|
|
erik
|
|
|
quote: mooi kan je nu naar zaad commentaar gaan luisteren XD altijd nog beter dan geen commentaar (rijnmond) |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Inderdaad zaad commentaar goeiemorgen.. |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
quote: Raar, lees dit (op deze website http://www.feyenoordleven.nl/?p=15503)
Tussenstand FC Horst-Feyenoord 0-2
Opstelling Feyenoord: Lamprou; Janmaat, Schenkeveld, Kongolo, Ramsteijn; Vormer, Vilhena, Steenvoorden; Cabral, Achahbar, Manu
Reserves: Graafland, Singh, Nelom, Goossens, Te Vrede
Scoreverloop: 4 min. 1-0 Steenvoorden 12 min. 2-0 Manu |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Lol? Hier op Veluwe FM zeggen ze dat de eerste gescoord is door Achahbar en de tweede door Kongolo. Ach ja ik denk dat die commentatoren van Veluwe onze spelers niet echt kennen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
geniaaaaal tijd voor een muziekje komt het hand in hand hahahahah |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Hahaha nou dat gaat er nog mee door.. Maar hadden ze dat niet een paar minuten later kunnen doen met rust ofzo. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Of zou het nou Cabral zijn.. whahaha |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Opstelling eerste helft: Lamprou; Janmaat, Schenkeveld, Ramsteijn (22' Te Vrede), Kongolo; Vormer, Vilhena, Steenvoorden; Cabral,Achahbar en Manu.
Dit staat weer op fr12. Hmmm is ramstein geblesseerd? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Niet dat ik mee gekregen heb. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nee, gewoon langzaam de speeltijd opbouwen. Nu ruim een kwartier, overmorgen mss al een half uur. Toch een zware blessure geweest, nu voorzichtig zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 juli 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 - 18:49 schreef Bosifyable het volgende:Nee, gewoon langzaam de speeltijd opbouwen. Nu ruim een kwartier, overmorgen mss al een half uur. Toch een zware blessure geweest, nu voorzichtig zijn. Maar op feyenoordnet staat dat Kongolo speelt |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ja die speelt ook? Ramsteijn is gewisseld voor Te Vrede. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Eh, ja. Ze spelen allebei. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
En nu staat er op FR12 dat Te Vrede hem heeft gescoord. Wat een zooitje daar bij Veluwe zeg. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
0-5 Kongolo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 juli 2012 door Sensi -- |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Manu last van zn bovenbeen, hopelijk valt de blessure mee. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
FC Horst scoort.... 1-5. Vorig jaar 0-11. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Matige score, maar zoals ik het goed gehoord heb op de radio heeft de keeper in de eerste helft heel veel kansen van Feyenoord tegen gehouden. Moet het natuurlijk wel eerst ff zien nog, de samenvatting. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 - 19:53 schreef Sensi het volgende:Matige score, maar zoals ik het goed gehoord heb op de radio heeft de keeper in de eerste helft heel veel kansen van Feyenoord tegen gehouden. Moet het natuurlijk wel eerst ff zien nog, de samenvatting. Tsja, uitslagen zo vroeg in de voorbereiding interesseren me niet zo veel, al is in dit geval 1-5 wel heel matig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 - 19:53 schreef Sensi het volgende:Matige score, maar zoals ik het goed gehoord heb op de radio heeft de keeper in de eerste helft heel veel kansen van Feyenoord tegen gehouden. Moet het natuurlijk wel eerst ff zien nog, de samenvatting. effe afwachten wat Koeman zegt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 - 19:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tsja, uitslagen zo vroeg in de voorbereiding interesseren me niet zo veel, al is in dit geval 1-5 wel heel matig. beide mee eens.....
feyenoord moet veel meer doelpunten zoeken..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
2e keus speelde. Prima toch. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
eerst opbouwen het gaat niet zo snel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
10-07-2012 Koeman: We creëerden te weinig
Hoewel hij niet alleen naar de uitslag wilde kijken, was trainer Ronald Koeman na afloop van het met 1-5 gewonnen duel met FC Horst niet tevreden over het aantal doelpunten dat Feyenoord had gemaakt. Vorig jaar wonnen we hier met dubbele cijfers, terwijl we vandaag slechts vijf keer scoren en daarbij niet eens veel kansen gemist hebben, zei Koeman, die voor het tweede oefenduel van de voorbereiding een zeer jonge ploeg het veld in stuurde.
Volgens de oefenmeester was de lage scoren vooral te wijten aan het feit dat zijn ploeg moeite had met het creëren van kansen. We verzuimden de juiste keuzes te maken, was Koeman kritisch op zijn ploeg. We zochten teveel de drukte, waardoor we veel balverlies leden en niet goed voor de goal kwamen. Tegen Sportclub Feyenoord, toch een tegenstander van een hoger niveau dan FC Horst, deden we dat veel beter. Dat is vreemd, maar wel een goede les.
De trainer had op sportpark De Adelaar ook goede dingen gezien. We moeten niet vergeten dat we met een zeer jong elftal speelden. Daarbij is het positief dat jongens als Kaj Ramsteijn, Mitchell Te Vrede en John Goossens na blessures hun eerste speelminuten hebben gemaakt. In de komende oefenwedstrijd van donderdag zullen ook de jongens die vandaag buiten de wedstrijdselectie bleven weer aan spelen toekomen.
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000040501-999-10010000000003.aspx |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De tegengoal is duidelijke miscommunicatie tot 2 maal toe. En Graafland doet er 10 minuten over om op te staan. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Inderdaad die tegengoal slaat echt nergens op. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ronald Koemanþ@Koeman1963
Vandaag 1-5 overwinning tegen #FCHorst. Niet tevreden! Meer kansen creëren en goals maken, maar past bij #voorbereiding. @Feyenoord |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
PSV presteert het om 0-0 te spelen tegen een Duitse 4de klasser. Dan is 5-1 zo slecht nog niet. ;)
Beide uitslagen zeggen natuurlijk weinig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik zie geen 4 4 2 in de voorbereiding...of heb ik t fout?? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt. Zelfde systeem als vorig jaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat wordt dan n mooie strijd voor n vast plekje... aan koeman hoorde ik dat vormer waarschijnlijk even op t tweede plan komt... of????t is n extra prikkel opwekken... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 21:18 schreef van geil het volgende:[..] dat wordt dan n mooie strijd voor n vast plekje... aan koeman hoorde ik dat vormer waarschijnlijk even op t tweede plan komt... of????t is n extra prikkel opwekken... Waar heb je dat gehoord dan? Volgens mij staat dat niet vast. Clasie en Immers zullen normaal gesproken gaan spelen en die worden aangevuld door Vormer of Singh. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 21:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Waar heb je dat gehoord dan? Volgens mij staat dat niet vast. Clasie en Immers zullen normaal gesproken gaan spelen en die worden aangevuld door Vormer of Singh. was op ned 1....vanavond,,,,tenminste,,,ik haalde het eruit... misschien heb ik t mis,,,maar denk dat bovenstaande klopt,,,met singh,,,,,althans... in t begin.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 11 juli 2012 - 21:18 schreef van geil het volgende:[..] dat wordt dan n mooie strijd voor n vast plekje... aan koeman hoorde ik dat vormer waarschijnlijk even op t tweede plan komt... of????t is n extra prikkel opwekken... Zo hoorde ik het niet, ik hoorde wel de NOS dit suggereren.
Volgens mij mogen ze het allemaal laten zien en de beste spelen. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
Weet iemand of USV-Feyenoord nog ergens op radio of tv word uitgezonden. heb al op google gezocht maar niks gevonden |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
nog ergens iets te zien starks tegen NieuwLeusen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Er werd zowaar gescoord uit corner vormer die combinatie houden we er maar in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Rijnmond doet geloof ik flitsen van die wedstrijd. |
|
|
|