|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zaterdag 10 november 2012 15:30 FC Schalke 04 - Werder Bremen
Zondag 11 november 2012 10:30 Lokomotiv Moskou - Anzhi Makhachkala 14:30 Manchester City - Tottenham Hotspur 14:30 RSC Anderlecht - Club Brugge 15:00 AC Milan - Fiorentina 15:00 Lazio Roma - AS Roma 16:00 Athletic Bilbao - FC Sevilla 17:00 Chelsea - Liverpool FC 21:00 Montpellier HSC - Paris Saint-Germain 21:15 Sporting Clube de Portugal - SC Braga |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
weet iemand al wat van de volgende wedstijden |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ff googlen op 'speelschema internationale competities', kun jij de wedstrijden ff opzoeken! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vorige ronde bijwerken zou ook fijn zijn :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zaterdag 17 november 2012 13:00 Dinamo Moskou - FC Zenit St. Petersburg 13:45 Arsenal FC - Tottenham Hotspur 18:00 Juventus - Lazio Roma 18:30 Bayer Leverkussen - FC Schalke 04 20:45 SSC Napoli - AC Milan
Zondag 18 november 2012 21:00 Girondins de Bordeaux - Olympique de Marseille
Dinsdag 20 november 2012 20:45 Juventus - Chelsea 20:45 CF Valencia - FC Bayern München
Woensdag 21 november 2012 20:45 Manchester City - Real Madrid 20:45 Ajax - Borussia Dortmund |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
toegevoegd en laatste uitslagen bijgewerkt! |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
Super!! Het zijn weer moeilijke wedstrijden. Maar ik zie weer kansen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 november 2012 door FR.rolde -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Uitslagen verwerkt. Kom maar op met de volgende ronde wedstrijden |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Je hebt bij de wedstrijd Din Moskou-Zenit een uitslag ingevuld terwijl hij gestaakt is en nog uitgespeeld moet worden. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 22 november 2012 - 09:30 schreef kees kivits het volgende:Je hebt bij de wedstrijd Din Moskou-Zenit een uitslag ingevuld terwijl hij gestaakt is en nog uitgespeeld moet worden. hmz, het is nu omgezet in een 0-3 als straf dus heb dat dan maar verwerkt. |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
ik heb mij zojuist aangemeld voor de subpoule. Beetje laat maar goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan die wedstrijd er niet uit gehaald worden? |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Dan is het goed Boudewijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 november 2012 door kees kivits -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
Wat zijn de nieuwe wedstrijden? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zaterdag 24 november 2012 15:30 VFL Wolfsburg - Werder Bremen 18:30 Aston Villa - Arsenal FC 20:00 Malaga - CF Valencia 20:45 Palermo - Catania
Zondag 25 november 2012 17:00 Chelsea - Manchester City 19:00 Atletico Madrid - FC Sevilla 20:45 AC Milan - Juventus 21:15 SC Braga - FC Porto
Maandag 26 november 2012 17:00 FC Zenit St. Petersburg - CSKA Moskou
Woensdag 28 november 2012 21:00 Olympique de Marseille - Olympique Lyonnais
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 november 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Heb de uitslag verwijderd. Een wedstrijd eruit halen als ik (per ongeluk) de stand al heb ingevuld is lastig, moet ik veel handmatig gaan aanpassen helaas. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kost mij weer punten. En bedankt maar weer :p |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Als je bij de uitslag eens probeert om 00-00 in te vullen kun je misschien de uitslag verwijderen doe ik zelf ook bij mijn poules op jij bent de kenner en hoef je niks handmatig te doen Boudewijn. Het kost mij ook punten maar hij is niet gespeeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 november 2012 - 08:41 schreef kees kivits het volgende:Als je bij de uitslag eens probeert om 00-00 in te vullen kun je misschien de uitslag verwijderen doe ik zelf ook bij mijn poules op jij bent de kenner en hoef je niks handmatig te doen Boudewijn. Het kost mij ook punten maar hij is niet gespeeld. Welke cursus heb jij gevolgd? |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
daar hoef je geen cursus voor te volgen, zo is het gewoon.Is toch te proberen . |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Nu heb je de uitslag omgedraaid in 3-0 hebben alle mensen zoals t-feyenoord 2 punten teveel gehad ,die moeten dan ook afgeteld worden. Dan klopt alles pas.Kijk maar in de speelronde van vorige week. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hahaha ik snap dat je jezelf zo druk maakt. Die 2 punten brengen T Feyenoord langszij bij jou op de ranglijst ! Gedeelte koppositie in de subpoule ! Man het is maar een spelletje hoor :) |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Ik heb zelfs aangegeven dat ik 3 punten teveel had door deze uitslag. Door hem nu om te draaien heeft hij 2 punten teveel. En ook andere mensen die de thuisclub hebben laten winnen. Dit betekent niet verwijderen maar de zaak omdraaien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik zal van het weekend de punten en wedstrijd verwijderen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 november 2012 - 12:31 schreef kees kivits het volgende:Nu heb je de uitslag omgedraaid in 3-0 hebben alle mensen zoals t-feyenoord 2 punten teveel gehad ,die moeten dan ook afgeteld worden. Dan klopt alles pas.Kijk maar in de speelronde van vorige week. Nope, gewoon beter voorspelt! ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ik ben om te kopen... ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
quote: kun je mij aub accepteren in de pool? heb mij aangemeld.
ps. of t-feyenoord *zie dat je manager bent*
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 november 2012 door Jeay -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 november 2012 - 22:27 schreef Jeay het volgende:[..] kun je mij aub accepteren in de pool? heb mij aangemeld. ps. of t-feyenoord *zie dat je fraudeur bent* klopt.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
quote: De wedstrijd en punten zijn nog niet verwijderd en het is toch al woensdag. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Boudewijn -1. Taalpurist. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Heb wedstrijden toegevoegd (zelf uitgezocht) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
quote: Waarom nog steeds niets aan de punten en wedstrijd gedaan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: omdat jij de enige bent die t wat boeit.. |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Boudewijn heeft zijn fout ingezien! |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
dat je punten teveel hebt gehad zeker. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Agressief..
Je reageert ook alleen in dit topic trouwens. Verder geen behoefte om te reageren, of?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 november 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|