BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Toch vreemd..

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 juli 2012 - 22:59   quote  deeplink  
El Ahmadi vertrekt voor 2,8 miljoen en Immers en Shing kosten tesamen 1,2 miljoen...
Ik zelf vind deze investeren verstandig alleen houd het wel in dat we op deze snelheid
pas over 20 jaar schuldenvrij zijn?
Toch denk ik dat we vanaf volgend seizoen weer transferklappers gaan maken.
Het zal afhangen van de prestaties volgend seizoen ,gaat het weer goed
dan gaan we spekers verliezen.Dus dan kan er weer wat afgelost worden.Het is te hopen
dat van Geel nog een aantal jaren blijft..Laten we hopen dat het zo ongeveer gaat lopen bij de club..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 04 juli 2012 - 23:03   quote  deeplink  
hoop doet leven Leon...
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 04 juli 2012 - 23:11   quote  deeplink  
We zijn er al een keer 2e mee geworden in de competitie, goeie tactiek
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 juli 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 22:59 schreef Leon FR1908 het volgende:
El Ahmadi vertrekt voor 2,8 miljoen en Immers en Shing kosten tesamen 1,2 miljoen...
Ik zelf vind deze investeren verstandig alleen houd het wel in dat we op deze snelheid
pas over 20 jaar schuldenvrij zijn?
Toch denk ik dat we vanaf volgend seizoen weer transferklappers gaan maken.
Het zal afhangen van de prestaties volgend seizoen ,gaat het weer goed
dan gaan we spekers verliezen.Dus dan kan er weer wat afgelost worden.Het is te hopen
dat van Geel nog een aantal jaren blijft..Laten we hopen dat het zo ongeveer gaat lopen bij de club..
voor CL, kun je ook niet aankomen met een lullig elftalletje hé.
als je de CL haalt en thuis een aantal puntjes pakt heb je al redelijk wat op zak.

900.000 per overwinning
100.000 per verlies
500.000 per gelijk spel

zoiets?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 juli 2012 - 08:16   quote  deeplink  
Feyenoord hoeft niet schuldenvrij te zijn. Geen enkel bedrijf is schuldenvrij.
Sterker nog het is soms zelfs voordeliger om schulden te hebben.

Waar het om gaat is dat de aandelen zo snel mogelijk weer terug gekocht worden.
Als je dat eenmaal gerealiseerd hebt, ben je weer boven Jan.
finsend
 finsend - donderdag 05 juli 2012 - 10:46   quote  deeplink  
Singh gehaald zodat ie over 2 jaar geld oplevert, slimme deal (als hij ook echt zo goed is dan)
Nu een kleine investering, over 2 jaar singh weg voor 6 miljoen
kuipje
 kuipje - donderdag 05 juli 2012 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 23:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

voor CL, kun je ook niet aankomen met een lullig elftalletje hé.
als je de CL haalt en thuis een aantal puntjes pakt heb je al redelijk wat op zak.

900.000 per overwinning
100.000 per verlies
500.000 per gelijk spel

zoiets?
Als we de champions league halen dan gaat het inderdaad echt heel snel, geloof dat je ook 3,9 miljoen startpremie krijgt als je de poul haalt.
Vervolgens 550.000 per gespeelde wedstrijd
800.000 voor een gewonnen wedstrijd
400.000 voor een gelijk spel.

Als ze het eindtoernooi dus halen, kan je minimaal 7 miljoen bijschrijven (en dan heb ik het de kaartverkoop ed niet eens meegenomen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 05 juli 2012 - 11:49   quote  deeplink  
Mensen, reken je nou niet rijk... De huid niet verkopen voor de beer geschoten is...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 05 juli 2012 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 10:56 schreef kuipje het volgende:

[..]

Als we de champions league halen dan gaat het inderdaad echt heel snel, geloof dat je ook 3,9 miljoen startpremie krijgt als je de poul haalt.
Vervolgens 550.000 per gespeelde wedstrijd
800.000 voor een gewonnen wedstrijd
400.000 voor een gelijk spel.

Als ze het eindtoernooi dus halen, kan je minimaal 7 miljoen bijschrijven (en dan heb ik het de kaartverkoop ed niet eens meegenomen.
gaat idd snel als je het haalt. van dat geld zou Wilfried Bony kunnen halen..
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 05 juli 2012 - 12:40   quote  deeplink  
En wat moeten we daarmee..?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 juli 2012 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 12:40 schreef Bosifyable het volgende:
En wat moeten we daarmee..?
Kleine meisjes bang maken in het donker?
JanM
 JanM - donderdag 05 juli 2012 - 13:42   quote  deeplink  
Van Geel bewijst dat je ook met weinig geld zaken kunt doen. En vrijwel alle contracten zijn inmiddels verlengd dus muv Leerdam en Cabral levert verkoop van spelers de komende jaren geld op! Hopelijk in een aantal gevallen heel veel geld. In combinatie met Europees succes en prijzen in NL heeft Feyenoord financieel dus een gezonde toekomst!
willem v G
 willem v G - donderdag 05 juli 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 22:59 schreef Leon FR1908 het volgende:
El Ahmadi vertrekt voor 2,8 miljoen en Immers en Shing kosten tesamen 1,2 miljoen...
Ik zelf vind deze investeren verstandig alleen houd het wel in dat we op deze snelheid
pas over 20 jaar schuldenvrij zijn?
Toch denk ik dat we vanaf volgend seizoen weer transferklappers gaan maken.
Het zal afhangen van de prestaties volgend seizoen ,gaat het weer goed
dan gaan we spekers verliezen.Dus dan kan er weer wat afgelost worden.Het is te hopen
dat van Geel nog een aantal jaren blijft..Laten we hopen dat het zo ongeveer gaat lopen bij de club..
Transfer toppers? gewoon jongens halen die bij Feyenoord toppers worden dan verdien je geld amigo.
kuipje
 kuipje - donderdag 05 juli 2012 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 14:58 schreef willem v G het volgende:

[..]

Transfer toppers? gewoon jongens halen die bij Feyenoord toppers worden dan verdien je geld amigo.
Dat bedoelt hij ook, dat we na weer een goed jaar bijvoorbeeld clasie, de vrij, bmi voor een mooie prijs kunnen verkopen
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 05 juli 2012 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 15:11 schreef kuipje het volgende:

[..]

Dat bedoelt hij ook, dat we na weer een goed jaar bijvoorbeeld clasie, de vrij, bmi voor een mooie prijs kunnen verkopen
Mag toch hopen dat Feyenoord dan iets meer kan "handelen" en niet de spelers voor een schijntje moeten laten gaan.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 juli 2012 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 15:17 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat Feyenoord dan iets meer kan "handelen" en niet de spelers voor een schijntje moeten laten gaan.
Dat valt en staat met prestaties.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 juli 2012 - 19:02   quote  deeplink  
En met restant contractduur
infamous psv
 infamous psv - donderdag 05 juli 2012 - 19:03   quote  deeplink  
en winst Champions League
kuipje
 kuipje - donderdag 05 juli 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 19:03 schreef infamous psv het volgende:
en winst Champions League
en met marketing..

ze moeten gewoon een speler keihard hypen.. doen alsof hij de beste is.. dan gaan mensen dat vanzelf geloven.. Zet gewoon een ontsnappingsclausule van 50 miljoen in clasie's zijn contract. Dan gaan mensen vanzelf geloven dat hij ECHT goed is ;)
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 05 juli 2012 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 18:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat valt en staat met prestaties.
Doelde nu meer op de financiële situatie van Feyenoord waardoor spelers voor lagere bedragen verkocht "moeten" worden.
fredje
 fredje - donderdag 05 juli 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 11:49 schreef Arie.Klooster het volgende:
Mensen, reken je nou niet rijk... De huid niet verkopen voor de beer geschoten is...
Klopt... toch zie ik het ze flikken.. Wat een slimme aankopen dit seizoen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 juli 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 19:04 schreef kuipje het volgende:

[..]

en met marketing..

ze moeten gewoon een speler keihard hypen.. doen alsof hij de beste is.. dan gaan mensen dat vanzelf geloven.. Zet gewoon een ontsnappingsclausule van 50 miljoen in clasie's zijn contract. Dan gaan mensen vanzelf geloven dat hij ECHT goed is ;)
Zit echt wel een vorm van waarheid in wat je schrijft!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 juli 2012 - 20:40   quote  deeplink  
Je ken zeggen wat je wilt, maar we hebben al 10 jaar niet meer verloren in de CL. De cijfers zijn met ons.
JanM
 JanM - donderdag 05 juli 2012 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 20:40 schreef Stylzz het volgende:
Je ken zeggen wat je wilt, maar we hebben al 10 jaar niet meer verloren in de CL. De cijfers zijn met ons.
;-)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 juli 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 20:40 schreef Stylzz het volgende:
Je ken zeggen wat je wilt, maar we hebben al 10 jaar niet meer verloren in de CL. De cijfers zijn met ons.
Heeft Wim2 hier nog iets op te zeggen?
kuipje
 kuipje - vrijdag 06 juli 2012 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 20:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zit echt wel een vorm van waarheid in wat je schrijft!
Dat denk ik dus ook altijd, zeker als je kijkt naar zo'n eriksen, die jongen is zo ongelooflijk gehyped. Zou een van de beste talenten ter wereld zijn. Zo had hij bijvoorbeeld een keer gescoord met een schot in de kruising, tegen vitesse geloof ik. Sindsdien roepen alle comentatoren als hij gaat schieten, dat is het handelsmerk van eriksen. Zo'n ongelooflijke onzin, ik denk als je een speler heel erg betutteld, veel laat opdraven voor persconferentie's / interviews. Dan wordt zo iemand vanzelf "hot". Mits hij natuurlijk wel een aardig balletje kan trappen ;)

Leuk om een keer onderzoek naar te doen als Feyenoord zijnde, mocht het werken, mondje dicht en van haaren als groot talent binnen halen :P
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 06 juli 2012 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2012 - 10:02 schreef kuipje het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook altijd, zeker als je kijkt naar zo'n eriksen, die jongen is zo ongelooflijk gehyped. Zou een van de beste talenten ter wereld zijn. Zo had hij bijvoorbeeld een keer gescoord met een schot in de kruising, tegen vitesse geloof ik. Sindsdien roepen alle comentatoren als hij gaat schieten, dat is het handelsmerk van eriksen. Zo'n ongelooflijke onzin, ik denk als je een speler heel erg betutteld, veel laat opdraven voor persconferentie's / interviews. Dan wordt zo iemand vanzelf "hot". Mits hij natuurlijk wel een aardig balletje kan trappen ;)

Leuk om een keer onderzoek naar te doen als Feyenoord zijnde, mocht het werken, mondje dicht en van haaren als groot talent binnen halen :P
Is dat niks voor ons dan die van VVV??
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 06 juli 2012 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2012 - 13:53 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Is dat niks voor ons dan die van VVV??
150

ja die stagiaire die daar werkt komt wel voor een vast contract bij ons in aanmerking!

Victoria+Secret+Sexy+Girl+Maryna+Linchuk.jpg
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 07 juli 2012 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2012 - 23:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ja die stagiaire die daar werkt komt wel voor een vast contract bij ons in aanmerking!

[ afbeelding ]
Haar haar zit in ieder geval wel net zo goed.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 07 juli 2012 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 00:36 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Haar haar zit in ieder geval wel net zo goed.
Zekers! Zou ze ook net zo goed kunnen koppen?
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 07 juli 2012 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 00:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zekers! Zou ze ook net zo goed kunnen koppen?
Als haar mond ver genoeg open gaat moet het geen probleem zijn!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 07 juli 2012 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 00:57 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Als haar mond ver genoeg open gaat moet het geen probleem zijn!!
Denk het ook! Ze schijnt een paar dagen mee te komen trainen, neem jij haar... onder handen?
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 07 juli 2012 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 01:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Denk het ook! Ze schijnt een paar dagen mee te komen trainen, neem jij haar... onder handen?
Prima, stuur mijn vrouw wel even met de kids naar haar moeder. Sparen we in ieder geval de kosten voor een hotel uit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 07 juli 2012 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 01:07 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Prima, stuur mijn vrouw wel even met de kids naar haar moeder. Sparen we in ieder geval de kosten voor een hotel uit.
Goede zaak! Bekijk maar of ze Feyenoordmateriaal is! Volledig onderzoek is vereist!
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 07 juli 2012 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 01:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Goede zaak! Bekijk maar of ze Feyenoordmateriaal is! Volledig onderzoek is vereist!
Als het niks is kom ik er niet meer op terug. Is het wel wat zal ik een uitgebreid verslag tikken. Zal de eerste controle punten nu even gaan controleren.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 07 juli 2012 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 01:15 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Als het niks is kom ik er niet meer op terug. Is het wel wat zal ik een uitgebreid verslag tikken. Zal de eerste controle punten nu even gaan controleren.
Prima. Als het wat is, dan moet ze langs de hele commissie!
Sebbe
 Sebbe - zaterdag 07 juli 2012 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 19:31 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Doelde nu meer op de financiële situatie van Feyenoord waardoor spelers voor lagere bedragen verkocht "moeten" worden.
even terug on topic, klinkt lullig maar misschien moeten ze bij onze commerciele afdeling in de leer bij die gasten uit 020, op de een of andere manier krjgen zij een veelvoud voor een speler met nog maar een contract van een jaar terwijl die van ons meestal voor een schijntje weggaan. Als je een speler koopt voor voor pakweg 5 miljoen en verkoopt hem later voor ong. 3.75 miljoen gaat er dus iets verkeerd, daar hoor je dan minimaal 1 miljoen meer voor te vangen dan het aankoopbedrag. Van Geel is goed bezig met zijn beleid, eigen jeugd, goedkope aanwinsten maar de transfers moeten/mogen wel wat financiel interessanter worden in de toekomst helemaal als je kijkt naar die belg bij 020 daar wordt toch een erg hoog bedrag voor bedongen voor iemand met een aflopend contract.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 07 juli 2012 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 09:41 schreef Sebbe het volgende:

[..]

even terug on topic, klinkt lullig maar misschien moeten ze bij onze commerciele afdeling in de leer bij die gasten uit 020, op de een of andere manier krjgen zij een veelvoud voor een speler met nog maar een contract van een jaar terwijl die van ons meestal voor een schijntje weggaan. Als je een speler koopt voor voor pakweg 5 miljoen en verkoopt hem later voor ong. 3.75 miljoen gaat er dus iets verkeerd, daar hoor je dan minimaal 1 miljoen meer voor te vangen dan het aankoopbedrag. Van Geel is goed bezig met zijn beleid, eigen jeugd, goedkope aanwinsten maar de transfers moeten/mogen wel wat financiel interessanter worden in de toekomst helemaal als je kijkt naar die belg bij 020 daar wordt toch een erg hoog bedrag voor bedongen voor iemand met een aflopend contract.
Vergeet nou even niet dat de financiële situatie Feyenoord in een positie brengt dat ze spelers waar een redelijk bod op gedaan wordt MOET verkopen om uit de schulden te komen.

Zodra deze schulden zijn weg gewerkt heb je meer slagkracht dan is er niet meer de noodzaak tot verkoop. Hierdoor zul je dus meer kunnen ontvangen, daar komt ook nog bij dat wanneer je niet europees speelt je spelers maar beperkt onder de aandacht liggen van de buitenlandse clubs. Dit drukt de transferwaarde ook.

Dus in de leer bij 020 is niet nodig. Gewoon goed voetbal op de mat zorgt voor meer cash in de portemonnee.
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 juli 2012 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 23:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

voor CL, kun je ook niet aankomen met een lullig elftalletje hé.
als je de CL haalt en thuis een aantal puntjes pakt heb je al redelijk wat op zak.

900.000 per overwinning
100.000 per verlies
500.000 per gelijk spel

zoiets?
ik geloof zelfs dat bij bepaalde groepswedstrijden je al meer geld krijgt. daarbij is de prijzenpot van de CL dit jaar 15% omhoog gegaan. dit heeft feyenoord nodig. en ze hebben het verdiend. hopelijk zit de loting alleen mee
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 07 juli 2012 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 13:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

ik geloof zelfs dat bij bepaalde groepswedstrijden je al meer geld krijgt. daarbij is de prijzenpot van de CL dit jaar 15% omhoog gegaan. dit heeft feyenoord nodig. en ze hebben het verdiend. hopelijk zit de loting alleen mee
Even vier wedstrijden winnen en dan dus cashen. Klinkt niet slecht.
salemi
 salemi - zaterdag 07 juli 2012 - 13:41   quote  deeplink  
Ben je vergeten hoe Fer en Wijnaldum opgeleverd hebben? Een huzarenstukje van Martin van Geel waar ze in 020 hun vingers bij aflikken. Zolang ze in 020 Sulemani voor 17 miljoen kopen, die nu niks meer waard is, en el Hamdaoui in no time naar de kloten geholpen wordt, hoeven wij helemaal niet naar 020 te kijken. Trouwens 020 bestaat niet eens voor mij.

even terug on topic, klinkt lullig maar misschien moeten ze bij onze commerciele afdeling in de leer bij die gasten uit 020, op de een of andere manier krjgen zij een veelvoud voor een speler met nog maar een contract van een jaar terwijl die van ons meestal voor een schijntje weggaan. Als je een speler koopt voor voor pakweg 5 miljoen en verkoopt hem later voor ong. 3.75 miljoen gaat er dus iets verkeerd, daar hoor je dan minimaal 1 miljoen meer voor te vangen dan het aankoopbedrag. Van Geel is goed bezig met zijn beleid, eigen jeugd, goedkope aanwinsten maar de transfers moeten/mogen wel wat financiel interessanter worden in de toekomst helemaal als je kijkt naar die belg bij 020 daar wordt toch een erg hoog bedrag voor bedongen voor iemand met een aflopend contract.
bode
 bode - zaterdag 07 juli 2012 - 15:08   quote  deeplink  
Voor de supporters van Feyenoord is het misschien wel vreemd, maar
het is toch waar Calou gaat naar Lille in Frankrijk
hij was toch te duur
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 07 juli 2012 - 15:49   quote  deeplink  
Wie..?
Sebbe
 Sebbe - zaterdag 07 juli 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 13:41 schreef salemi het volgende:
Ben je vergeten hoe Fer en Wijnaldum opgeleverd hebben? Een huzarenstukje van Martin van Geel waar ze in 020 hun vingers bij aflikken. Zolang ze in 020 Sulemani voor 17 miljoen kopen, die nu niks meer waard is, en el Hamdaoui in no time naar de kloten geholpen wordt, hoeven wij helemaal niet naar 020 te kijken. Trouwens 020 bestaat niet eens voor mij.

Voor iets wat in jou optiek niet bestaat heb je er wel een mening over, dus heb je erover nagedacht dus bestaat het ook voor jou. En ik heb het niet over de aankopen maar over de verkopen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 07 juli 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 15:49 schreef Bosifyable het volgende:
Wie..?
Hij bedoelt dat Lille naar Calou in Frankrijk gaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Toch vreemd..









0.0052909