BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Singh is onderweg

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 03 juli 2012 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 10:47 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Gekocht wordt hij Suiltjee
Okee, thnks maatje!
kuipje
 kuipje - dinsdag 03 juli 2012 - 10:57   quote  deeplink  
Wel mooi dat hij Feyenoord verkiest boven Tottenham Hannover Liverpool etc. :)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 juli 2012 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 00:50 schreef RenatoBos het volgende:
Ghehe medische keuring - legesjekk, grappig..
legesjekk, letterlijk vertaald benenkeuring? zal wel niet, sorry ik kan dus geen noors behalve Johan-Olav Koss...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 juli 2012 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 01:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Martin is heel goed in zijn vak. Verademing. Geen woorden, maar daden. Wereldtop in het betalen van zo min mogelijk voor een zo goed mogelijk speler en hij weet ook precies wanneer hij een speler moet verkopen en weet dan ook meestal de hoofdprijs te ontvangen. Heel knap, omdat hij lang niet altijd een gunstige onderhandelingspositie heeft.
Hij is echt goed als hij er nog een goede spits bijhaalt.
kuipje
 kuipje - dinsdag 03 juli 2012 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 11:25 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Hij is echt goed als hij er nog een goede spits bijhaalt.
Of als na volgend jaar blijkt dat achabar en/of Fernandez er 20 inleggen.. dan heeft hij duidelijk goed gezien dat we geen spits nodig hebben
Rickie
 Rickie - dinsdag 03 juli 2012 - 11:35   quote  deeplink  
Heb het gevoel dat dat ook nog gaat gebeuren. Zou het wel jammer voor Anass maar je hebt toch een brede selectie nodig. Met alleen nog een echte goede spits hoeft dit Feyenoord echt voor niemand bang te zijn. Andere ploegen waaronder Tukkers en 020 verzwakken alleen maar. Bij 020 geen Narsing en geen Poulsen, met van Geel in de gelederen was ze dat wel gelukt whahaha. Van Geel///HELD
Octo1
 Octo1 - dinsdag 03 juli 2012 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 11:35 schreef Rickie het volgende:
Heb het gevoel dat dat ook nog gaat gebeuren. Zou het wel jammer voor Anass maar je hebt toch een brede selectie nodig. Met alleen nog een echte goede spits hoeft dit Feyenoord echt voor niemand bang te zijn. Andere ploegen waaronder Tukkers en 020 verzwakken alleen maar. Bij 020 geen Narsing en geen Poulsen, met van Geel in de gelederen was ze dat wel gelukt whahaha. Van Geel///HELD
Wat een onzin. Hoe verzin je het bij elkaar.
Rickie
 Rickie - dinsdag 03 juli 2012 - 11:56   quote  deeplink  
Octo, ga toch op zoek naar je pilletjes. Als je ze hebt gevonden moet je ze allemaal tegelijk innemen. Oke, brave Octo. Doe ook maar de pilletjes van volgende week vriend, dan ben je weer lieve Octo.. Glaasje water erbij heerlijk, dan mag eindelijk dwangbuisje weer uit en heel misschien hoef je dan niet in baarmoedercel.. Dag octo het gaat je goed..
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 03 juli 2012 - 11:57   quote  deeplink  
Nog maar eens even afw8en wat het gaat worden .........
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 juli 2012 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 11:30 schreef kuipje het volgende:

[..]

Of als na volgend jaar blijkt dat achabar en/of Fernandez er 20 inleggen.. dan heeft hij duidelijk goed gezien dat we geen spits nodig hebben
Verwacht jij dat dan? Ik niet, maar stiekem hoop ik er ook wel op dat er geen spits komt en dat we van daaruit Achahbar wel moeten opstellen, wat natuurlijk gigantisch goed is voor zijn ontwikkeling....
Maar hij is nu nog erg licht... te licht. Daarentegen ben ik er dus ook wel weer van overtuigd dat we over een jaar een superspits in huis hebben als hij speelt..
craven
 craven - dinsdag 03 juli 2012 - 12:13   quote  deeplink  
singh a song
tomson
 tomson - dinsdag 03 juli 2012 - 12:14   quote  deeplink  
Singh along
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 03 juli 2012 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 12:10 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Verwacht jij dat dan? Ik niet, maar stiekem hoop ik er ook wel op dat er geen spits komt en dat we van daaruit Achahbar wel moeten opstellen, wat natuurlijk gigantisch goed is voor zijn ontwikkeling....
Maar hij is nu nog erg licht... te licht. Daarentegen ben ik er dus ook wel weer van overtuigd dat we over een jaar een superspits in huis hebben als hij speelt..
Moeten we als Feyenoord wel een beetje anders gaan spelen met Anass Achabar erbij. Want aan voorzetten heeft hij niet zo veel. Dan moeten we meer tictac voetbal gaan spelen.
Helemaal mijn idee ...............
MMM
 MMM - dinsdag 03 juli 2012 - 17:48   quote  deeplink  
Welkom Harmeet!

Geen directe versterking zegt van Geel, dat verbaasd me dan wel weer. Als teams als Liverpool en Spurs interesse hebben zou je toch verwachten dat hij er meteen klaar voor is?
Rickie
 Rickie - dinsdag 03 juli 2012 - 17:55   quote  deeplink  
Hij heeft Vormer voor zich denk ik, toch..
MMM
 MMM - dinsdag 03 juli 2012 - 17:55   quote  deeplink  
Verwacht ik ook wel, maar misschien speelt hij die wel uit de basis. Ben erg benieuwd!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 juli 2012 - 18:05   quote  deeplink  
De vikingen komen in de Kuip!
Nou ja...Twee halve vikingen dan.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 juli 2012 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 17:48 schreef MMM het volgende:
Welkom Harmeet!

Geen directe versterking zegt van Geel, dat verbaasd me dan wel weer. Als teams als Liverpool en Spurs interesse hebben zou je toch verwachten dat hij er meteen klaar voor is?
Tsja, mogelijk eerst aanpassing nodig? En dan kijken of hij ook op andere positie uit de voeten kan.

Wél de eerste echte transfer sinds jaren, en dan ook nog éen, waarmee verder vooruit wordt gekeken.
Rickie
 Rickie - dinsdag 03 juli 2012 - 18:17   quote  deeplink  
Die van Geel is tot nu toe nog steeds het beste wat Feyenoord is overkomen. Die heb ik werkelijk nog geen misstap zien begaan. En mocht dat een keer gebeuren dan heeft hij inmiddels zoveel crediet opgebouwd dat niemand het hem kwalijk neemt. Van Geel//HELD
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 juli 2012 - 18:18   quote  deeplink  
Van Geel....TOP!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 03 juli 2012 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 18:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tsja, mogelijk eerst aanpassing nodig? En dan kijken of hij ook op andere positie uit de voeten kan.

Wél de eerste echte transfer sinds jaren, en dan ook nog éen, waarmee verder vooruit wordt gekeken.
Immers was een nep transfer..?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 juli 2012 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 18:47 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Immers was een nep transfer..?
Nee, was ik ff vergeten. Scherrup!
AndréGlibber
 AndréGlibber - dinsdag 03 juli 2012 - 18:58   quote  deeplink  
Nog een middenvelder erbij hoeveel hebben wij ernu?
Wim2
 Wim2 - dinsdag 03 juli 2012 - 18:59   quote  deeplink  
Ik heb al veel gehoord over deze speler. Het belangrijkste is dat we hem de tijd gunnen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 03 juli 2012 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 18:58 schreef AndréGlibber het volgende:
Nog een middenvelder erbij hoeveel hebben wij ernu?
We hebben er voldoende, maar de meesten hebben nog niet echt aangetoond een meerwaarde op het middenveld.

Clasie, Vormer, Immers, Singh, Vilhena, Leerdam, Mokotjo, Van Steenvoorden en eventueel Goossens en Omar.
Wim2
 Wim2 - dinsdag 03 juli 2012 - 19:25   quote  deeplink  
Leerdam wordt hopelijk snel verkocht, anders loopt tie dadelijk transfervrij naar de lampen stad.
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 03 juli 2012 - 19:57   quote  deeplink  
http://www.nu.nl/sport/2850494/noor-singh-twee-jaar-feyenoord.html

Hij is dus niet meer onderweg maar inmiddels al gearriveerd!!! TOPIC titel mag worden aangepast.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 03 juli 2012 - 19:59   quote  deeplink  
VI meldde eerst dat er een optie voor 2 jaar was, en nu staat er in het artikel (en hun bron is VI) dat er een optie voor een jaar is. Wat is het nu?
MMM
 MMM - dinsdag 03 juli 2012 - 20:02   quote  deeplink  
Weinig, 2 jaar..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 03 juli 2012 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 19:59 schreef Bosifyable het volgende:
VI meldde eerst dat er een optie voor 2 jaar was, en nu staat er in het artikel (en hun bron is VI) dat er een optie voor een jaar is. Wat is het nu?
Vreemd verhaal ja. Maar goed, Krabbendam zegt 2+2 jaar en die heeft zijn informatie altijd wel op orde...
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 03 juli 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2012 - 20:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vreemd verhaal ja. Maar goed, Krabbendam zegt 2+2 jaar en die heeft zijn informatie altijd wel op orde...
Ik zou mijn geld ook op Krabbendam zetten. een tik fout is geen nieuws bij Nu.nl.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Singh is onderweg









0.0076100