|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
quote: Hij moet zijn belofte nakomen en dat wordt niet gedaan.Verder heb ik inderdaad geen enkele behoefte om hier ergens op te reageren nee. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 december 2012 - 10:27 schreef kees kivits het volgende:[..] Hij moet zijn belofte nakomen en dat wordt niet gedaan.Verder heb ik inderdaad geen enkele behoefte om hier ergens op te reageren nee. Dude really??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 december 2012 door craven -- |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 december 2012 - 10:27 schreef kees kivits het volgende:[..] Hij moet zijn belofte nakomen en dat wordt niet gedaan.Verder heb ik inderdaad geen enkele behoefte om hier ergens op te reageren nee. Vrij kansloos als je steeds moet inloggen op een forum terwijl je geen deel uit wilt maken van die communitiy, allen omdat iemand je iets heb beloofd haha |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
??????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 december 2012 door kees kivits -- |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
?..??????????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 december 2012 door kees kivits -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Toch behoefte om te reageren Kees ? :)) |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vorige ronde bijwerken ? Nieuwe ronde ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zaterdag 8 december 2012 16:30 VFB Stuttgart - FC Schalke 04 16:30 Borussia Dortmund - VFL Wolfsburg 20:45 AS Roma - Fiorentina
Zondag 9 december 2012 14:30 Manchester City - Manchester United 15:00 Palermo - Juventus 16:00 Everton - Tottenham Hotspur 20:45 Inter Milan - SSC Napoli 21:00 AS Saint-Etienne - Olympique Lyonnais
Maandag 10 december 2012 17:00 FC Zenit St. Petersburg - Anzhi Makhachkala 21:15 Sporting Clube de Portugal - Benfica
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 december 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Thx ! En nou die beheerder nog ff vorige week bijwerken, is niet voor z'n tijd :) |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
en van 2 weken geleden de wedstrijd verwijderen als hij tijd heeft???????? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Heb gelezen dat die wedstrijden dubbel tellen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 december 2012 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Het schijnt dat Boudewijn zoveel respect heeft gekregen voor de mensen die wel punten gescoord hebben bij die wedstrijd, dat hij besloten heeft die punten te laten staan. En te verdubbelen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
quote:Op donderdag 06 december 2012 - 22:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Het schijnt dat Boudewijn zoveel respect heeft gekregen voor de mensen die wel punten gescoord hebben bij die wedstrijd, dat hij besloten heeft die punten te laten staan. En te verdubbelen. Anders kun jij niet winnen natuurlijk???? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik heb Boudewijn omgekocht, je weet toch! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan je me uit deze verwijderen? Vorige week door op het laatste moment toevoeging van wedstrijden ronde gemist, dus lol is er wel af :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 december 2012 - 16:19 schreef Stylzz het volgende:Kan je me uit deze verwijderen? Vorige week door op het laatste moment toevoeging van wedstrijden ronde gemist, dus lol is er wel af :) Alleen Kees Kievits gaat er nog voor geloof ik. ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan kan die ook net zo goed eieren gaan zoeken..d:-) |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
In die badkuip van jullie zeker? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Temper temper ! Speel je toch lekker landelijk mee ? Je zit hier bij de subpoule FEYENOORD forum... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb t eerste kivitsei gevonden... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 december 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jullie is jodenvolk vogel.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
oh, vergeten in te vullen. Kievit krijgt ruim baan. |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
en
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 december 2012 door kees kivits -- |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
ooo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 december 2012 door kees kivits -- |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
De laatste 2 wedstrijden staat de verkeerde datum bij, moet zijn 26 januari.En dan kun je de wedstrijd uit speelronde 14 ook nog verwijderen omdat die niet gespeeld was Boudewijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 december 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
OMG is het soms je levenswerk pik? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wahahaahaa het blijft dwarszitten he.. |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
quote: Wie was er nog meer bang dat het hem punten koste? |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Maar jij hebt er ook 3 teveel gehad hoor. Tomson
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 december 2012 door kees kivits -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gelukkig is het bijna de 21e. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bij het invullen steek ik een natte vinger in de lucht of gooi kop of munt. Lekker belangrijk allemaal. Sinds vorig seizoen weet je toch dat er geen prijzen te winnen zijn Kees ? |
|
|
|