|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Het internationale SportPooler.nl topic 2011/2012! |
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Meld je aan voor de subpoule die vanavond of morgen geopend zal worden! Laat het in dit topic weten als je meedoet.
10 internationale wedstrijden per week. Vooral uit België, Engeland, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië, Portugal, Rusland, Turkije, Champions League, Europa League en interlands.
Onze huidige kampioen is MMM, vereeuwigd in de topictitel! Algehele kampioen is Kees Kievits!
Eerste ronde start gelijktijdig met de Eredivisie. Vanaf vrijdag 10 augustus dus.
----------------------
EDIT
Nieuwe subpoule voor dit forum aangemaakt!
Naam: Headliner Feyenoord Forum Subpoule - MMM/Boudewijn/Han (Internationale topwedstrijden 2012/2013) Link: http://www.sportpooler.nl/?option=subpoules&id=1234
Alle drie regerend poulekampioenen in de pouletitel (fraude of niet).
Meld je aan voor de poule, dan kan ik je toevoegen. Meldt het ook in dit topic als je meedoet, als je dat nog niet gedaan hebt.
------------------
EDIT 12-8-2013
Nieuwe poule
Naam: Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag internationale sportpoolert Feyenoord HL (Internationale topwedstrijden 2013)
Link: http://www.sportpooler.nl/?option=subpoules&id=1476
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 september 2013 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Stuur ook Kees - de overall winnaar - Kivits een berichtje! Die neemt je dan soms ook het opzoeken van wedstrijden uit handen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha, MMM///VOETBALKENNER! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juli 2012 - 17:44 schreef Boudewijn het volgende:Stuur ook Kees - de overall winnaar - Kivits een berichtje! Die neemt je dan soms ook het opzoeken van wedstrijden uit handen. Zal ik doen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: top. Ik post de link naar de subpoule zodra de competitie door Boudewijn is aangemaakt. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doe alleen mee als ik zeker weten eerste wordt. Is de spanning er tenminste af. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha, bedankt vrienden! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
yup gaan we dit jaar maar een keertje winnen ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Heb de poule aangemaakt, maar nog geen wedstrijden toegevoegd. Al suggestie's?
T, wil jij een subpoule starten of zal ik dat doen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 00:12 schreef Boudewijn het volgende:Heb de poule aangemaakt, maar nog geen wedstrijden toegevoegd. Al suggestie's? T, wil jij een subpoule starten of zal ik dat doen? Ik zal de poule wel aanmaken en ook alvast wedstrijden voor de eerste week uitzoeken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Probleem is wel dat het programma van de Italiaanse en Spaanse competitie nog niet bekend is... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 00:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Probleem is wel dat het programma van de Italiaanse en Spaanse competitie nog niet bekend is... gewoon ff overslaan totdat het bekend wordt. of zal dat pas een week vantevoren zijn, nee toch? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 00:53 schreef Boudewijn het volgende:[..] gewoon ff overslaan totdat het bekend wordt. of zal dat pas een week vantevoren zijn, nee toch? Lijkt me niet nee. Zo'n beetje alle competities beginnen half augustus. ivm vakanties e.d. zal ik alvast 1 ronde doen. De tweede ronde kunnen we nog wel even uitstellen tot de andere competities bekend zijn lijkt mij. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het is een beetje wedstrijden schrapen, maar deze heb ik eruitgekozen. Laat weten als bepaalde wedstrijden vervangen zouden moeten worden. Een flink aantal competities begint pas later of hebben nog geen programma bekend gemaakt, vandaar dat er wedstrijden uit Oekraïne, Schotland en Brazilië bijzitten. Veel tijdstippen zijn ook nog niet bekend. Voorronde CL is pas 20 juli bekend en aangezien dan veel mensen op vakantie zullen zijn is dat te kort dag op dat nog te verwerken in de wedstrijden.
Voorstel voor 1ste ronde:
Vrijdag 10/08/2012 Montpellier Hérault SC - Toulouse FC
Zaterdag 11/08/2012 Stade Rennais FC - Olympique Lyonnais AS Saint-Etienne - LOSC Lille Zenith - Spartak Moskou Shakhtar Donetsk - Vorskla Hibernian - Hearts
Zondag 12/08/2012 20:30 Cercle Brugge - RSC Anderlecht CSKA Moskou - Anzhi Rubin Kazan - Dynamo Moskou 21:00 Atlético Mineiro - Vasco da Gama
-------------------
Voorstel voor 2de ronde:
Zaterdag 18/08/2012 Girondins de Bordeaux - Stade Rennais FC Olympique de Marseille - FC Sochaux-Montbéliard 15:00 Arsenal - Sunderland Spartak Moskou - Rubin Kazan 15:00 West Ham United - Aston Villa 17:30 Newcastle United - Tottenham Hotspur
Zondag 19/08/2012 17:00 Benfica - Braga 17:00 Vitoria Guimarães - Sporting Lissabon Anzhi - Zenith
Maandag 20-08-2012 20:00 Everton - Manchester United |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De internationale pooler start dus gelijk met de Eredivisie en de Eredivisiepoolert. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nieuwe subpoule voor dit forum aangemaakt!
Naam: Headliner Feyenoord Forum Subpoule - MMM/Boudewijn/Han (Internationale topwedstrijden 2012/2013) Link: http://www.sportpooler.nl/?option=subpoules&id=1234
Alle drie regerend poulekampioenen in de pouletitel (fraude of niet).
Meld je aan voor de poule, dan kan ik je toevoegen. Meldt het ook in dit topic als je meedoet, als je dat nog niet gedaan hebt. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 02:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nieuwe subpoule voor dit forum aangemaakt! Naam: Headliner Feyenoord Forum Subpoule - MMM/Boudewijn/Han (Internationale topwedstrijden 2012/2013) Link: http://www.sportpooler.nl/?option=subpoules&id=1234Alle drie regerend poulekampioenen in de pouletitel (fraude of niet). Meld je aan voor de poule, dan kan ik je toevoegen. Meldt het ook in dit topic als je meedoet, als je dat nog niet gedaan hebt. Waarom staat mijn naam toch altijd zo dicht bij het woord fraude??? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hehehe, ik noemde je niet bij naam! Heb je toch wat te verbergen? ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 03:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hehehe, ik noemde je niet bij naam! Heb je toch wat te verbergen? ;) Nee, maar zelfs m'n familie zegt het over mijn voorspellingen van sportpooler. Haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 03:08 schreef Boudewijn het volgende:[..] Nee, maar zelfs m'n familie zegt het over mijn voorspellingen van sportpooler. Haha Terecht! :) |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Ga het ook maar eens proberen. T voeg me ff toe!! |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
Goeiemorgen, ik heb me aangemeld voor de Internationale sportpooler. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
ik heb me ook aangemeld bij beide poules |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
- Fr.rolde (nickname) - Johan Boom - Richarnhem (nickname) - Qwerto (nickname)
Toegevoegd! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wil je alvast de uitslagen voor de eerste ronde hebben? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zal vanavond de wedstrijden ff toevoegen |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 12:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:- Fr.rolde (nickname) - Johan Boom - Richarnhem (nickname) - Qwerto (nickname) Toegevoegd! helemaal goed! bedankt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
- Fr-henk (nickname)
Toegevoegd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
- Hoogvliet010 (nickname)
Toegevoegd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lekker actief T! Prima werk. |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Thanks! :)
- Quiroz (nickname)
Toegevoegd. |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
- Stylzz (nickname)
Der bij. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Aangemeld
Heb de eerste ronde wedstrijden toegevoegd (sommigen nog zonder tijd). Heb de braziliaanse wedstrijd vervangen door een vriendschappelijke(?) wedstrijd tussen Liverpool en Bayer Leverkusen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
- Boudewijn Janssen - Craven (nickname) - Martinm70 (nickname) - Mmm (nickname)
Toegevoegd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 09 juli 2012 - 06:03 schreef Boudewijn het volgende:Aangemeld Heb de eerste ronde wedstrijden toegevoegd (sommigen nog zonder tijd). Heb de braziliaanse wedstrijd vervangen door een vriendschappelijke(?) wedstrijd tussen Liverpool en Bayer Leverkusen. Je werd niet gelukkig van die Braziliaanse wedstrijd? Was nr 1 vs 2. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Dat wist ik niet, maar het is meer dat de competities buiten europa hier niet op sites worden besproken (voor zover ik weet dan) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 09 juli 2012 - 15:46 schreef Boudewijn het volgende:[..] Dat wist ik niet, maar het is meer dat de competities buiten europa hier niet op sites worden besproken (voor zover ik weet dan) Tsja, is ook wel weer waar. Tis alleen lastig wedstrijden uitkiezen met zo weinig keuze ;) Maar Liverpool vs Leverkussen is ook wel een aardige wedstrijd natuurlijk, al is het vriendschappelijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|