|
|
kees kivits
|
|
|
Nee het gaat alleen om de punten die je eerlijk verdient.De 2 wedstrijden die ik aangaf straks zijn wel snel verwijdert, dus het kan wel. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Nee het gaat alleen om de punten die je eerlijk verdient.De 2 wedstrijden die ik aangaf straks zijn wel snel verwijdert, dus het kan wel. |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe er zitten 13 minuten tussen die twee posts van die vogel..d:-))))) |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeggen ze van mij ook man.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
uitslagen vorige speelronde ? |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Zou hij automatisch gaan doen en zouden zo verwerkt zijn maar hij komt geen enkele afspraak na ,dus deze ook weer niet denk ik? Is zijn gewoonte denk ik dan maar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 27 december 2012 - 10:26 schreef kees kivits het volgende:Zou hij automatisch gaan doen en zouden zo verwerkt zijn maar hij komt geen enkele afspraak na ,dus deze ook weer niet denk ik? Is zijn gewoonte denk ik dan maar. Zijn belangrijkere dingen dan een voetbalpoule.. |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
quote: Als je iets doet moet je het goed doen of helemaal niet doen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: De officiele uitslag staat ingevuld, dus in principe staat het goed. Ik weet niet hoe het gaat het bij grote wedkantoren bij zo'n wedstrijd? Verwijderen die de wedstrijd en krijg je je geld terug? |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Dan moet je niet zeggen dat hij verwijderd gaat worden als je tijd hebt en het dan niet gaat doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ik zeg ook niet dat ik het niet verwijder, ik vraag alleen hoe de grote goksites ermee omgaan zodat ik daar een volgende keer rekening mee kan houden.
Zodra ik tijd heb verwijder ik de wedstrijd maar het is nu enorm druk dat ik daar nog niet aan toe ben gekomen (en het heeft ook niet de hoogste prioriteit). Probleem is dat als ik het nu doe het handmatig aangepast moet worden voor alle leden en dat kost veel tijd. Ik hou niet van handmatig aanpassen dus zodra ik het aanpas zal het een geautomatiseerde update zijn zodat het bij toekomstige situaties het via een druk op de knop geregeld kan worden. |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
quote:Op woensdag 26 december 2012 - 21:13 schreef tomson het volgende:uitslagen vorige speelronde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 januari 2013 door kees kivits -- |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Een wens voor het nieuwe jaar , wanneer komen de uitslagen nu eens ? Als je zo een voetbalpoule moet runnen,belachelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik zeg revolutie kees kivits ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Ik denkdat hij de uitslagen niet meer kan vinden,zolang geleden zijn ze gespeeld de wedstrijden. |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 januari 2013 door kees kivits -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Beste Keesie, als ik jouw berichten erop na lees(ja had er ff de tijd voor) dan kan ik maar tot 1 conclusie komen: ????!!!!!!&&&&&&$$$$$$!!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
GVD, nog niet bijgewerkt!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou bukt dan maar, dan zal ik je ff scheren.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Daar kom jij niet door hoor! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Zo koekoek als een kievit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 januari 2013 door craven -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ach fuck die kievit..d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 januari 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
zielige vogels zijn jullie zeg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Ach vllieg op man... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: De Friezen hadden jouw ei moeten rapen toen je in de wei lag... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
rare vogels die al 3 weken geen uitslagen kunnen invullen |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Kees ik heb je naam gegoogled op afbeeldingen maar je schijnt in 2010 overleden te zijn op 91-jarige leeftijd, dus dit begint een beetje eng te worden...freak! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
En doe de groeten aan henny! |
|
|
|