BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verzwakking tegenstanders van Feyenoord komend seizoen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 13 juli 2013 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 - 12:11 schreef tomson het volgende:

[..]

Bron ?
Spa blaauw
Eide
 Eide - zaterdag 13 juli 2013 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 - 07:30 schreef moa het volgende:

[..]

Weer eentje weg, betwijfel of ze hem echt gaan missen overigens.
Het is natuurlijk veel ervaring die weg gaat. Goede mandekker, goede dieptepass maar ook een speler die opbouwend niet sterk is en met ruimte om zich heen te vaak te snel voor slidings en dergelijk kiest. Heeft dus zeker wat beperkingen.

Met Veltman en v.d. Hoorn heeft Ajax 2 jongens die in potentie niet minder zijn maar wel veel ervaring missen. Initieel zeker een verzwakking dat Toby vertrekt, op termijn waarschijnlijk niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 juli 2013 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 - 12:11 schreef tomson het volgende:

[..]

Bron ?
Boerenverstand..d:-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 13 juli 2013 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 - 11:08 schreef MMM het volgende:
En dat voor maar 1,6 miljoen.
Goede deal voor PSV.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 13 juli 2013 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 - 11:16 schreef Bosifyable het volgende:
Had verwacht dat Schaars wel wat meer zou moeten opbrengen. Ken ook zijn situatie niet in Portugal, zal geen sterspeler zijn geweest?
Ik dacht wel een gewaardeerde speler, maar de nodige blessures gehad.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 juli 2013 - 16:04   quote  deeplink  
Boeiend, zijn allemaal zwakzinnig
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 juli 2013 - 13:45   quote  deeplink  
Castaignos en Finnbogason op lijst Villa.

Luc Castaignos (FC Twente) en Alfred Finnbogason (Heerenveen) staan op de lijst van Aston Villa, mocht de gewilde aanvaller Christian Benteke daar vertrekken. Dat meldt de Daily Mirror. De Belg staat serieus in de belangstelling van Tottenham Hotspur dat liefst 23 miljoen over heeft voor de 22-jarige Belgisch international.
Bron:AD
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 14 juli 2013 - 14:03   quote  deeplink  
Laat ze castaignos maar kopen voor paar miljoen
Twente weer basisspeler kwijt en wij weer gratis geld erbij
JanM
 JanM - maandag 15 juli 2013 - 11:00   quote  deeplink  
'Liverpool wil Alderweireld en Eriksen: 25,5 miljoen euro'

020 raakt mogelijk twee belangrijke spelers kwijt. Volgens The Daily Mirror staan Christian Eriksen en Toby Alderweireld in de belangstelling van Liverpool. De Engelse club zou een bedrag rond de 25,5 miljoen euro over hebben voor het tweetal.

De 21-jarige Eriksen de 24-jarige Alderweireld hebben beiden een eenjarig contract bij 020 en staan beide open voor een nieuwe club. Alderweireld leek eerder al op weg naar Norwich City, maar uiteindelijk ging dat niet door.

Naast het 020-duo wil Liverpool-trainer Brendan Rodgers ook shoppen bij Chelsea. De oefenmeester ziet linksback Ryan Bertrand graag komen. Eerder versterkte de Engelse club zich met Simon Mignolet, Iago Aspas, Luis Alberto, Kolo Touré en Dani Pacheco.

En ook De Jong twijfelt:

De Jong denkt na over prikken van deadline

Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:14 juli 2013 om 18:08Categorie:Reactie

Siem de Jong moet deze zomer wellicht de lastige keuze maken om bij 020 te blijven of naar een Duitse of Engelse subtopper te vertrekken. Zijn broer Luuk de Jong maakte vorig jaar al de overstap naar zo'n club, Borussia Mönchengladbach.

Het eerste seizoen van Luuk verliep echter niet helemaal naar wens. Een slecht voorbeeld vindt Siem dat echter niet. "Achteraf is het altijd gemakkelijk om te oordelen", zegt hij in het Algemeen Dagblad. "Vooraf zag het er goed uit. Niet meteen heel hoog ingezet. In een team waar hij normaal gesproken aan voetballen zou toekomen."

"Gladbach had daarvoor een uitstekend seizoen gedraaid. Maar Luuk had wat pech met blessures. Het liep niet. En hij is een spits die in de zestien moet spelen. Dat gebeurde vorig seizoen minder. Ik denk dat het nog steeds een goede stap is. Hij zal zijn kansen moeten pakken", aldus Siem de Jong.

Over zijn eigen toekomst is nog weinig duidelijk. "Wat een mooie club is voor mij? Net onder de top in Duitsland of Engeland. Dat is waar ik me op wil richten. Grote clubs, die misschien net niet om de titel spelen, maar vaak wel meedoen aan de Champions League."

Voorlopig is er nog geen concrete belangstelling. "Misschien moet ik een datum prikken. Zeggen: dan en dan blijf ik. Ga ik over nadenken. Het blijft moeilijk. Stel dat je de deur dicht gooit en er staat alsnog een mooie club op de stoep?", besluit de 24-jarige aanvoerder van de losers.
JanM
 JanM - maandag 15 juli 2013 - 11:16   quote  deeplink  
Zoekende Mihaylov nog niet terug bij FC Twente

Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:15 juli 2013 om 09:46Categorie:Nieuws

Nikolay Mihaylov is nog niet begonnen aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De sluitpost van FC Twente is druk bezig een nieuwe werkgever te vinden.

De Bulgaar heeft TC/Tubantia laten weten zich nog niet te melden op het trainingscomplex in Hengelo. Hoewel de voorbereiding al ongeveer drie weken aan de gang is, is er van Mihaylov nog geen spoor. "Ik moet nog even geduld hebben", aldus de doelman vanuit zijn geboorteland.

FC Twente geeft Mihaylov de ruimte om een nieuwe club te vinden, maar liet hem wel weten dat hij maandag verwacht wordt op de training als hij nog niet in zijn missie geslaagd zou zijn. Mihaylov is in gesprek met Fiorentina en zegt zelf ook nog andere opties te hebben.

Door het aantrekken van Sonny Stevens speelde FC Twente al in op een vertrek van Mihaylov. De van FC Volendam overgekomen doelman is echter geblesseerd geraakt. Daardoor werd het contract van Nick Marsman plotseling opengebroken.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 15 juli 2013 - 11:32   quote  deeplink  
Lijkt mij niet dat de tegenstanders verzwakt zijn, nou ja Vitesse dan weer wel. Maar dat pisvolk uit Eindhoven en Amsterdam in ieder geval niet , tot nu toe al hebben die lampjes aanvallend wel ingeleverd. Maar wie weet wat er nog gebeurt ...
JanM
 JanM - maandag 15 juli 2013 - 13:13   quote  deeplink  
Gaat 'ie wel of gaat 'ie niet, that's the question:

Esteban: 'Dit is mijn laatste seizoen bij AZ'

Esteban Alvarado gaat na dit seizoen vertrekken bij AZ. Dat laat de Costa Ricaan weten tegenover vaderlandse media. De goalie sluit een transfer deze zomer echter niet uit.

Dit seizoen is essentieel voor mij

"Dit seizoen is essentieel voor mij", vertelt Esteban tegenover Al Dia.

"Ik heb met mijn agent gesproken en hij zei dat het tijd is om te vertrekken. We hebben besloten dat dit mijn laatste seizoen is bij AZ. De kans bestaat dat ik het seizoen hier afmaak, maar ik sluit een overstap naar een grote club niet uit", vertelt de doelman tot besluit.
JanM
 JanM - maandag 15 juli 2013 - 14:48   quote  deeplink  
Alderweireld: "alleen weg voor mooiere club". Dan maakt het niet uit waar hij heen gaat!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 juli 2013 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 13:13 schreef JanM het volgende:
Gaat 'ie wel of gaat 'ie niet, that's the question:

Esteban: 'Dit is mijn laatste seizoen bij AZ'

Esteban Alvarado gaat na dit seizoen vertrekken bij AZ. Dat laat de Costa Ricaan weten tegenover vaderlandse media. De goalie sluit een transfer deze zomer echter niet uit.

Dit seizoen is essentieel voor mij

"Dit seizoen is essentieel voor mij", vertelt Esteban tegenover Al Dia.

"Ik heb met mijn agent gesproken en hij zei dat het tijd is om te vertrekken. We hebben besloten dat dit mijn laatste seizoen is bij AZ. De kans bestaat dat ik het seizoen hier afmaak, maar ik sluit een overstap naar een grote club niet uit", vertelt de doelman tot besluit.
Welke grotere club zit er op hem te wachten??
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 15 juli 2013 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 15:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Welke grotere club zit er op hem te wachten??
Dat is niet moeilijk na AZ, dan ga je al gauw naar een grotere club !
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 juli 2013 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 15:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is niet moeilijk na AZ, dan ga je al gauw naar een grotere club !
hehe ;)
JanM
 JanM - maandag 15 juli 2013 - 19:36   quote  deeplink  
Dan hoop ik voor 'm dat 'ie meer speelt dan Bakkal! Zou Munsterman ziek zijn trouwens, dat hij 'm alsnog transfervrij laat gaan?

Douglas maakt transfervrije overstap naar Moskou

Auteur: Tom Brouwer

15 Juli 2013 om 19:22

Douglas maakt per direct de overstap naar het Russische Dinamo Moskou, zo weet de NOS te melden. De Braziliaanse verdediger speelde zes seizoenen voor FC Twente en verlaat die club transfervrij.

De club uit Enschede had nog een transfersom voor de mandekker mogen vragen, maar heeft dit nagelaten. Douglas was namelijk vergeten zijn aflopende vertbintenis voor 15 mei op te zeggen. Dit heeft dus geen gevolgen voor de 25-jarige speler.

Douglas groeide in zijn periode bij Twente uit tot een sterkhouder. In het seizoen 2009/2010 had hij een grote bijdrage aan het kampioenschap van de Tukkers. De centrale verdediger wist ook tweemaal de Johan Cruijff Schaal en eenmaal de KNVB-beker te winnen met de club uit Overijssel. Bij Dinamo Moskou wordt hij een ploeggenoot van Otman Bakkal.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 16 juli 2013 - 06:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 11:32 schreef lijdensweg het volgende:
Lijkt mij niet dat de tegenstanders verzwakt zijn, nou ja Vitesse dan weer wel. Maar dat pisvolk uit Eindhoven en Amsterdam in ieder geval niet , tot nu toe al hebben die lampjes aanvallend wel ingeleverd. Maar wie weet wat er nog gebeurt ...
Ik denk dat psv wel degelijk verzwakt is

Willems is bij psv de meest ervaren man in de verdediging
Ook al zijn Rekik en Bruma talenten ze hebben toch geen ervaring
Je weet het nooit met voetbal maar je zag het bij ons toen met mario been
Op alleen talent kan je niet teren
JanM
 JanM - maandag 22 juli 2013 - 15:42   quote  deeplink  
ALS dit waar is gaat 020 Eriksen en Alderweireld kwijtraken, al is het onduidelijk of dit bod voor beiden is of alleen voor Eriksen. Zou trouwens belacheLIJK veel geld zijn voor een speler met nog maar 1 jaar contract!

Voor wie het wil lezen: http://www.soccernews.nl/news/203025/Liverpool_meldt_zich_bij_Ajax_met_21_miljoen_voor_Eriksen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
JanM
 JanM - woensdag 24 juli 2013 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 - 06:13 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ik denk dat psv wel degelijk verzwakt is

Willems is bij psv de meest ervaren man in de verdediging
Ook al zijn Rekik en Bruma talenten ze hebben toch geen ervaring
Je weet het nooit met voetbal maar je zag het bij ons toen met mario been
Op alleen talent kan je niet teren
En nu willen ze de transferrechten van Maher deels verkopen en met hulp van een of andere investeringsclub een dure verdediger uit Portugal halen: zullen Rekik, Bruma en al die vermeende talenten uit de jeugd die eindelijk de kans zouden gaan krijgen bij PiSVee blij mee zijn! Wat een beleid ...

En of die speler een versterking zal blijken te zijn is ook maar zeer de vraag!

Verder ben ik benieuwd naar de keuze van Assaidi, ALS hij tenminste verhuurd gaat worden en of 020 nog belangrijke spelers gaat kwijtraken (Liverpool verkoopt Soarez en koopt met dat geld Eriksen en Alderweireld?). En natuurlijk of de vermeende interesse in De Vrij Clasie serieus wordt, BMI misschien nog wordt verkocht en Janmaat misschien wel ...
JanM
 JanM - donderdag 01 augustus 2013 - 14:33   quote  deeplink  
Even een overzicht van alle transfers tot nu toe met mijn inschatting sterker / gelijk / zwakker dan vorig seizoen:

Het seizoen in de Eredivisie gaat vrijdag weer van start en ondertussen zijn er al een hoop spelers van club verwisseld. In de maand juli is de markt goed los gekomen. Soccernews.nl zet voor u alle transfers op een rijtje.

ADO Den Haag: gelijk/sterker

Nieuw: Jerson Cabral (FC Twente, gehuurd), Malcolm Esajas (MVV Maastricht), Ninos Gouriye (Heracles Almelo), Ricky van Haaren (VVV-Venlo), Gervane Kastaneer (FC Dordrecht), Michiel Kramer (FC Volendam), Mitchell Schet (FC Groningen), Catalin Tira (SS Lazio)

Vertrokken: Ahmed Ammi (onbekend, was verhuurd aan VVV-Venlo), Tom Broekhuizen (FC Lisse), Tjarron Chery (FC Groningen, verhuurd), Stanley Elbers (Helmond Sport), Roderick Gielisse (Sparta Rotterdam, was verhuurd aan FC Dordrecht) Gábor Horváth (onbekend), Santi Kolk (onbekend), Dico Koppers (FC Twente, was gehuurd van Ajax), Ramon Leeuwin (SC Cambuur), Paul Mulders (Global FC), Kenneth Omeruo (Chelsea, was gehuurd), Rydell Poepon (NAC Breda, verhuurd), Aleksandar Radosavljevic (onbekend, was verhuurd aan VVV-Venlo) , Kevin Tano (FC Antwerp, was verhuurd aan FC Dordrecht), Adil Tihouna (onbekend), Charlton Vicento (PAS Giannina) Kevin Visser (Helmond Sport) en Wouter de Vogel (FC Den Bosch).

020: gelijk

Nieuw: Geoffrey Castillion (Heracles Almelo, was verhuurd) Eyong Enoh (Fulham, was verhuurd), Mike van der Hoorn (FC Utrecht), Sam Hendriks (De Graafschap), Marvin Höner (Arminia Bielefeld), Ottar Magnus Karlsson (Vikingur Reykjavik), Bojan Krkic (FC Barcelona, gehuurd), Stanislav Lobotka (AS Trencín, gehuurd)

Vertrokken: Ryan Babel (Kasimpasa), Derk Boerrigter (Celtic), Isaac Cuenca (FC Barcelona, was verhuurd) Mitchell Dijks (sc Heerenveen, verhuurd), Gino van Kessel (AS Trencín, verhuurd), Dico Koppers (FC Twente, was verhuurd aan ADO Den Haag), Chiel Kramer (sc Heerenveen), Miralem Sulejmani (Benfica)

AZ: zwakker

Nieuw: Eli Babalj (Melbourne Heart FC), Erik Falkenburg (NEC, was gehuurd), Jeffrey Gouweleeuw (sc Heerenveen), Nemanja Gudelj (NAC Breda), Jan Wuytens (FC Utrecht)

Vertrokken: Jozy Altidore (Sunderland), Ruud Boymans (Willem II, was aan NEC verhuurd), Milan Hoek (Quick Boys), Jeffrey Ket (Telstar), Robert Klaasen (Lierse SK), Kevin Luckassen (Ross County), Adam Maher (PSV), Ali Messaoud (Willem II), Terrel Ondaan (Telstar), Mikhail Rosheuvel (Heracles Almelo, verhuurd) Giliano Wijnaldum (FC Groningen).

FC Groningen: gelijk

Nieuw: Krisztián Adorján (Liverpool, gehuurd), Eric Botteghin (NAC Breda), Tjarron Chery (ADO Den Haag, gehuurd), Tom Hiariej (FC Emmen, was verhuurd), Jonas Ivens (Waasland-Beveren, was verhuurd), Matías Jones (FC Emmen, was verhuurd), William Troost-Ekong (Tottenham Hotspuir), Nick van der Velden (NEC), Gilliano Wijnaldum (AZ)

Vertrokken: Oluwafemi Ajilore (onbekend), Leandro Bacuna (Aston Villa), Alexander Cristovao (SC Cambuur), Virgil van Dijk (Celtic), Tim Keurntjes (Telstar, was verhuurd aan SC Cambuur), Kees Kwakman (NAC Breda), Paco van Moorsel (SC Cambuur, verhuurd), Leonard Nienhuis (SC Cambuur, was al verhuurd), Luis Pedro (FC Emmen), Mitchell Schet (ADO Den Haag), Tim Sparv (SpVgg Greuther Fürth)

FC Twente: zwakker

Nieuw: Kyle Ebecilio (Arsenal), Joshua John (Nordsjaelland, was verhuurd), Dico Koppers (Ajax), Nicky Kuiper (Panathinaikos, was verhuurd), Thilo Leugers (NAC Breda, was verhuurd), Nick Marsman (Go Ahead Eagles, was verhuurd), Cuco Martina (RKC Waalwijk) Glynor Plet (Racing Genk, was verhuurd), Quincy Promes (Go Ahead Eagles, was verhuurd), Nils Röseler (VVV-Venlo, was verhuurd), Sonny Stevens (FC Volendam)

Vertrokken: Emir Bajrami (Panathinaikos, was verhuurd aan AS Monaco), Edson Braafheid (Hoffenheim, was gehuurd), Dmitry Bulykin (nog niet bekend), Jerson Cabral (ADO Den Haag, verhuurd), Nacer Chadli (Tottenham Hotspur), Douglas (Dinamo Moskou), Leroy Fer (Norwich City), Daniel Fernandes (OFI, verhuurd) Denny Landzaat (nog niet bekend).

FC Utrecht: zwakker

Nieuw: Timothy Derijck (PSV, gehuurd), Mark Diemers (SC Cambuur, was verhuurd), Darren Rosheuvel (Ajax)

Vertokken: Nana Asare (AA Gent), Enzio Boldewijn (Almere City FC, was verhuurd aan FC Den Bosch), Erik Cummins (onbekend), Mike van der Hoorn (Ajax), Anouar Kali (Roda JC Kerkrade), Lars Veldwijk (Excelsior, was verhuurd aan FC Dordrecht), Ismo Vorstermans (onbekend, was verhuurd aan VVV-Venlo), Jan Wuytens (AZ)

Feyenoord: gelijk

Nieuw: Kaj Ramsteijn (VVV-Venlo, was verhuurd), Matthew Steenvoorden (Excelsior, was verhuurd)

Vertrokken: Guyon Fernandez (PEC Zwolle, verhuurd), Mats van Huijgevoort (Willem II, verhuurd, was aan Excelsior verhuurd), Shabir Isoufi (onbekend, was verhuurd aan Telstar) Kelvin Leerdam (Vitesse), Kamohelo Mokotjo (PEC Zwolle)

Go Ahead Eagles: ???????????????

Nieuw: Mawouna Amevor (FC Dordrecht),), Joost Krijns (CSV Apeldoorn), Lars Lambooij (sc Veendam), Ruben Lucas (FC Twente) Tom Oostinjen (GVVV), Jeffrey Rijsdijk (FC Dordrecht), Eloy Room (Go Ahead Eagles, gehuurd) Maurice de Ruiter (DVS'33), Xandro Schenk (Ajax, was al gehuurd van Ajax), Doke Schmidt (sc Heerenveen, gehuurd), Joeri Schroyen (Fortuna Sittard)

Vertrokken: Jasper Heusinkveld (De Graafschap), Freek Heerkens (Willem II), Lion Kaak (onbekend), Khalid Karami (onbekend), Jan Kromkamp (gestopt), Nick Marsman (FC Twente, was gehuurd), Cendrino Misidjan (Sparta Rotterdam), Cas Peters (FC Twente, was gehuurd), Quincy Promes (FC Twente, was gehuurd), Resit Schuurman (nog niet bekend), Ruud Wellenberg (nog niet bekend), Rico Wolven (Spakenburg)

Heracles Almelo: gelijk/zwakker

Nieuw: Matthew Amoah (sc Heerenveen), Aleksei Kangaskolkka (Jönköping), Bryan Linssen (VVV-Venlo), Jaroslav Navratil (MSK Breclav), Daan Rienstra ADO20), Mikhail Rosheuvel (Heracles Almelo, verhuurd), Oussama Tannane (sc Heerenveen), Dennis Telgenkamp (sc Cambuur, was verhuurd)

Vertrokken: Geoffrey Castillion (Ajax, was gehuurd), Everton (Al Nassr), Ninos Gouriye (ADO Den Haag), Daryl van Mieghem (Telstar), Marko Vejinovic (Vitesse)

NAC Breda: gelijk

Nieuw: Gabor Babos (NEC), Boldizsar Bodor (clubloos), Henrico Drost (RKC Waalwijk), Kees Kwakman (FC Groningen), Rydell Poepon (NAC Breda, gehuurd), Sepp De Roover (Lokeren, was al gehuurd), Jeffrey Sarpong (geen),Gill Swerts (SonderjyskE), Joey Suk (Beerschot), Danny Verbeek (Standard Luik, opnieuw gehuurd).

Vertrokken: Eric Botteghin (FC Groningen), Nadir Ciftci (Dundee United), Junior Ebobo (onbekend), Steven Edwards (Achilles29), Nemanja Gudelj (AZ), Jens Janse (Cordoba), Gautam Kalpoe (Willem II),Thilo Leugers (FC Twente, was gehuurd), Kees Luijckx (Roda JC Kerkrade), Rick ten Voorde (SC Paderborn, was gehuurd van NEC)

NEC: gelijk/zwakker

Nieuw: Seydina Diarra (RSC Anderlecht), Dennis Gentenaar (Almere City), Tobias Haitz (Bayer Leverkusen), Christoph Hemlein (VfB Stuttgart), Michael Higdon (Motherwell), Alireza Jahanbakhsh (SC Damash),Joshua Smits (FC Oss, was verhuurd)

Vertrokken: Rémy Amieux (RKC Waalwijk), Gabor Babos (NAC Breda), Ruud Boymans (Willem II, was gehuurd van AZ), Erik Falkenburg (AZ, was gehuurd), Leroy George (FK Qarabag), Cayfano Latupeirissa (onbekend, was verhuurd aan FC Oss), Stijn de Looijer (FC Den Bosch, verhuurd), Danny van den Meiracker (FC Oss), Melvin Platje (Neftchi Bakoe), Khalid Sinouh (Sparta Rotterdam), Evander Sno (nog niet bekend), Nick van der Velden (FC Groningen), Kevin Wattamaleo (FC Volendam), Nathaniel Will (nog niet bekend), Rick ten Voorde (SC Paderborn 07)

PEC Zwolle: gelijk/zwakker

Nieuw: Kevin Begois (FC Den Bosch), Guyon Fernandez (Feyenoord, gehuurd), Giovanni Hiwat (SC Cambuur, was verhuurd), Kamohelo Mokotjo (Feyenoord), Stef Nijland (PSV)

Vertrokken: Gerard Aafjes (onbekend ), Denni Avdic (Werder Bremen, was gehuurd), Christiaan Cicek (Wierden), Mateusz Klich (VfL Wolfsburg, was gehuurd), Mike Koenders (onbekend), Norichio Nieveld (FC Eindhoven), Frank Olijve (FC Emmen), Wiljan Pluim (Roda JC, was gehuurd), Rodney Rosink (Flevo Boys), Rúnar Már Sigurjonsson (Valur Reykjavik, was gehuurd), Arne Slot (gestopt), Arsenio Valpoort (sc Heerenveen, was gehuurd), Danny Wintjens (VVV-Venlo)

PiSVee: zwakker

Nieuw: Santiago Arias (Sporting Portugal), Jeffrey Bruma (Chelsea, was gehuurd van Hamburger SV), Florian Jozefzoon (RKC Waalwijk), Adam Maher (AZ), Stanislav Manolev (Fulham, was verhuurd), Karim Rekik (Manchester City, gehuurd), Stijn Schaars (Sporting Portugal), Abel Tamata (Roda JC, was verhuurd), Jeroen Zoet (RKC Waalwijk, was verhuurd)

Vertrokken: Mark van Bommel (gestopt), Wilfred Bouma (nog niet bekend), Timothy Derijck (FC Utrecht, verhuurd) Orlando Engelaar (nog niet bekend), Atiba Hutchinson (Besiktas), Jeremain Lens (Dinamo Kiev), Dries Mertens (Napoli), Erik Pieters (Stoke City), Kevin Strootman (AS Roma), Boy Waterman (Karabükspor)

RKC Waalwijk: gelijk/zwakker

Nieuw: Rémy Amieux (NEC), Mitch Apau (SC Veendam), Jean-David Beaguel (Espereance Sportive de Tunis), Romeo Castelen (Volga Novgorod), Aurélien Joachim (F91 Dudelange, was verhuurd aan Willem II), Dennis Rommedahl (Bröndby IF), Damiano Schet (Rijnsburgse Boys)

Vertrokken: Furkan Alakmak (Göztepe Izmir, was verhuurd aan FC Eindhoven), Sigourney Bandjar (nog niet bekend), Richard Barroilhet (onbekend, was gehuurd van Fulham), Nourdin Boukhari (onbekend), Teddy Chevalier (Kortrijk), Henrico Drost (NAC Breda), Florian Jozefzoon (PSV), Mark Janssen (Helmond Sport, verhuurd), Cuco Martina (FC Twente), Ard van Peppen (Roda JC), Guy Ramos (Roda JC), Rewien Ramlal (FC Oss, verhuurd), Jeff Stans (Excelsior), Furghill Zeldenrust (FC Den Bosch, verhuurd), Jeroen Zoet (PSV, was verhuurd)

Roda JC Kerkrade: gelijk/sterker

Nieuw: Frank Demouge (Bournemouth, was al gehuurd), Henk Dijkhuizen (Sparta), Marc Höcher (Willem II), Anouar Kali (FC Utrecht), Kees Luijckx (NAC Breda), Ard van Peppen (RKC Waalwijk), Guy Ramos (RKC Waalwijk), Wiljan Pluim (PEC Zwolle, was verhuurd), Adnan Secerovic (Fortuna Sittard, was verhuurd).

Vertrokken:, Danilo (Parma, was gehuurd), Jimmy Hempte (KV Oostende), Tamas Kadar (Diosgyori VTK, wasl al verhuurd), Sanharib Malki (Kasimpasa) (Adil Ramzi (onbekend), Abel Tamata (PSV, was gehuurd), Rob Wielaert (Melbourne Heart)

SC Cambuur: boeien

Nieuw: Bart van Brakel (FC Den Bosch), Kevin Brands (Willem II, gehuurd), Alex Christovao (FC Groningen), Oliver Feldballe (Randers FC), Jeremy de Graaf (VVOG), Ramon Leeuwin (ADO Den Haag), Paco van Moorsel (FC Groningen, gehuurd), Leonard Nienhuis (FC Groningen, was al gehuurd), Marlon Pereira (Botev Plovdiv), Ruud Swinkels (PSV), Harm Zeinstra (FC Emmen)

Vertrokken: Tim Bakens (De Graafschap), Sicco Bouwer (Drachtser Boys), Frits Dantuma (FC Emmen), Mark Diemers (FC Utrecht, was gehuurd), Giovanni Hiwat (PEC Zwolle, was gehuurd), Tim Keurntjes (Telstar, was gehuurd van FC Groningen), Melvin de Leeuw (Ross County), Yuri Rose (gestopt), Dennis Telgenkamp (Heracles Almelo, was gehuurd), Adnane Tighadouini (Vitesse, was gehuurd)

Sc Heerenveen: zwakker

Nieuw: Mitchell Dijks (Ajax, gehuurd), Magnus Wolff Eikrem (Molde FK), Samir Fazli (Helmond Sport, was verhuurd), Chiel Kramer (Ajax), Arsenio Valpoort (PEC Zwolle, was verhuurd), Yanic Wildschut (VVV-Venlo)

Vertrokken: Matthew Amoah (Heracles Almelo), Filip Djuricic (Benfica), Yassine El Ghanassy (West Bromwich Albion, was gehuurd), Jeffrey Gouweleeuw (AZ), Lukas Marecek (Anderlecht, was gehuurd), Daniël de Ridder (nog niet bekend), Doke Schmidt (Go Ahead Eagles, verhuurd) Kenny Steppe (Waasland-Beveren), Oussama Tannane (Heracles Almelo), Gianni Zuiverloon (Real Mallorca, was gehuurd)

Vite$$e zwakker

Nieuw: Patrick van Aanholt (Chelsea, opnieuw gehuurd), Faycal Annouri (Almere City), Giorgi Chanturia (Alania Vladikavkaz, was verhuurd), Gaël Kakuta (Chelsea, gehuurd), Kelvin Leerdam (Feyenoord), Marko Meerits (Flora Tallinn, was verhuurd), Marcus Pedersen (Odense BK, was verhuurd), Marko Vejinovic (Heracles Almelo)

Vertrokken: Wilfried Bony (Swansea City), Simon Cziommer (onbekend), Marco van Ginkel (Chelsea), Nick Hofs (gestopt), Tomas Kalas (Chelsea, was gehuurd), Eloy Room (Go Ahead Eagles, verhuurd), Michihiro Yasuda (nog niet bekend).

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/203751/Transferoverzicht_Eredivisie:_Juli?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2aiblt6jZ
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 01 augustus 2013 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 14:33 schreef JanM het volgende:
Even een overzicht van alle transfers tot nu toe met mijn inschatting sterker / gelijk / zwakker dan vorig seizoen:

Het seizoen in de Eredivisie gaat vrijdag weer van start en ondertussen zijn er al een hoop spelers van club verwisseld. In de maand juli is de markt goed los gekomen. Soccernews.nl zet voor u alle transfers op een rijtje.

ADO Den Haag: gelijk/sterker

Nieuw: Jerson Cabral (FC Twente, gehuurd), Malcolm Esajas (MVV Maastricht), Ninos Gouriye (Heracles Almelo), Ricky van Haaren (VVV-Venlo), Gervane Kastaneer (FC Dordrecht), Michiel Kramer (FC Volendam), Mitchell Schet (FC Groningen), Catalin Tira (SS Lazio)

Vertrokken: Ahmed Ammi (onbekend, was verhuurd aan VVV-Venlo), Tom Broekhuizen (FC Lisse), Tjarron Chery (FC Groningen, verhuurd), Stanley Elbers (Helmond Sport), Roderick Gielisse (Sparta Rotterdam, was verhuurd aan FC Dordrecht) Gábor Horváth (onbekend), Santi Kolk (onbekend), Dico Koppers (FC Twente, was gehuurd van Ajax), Ramon Leeuwin (SC Cambuur), Paul Mulders (Global FC), Kenneth Omeruo (Chelsea, was gehuurd), Rydell Poepon (NAC Breda, verhuurd), Aleksandar Radosavljevic (onbekend, was verhuurd aan VVV-Venlo) , Kevin Tano (FC Antwerp, was verhuurd aan FC Dordrecht), Adil Tihouna (onbekend), Charlton Vicento (PAS Giannina) Kevin Visser (Helmond Sport) en Wouter de Vogel (FC Den Bosch).

020: gelijk

Nieuw: Geoffrey Castillion (Heracles Almelo, was verhuurd) Eyong Enoh (Fulham, was verhuurd), Mike van der Hoorn (FC Utrecht), Sam Hendriks (De Graafschap), Marvin Höner (Arminia Bielefeld), Ottar Magnus Karlsson (Vikingur Reykjavik), Bojan Krkic (FC Barcelona, gehuurd), Stanislav Lobotka (AS Trencín, gehuurd)

Vertrokken: Ryan Babel (Kasimpasa), Derk Boerrigter (Celtic), Isaac Cuenca (FC Barcelona, was verhuurd) Mitchell Dijks (sc Heerenveen, verhuurd), Gino van Kessel (AS Trencín, verhuurd), Dico Koppers (FC Twente, was verhuurd aan ADO Den Haag), Chiel Kramer (sc Heerenveen), Miralem Sulejmani (Benfica)

AZ: zwakker

Nieuw: Eli Babalj (Melbourne Heart FC), Erik Falkenburg (NEC, was gehuurd), Jeffrey Gouweleeuw (sc Heerenveen), Nemanja Gudelj (NAC Breda), Jan Wuytens (FC Utrecht)

Vertrokken: Jozy Altidore (Sunderland), Ruud Boymans (Willem II, was aan NEC verhuurd), Milan Hoek (Quick Boys), Jeffrey Ket (Telstar), Robert Klaasen (Lierse SK), Kevin Luckassen (Ross County), Adam Maher (PSV), Ali Messaoud (Willem II), Terrel Ondaan (Telstar), Mikhail Rosheuvel (Heracles Almelo, verhuurd) Giliano Wijnaldum (FC Groningen).

FC Groningen: gelijk

Nieuw: Krisztián Adorján (Liverpool, gehuurd), Eric Botteghin (NAC Breda), Tjarron Chery (ADO Den Haag, gehuurd), Tom Hiariej (FC Emmen, was verhuurd), Jonas Ivens (Waasland-Beveren, was verhuurd), Matías Jones (FC Emmen, was verhuurd), William Troost-Ekong (Tottenham Hotspuir), Nick van der Velden (NEC), Gilliano Wijnaldum (AZ)

Vertrokken: Oluwafemi Ajilore (onbekend), Leandro Bacuna (Aston Villa), Alexander Cristovao (SC Cambuur), Virgil van Dijk (Celtic), Tim Keurntjes (Telstar, was verhuurd aan SC Cambuur), Kees Kwakman (NAC Breda), Paco van Moorsel (SC Cambuur, verhuurd), Leonard Nienhuis (SC Cambuur, was al verhuurd), Luis Pedro (FC Emmen), Mitchell Schet (ADO Den Haag), Tim Sparv (SpVgg Greuther Fürth)

FC Twente: zwakker

Nieuw: Kyle Ebecilio (Arsenal), Joshua John (Nordsjaelland, was verhuurd), Dico Koppers (Ajax), Nicky Kuiper (Panathinaikos, was verhuurd), Thilo Leugers (NAC Breda, was verhuurd), Nick Marsman (Go Ahead Eagles, was verhuurd), Cuco Martina (RKC Waalwijk) Glynor Plet (Racing Genk, was verhuurd), Quincy Promes (Go Ahead Eagles, was verhuurd), Nils Röseler (VVV-Venlo, was verhuurd), Sonny Stevens (FC Volendam)

Vertrokken: Emir Bajrami (Panathinaikos, was verhuurd aan AS Monaco), Edson Braafheid (Hoffenheim, was gehuurd), Dmitry Bulykin (nog niet bekend), Jerson Cabral (ADO Den Haag, verhuurd), Nacer Chadli (Tottenham Hotspur), Douglas (Dinamo Moskou), Leroy Fer (Norwich City), Daniel Fernandes (OFI, verhuurd) Denny Landzaat (nog niet bekend).

FC Utrecht: zwakker

Nieuw: Timothy Derijck (PSV, gehuurd), Mark Diemers (SC Cambuur, was verhuurd), Darren Rosheuvel (Ajax)

Vertokken: Nana Asare (AA Gent), Enzio Boldewijn (Almere City FC, was verhuurd aan FC Den Bosch), Erik Cummins (onbekend), Mike van der Hoorn (Ajax), Anouar Kali (Roda JC Kerkrade), Lars Veldwijk (Excelsior, was verhuurd aan FC Dordrecht), Ismo Vorstermans (onbekend, was verhuurd aan VVV-Venlo), Jan Wuytens (AZ)

Feyenoord: gelijk

Nieuw: Kaj Ramsteijn (VVV-Venlo, was verhuurd), Matthew Steenvoorden (Excelsior, was verhuurd)

Vertrokken: Guyon Fernandez (PEC Zwolle, verhuurd), Mats van Huijgevoort (Willem II, verhuurd, was aan Excelsior verhuurd), Shabir Isoufi (onbekend, was verhuurd aan Telstar) Kelvin Leerdam (Vitesse), Kamohelo Mokotjo (PEC Zwolle)

Go Ahead Eagles: ???????????????

Nieuw: Mawouna Amevor (FC Dordrecht),), Joost Krijns (CSV Apeldoorn), Lars Lambooij (sc Veendam), Ruben Lucas (FC Twente) Tom Oostinjen (GVVV), Jeffrey Rijsdijk (FC Dordrecht), Eloy Room (Go Ahead Eagles, gehuurd) Maurice de Ruiter (DVS'33), Xandro Schenk (Ajax, was al gehuurd van Ajax), Doke Schmidt (sc Heerenveen, gehuurd), Joeri Schroyen (Fortuna Sittard)

Vertrokken: Jasper Heusinkveld (De Graafschap), Freek Heerkens (Willem II), Lion Kaak (onbekend), Khalid Karami (onbekend), Jan Kromkamp (gestopt), Nick Marsman (FC Twente, was gehuurd), Cendrino Misidjan (Sparta Rotterdam), Cas Peters (FC Twente, was gehuurd), Quincy Promes (FC Twente, was gehuurd), Resit Schuurman (nog niet bekend), Ruud Wellenberg (nog niet bekend), Rico Wolven (Spakenburg)

Heracles Almelo: gelijk/zwakker

Nieuw: Matthew Amoah (sc Heerenveen), Aleksei Kangaskolkka (Jönköping), Bryan Linssen (VVV-Venlo), Jaroslav Navratil (MSK Breclav), Daan Rienstra ADO20), Mikhail Rosheuvel (Heracles Almelo, verhuurd), Oussama Tannane (sc Heerenveen), Dennis Telgenkamp (sc Cambuur, was verhuurd)

Vertrokken: Geoffrey Castillion (Ajax, was gehuurd), Everton (Al Nassr), Ninos Gouriye (ADO Den Haag), Daryl van Mieghem (Telstar), Marko Vejinovic (Vitesse)

NAC Breda: gelijk

Nieuw: Gabor Babos (NEC), Boldizsar Bodor (clubloos), Henrico Drost (RKC Waalwijk), Kees Kwakman (FC Groningen), Rydell Poepon (NAC Breda, gehuurd), Sepp De Roover (Lokeren, was al gehuurd), Jeffrey Sarpong (geen),Gill Swerts (SonderjyskE), Joey Suk (Beerschot), Danny Verbeek (Standard Luik, opnieuw gehuurd).

Vertrokken: Eric Botteghin (FC Groningen), Nadir Ciftci (Dundee United), Junior Ebobo (onbekend), Steven Edwards (Achilles29), Nemanja Gudelj (AZ), Jens Janse (Cordoba), Gautam Kalpoe (Willem II),Thilo Leugers (FC Twente, was gehuurd), Kees Luijckx (Roda JC Kerkrade), Rick ten Voorde (SC Paderborn, was gehuurd van NEC)

NEC: gelijk/zwakker

Nieuw: Seydina Diarra (RSC Anderlecht), Dennis Gentenaar (Almere City), Tobias Haitz (Bayer Leverkusen), Christoph Hemlein (VfB Stuttgart), Michael Higdon (Motherwell), Alireza Jahanbakhsh (SC Damash),Joshua Smits (FC Oss, was verhuurd)

Vertrokken: Rémy Amieux (RKC Waalwijk), Gabor Babos (NAC Breda), Ruud Boymans (Willem II, was gehuurd van AZ), Erik Falkenburg (AZ, was gehuurd), Leroy George (FK Qarabag), Cayfano Latupeirissa (onbekend, was verhuurd aan FC Oss), Stijn de Looijer (FC Den Bosch, verhuurd), Danny van den Meiracker (FC Oss), Melvin Platje (Neftchi Bakoe), Khalid Sinouh (Sparta Rotterdam), Evander Sno (nog niet bekend), Nick van der Velden (FC Groningen), Kevin Wattamaleo (FC Volendam), Nathaniel Will (nog niet bekend), Rick ten Voorde (SC Paderborn 07)

PEC Zwolle: gelijk/zwakker

Nieuw: Kevin Begois (FC Den Bosch), Guyon Fernandez (Feyenoord, gehuurd), Giovanni Hiwat (SC Cambuur, was verhuurd), Kamohelo Mokotjo (Feyenoord), Stef Nijland (PSV)

Vertrokken: Gerard Aafjes (onbekend ), Denni Avdic (Werder Bremen, was gehuurd), Christiaan Cicek (Wierden), Mateusz Klich (VfL Wolfsburg, was gehuurd), Mike Koenders (onbekend), Norichio Nieveld (FC Eindhoven), Frank Olijve (FC Emmen), Wiljan Pluim (Roda JC, was gehuurd), Rodney Rosink (Flevo Boys), Rúnar Már Sigurjonsson (Valur Reykjavik, was gehuurd), Arne Slot (gestopt), Arsenio Valpoort (sc Heerenveen, was gehuurd), Danny Wintjens (VVV-Venlo)

PiSVee: zwakker

Nieuw: Santiago Arias (Sporting Portugal), Jeffrey Bruma (Chelsea, was gehuurd van Hamburger SV), Florian Jozefzoon (RKC Waalwijk), Adam Maher (AZ), Stanislav Manolev (Fulham, was verhuurd), Karim Rekik (Manchester City, gehuurd), Stijn Schaars (Sporting Portugal), Abel Tamata (Roda JC, was verhuurd), Jeroen Zoet (RKC Waalwijk, was verhuurd)

Vertrokken: Mark van Bommel (gestopt), Wilfred Bouma (nog niet bekend), Timothy Derijck (FC Utrecht, verhuurd) Orlando Engelaar (nog niet bekend), Atiba Hutchinson (Besiktas), Jeremain Lens (Dinamo Kiev), Dries Mertens (Napoli), Erik Pieters (Stoke City), Kevin Strootman (AS Roma), Boy Waterman (Karabükspor)

RKC Waalwijk: gelijk/zwakker

Nieuw: Rémy Amieux (NEC), Mitch Apau (SC Veendam), Jean-David Beaguel (Espereance Sportive de Tunis), Romeo Castelen (Volga Novgorod), Aurélien Joachim (F91 Dudelange, was verhuurd aan Willem II), Dennis Rommedahl (Bröndby IF), Damiano Schet (Rijnsburgse Boys)

Vertrokken: Furkan Alakmak (Göztepe Izmir, was verhuurd aan FC Eindhoven), Sigourney Bandjar (nog niet bekend), Richard Barroilhet (onbekend, was gehuurd van Fulham), Nourdin Boukhari (onbekend), Teddy Chevalier (Kortrijk), Henrico Drost (NAC Breda), Florian Jozefzoon (PSV), Mark Janssen (Helmond Sport, verhuurd), Cuco Martina (FC Twente), Ard van Peppen (Roda JC), Guy Ramos (Roda JC), Rewien Ramlal (FC Oss, verhuurd), Jeff Stans (Excelsior), Furghill Zeldenrust (FC Den Bosch, verhuurd), Jeroen Zoet (PSV, was verhuurd)

Roda JC Kerkrade: gelijk/sterker

Nieuw: Frank Demouge (Bournemouth, was al gehuurd), Henk Dijkhuizen (Sparta), Marc Höcher (Willem II), Anouar Kali (FC Utrecht), Kees Luijckx (NAC Breda), Ard van Peppen (RKC Waalwijk), Guy Ramos (RKC Waalwijk), Wiljan Pluim (PEC Zwolle, was verhuurd), Adnan Secerovic (Fortuna Sittard, was verhuurd).

Vertrokken:, Danilo (Parma, was gehuurd), Jimmy Hempte (KV Oostende), Tamas Kadar (Diosgyori VTK, wasl al verhuurd), Sanharib Malki (Kasimpasa) (Adil Ramzi (onbekend), Abel Tamata (PSV, was gehuurd), Rob Wielaert (Melbourne Heart)

SC Cambuur: boeien

Nieuw: Bart van Brakel (FC Den Bosch), Kevin Brands (Willem II, gehuurd), Alex Christovao (FC Groningen), Oliver Feldballe (Randers FC), Jeremy de Graaf (VVOG), Ramon Leeuwin (ADO Den Haag), Paco van Moorsel (FC Groningen, gehuurd), Leonard Nienhuis (FC Groningen, was al gehuurd), Marlon Pereira (Botev Plovdiv), Ruud Swinkels (PSV), Harm Zeinstra (FC Emmen)

Vertrokken: Tim Bakens (De Graafschap), Sicco Bouwer (Drachtser Boys), Frits Dantuma (FC Emmen), Mark Diemers (FC Utrecht, was gehuurd), Giovanni Hiwat (PEC Zwolle, was gehuurd), Tim Keurntjes (Telstar, was gehuurd van FC Groningen), Melvin de Leeuw (Ross County), Yuri Rose (gestopt), Dennis Telgenkamp (Heracles Almelo, was gehuurd), Adnane Tighadouini (Vitesse, was gehuurd)

Sc Heerenveen: zwakker

Nieuw: Mitchell Dijks (Ajax, gehuurd), Magnus Wolff Eikrem (Molde FK), Samir Fazli (Helmond Sport, was verhuurd), Chiel Kramer (Ajax), Arsenio Valpoort (PEC Zwolle, was verhuurd), Yanic Wildschut (VVV-Venlo)

Vertrokken: Matthew Amoah (Heracles Almelo), Filip Djuricic (Benfica), Yassine El Ghanassy (West Bromwich Albion, was gehuurd), Jeffrey Gouweleeuw (AZ), Lukas Marecek (Anderlecht, was gehuurd), Daniël de Ridder (nog niet bekend), Doke Schmidt (Go Ahead Eagles, verhuurd) Kenny Steppe (Waasland-Beveren), Oussama Tannane (Heracles Almelo), Gianni Zuiverloon (Real Mallorca, was gehuurd)

Vite$$e zwakker

Nieuw: Patrick van Aanholt (Chelsea, opnieuw gehuurd), Faycal Annouri (Almere City), Giorgi Chanturia (Alania Vladikavkaz, was verhuurd), Gaël Kakuta (Chelsea, gehuurd), Kelvin Leerdam (Feyenoord), Marko Meerits (Flora Tallinn, was verhuurd), Marcus Pedersen (Odense BK, was verhuurd), Marko Vejinovic (Heracles Almelo)

Vertrokken: Wilfried Bony (Swansea City), Simon Cziommer (onbekend), Marco van Ginkel (Chelsea), Nick Hofs (gestopt), Tomas Kalas (Chelsea, was gehuurd), Eloy Room (Go Ahead Eagles, verhuurd), Michihiro Yasuda (nog niet bekend).

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/203751/Transferoverzicht_Eredivisie:_Juli?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2aiblt6jZ
Wat een onzin: zwakker/gelijk/sterker ?
VVout
 VVout - donderdag 01 augustus 2013 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 15:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat een onzin: zwakker/gelijk/sterker ?
Had je die Quote dan niet ff in kunnen korten dan.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 augustus 2013 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 15:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat een onzin: zwakker/gelijk/sterker ?
Je begrijpt t niet?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 01 augustus 2013 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 16:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je begrijpt t niet?
Dat weet je pas na 34 wedstrijden . . .
Sensi
 Sensi - donderdag 01 augustus 2013 - 17:28   quote  deeplink  
Helaas moet ik je ongelijk geven wat betreft de neuzen.. Er is vooralsnog geen basis speler vertrokken..
Boerrigter was wel een stabiele wissel maar ze hebben wl ff Bojan erbij. Babel hm ja handige spelert
maar om nou te zeggen een aderlating ook weer niet.. Denk dat ze aanvallend sterker zijn geworden..
Enoh terug en ook Castillion erbij.. T zal afwachten worden wat er nog gaat gebeuren...
craven
 craven - donderdag 01 augustus 2013 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 17:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat weet je pas na 34 wedstrijden . . .
uiteraard, is ook meer een prognose, alhoewel ik niet de mening deel
Sensi
 Sensi - donderdag 01 augustus 2013 - 17:44   quote  deeplink  
Is ook maar een prognose, balletje blijft ten alle tijden rond. Maar alles wat
met voetbal te maken heeft is gewoon leuk..
coenjo
 coenjo - donderdag 01 augustus 2013 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 15:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat een onzin: zwakker/gelijk/sterker ?
pisvee ben ik nog niet zeker van, net als feyenoord een jong team..
maar verdomd gedreven tegen zulte, ik hoop dat je gelijk hebt natuurlijk,ik had het ook minder verwacht.. maar ze speelden goed tegen zulte. feyenoord zal meer aanvallende kwaliteiten in moeten winnen want tegen getafe was het niet om aan te zien..
al komt boetius snel weer terug, ook manu verwacht ik veel van dit jaar.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 augustus 2013 - 18:17   quote  deeplink  
Tegen Getafe was fantastisch ivm Hellas
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 01 augustus 2013 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 17:52 schreef coenjo het volgende:

[..]

pisvee ben ik nog niet zeker van, net als feyenoord een jong team..
maar verdomd gedreven tegen zulte, ik hoop dat je gelijk hebt natuurlijk,ik had het ook minder verwacht.. maar ze speelden goed tegen zulte. feyenoord zal meer aanvallende kwaliteiten in moeten winnen want tegen getafe was het niet om aan te zien..
al komt boetius snel weer terug, ook manu verwacht ik veel van dit jaar.
En een creatieve middenvelder ipv Immers ...
coenjo
 coenjo - donderdag 01 augustus 2013 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 18:17 schreef Stylzz het volgende:
Tegen Getafe was fantastisch ivm Hellas
ok ik vond tegen getafe niet om aan te zien, elke bal ging naar achter..
en er was veel te weinig creatief voorin, maar goed dat is mijn mening;)
coenjo
 coenjo - donderdag 01 augustus 2013 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 18:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En een creatieve middenvelder ipv Immers ...
eens,al wil ik niet alles op immers schuiven(hij moet zeker veel meer goals maken)
ook de linker en rechter flank komt veel te weinig dreiging vandaan naar mijn mening..
verhoek is statisch en ben ik geen fan van, schaken vind ik altijd redelijk, maar de linkerkant komt te weinig vandaan..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 augustus 2013 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 18:23 schreef coenjo het volgende:

[..]

ok ik vond tegen getafe niet om aan te zien, elke bal ging naar achter..
en er was veel te weinig creatief voorin, maar goed dat is mijn mening;)
Tegen Hellas was echt dramA
infamous psv
 infamous psv - donderdag 01 augustus 2013 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 14:33 schreef JanM het volgende:
Even een overzicht van alle transfers tot nu toe met mijn inschatting sterker / gelijk / zwakker dan vorig seizoen:

Het seizoen in de Eredivisie gaat vrijdag weer van start en ondertussen zijn er al een hoop spelers van club verwisseld. In de maand juli is de markt goed los gekomen. Soccernews.nl zet voor u alle transfers op een rijtje.

ADO Den Haag: gelijk/sterker

Nieuw: Jerson Cabral (FC Twente, gehuurd), Malcolm Esajas (MVV Maastricht), Ninos Gouriye (Heracles Almelo), Ricky van Haaren (VVV-Venlo), Gervane Kastaneer (FC Dordrecht), Michiel Kramer (FC Volendam), Mitchell Schet (FC Groningen), Catalin Tira (SS Lazio)

Vertrokken: Ahmed Ammi (onbekend, was verhuurd aan VVV-Venlo), Tom Broekhuizen (FC Lisse), Tjarron Chery (FC Groningen, verhuurd), Stanley Elbers (Helmond Sport), Roderick Gielisse (Sparta Rotterdam, was verhuurd aan FC Dordrecht) Gábor Horváth (onbekend), Santi Kolk (onbekend), Dico Koppers (FC Twente, was gehuurd van Ajax), Ramon Leeuwin (SC Cambuur), Paul Mulders (Global FC), Kenneth Omeruo (Chelsea, was gehuurd), Rydell Poepon (NAC Breda, verhuurd), Aleksandar Radosavljevic (onbekend, was verhuurd aan VVV-Venlo) , Kevin Tano (FC Antwerp, was verhuurd aan FC Dordrecht), Adil Tihouna (onbekend), Charlton Vicento (PAS Giannina) Kevin Visser (Helmond Sport) en Wouter de Vogel (FC Den Bosch).

020: gelijk

Nieuw: Geoffrey Castillion (Heracles Almelo, was verhuurd) Eyong Enoh (Fulham, was verhuurd), Mike van der Hoorn (FC Utrecht), Sam Hendriks (De Graafschap), Marvin Höner (Arminia Bielefeld), Ottar Magnus Karlsson (Vikingur Reykjavik), Bojan Krkic (FC Barcelona, gehuurd), Stanislav Lobotka (AS Trencín, gehuurd)

Vertrokken: Ryan Babel (Kasimpasa), Derk Boerrigter (Celtic), Isaac Cuenca (FC Barcelona, was verhuurd) Mitchell Dijks (sc Heerenveen, verhuurd), Gino van Kessel (AS Trencín, verhuurd), Dico Koppers (FC Twente, was verhuurd aan ADO Den Haag), Chiel Kramer (sc Heerenveen), Miralem Sulejmani (Benfica)

AZ: zwakker

Nieuw: Eli Babalj (Melbourne Heart FC), Erik Falkenburg (NEC, was gehuurd), Jeffrey Gouweleeuw (sc Heerenveen), Nemanja Gudelj (NAC Breda), Jan Wuytens (FC Utrecht)

Vertrokken: Jozy Altidore (Sunderland), Ruud Boymans (Willem II, was aan NEC verhuurd), Milan Hoek (Quick Boys), Jeffrey Ket (Telstar), Robert Klaasen (Lierse SK), Kevin Luckassen (Ross County), Adam Maher (PSV), Ali Messaoud (Willem II), Terrel Ondaan (Telstar), Mikhail Rosheuvel (Heracles Almelo, verhuurd) Giliano Wijnaldum (FC Groningen).

FC Groningen: gelijk

Nieuw: Krisztián Adorján (Liverpool, gehuurd), Eric Botteghin (NAC Breda), Tjarron Chery (ADO Den Haag, gehuurd), Tom Hiariej (FC Emmen, was verhuurd), Jonas Ivens (Waasland-Beveren, was verhuurd), Matías Jones (FC Emmen, was verhuurd), William Troost-Ekong (Tottenham Hotspuir), Nick van der Velden (NEC), Gilliano Wijnaldum (AZ)

Vertrokken: Oluwafemi Ajilore (onbekend), Leandro Bacuna (Aston Villa), Alexander Cristovao (SC Cambuur), Virgil van Dijk (Celtic), Tim Keurntjes (Telstar, was verhuurd aan SC Cambuur), Kees Kwakman (NAC Breda), Paco van Moorsel (SC Cambuur, verhuurd), Leonard Nienhuis (SC Cambuur, was al verhuurd), Luis Pedro (FC Emmen), Mitchell Schet (ADO Den Haag), Tim Sparv (SpVgg Greuther Fürth)

FC Twente: zwakker

Nieuw: Kyle Ebecilio (Arsenal), Joshua John (Nordsjaelland, was verhuurd), Dico Koppers (Ajax), Nicky Kuiper (Panathinaikos, was verhuurd), Thilo Leugers (NAC Breda, was verhuurd), Nick Marsman (Go Ahead Eagles, was verhuurd), Cuco Martina (RKC Waalwijk) Glynor Plet (Racing Genk, was verhuurd), Quincy Promes (Go Ahead Eagles, was verhuurd), Nils Röseler (VVV-Venlo, was verhuurd), Sonny Stevens (FC Volendam)

Vertrokken: Emir Bajrami (Panathinaikos, was verhuurd aan AS Monaco), Edson Braafheid (Hoffenheim, was gehuurd), Dmitry Bulykin (nog niet bekend), Jerson Cabral (ADO Den Haag, verhuurd), Nacer Chadli (Tottenham Hotspur), Douglas (Dinamo Moskou), Leroy Fer (Norwich City), Daniel Fernandes (OFI, verhuurd) Denny Landzaat (nog niet bekend).

FC Utrecht: zwakker

Nieuw: Timothy Derijck (PSV, gehuurd), Mark Diemers (SC Cambuur, was verhuurd), Darren Rosheuvel (Ajax)

Vertokken: Nana Asare (AA Gent), Enzio Boldewijn (Almere City FC, was verhuurd aan FC Den Bosch), Erik Cummins (onbekend), Mike van der Hoorn (Ajax), Anouar Kali (Roda JC Kerkrade), Lars Veldwijk (Excelsior, was verhuurd aan FC Dordrecht), Ismo Vorstermans (onbekend, was verhuurd aan VVV-Venlo), Jan Wuytens (AZ)

Feyenoord: gelijk

Nieuw: Kaj Ramsteijn (VVV-Venlo, was verhuurd), Matthew Steenvoorden (Excelsior, was verhuurd)

Vertrokken: Guyon Fernandez (PEC Zwolle, verhuurd), Mats van Huijgevoort (Willem II, verhuurd, was aan Excelsior verhuurd), Shabir Isoufi (onbekend, was verhuurd aan Telstar) Kelvin Leerdam (Vitesse), Kamohelo Mokotjo (PEC Zwolle)

Go Ahead Eagles: ???????????????

Nieuw: Mawouna Amevor (FC Dordrecht),), Joost Krijns (CSV Apeldoorn), Lars Lambooij (sc Veendam), Ruben Lucas (FC Twente) Tom Oostinjen (GVVV), Jeffrey Rijsdijk (FC Dordrecht), Eloy Room (Go Ahead Eagles, gehuurd) Maurice de Ruiter (DVS'33), Xandro Schenk (Ajax, was al gehuurd van Ajax), Doke Schmidt (sc Heerenveen, gehuurd), Joeri Schroyen (Fortuna Sittard)

Vertrokken: Jasper Heusinkveld (De Graafschap), Freek Heerkens (Willem II), Lion Kaak (onbekend), Khalid Karami (onbekend), Jan Kromkamp (gestopt), Nick Marsman (FC Twente, was gehuurd), Cendrino Misidjan (Sparta Rotterdam), Cas Peters (FC Twente, was gehuurd), Quincy Promes (FC Twente, was gehuurd), Resit Schuurman (nog niet bekend), Ruud Wellenberg (nog niet bekend), Rico Wolven (Spakenburg)

Heracles Almelo: gelijk/zwakker

Nieuw: Matthew Amoah (sc Heerenveen), Aleksei Kangaskolkka (Jönköping), Bryan Linssen (VVV-Venlo), Jaroslav Navratil (MSK Breclav), Daan Rienstra ADO20), Mikhail Rosheuvel (Heracles Almelo, verhuurd), Oussama Tannane (sc Heerenveen), Dennis Telgenkamp (sc Cambuur, was verhuurd)

Vertrokken: Geoffrey Castillion (Ajax, was gehuurd), Everton (Al Nassr), Ninos Gouriye (ADO Den Haag), Daryl van Mieghem (Telstar), Marko Vejinovic (Vitesse)

NAC Breda: gelijk

Nieuw: Gabor Babos (NEC), Boldizsar Bodor (clubloos), Henrico Drost (RKC Waalwijk), Kees Kwakman (FC Groningen), Rydell Poepon (NAC Breda, gehuurd), Sepp De Roover (Lokeren, was al gehuurd), Jeffrey Sarpong (geen),Gill Swerts (SonderjyskE), Joey Suk (Beerschot), Danny Verbeek (Standard Luik, opnieuw gehuurd).

Vertrokken: Eric Botteghin (FC Groningen), Nadir Ciftci (Dundee United), Junior Ebobo (onbekend), Steven Edwards (Achilles29), Nemanja Gudelj (AZ), Jens Janse (Cordoba), Gautam Kalpoe (Willem II),Thilo Leugers (FC Twente, was gehuurd), Kees Luijckx (Roda JC Kerkrade), Rick ten Voorde (SC Paderborn, was gehuurd van NEC)

NEC: gelijk/zwakker

Nieuw: Seydina Diarra (RSC Anderlecht), Dennis Gentenaar (Almere City), Tobias Haitz (Bayer Leverkusen), Christoph Hemlein (VfB Stuttgart), Michael Higdon (Motherwell), Alireza Jahanbakhsh (SC Damash),Joshua Smits (FC Oss, was verhuurd)

Vertrokken: Rémy Amieux (RKC Waalwijk), Gabor Babos (NAC Breda), Ruud Boymans (Willem II, was gehuurd van AZ), Erik Falkenburg (AZ, was gehuurd), Leroy George (FK Qarabag), Cayfano Latupeirissa (onbekend, was verhuurd aan FC Oss), Stijn de Looijer (FC Den Bosch, verhuurd), Danny van den Meiracker (FC Oss), Melvin Platje (Neftchi Bakoe), Khalid Sinouh (Sparta Rotterdam), Evander Sno (nog niet bekend), Nick van der Velden (FC Groningen), Kevin Wattamaleo (FC Volendam), Nathaniel Will (nog niet bekend), Rick ten Voorde (SC Paderborn 07)

PEC Zwolle: gelijk/zwakker

Nieuw: Kevin Begois (FC Den Bosch), Guyon Fernandez (Feyenoord, gehuurd), Giovanni Hiwat (SC Cambuur, was verhuurd), Kamohelo Mokotjo (Feyenoord), Stef Nijland (PSV)

Vertrokken: Gerard Aafjes (onbekend ), Denni Avdic (Werder Bremen, was gehuurd), Christiaan Cicek (Wierden), Mateusz Klich (VfL Wolfsburg, was gehuurd), Mike Koenders (onbekend), Norichio Nieveld (FC Eindhoven), Frank Olijve (FC Emmen), Wiljan Pluim (Roda JC, was gehuurd), Rodney Rosink (Flevo Boys), Rúnar Már Sigurjonsson (Valur Reykjavik, was gehuurd), Arne Slot (gestopt), Arsenio Valpoort (sc Heerenveen, was gehuurd), Danny Wintjens (VVV-Venlo)

PiSVee: zwakker

Nieuw: Santiago Arias (Sporting Portugal), Jeffrey Bruma (Chelsea, was gehuurd van Hamburger SV), Florian Jozefzoon (RKC Waalwijk), Adam Maher (AZ), Stanislav Manolev (Fulham, was verhuurd), Karim Rekik (Manchester City, gehuurd), Stijn Schaars (Sporting Portugal), Abel Tamata (Roda JC, was verhuurd), Jeroen Zoet (RKC Waalwijk, was verhuurd)

Vertrokken: Mark van Bommel (gestopt), Wilfred Bouma (nog niet bekend), Timothy Derijck (FC Utrecht, verhuurd) Orlando Engelaar (nog niet bekend), Atiba Hutchinson (Besiktas), Jeremain Lens (Dinamo Kiev), Dries Mertens (Napoli), Erik Pieters (Stoke City), Kevin Strootman (AS Roma), Boy Waterman (Karabükspor)

RKC Waalwijk: gelijk/zwakker

Nieuw: Rémy Amieux (NEC), Mitch Apau (SC Veendam), Jean-David Beaguel (Espereance Sportive de Tunis), Romeo Castelen (Volga Novgorod), Aurélien Joachim (F91 Dudelange, was verhuurd aan Willem II), Dennis Rommedahl (Bröndby IF), Damiano Schet (Rijnsburgse Boys)

Vertrokken: Furkan Alakmak (Göztepe Izmir, was verhuurd aan FC Eindhoven), Sigourney Bandjar (nog niet bekend), Richard Barroilhet (onbekend, was gehuurd van Fulham), Nourdin Boukhari (onbekend), Teddy Chevalier (Kortrijk), Henrico Drost (NAC Breda), Florian Jozefzoon (PSV), Mark Janssen (Helmond Sport, verhuurd), Cuco Martina (FC Twente), Ard van Peppen (Roda JC), Guy Ramos (Roda JC), Rewien Ramlal (FC Oss, verhuurd), Jeff Stans (Excelsior), Furghill Zeldenrust (FC Den Bosch, verhuurd), Jeroen Zoet (PSV, was verhuurd)

Roda JC Kerkrade: gelijk/sterker

Nieuw: Frank Demouge (Bournemouth, was al gehuurd), Henk Dijkhuizen (Sparta), Marc Höcher (Willem II), Anouar Kali (FC Utrecht), Kees Luijckx (NAC Breda), Ard van Peppen (RKC Waalwijk), Guy Ramos (RKC Waalwijk), Wiljan Pluim (PEC Zwolle, was verhuurd), Adnan Secerovic (Fortuna Sittard, was verhuurd).

Vertrokken:, Danilo (Parma, was gehuurd), Jimmy Hempte (KV Oostende), Tamas Kadar (Diosgyori VTK, wasl al verhuurd), Sanharib Malki (Kasimpasa) (Adil Ramzi (onbekend), Abel Tamata (PSV, was gehuurd), Rob Wielaert (Melbourne Heart)

SC Cambuur: boeien

Nieuw: Bart van Brakel (FC Den Bosch), Kevin Brands (Willem II, gehuurd), Alex Christovao (FC Groningen), Oliver Feldballe (Randers FC), Jeremy de Graaf (VVOG), Ramon Leeuwin (ADO Den Haag), Paco van Moorsel (FC Groningen, gehuurd), Leonard Nienhuis (FC Groningen, was al gehuurd), Marlon Pereira (Botev Plovdiv), Ruud Swinkels (PSV), Harm Zeinstra (FC Emmen)

Vertrokken: Tim Bakens (De Graafschap), Sicco Bouwer (Drachtser Boys), Frits Dantuma (FC Emmen), Mark Diemers (FC Utrecht, was gehuurd), Giovanni Hiwat (PEC Zwolle, was gehuurd), Tim Keurntjes (Telstar, was gehuurd van FC Groningen), Melvin de Leeuw (Ross County), Yuri Rose (gestopt), Dennis Telgenkamp (Heracles Almelo, was gehuurd), Adnane Tighadouini (Vitesse, was gehuurd)

Sc Heerenveen: zwakker

Nieuw: Mitchell Dijks (Ajax, gehuurd), Magnus Wolff Eikrem (Molde FK), Samir Fazli (Helmond Sport, was verhuurd), Chiel Kramer (Ajax), Arsenio Valpoort (PEC Zwolle, was verhuurd), Yanic Wildschut (VVV-Venlo)

Vertrokken: Matthew Amoah (Heracles Almelo), Filip Djuricic (Benfica), Yassine El Ghanassy (West Bromwich Albion, was gehuurd), Jeffrey Gouweleeuw (AZ), Lukas Marecek (Anderlecht, was gehuurd), Daniël de Ridder (nog niet bekend), Doke Schmidt (Go Ahead Eagles, verhuurd) Kenny Steppe (Waasland-Beveren), Oussama Tannane (Heracles Almelo), Gianni Zuiverloon (Real Mallorca, was gehuurd)

Vite$$e zwakker

Nieuw: Patrick van Aanholt (Chelsea, opnieuw gehuurd), Faycal Annouri (Almere City), Giorgi Chanturia (Alania Vladikavkaz, was verhuurd), Gaël Kakuta (Chelsea, gehuurd), Kelvin Leerdam (Feyenoord), Marko Meerits (Flora Tallinn, was verhuurd), Marcus Pedersen (Odense BK, was verhuurd), Marko Vejinovic (Heracles Almelo)

Vertrokken: Wilfried Bony (Swansea City), Simon Cziommer (onbekend), Marco van Ginkel (Chelsea), Nick Hofs (gestopt), Tomas Kalas (Chelsea, was gehuurd), Eloy Room (Go Ahead Eagles, verhuurd), Michihiro Yasuda (nog niet bekend).

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/203751/Transferoverzicht_Eredivisie:_Juli?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2aiblt6jZ
Feyenooit word hooguit 3e
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 01 augustus 2013 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 20:18 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Feyenooit word hooguit 3e
Omdat Ajax en AZ boven Feyenoord gaan eindigen ? ? ?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 01 augustus 2013 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 20:18 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Feyenooit word hooguit 3e
Als wij maar boven de Pisvlek eindigen . . .
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 augustus 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 21:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als wij maar boven de Pisvlek eindigen . . .
Boeit me geen moer wie, als iedereen maar onder Feyenoord eindigt.
Els
 Els - donderdag 01 augustus 2013 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 20:18 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Feyenooit word hooguit 3e
Spellingscheck even aanzetten.
sevillana
 sevillana - vrijdag 02 augustus 2013 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 22:23 schreef Els het volgende:

[..]

Spellingscheck even aanzetten.
hèhèhè, .. die Els, altijd spitsvondig ;)
JanM
 JanM - vrijdag 02 augustus 2013 - 15:11   quote  deeplink  
Vanavond begint het en de komende dagen zullen we zien wie waar staat! Zin in!
JanM
 JanM - vrijdag 02 augustus 2013 - 16:20   quote  deeplink  
Opmerkelijk berichtje op Voetbalzone: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=193325&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Als ik Strootman was zou ik een % vragen ;-)

Zenit Sint-Petersburg heeft zeven miljoen euro per jaar over voor het slachtoffer van Kevin Strootman. Omdat de Nederlandse middenvelder is overgenomen van PSV heeft AS Roma naar verluidt geen plaats meer voor Miralem Pjanic, die zodoende mag vertrekken uit de Italiaanse hoofdstad. Zenit is geïnteresseerd in de international van Bosnië en Herzegovina en schotelt de linkermiddenvelder een jaarsalaris van zeven miljoen voor. (Sport-Express)
craven
 craven - vrijdag 02 augustus 2013 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2013 - 16:20 schreef JanM het volgende:
Opmerkelijk berichtje op Voetbalzone: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=193325&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Als ik Strootman was zou ik een % vragen ;-)

Zenit Sint-Petersburg heeft zeven miljoen euro per jaar over voor het slachtoffer van Kevin Strootman. Omdat de Nederlandse middenvelder is overgenomen van PSV heeft AS Roma naar verluidt geen plaats meer voor Miralem Pjanic, die zodoende mag vertrekken uit de Italiaanse hoofdstad. Zenit is geïnteresseerd in de international van Bosnië en Herzegovina en schotelt de linkermiddenvelder een jaarsalaris van zeven miljoen voor. (Sport-Express)
Ongelooflijk Pjanic is echt een betere voetballer
JanM
 JanM - vrijdag 02 augustus 2013 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2013 - 16:31 schreef craven het volgende:

[..]

Ongelooflijk Pjanic is echt een betere voetballer
Denk dat 'ie Strootman dankbaar zal zijn!
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 03 augustus 2013 - 10:08   quote  deeplink  
Hoogte salarispost volgens jaarverslag 2011-2012:
(bedragen maal € 1 miljoen)

Ajax------45,0
PSV-------31,1
Twente----23,4
AZ--------19,0
Vitesse---18,0
Feyenoord-17,2

Inschatting mijnerzijds huidig seizoen ten opzichte van bovengenoemde cijfers:

Ajax = lager (beleid is sanering aantal en hoogte spelerscontracten)
PSV = gelijk of lager (idem als Ajax)
Twente = lager (foutieve inschattingen gemaakt vorig seizoen)
AZ = gelijk of lager (heeft fors gesaneerd, zal nu willen consolideren)
Vitesse = hoger (hoge ambities)
Feyenoord = hoger (Volgens Van Geel kan het salarisbudget van Feyenoord door de gunstige financiële ontwikkelingen dit seizoen met € 1 miljoen omhoog.)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door eko-sporter --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 03 augustus 2013 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 10:08 schreef eko-sporter het volgende:
Hoogte salarispost volgens jaarverslag 2011-2012:
(bedragen maal € 1 miljoen)

Ajax------45,0
PSV-------31,1
Twente----23,4
AZ--------19,0
Vitesse---18,0
Feyenoord-17,2

Inschatting mijnerzijds huidig seizoen ten opzichte van bovengenoemde cijfers:

Ajax = lager (beleid is sanering aantal en hoogte spelerscontracten)
PSV = gelijk of lager (idem als Ajax)
Twente = lager (foutieve inschattingen gemaakt vorig seizoen)
AZ = gelijk of lager (heeft fors gesaneerd, zal nu willen consolideren)
Vitesse = hoger (hoge ambities)
Feyenoord = hoger (Volgens Van Geel kan het salarisbudget van Feyenoord door de gunstige financiële ontwikkelingen dit seizoen met € 1 miljoen omhoog.)
Ik las ergens dat het salaris plafond bij Feyenoord totaal met bijna 2,3 miljoen omhoog gaat! Daar horen dan de salaris verhogingen van: Jordy Clasie, Stefan de Vrij, Patrick Lodewijks en de nieuwe contracten van Joey Sleegers, Marlon Slabbekoorn en wie ik nog vergeet ...
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 03 augustus 2013 - 10:25   quote  deeplink  
Hoe sterk of zwak de tegenstander ook is, gewoon winnen en uitgaan van je eigen kracht.
dit had een uitspraak van jc kunnen zijn
Els
 Els - zaterdag 03 augustus 2013 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 10:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik las ergens dat het salaris plafond bij Feyenoord totaal met bijna 2,3 miljoen omhoog gaat! Daar horen dan de salaris verhogingen van: Jordy Clasie, Stefan de Vrij, Patrick Lodewijks en de nieuwe contracten van Joey Sleegers, Marlon Slabbekoorn en wie ik nog vergeet ...
Je bedoelt waarschijnlijk het salarisbudget.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 03 augustus 2013 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 14:12 schreef Els het volgende:

[..]

Je bedoelt waarschijnlijk het salarisbudget.
Je heb weer gelijk ... ;-)
Els
 Els - zaterdag 03 augustus 2013 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 14:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Je heb weer gelijk ... ;-)
;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verzwakking tegenstanders van Feyenoord komend seizoen?









0.0112030