|
|
kees kivits
|
|
|
quote: Dan hoop ik dat je die gaat zoeken in die badkuip van jullie,kun je met z,n allen zoeken. veel succes |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Kijk vooral naar die eigen snavel . |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Kruip terug onder je jodensteen dan mafkees. Zo goed? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Waarom haal je mijn post weg Boudewijn ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En waarom Keessie zo graag meedoet in de Feyenoord subpoule is me ook een raadsel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, effe vergeten dat interlands ook onder deze poolert vallen. Niets ingevuld dus. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ruim baan voor die engerd duzz.. Nice going T :( |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 27 maart 2013 - 21:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, effe vergeten dat interlands ook onder deze poolert vallen. Niets ingevuld dus. Je moet ook altijd je mail lezen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die spammailtjes van jou gaan naar een adres die ik verder alleen voor dit soort doeleinden gebruik. ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En jij moet eens zorgen dat ze niet om 4 uur s'ochtends binnenkomen :) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Da's dan toch op tijd voor zelfs de vroege vogels onder ons? |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
Het zal voor mij wel de 4e plek blijven |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik word nog vijfde, Tommie vult toch niks in!:) |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
Ja dat moet wel lukken dan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gluiperd. Vanaf volgende week weer, puur om je te zieken. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hmmm, ik zal wel 6e worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hehehe, volgend seizoen alweer de verliezer? You can handle? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Gefeliciteerd Kees! Ik zal je voortaan Kees -Kennert- Kivits noemen! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat zullen we doen... nieuw seizoen internationale in Augustus weer starten of nu meteen starten en bijvoorbeeld voortaan per jaar laten lopen dus van 1 januari tot 31 december zodat er een duidelijk einddatum is. |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Per seizoen lijkt mij. Tijd ook voor een nieuwe start. |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
Kees wederom gefeliciteerd!!! Volgend jaar wat punten overlaten aan mij |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2013 - 19:37 schreef Boudewijn het volgende:Wat zullen we doen... nieuw seizoen internationale in Augustus weer starten of nu meteen starten en bijvoorbeeld voortaan per jaar laten lopen dus van 1 januari tot 31 december zodat er een duidelijk einddatum is. het maakt mij niet uit. als je in augustus begint kun je ook een eind datum vaststellen toch. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2013 - 19:46 schreef FR.rolde het volgende:[..] het maakt mij niet uit. als je in augustus begint kun je ook een eind datum vaststellen toch. Klopt, maar persoonlijk vind ik zo'n tussenstop eind van het jaar voor deze specifieke verzameling van wedstrijden wel leuk.
Mijn plan is om aankomend seizoen ook poules voor buitenlandse competities te openen. Het invoeren en bijhouden gaat tegenwoordig erg makkelijk dus het is een kleine moeite om zo'n 10 extra poules naast elkaar te draaien.
quote: Het 'lastige' is dat niet elke competitie op dezelfde week stopt. Ook al is het maar een aantal weekjes verschil kun je toch leuke wedstrijden missen bij een te vroege stop of bij een te late stop moeilijkheden hebben om aan de 10 leuke wedstrijden te komen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Misschien gelijk laten lopen met Eredivisie? Dan is het tenminste overzichtelijk. Dan mis je misschien een paar wedstrijdjes. Maar goed, dat maakt niet zoveel uit. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2013 - 20:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Misschien gelijk laten lopen met Eredivisie? Dan is het tenminste overzichtelijk. Dan mis je misschien een paar wedstrijdjes. Maar goed, dat maakt niet zoveel uit. Maar zou jij het vervelend vinden om het tot 31 december te laten lopen? Zodat er in deze tussenweken ook iets te doen blijft.
En hoe denken de anderen daarover? Erg vervelend om het tot eind december te laten lopen of maakt het eigenlijk niet veel uit? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2013 - 20:26 schreef Boudewijn het volgende:[..] Maar zou jij het vervelend vinden om het tot 31 december te laten lopen? Zodat er in deze tussenweken ook iets te doen blijft. En hoe denken de anderen daarover? Erg vervelend om het tot eind december te laten lopen of maakt het eigenlijk niet veel uit? mwa, de huidige poule is niet echt interessant meer. Te weinig mensen doen nog mee. Voor komende jaren kan het wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Breek het in twee stukken. Wedstrijden juli/augustus > december en (na stilstand van een maand) nieuwe ronde februari > mei.
Korte competities (ongeveer 20 rondes max), en voortaan per weekend 12 wedstrijden (meer dus). Op deze manier houdt iedereen langer kans.
Ik haak af omdat het zo lang doorloopt en wel eens keer niet bijtijds kan invullen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Das wel een goed idee ja. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2013 - 20:34 schreef FR-Henk het volgende:Breek het in twee stukken. Wedstrijden juli/augustus > december en (na stilstand van een maand) nieuwe ronde februari > mei. Korte competities (ongeveer 20 rondes max), en voortaan per weekend 12 wedstrijden (meer dus). Op deze manier houdt iedereen langer kans. Ik haak af omdat het zo lang doorloopt en wel eens keer niet bijtijds kan invullen. Kortere periodes is een goed idee. Per half jaar, per 4 maanden of per kwartaal? Wat mij betreft hoeft er geen tussenperiode te zijn van geen wedstrijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2013 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hmmm...Ik zou zeggen: najaar: plan 16 rondes, en that's it. Voorjaar: start 1 februari tot 16 rondes, en that's it.
Winnaar in het najaar en in het voorjaar. Kun je dan ook nog een algehele winnaar over de najaars- en voorjaarsronde (meeste punten over 32 rondes totaal) kiezen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die tussenperiode is wel weer handig. Kun je weer oproepen voor nieuwe deelnemers. De ekte ekte die-hards doen toch weer zo mee. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2013 - 20:49 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hmmm...Ik zou zeggen: najaar: plan 16 rondes, en that's it. Voorjaar: start 1 februari tot 16 rondes, en that's it. Winnaar in het najaar en in het voorjaar. Kun je dan ook nog een algehele winnaar over de najaars- en voorjaarsronde (meeste punten over 32 rondes totaal) kiezen. Klinkt goed dit.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Maak mij geen drol uit, vindt het allemaal goed. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
Kortere periodes lijkt mij ook wel wat! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Langere periode kunnen we ook doen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nog geen subpoule voor dit seizoen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 20 mei 2013 - 20:49 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hmmm...Ik zou zeggen: najaar: plan 16 rondes, en that's it. Voorjaar: start 1 februari tot 16 rondes, en that's it. Winnaar in het najaar en in het voorjaar. Kun je dan ook nog een algehele winnaar over de najaars- en voorjaarsronde (meeste punten over 32 rondes totaal) kiezen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wedstrijden had ik gisteren toegevoegd voor aankomende weekeinde, dus ja, er kan weer aan meegedaan worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|