|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Begint de internationale sportpoolert nog niet en waarom ? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
Goh ze hebben de uitslagen van een MAAND geleden toch nog kunnen vinden, |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
niet vergeten de nieuwe ronde in te vullen! vanavond de eerste wedstrijd! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou wees er als de kivits bij! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik denk dat Kees blij kan zijn met de snelheid van bijwerken van de uitslagen :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik ook. 23 puntjes tot nu toe. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
He Boudewijn ! I can see you sneaking out ! |
|
|
|
|
kees kivits
|
|
|
quote: Het werd ook eens tijd dat het geen maand duurde voordat de uitslagen erop kwamen net als de vorige ronde Boudewijn.Nu de andere wedstrijd nog verwijderen dan is het pas goed . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Net wat wedstrijden toegevoegd. De tijden in het wekelijkse mailtje klopten niet allemaal dus die zijn gecorrigeerd en ook een wedstrijd nog veranderd uit de Premier League die nog foutief op deze week stond.
Allemaal dus ff opnieuw kijken op alle wedstrijden voor deze week zijn ingevuld!
En de oude wedstrijd Dinamo Moskou - Zenit van november die gestaakt was is verwijderd uit het systeem. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Lame..! Ik had, puur om die geauzer te zieken, die wedstrijd gewoon laten staan :') |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ook Goeiemorgie. Eens met Bosi ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
4 maanden verder.. ben je al die tijd bestookt met pb's of zo ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Voor mij het verschil tussen onder of boven hoogie. Ben ik mooi mee verneukt dus. Geloof me, hoogie wil je niet boven hebben ! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 04:56 schreef Boudewijn het volgende:Net wat wedstrijden toegevoegd. De tijden in het wekelijkse mailtje klopten niet allemaal dus die zijn gecorrigeerd en ook een wedstrijd nog veranderd uit de Premier League die nog foutief op deze week stond. Allemaal dus ff opnieuw kijken op alle wedstrijden voor deze week zijn ingevuld! En de oude wedstrijd Dinamo Moskou - Zenit van november die gestaakt was is verwijderd uit het systeem. Die wedstrijd is gewoon in een reglementaire overwinning omgezet voor Dinamo Moskou! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 - 10:51 schreef tomson het volgende:Voor mij het verschil tussen onder of boven hoogie. Ben ik mooi mee verneukt dus. Geloof me, hoogie wil je niet boven hebben ! Adem in, adem uit! 8-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Elke dag minstens 10 keer |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Met dank aan die Turkse scheids 23 punten. Hadden er 29 moeten wezen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 maart 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Met dank aan die scheids 26 punten! 6 puntjes voor deze wedstrijd. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: fraude en omkoperij! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kan deze niet omgezet worden in een reglementaire 3-0 ? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Maar voor de helft ingevuld, 13 punten! Dus net zo goed als T!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zo is het! Maar dan heb je ook wat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoe kan het dat er in de pooler voor vanmiddag Fulham- Chelsea staat terwijl Chelsea tegen Man U moet voor de FA cup ? En dat we nog geen overspannen Kees K over gehoord hebben ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 17:30 schreef tomson het volgende:Hoe kan het dat er in de pooler voor vanmiddag Fulham- Chelsea staat terwijl Chelsea tegen Man U moet voor de FA cup ? En dat we nog geen overspannen Kees K over gehoord hebben ? Paringsseizoen is begonnen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: O ja, eieren zoeken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee verstoppen en dan mogen wij ze zoeken..d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat zeg ik. Ga eieren zoeken. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 17:30 schreef tomson het volgende:Hoe kan het dat er in de pooler voor vanmiddag Fulham- Chelsea staat terwijl Chelsea tegen Man U moet voor de FA cup ? En dat we nog geen overspannen Kees K over gehoord hebben ? Ik zal de FA cup toevoegen aan het bij te houden wedstrijdlijstje. Helaas is de nieuwe wedstrijddata van fulham-chelsea nog niet bekend dus heb hem niet vooruit kunnen zetten. En op een laat tijdstip veranderen voor een andere wedstrijd is niet eerlijk voor mensen die het ruim vantevoren invullen en daarna niet meer kijken en dus geen punten zullen krijgen. |
|
|
|