|
|
FR.rolde
|
|
|
quote: lekker begin is dat, dan zal koeman wel weer kwaad worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juli 2012 door FR.rolde -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Koeman zal echt niet boos worden van een gemiste penalty in de voorbereiding. Die kijkt naar inzet en veldspel. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
hij wou toch een gretig feijenoord zien? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
quote: misschien stilte voor de storm |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
vrije trap 2 paal binnengekopt |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: hahahaha gaan we weer een geweldig seizoen beleven |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
waar kan jij dat horen of zien? twitter cker |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: wordt wel een gewoonte! Ik heb de andere 2 wedstrijden gezien en deze sla ik maar even over! Iste lang reizen vanuit Frankrijk ...... |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
kopbal op lat door fernandes |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
dit is waarom we een spits nodig hebben |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
fernandes had een hatrick moeten maken |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kutoefenwedstrijden. Scorebordjournalistiek. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahaha, lachen toch Henk? Beter nu wat leedvermaak dan straks in de competitie. En jammer dat Mulder niet onder de lat sta, had ik weer eens lekker kunnen stangen! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Al begrijp ik het al niet waarom Graafland erbij is gehaald terwijl je zo'n talent als Boy de Jong achter de hand heb ...... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 20:20 schreef lijdensweg het volgende:Al begrijp ik het al niet waarom Graafland erbij is gehaald terwijl je zo'n talent als Boy de Jong achter de hand heb ...... De Jong is blijkbaar er nog niet klaar voor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ben benieuwd wie er in het veld stonden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Slecht nieuws voor Lijdensweg. Mulder keept de tweede helft! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Behoorlijk elftal.
Graafland; Leerdam, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Singh, Immers, Clasie; Schaken, Fernandez en Cissé. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
mulder had die tegengoal niet tegen gehad
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juli 2012 door joboo35 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Want? Heb je de goal gezien? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 20:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Behoorlijk elftal. Graafland; Leerdam, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Singh, Immers, Clasie; Schaken, Fernandez en Cissé. inderdaad..... nie best 1-1................................................................... |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
mulder is top keeper ;p
nee heb goal niet gezien |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha dan komt er nog leedvermaak? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat moet jij maar zeggen! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hij is er zeker klaar voor! Hij is in ieder geval verder in zijn ontwikkeling dan Erwin Mulder op deze leeftijd. Dat is een ding dat 100% zeker is ......... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 20:47 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hij is er zeker klaar voor! Hij is in ieder geval verder in zijn ontwikkeling dan Erwin Mulder op deze leeftijd. Dat is een ding dat 100% zeker is ......... Als jij het zegt.... |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
Boy is inderdaad een hele goeie keeper, die mag het van mij wel een keer proberen |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
nieuw leusden speelt met een compleet nieuw elf tal |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
quote: ik wou al weer te snel die scoort zo meteen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, ik help je met hopen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Opstelling #Feyenoord na 60 minuten: Mulder; Janmaat, Ramsteijn, Steenvoorden, Kongolo; Vormer, Vilhena, Te Vrede; Cabral, Achahbar en Manu |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Scoreverloop 26' 1-0 Kerkstraat 38' 1-1 Fernandez 55' 1-2 Fernandez 57' 1-3 Immers 60' 1-4 Cissé 88' 1-5 Vilhena
Bijzonderheden 3' Fernandez mist strafschop
Opstelling Feyenoord Graafland (46' Mulder); Leerdam (62' Janmaat), De Vrij (62' Kongolo), Martins Indi, Nelom (62' Ramsteijn); Singh (62' Vormer), Immers (62' Achahbar), Clasie (62' Vilhena); Schaken (62' Cabral), Fernandez (62' Te Vrede) en Cissé (62' Manu).
Achahbar dus op #10 i.p.v. Immers |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|