|
|
RenatoBos
|
|
|
Vandaag word bekend of Bony naar Swansea gaat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Ginkel naar Chelsea.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En Renato tekend naar verluid voor 3 jaar bij Herakilon... Is daar ook vandaag gesignaleerd ergens... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juli 2013 - 15:57 schreef Leon FR1908 het volgende:En Renato tekend naar verluid voor 3 jaar bij Herakilon... Is daar ook vandaag gesignaleerd ergens... En dat pleur jij in het verzwakking topic en bedankt he PAARDENLUL..d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je niet naar ons komt dan maar ver weg he.. Wees blij dat ik jou niet in de desateurs topic heb gedropt hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe..je hebt een punt maat..d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Teveel tieten om je heen denk ik :p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En die broekjes, moeten die tegenwoordig zo klein en opgetrokken d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja verschrikkelijk is dat he ! ? Maar ja dat verbieden is wel uit de tijd hoor,erg rot maar ik denk dat we maar met de tijd moeten meegaan..:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En of dat nou erg is d:-) (Gelukkig heb ik een zoon).. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha volgende week kom ik ook die kant uit..gelukkig heb ik er 2 lol |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hij heeft er weer twee hoor, om moe van te worden d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bony weg bij Vitesse..d:-) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha joh ze durfen allebij niet eens te kijken... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Douglas is ook lekker slim bezig hahaha: vergeten zijn contract fromeel op te zeggen waardoor hij nu weer een jaar onder contract staat bij de Tukkers.
Verder Altidore weg bij de Kaaskoppen = verzwakking!
En Strootman naar AS Roma? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wij zijn dan ook geen tegenstander van Feyenoord komend seizoen hè ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spelen toch regelmatig tegen onszelf |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Heb jij weer gelijk in! Ben je trouwens al in trainingskamp voor 'onze' bekerfinale? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 08 juli 2013 - 15:29 schreef JanM het volgende:[..] Heb jij weer gelijk in! Ben je trouwens al in trainingskamp voor 'onze' bekerfinale? nee ik moet nog even mn seizoenskaart verlengen ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ben je dan achterbaks of wel?
Strootman baalt: "Jammer dat er heel veel basisspelers weg zijn"
Auteur: Pieter Ooms
09 Juli 2013 om 13:28
Kevin Strootman zag de afgelopen weken met lede ogen aan dat Jeremain Lens, Dries Mertens en Erik Pieters PSV verruilden voor een avontuur in het buitenland. Samen met het stoppen van aanvoerder Mark van Bommel en een mogelijke transfer van Ola Toivonen, is een degelijke basis in Eindhoven weggevallen.
"Het is jammer dat er heel veel basisspelers weg zijn", verklaart Strootman in het Algemeen Dagblad. "Ze hebben goed ingekocht, wel heel jong allemaal", vulde de reserve-aanvoerder van afgelopen seizoen snel aan, die er overigens nooit een geheim van heeft gemaakt ook deze zomer elders te willen spelen.
"Of ik zelf blijf? Dat weet je nooit", gaat Strootman verder. "Of er iets gaande is? Natuurlijk zijn er altijd dingen gaande. Als ik hier blijf, heb ik het ook naar mijn zin, maar iedereen heeft ambities, ik ook."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/201801/Strootman_baalt:_Jammer_dat_er_heel_veel_basisspelers_weg_zijn? |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
nathan ake naar vite$$e op huurbasis het gaat lekker met het ex jeugd van feyenoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeker achterbaks, probeert gewoon goed te lijven liggen bij zijn supporters.. |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
dat is nu wel een gepasseerd station ..euh stadion in dit geval |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laat die afvallige jeugd elders maar potten breken. En dat ze vooral NIET succesvol zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Stroopkan voor 20 miljoen naar AS Roma en ik heb het gevoel dat PiSVee nu gaat proberen om Clasie voor de helft te kopen ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja en Twente gaat Assaidi ophalen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
twitch
|
|
|
Twente wil Assaidi kopen en Feyenoord huren dus wie weet .. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Liverpool heeft 'm voor 4 miljoen gekocht en hij heeft nog een contract t/m 2016 dus waarom zouden ze hem dan voor 3 miljoen aan de Tukkers verkopen ??? |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
tja dat snap ik ook niet echt Assaidi verdiende in 2012 1,09 miljoen POND..en zou toch wel wat minder verdienen bij de Tukkers |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Strootman schijnt nu toch echt hard op weg te zijn naar Roma. En Fer onderweg naar Norwich City. Gaat lekker zo. Alleen Ajax moet nog even wat spelers kwijtraken. Al schijnt het dat Norwich Alderweireld nog wil ophalen. Maarja, zo'n speler kunnen ze makkelijk missen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Alsof Toby naar norwich wil Denk dat ie liever CL speel dan tegen degradatie in Engeland Vind ook onbegrijpelijk van Fer die gaat nu 1 jaar premier league spelen en daarna 2 divisie |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juli 2013 - 12:15 schreef RedDevil1990 het volgende:Alsof Toby naar norwich wil Denk dat ie liever CL speel dan tegen degradatie in Engeland Vind ook onbegrijpelijk van Fer die gaat nu 1 jaar premier league spelen en daarna 2 divisie Ik vraag me wel af of jij de premier league wel volgt? Norwich is keurig 11e geworden afgelopen jaar. Dank kan je zeggen dat het maar 8 punten scheelde met de nummer 18, wat degradatie is, maar het scheelde ook maar 5 punten met de nummer 8. Bovendien hebben ze zich al wel redelijk versterkt met van Wolfswinkel en nu Fer. Dus degradatie van Norwich is allerminst zeker. En als Toby erheen gaat, wie weet hoe goed hij het doet en hoe hoog ze eindigen. Het blijft de premier league. En ook een degradatiekandidaat kan dan interessant zijn. Zeker als ze bewezen hebben in de middenmoot te kunnen eindigen. Want waarschijnlijk vind jij een Swansea wel een mooie club die geen degradatiekandidaat zijn? Die hadden maar 2 punten meer dan Norwich afgelopen jaar. Norwich eindigde 'gewoon' boven gerenommeerde clubs als Newcastle, Aston Villa en Fulham. En als een club die 6e werd (Everton) je niet meer wil hebben, dan ga je ook serieus kijken naar clubs die daar iets onder zitten. En één van die clubs is Norwich. Qua naam niet heel groot, maar is zeker geen slechte ploeg, hoor. Vind je het nu nog steeds onbegrijpelijk? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juli 2013 - 13:42 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Ik vraag me wel af of jij de premier league wel volgt? Norwich is keurig 11e geworden afgelopen jaar. Dank kan je zeggen dat het maar 8 punten scheelde met de nummer 18, wat degradatie is, maar het scheelde ook maar 5 punten met de nummer 8. Bovendien hebben ze zich al wel redelijk versterkt met van Wolfswinkel en nu Fer. Dus degradatie van Norwich is allerminst zeker. En als Toby erheen gaat, wie weet hoe goed hij het doet en hoe hoog ze eindigen. Het blijft de premier league. En ook een degradatiekandidaat kan dan interessant zijn. Zeker als ze bewezen hebben in de middenmoot te kunnen eindigen. Want waarschijnlijk vind jij een Swansea wel een mooie club die geen degradatiekandidaat zijn? Die hadden maar 2 punten meer dan Norwich afgelopen jaar. Norwich eindigde 'gewoon' boven gerenommeerde clubs als Newcastle, Aston Villa en Fulham. En als een club die 6e werd (Everton) je niet meer wil hebben, dan ga je ook serieus kijken naar clubs die daar iets onder zitten. En één van die clubs is Norwich. Qua naam niet heel groot, maar is zeker geen slechte ploeg, hoor. Vind je het nu nog steeds onbegrijpelijk? Ja |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Dan heb je denk ik de strekking van het verhaal niet goed begrepen... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juli 2013 - 12:15 schreef RedDevil1990 het volgende:Alsof Toby naar norwich wil Denk dat ie liever CL speel dan tegen degradatie in Engeland Vind ook onbegrijpelijk van Fer die gaat nu 1 jaar premier league spelen en daarna 2 divisie Dat wil hij wel denk ik, Norwich heeft meer geld te besteden dan Ajax en daarnaast is het een ideale springplank naar een grotere ploeg in de Premier League. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juli 2013 - 16:03 schreef moa het volgende:[..] Dat wil hij wel denk ik, Norwich heeft meer geld te besteden dan Ajax en daarnaast is het een ideale springplank naar een grotere ploeg in de Premier League. Kijk, toch iemand die het snapt ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tadic ligt er voor 3-6 weken uit. 11/8 is Feyenoord - FC Twente... Goede kans dus dat hij dat mist. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:De transfer van Toby Alderweireld naar Norwich City is weer een stap dichterbij gekomen. Volgens De Telegraaf hebben Ajax en de Engelse club op hoofdlijnen een overeenstemming bereikt over de te betalen transfersom.
Volgens het dagblad zou de Engelse middenmoter bereid zijn om acht miljoen euro neer te leggen voor de Belgische verdediger. Technisch directeur Marc Overmars heeft de international donderdag laten weten dat hij mag gaan praten met de Canaries.
Weer eentje weg, betwijfel of ze hem echt gaan missen overigens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 juli 2013 door moa -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
PSV heeft Stijn Schaars en Santiago Arias binnen. Tekenen respectievelijk voor 3 en 4 jaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En dat voor maar 1,6 miljoen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Had verwacht dat Schaars wel wat meer zou moeten opbrengen. Ken ook zijn situatie niet in Portugal, zal geen sterspeler zijn geweest? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 11:16 schreef Bosifyable het volgende:Had verwacht dat Schaars wel wat meer zou moeten opbrengen. Ken ook zijn situatie niet in Portugal, zal geen sterspeler zijn geweest? Zijn prima aankopen voor weinig en let mr op dat Arias gaat verrassen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|