|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 - 23:05 schreef tomson het volgende:Deze ook maar weer eens ge upt..index pagina 5 reeds hahahaha. . Je hebt deze ronde tot nu toe wel heel weinig punten MMM..Maar die voorsprong van je is ook belachelijk :( Vorige week vergeten in te vullen, nu lage score. Balen haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 februari 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Slaat verdomme helemaal nergens op :( |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die lage scores haal ik aldoor :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Alleen een beetje jammer dat hoogie weer via de achterdeur weggesneaked is.. omgaan met verlies is moeilijk, dat weet ik :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hahaha Staat maar 135 punten achter op MMM, zie nog wel mogelijkheden! d:O |
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
ik heb me begin van het seizoen aangemeld maar nog steeds niet toegevoegd bij Sportpooler Headliner Feyenoord Forum, is iemand mij vergeten :-(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door Alex Ridderkerk -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 12:52 schreef Alex Ridderkerk het volgende:ik heb me begin van het seizoen aangemeld maar nog steeds niet toegevoegd bij Sportpooler Headliner Feyenoord Forum, is iemand mij vergeten :-( Hahahaha. . Kom je lekker op tijd mee :p |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als dat alles is. Makkie man -_-' |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Voel me wel helemaal alleen, boven ver weg...onder ook! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 12:52 schreef Alex Ridderkerk het volgende:ik heb me begin van het seizoen aangemeld maar nog steeds niet toegevoegd bij Sportpooler Headliner Feyenoord Forum, is iemand mij vergeten :-( hahahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Eigenlijk sta je ook gewoon onderaan. De rest heeft vorig jaar de moed al opgegeven :) (FR Henkert en zo, hahaha) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 14:21 schreef tomson het volgende:[..] Eigenlijk sta je ook gewoon onderaan. De rest heeft vorig jaar de moed al opgegeven :) (FR Henkert en zo, hahaha) haha,zo zie ik het niet!
Ben gewoon een steady middenmoter! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Daar sta ik vijfde, ruim voldoende. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Middenmoot dus hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kssst ! osm vrij topic hier B-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik dacht, weet niet zeker... sta jij nog onder mij..
Confirm.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dit keer voor de verandering wel, klopt! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 1. 673 Mmm (nickname) (14) 2. 650 Stylzz (nickname) (30) 3. 648 Tomson . (32) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was deze week alles vergeten, balen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zolang ik maar boven HOOGFLUT eindig is t best :p |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: 1. 678 Mmm (nickname) (12) 2. 657 Tomson . (28) 3. 654 Stylzz (nickname) :))) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat wint de nummer 1, Boudewijn?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 mei 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Enge meneer die MMM |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Effe niet naar m'n avatar kijken natuurlijk. . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En weer stuivertje gewisseld. We houden t spannend maatje :)))
690 Mmm (nickname) (12) 2. 668 Stylzz (nickname) (28) 3. 666 Tomson . (29) 4. 654 Fr.rolde (nickname) (36)
(was ook wel megaslecht deze ronde)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 mei 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Komt daar wel eens iets goed vandaan dan? Hoogflut ... Het enige goeie daar is de gevangenis !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2014 - 06:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] Komt daar wel eens iets goed vandaan dan? Hoogflut ... Het enige goeie daar is de gevangenis !!! Valt tegen eten is er niet al te best.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2014 - 05:30 schreef tomson het volgende:En weer stuivertje gewisseld. We houden t spannend maatje :))) 690 Mmm (nickname) (12) 2. 668 Stylzz (nickname) (28) 3. 666 Tomson . (29) 4. 654 Fr.rolde (nickname) (36) (was ook wel megaslecht deze ronde) Tot t eind :-) |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
Ik zie nog kans op die 2e plek ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kutttt...te laat ingevuld. 1 wedstrijd gemist :p |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
laatste ronde
1. 708 Mmm (nickname) (11) 2. 684 Stylzz (nickname) (25) 3. 683 Tomson . (28) 4. 671 Fr.rolde (nickname) (35) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Das die ene wedstrijd die ik miste |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geen slecht begin Ro :)
Real Madrid Espanyol 3 - 1 uitslag 3-1 6 punt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hihi.. Maar 1 troost voor je : Ik had Bij Barca-Atletico Atleti voorspeld, maar het spelbeeld belooft niet veel goeds :p Of had je die ook ? 😈
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
MMM proficiat kerel ! Je was al een poosje niet meer te vangen dus geen verrassing he :) Ik nu ook niet voor Stylzz dus ben ik de beste loozert hehehe... Tot volgend seizoen maar weer ?
Plaats Punten Naam Plaats totale poule 1. 725 Mmm (nickname) (11) 2. 704 Tomson . (27) 3. 700 Stylzz (nickname) (29) 4. 691 Fr.rolde (nickname) (36) 5. 611 T-feyenoord (nickname) (88) 6. 530 Hoogvliet010 (nickname) (116)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 mei 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dat iemand met zoveel verstand van voetbal (2 keer op rij winnen) ooit iets zag in die Babovic ... ongelooflijk ;-P |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Al die kenners zijn nogal aparte figuren dus t verbaast me niks. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gefeliciterd MMM. Derde ach, alles wat niet eerste is, is kudt :-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2014 - 22:40 schreef tomson het volgende:MMM proficiat kerel ! Je was al een poosje niet meer te vangen dus geen verrassing he :) Ik nu ook niet voor Stylzz dus ben ik de beste loozert hehehe... Tot volgend seizoen maar weer ? Plaats Punten Naam Plaats totale poule 1. 725 Mmm (nickname) (11) 2. 704 Tomson . (27) 3. 700 Stylzz (nickname) (29) 4. 691 Fr.rolde (nickname) (36) 5. 611 T-feyenoord (nickname) (88) 6. 530 Hoogvliet010 (nickname) (116) Zesde ook netjes, maar 195 punkten achter de winnaar! ;) MMM knap werk! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 18 mei 2014 - 22:40 schreef tomson het volgende:MMM proficiat kerel ! Je was al een poosje niet meer te vangen dus geen verrassing he :) Haha, thanks!!
quote:Op zondag 18 mei 2014 - 22:44 schreef JanM het volgende:Dat iemand met zoveel verstand van voetbal (2 keer op rij winnen) ooit iets zag in die Babovic ... ongelooflijk ;-P De Baab! Tuurlijk man, held haha
quote: Thanks!
quote:Op maandag 19 mei 2014 - 09:15 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Zesde ook netjes, maar 195 punkten achter de winnaar! ;) MMM knap werk! Thanks!!
quote: Thanks!!! |
|
|
|