onder.
+1908

Oh ja: Mulder///HELD!
JanM
 JanM - dinsdag 10 juli 2012 - 13:56   quote  deeplink  
Bij PiSVee Matavz naar de beloften gestuurd. Het rommelt in Lampengat!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 juli 2012 - 13:57   quote  deeplink  
haha welkom Dickie!
JanM
 JanM - dinsdag 10 juli 2012 - 13:58   quote  deeplink  
Zwijnaldum is de volgende voorspel ik!
JanM
 JanM - dinsdag 10 juli 2012 - 15:25   quote  deeplink  
Narsingh vooralsnog niet naar 020 of naar PiSVee, terwijl H'Veen een linkerspits kan gebruiken vanwege het vertrek van Assaidi en een rechtsback vanwege de overstap van Janmaat naar Feyenoord.

1+1+1=3 toch? Martin, grijp deze kans! Maakt Feyenoord sterker, geeft H'veen 2 zeer behoorlijke spelers terug en voorkomt versterking van 020/PiSVee!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 juli 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 15:25 schreef JanM het volgende:
Narsingh vooralsnog niet naar 020 of naar PiSVee, terwijl H'Veen een linkerspits kan gebruiken vanwege het vertrek van Assaidi en een rechtsback vanwege de overstap van Janmaat naar Feyenoord.

1+1+1=3 toch? Martin, grijp deze kans! Maakt Feyenoord sterker, geeft H'veen 2 zeer behoorlijke spelers terug en voorkomt versterking van 020/PiSVee!
Je schrijft dit, maar je bedoelt, geef ze Leerdam en Cabral, nemen wij Narsingh ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 10 juli 2012 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 15:25 schreef JanM het volgende:
Narsingh vooralsnog niet naar 020 of naar PiSVee, terwijl H'Veen een linkerspits kan gebruiken vanwege het vertrek van Assaidi en een rechtsback vanwege de overstap van Janmaat naar Feyenoord.

1+1+1=3 toch? Martin, grijp deze kans! Maakt Feyenoord sterker, geeft H'veen 2 zeer behoorlijke spelers terug en voorkomt versterking van 020/PiSVee!
Heerenveen heeft Zuiverloon al voor rechtsback aangetrokken...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 juli 2012 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 15:25 schreef JanM het volgende:
Narsingh vooralsnog niet naar 020 of naar PiSVee, terwijl H'Veen een linkerspits kan gebruiken vanwege het vertrek van Assaidi en een rechtsback vanwege de overstap van Janmaat naar Feyenoord.

1+1+1=3 toch? Martin, grijp deze kans! Maakt Feyenoord sterker, geeft H'veen 2 zeer behoorlijke spelers terug en voorkomt versterking van 020/PiSVee!
Heerenveen is nou weer niet zó achterlijk...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 10 juli 2012 - 19:59   quote  deeplink  
Wat denk je van Feyenoord: nu maar een 5-1 tegen Horst . Vorig nog een 11-0
Dus zeg het maar: We kunnen beter eerst naar ons Feyenoord kijken voordat we de tegenstanders gaan ondermijnen met leedvermaak
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 10 juli 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 19:59 schreef lijdensweg het volgende:
Wat denk je van Feyenoord: nu maar een 5-1 tegen Horst . Vorig nog een 11-0
Dus zeg het maar: We kunnen beter eerst naar ons Feyenoord kijken voordat we de tegenstanders gaan ondermijnen met leedvermaak
Oefenwedstrijdje joh. Zo vroeg nog in de voorbereiding. Niet zo veel waarde hechten aan zo'n uitslagje. Paar dagen terug stond Ajax nog bij rust achter tegen een amateurploeg. De wedstrijd tegen Mallorca wordt al interessanter.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 juli 2012 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 19:59 schreef lijdensweg het volgende:
Wat denk je van Feyenoord: nu maar een 5-1 tegen Horst . Vorig nog een 11-0
Dus zeg het maar: We kunnen beter eerst naar ons Feyenoord kijken voordat we de tegenstanders gaan ondermijnen met leedvermaak
2e keus op t veld.
Valt niet veel van te zeggen.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 10 juli 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 19:59 schreef lijdensweg het volgende:
Wat denk je van Feyenoord: nu maar een 5-1 tegen Horst . Vorig nog een 11-0
Dus zeg het maar: We kunnen beter eerst naar ons Feyenoord kijken voordat we de tegenstanders gaan ondermijnen met leedvermaak
We zijn allemaal blij met jouw realistische kijk op het voetbal.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 10 juli 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 21:44 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

We zijn allemaal blij met jouw realistische kijk op het voetbal.
+1
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 10 juli 2012 - 22:14   quote  deeplink  
Ik teken voor alle wedstrijden winnen met 5-1 ??????
JanM
 JanM - maandag 16 juli 2012 - 11:22   quote  deeplink  
Narsingh naar PiSVee = versterking ;-(

Voor Zwijnaldum betekent dat de strijd aangaan met Toivonen voor #10: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/wijnaldum-moet-zich-op-tien-focussen-mooi

Wordt dus de bank warmhouden!

De Jong weg bij FCT gooit roet in het eten van McClaren: http://www.soccernews.nl/news/162132/McClaren:_Wilden_het_team_opbouwen_rond_Luuk_op_nummer_negen-positie
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 juli 2012 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 11:22 schreef JanM het volgende:
Narsingh naar PiSVee = versterking ;-(

Voor Zwijnaldum betekent dat de strijd aangaan met Toivonen voor #10: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/wijnaldum-moet-zich-op-tien-focussen-mooi

Wordt dus de bank warmhouden!

De Jong weg bij FCT gooit roet in het eten van McClaren: http://www.soccernews.nl/news/162132/McClaren:_Wilden_het_team_opbouwen_rond_Luuk_op_nummer_negen-positie
PSV kan wel eens een verstoorde selectie krijgen zo, met al die ego's.
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/200069_lens-altijd-goed-om-concurrentie-te-hebben
JanM
 JanM - maandag 16 juli 2012 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 11:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

PSV kan wel eens een verstoorde selectie krijgen zo, met al die ego's.
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/200069_lens-altijd-goed-om-concurrentie-te-hebben
Gun ik ze van harte, maar ik verwacht dat ze Matavz en Toivonen nog wel proberen te verkopen. Dan kan Lens in de spits en Zwijnaldum op #10 om daar vervolgens door de mand te vallen!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 juli 2012 - 12:11   quote  deeplink  
Verstoorde ego's, ondermaatse verdediging, overjarige leider.
Ziet er niet goed uit.
JanM
 JanM - maandag 16 juli 2012 - 12:23   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/200075_twente-wil-matavz-bij-vertrek-de-jong

Matavz i.p.v. De Jong betekent m.i. toch een verzwakking voor FCT ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 juli 2012 - 12:57   quote  deeplink  
Nogmaals! Lekker belangrijk ... Wat te denken van de leegloop in onze eigen kuip!
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 juli 2012 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 12:57 schreef lijdensweg het volgende:
Nogmaals! Lekker belangrijk ... Wat te denken van de leegloop in onze eigen kuip!
Dat is op te vangen of al opgevangen.
JanM
 JanM - maandag 16 juli 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 12:57 schreef lijdensweg het volgende:
Nogmaals! Lekker belangrijk ... Wat te denken van de leegloop in onze eigen kuip!
Nogmaals, wel degelijk belangrijk! Tegen al die teams spelen we komend seizoen 2 keer in de strijd om het kampioenschap. Hoezo "Lekker belangrijk" ???
JanM
 JanM - maandag 16 juli 2012 - 13:20   quote  deeplink  
http://www.goal.com/nl/news/786/transfers/2012/07/16/3245013/narsingh-tekent-voor-vijf-jaar-bij-psv

Contract voor 5 jaar! Goeie zet daar in Lampengat!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 juli 2012 - 13:25   quote  deeplink  
Pisvee is alleen maat sterker geworden ............
MMM
 MMM - maandag 16 juli 2012 - 13:40   quote  deeplink  
Las gisteren geruchten dat Mertens en Strootman naar Liverpool gaan. Zou gaan om 27 miljoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 juli 2012 door MMM --
van geil
 van geil - maandag 16 juli 2012 - 14:42   quote  deeplink  
twente az heerenveen de neuzen maar ook wij,,,gaan er kwalitatief op achteruit...
zal dus veel van de teamgeest,,en n beetje geluk afhangen.
pisvee is er beter op geworden,,dus hopen dat t flink intern gaat rommelen daar in belgie.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 juli 2012 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 13:40 schreef MMM het volgende:
Las gisteren geruchten dat Mertens en Strootman naar Liverpool gaan. Zou gaan om 27 miljoen.
Ja maar dan wel 27 miljoen en bij Feyenoord gaan ze voor een appel en een ei .........
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 juli 2012 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 14:42 schreef van geil het volgende:
twente az heerenveen de neuzen maar ook wij,,,gaan er kwalitatief op achteruit...
zal dus veel van de teamgeest,,en n beetje geluk afhangen.
pisvee is er beter op geworden,,dus hopen dat t flink intern gaat rommelen daar in belgie.
Ik vind helemaal niet dat we kwalitatief achteruit zijn gegaan.
Ook zonder Vlaar hebben we een uitstekende verdediging, een prima middenveld, een redelijke voorhoede.
Een goede spits is welkom. Maar wel 1 die de uitgave waard is.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 juli 2012 - 17:00   quote  deeplink  
Verzwakking eredivisie ............... het wordt echt een calimero competitie
Sensi
 Sensi - maandag 16 juli 2012 - 17:34   quote  deeplink  
Denk het niet, er zullen altijd wel talentjes blijven opstaan. Wie weet krijgt Achahbar het in zn schoenen en trapt ie dr 15 in. Jong talent blijft niet jong.
JanM
 JanM - maandag 16 juli 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 17:34 schreef Sensi het volgende:
Denk het niet, er zullen altijd wel talentjes blijven opstaan. Wie weet krijgt Achahbar het in zn schoenen en trapt ie dr 15 in. Jong talent blijft niet jong.
Nog niet zo lang geleden gebeurde dat met ene Luc!
d s
 d s - maandag 16 juli 2012 - 18:25   quote  deeplink  
t zal weer afwachten zijn wie er opstaat in t team? vorig jaar stond guidetti op met zn 19 jaar. talent is er zat, maar t is altijd afwachten wie aanhaakt en wie afhaakt. het groote voordeel t.o.v heerenveen,twente, en psv. is toch onze gouden jeugd. staan vanzelf weer nieuwe gasten op. nou hopen dat de mix tussen mid 20ers en de jonkies goed gaat. maar met koeman v gastel en gio, zie ik t wel goed komen... eerst doorselecteeren en gezond worden. en als je dan betere salarisen kan bieden, kan je gaan bouwen. dan hoeven de fer, wijnaldum, leerdam en cabralletjes ook niet zo maar weg naar een andere club in nl. hebben ze opeens allemaal clubliefde denk ik zo maar...
JanM
 JanM - maandag 16 juli 2012 - 18:36   quote  deeplink  
leest lekker zon verhaal zonder punten en hoofdletters want dan kun je goed zien wanneer een zin ophoudt en een nieuwe begint altijd makkelijk maar niet iedereen houdt rekening met het door anderen lezen van posts helaas maar misschien gaat deze enthousiaste nieuwe poster na het ontcijferen van deze post de volgende keer dat hij post wel rekening houden met dit pleidooi voor het gebruik van hoofdletters en leestekens
joboo35
 joboo35 - maandag 16 juli 2012 - 18:45   quote  deeplink  
Dan zouden ze anas een contract van 5 jaar moeten/durven geven.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 juli 2012 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 18:25 schreef d s het volgende:
t zal weer afwachten zijn wie er opstaat in t team? vorig jaar stond guidetti op met zn 19 jaar. talent is er zat, maar t is altijd afwachten wie aanhaakt en wie afhaakt. het groote voordeel t.o.v heerenveen,twente, en psv. is toch onze gouden jeugd. staan vanzelf weer nieuwe gasten op. nou hopen dat de mix tussen mid 20ers en de jonkies goed gaat. maar met koeman v gastel en gio, zie ik t wel goed komen... eerst doorselecteeren en gezond worden. en als je dan betere salarisen kan bieden, kan je gaan bouwen. dan hoeven de fer, wijnaldum, leerdam en cabralletjes ook niet zo maar weg naar een andere club in nl. hebben ze opeens allemaal clubliefde denk ik zo maar...
Nou laat zo'n Cabralletje maar lekker vertrekken want die kan er geen ene reet van!
van geil
 van geil - maandag 16 juli 2012 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 18:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou laat zo'n Cabralletje maar lekker vertrekken want die kan er geen ene reet van!
kan ik voor je regelen,,,als mulder aanvoerder mag worden:)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 juli 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 19:00 schreef van geil het volgende:

[..]

kan ik voor je regelen,,,als mulder aanvoerder mag worden:)
Aanvoerder? Oh my god ........... zo'n dooie mus!
legrande
 legrande - dinsdag 17 juli 2012 - 10:22   quote  deeplink  
Psv met voorhoede mertens mathas en narsingh met daarachter wijnaldum strootman en van bommel wordt topch wel heel erg sterk met advocaat asl trainer acht ik ze het sterks in nederland. ook beter dan 020.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 juli 2012 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 10:22 schreef legrande het volgende:
Psv met voorhoede mertens mathas en narsingh met daarachter wijnaldum strootman en van bommel wordt topch wel heel erg sterk met advocaat asl trainer acht ik ze het sterks in nederland. ook beter dan 020.
Inderdaad topfavoriet nummer 1 dat pisvee
tomson
 tomson - dinsdag 17 juli 2012 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 10:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Inderdaad topfavoriet nummer 1 dat pisvee
Vorig jaar ook.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 juli 2012 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 10:35 schreef tomson het volgende:

[..]

Vorig jaar ook.
Heb ik toen niet gezegd! Nu wel .....
Omekees
 Omekees - dinsdag 17 juli 2012 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 10:22 schreef legrande het volgende:
Psv met voorhoede mertens mathas en narsingh met daarachter wijnaldum strootman en van bommel wordt topch wel heel erg sterk met advocaat asl trainer acht ik ze het sterks in nederland. ook beter dan 020.
je zag het vorig jaar ook. Psv investeert miljoenen in het middenveld en de aanval. Alleen ze blijven een kut verdediging overhouden met Willems, Manolev, Bouma en nog een ventje. Dus dat je psv het sterkst acht ben ik niet met je eens.
Stel v Geel koopt/huurt met een deel van het geld van Vlaar een spits, dan zie ik ons samen met de neuzen en pisvee degene die om het kampioensschap gaan strijden.
tomson
 tomson - dinsdag 17 juli 2012 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 11:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heb ik toen niet gezegd! Nu wel .....
Genoteerd
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 juli 2012 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 11:08 schreef Omekees het volgende:

[..]

je zag het vorig jaar ook. Psv investeert miljoenen in het middenveld en de aanval. Alleen ze blijven een kut verdediging overhouden met Willems, Manolev, Bouma en nog een ventje. Dus dat je psv het sterkst acht ben ik niet met je eens.
Stel v Geel koopt/huurt met een deel van het geld van Vlaar een spits, dan zie ik ons samen met de neuzen en pisvee degene die om het kampioensschap gaan strijden.
Ja maar nu hebben ze ook in een verdediger geinvesteerd, die ene deen ....... of waar die ook vandaan komt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juli 2012 door lijdensweg --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5964
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verzwakking tegenstanders van Feyenoord komend seizoen?









0.0142829