|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 12 juli 2012 - 12:31 schreef rich Arnhem het volgende:[..] niets gekost, heeft lekker vuurtje opgestookt voor 020. Dus zeker niet zonde dat hij ooit gehaald is. niets gekost niets opgeleverd niets bereikt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooi stuk van/over Singh in de VI. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: misschien niet op het veld maar in de ogen van sommigen blijft hij toch een held. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 - 07:36 schreef rich Arnhem het volgende:[..] misschien niet op het veld maar in de ogen van sommigen blijft hij toch een held. ja, onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Kan me er wel iets bij voorstellen. Hoop in bange dagen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wat een onzin, hij kwam gewoon veel te kort.
Was leuk hoor, maar held is t niet, zal t ook nooit worden.
Hij is slechts een middel geworden om mensen op de kast te jagen, niets meer dan een joker dus. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 - 09:17 schreef Stylzz het volgende:[..] Wat een onzin, hij kwam gewoon veel te kort. Was leuk hoor, maar held is t niet, zal t ook nooit worden. Hij is slechts een middel geworden om mensen op de kast te jagen, niets meer dan een joker dus. En dat was hij op het veld ook al. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jammer kon me gisteren niet overtuigen, hopenlijk zien we woensdag van hem meer.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mij wel, speelde alleen de verkeerde helft mee, net als Vormer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daarom wil ik hem graag woensdag aan het werk zien.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
In de basis in plaats van lulletje Leerdam! |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
was ook een leuk tikkie terug jaap van leerdam. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: en Vormer ipv Vilhena. Vilhena wel elke wedstrijd in laten vallen. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Eensert! En dat "terugspeelballetje" van Leerdam............ach, laat maar....... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laten we het hier maar niet over Leerdam hebben toch..brrrrrrrrrrr bah.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zonde, vorig jaar was Leerdam in een goeie ontwikkeling. Maar die is sinds een half jaar bijna stil blijven staan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2012 - 22:38 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zonde, vorig jaar was Leerdam in een goeie ontwikkeling. Maar die is sinds een half jaar bijna stil blijven staan. oogt onzeker....en is hij eigenlijk gewoon...dat zie je aan zijn spel....
singh lijkt me n goede speler,,,,vaardig....niet echt n dueltype lijkt me. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2012 - 23:02 schreef van geil het volgende:[..] oogt onzeker....en is hij eigenlijk gewoon...dat zie je aan zijn spel.... singh lijkt me n goede speler,,,,vaardig....niet echt n dueltype lijkt me. Nee maar volgens mij wel eentje met spelinzicht en gruwelijke steekpasses. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We gaan het zien de komende tijd.. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Maakte op mij een hele goede indruk gister,Immers eruit Singh erin.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zou zeggen, Fernandez eruit, Singh er in, ga lekker 4-4-2 spelen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Idd , is op dit moment qua spelers het beste systeem denk ik. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: Uit zeker..is ook een goede optie..vind alleen Immers zo zwak.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Immers stond gisteren stijf van de zenuwen denk ik,even afwachten nog. |
|
|
|
|
diesel
|
|
|
Immers zakt door het mandje wat een trekpop zeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Makkelijk 1 speler afserveren. Het was gisteren allemaal middelmaat of lager. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Laten we zeggen dat hij(immers) erg ongelukig was, maar ik vondt zijn balaanames dramatisch |
|
|
|
|
diesel
|
|
|
Maar Immers was veruit de zwakste en dat als (grootste) aankoop |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2012 - 09:43 schreef craven het volgende:Laten we zeggen dat hij(immers) erg ongelukig was, maar ik vondt zijn balaanames dramatisch vooral de eerste helft ja. Tweede helft was minder slecht.
Persoonlijk vond ik Leerdam de slechtste. Maar goed, die was marginaal slechter dan de rest. |
|
|
|
|
diesel
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2012 - 09:46 schreef Stylzz het volgende:[..] vooral de eerste helft ja. Tweede helft was minder slecht. Persoonlijk vond ik Leerdam de slechtste. Maar goed, die was marginaal slechter dan de rest. Ik vondt Cisse wel aardig, prima balaannames, goede versnelling alleen ze medespelers stonden op andere posities dan in zijn gedachten... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Cisse oogt zeer gretig en zeker van zichzelf,onderscheid zich op dit moment (qua aanval). Mooi om te zien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Singh deed het heel behoorlijk.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewone jongen rijdt in een tata nano |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe ik denk niet eens dat ie daar in past.. |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
was er ook al een song bedacht over singh, ik kreeg het niet helemal mee tijdens de wedstrijd |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
zkr, en ik zong mooi mee vanaf T Sing a song for Sing ! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Had een mooie plek. stond mooi boven op het plateautje bij de trap. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Shall we sing a song for Singh, shall we sing, shall we sing, shall we sing a song for Singh? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Stond je net achter me.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Meen je nie? onderaan zegmaar he? stond tegen het hek bij die 2 blonde dames Naast mij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2012 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Haha, hij had die wijven (met alle respect) dus bij zich..? :P |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Hehehe. en met nog 3 maatjes.ik was De blonde jongen met stekels ernaast met zonnebril op en thuis shirt Feyenoord aan. Men maatje moest draaien in legioenszaal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2012 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die blondjes zagen we nog voorbij komen he Bosi? Gasten uiteraard niks van gezien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik ook een zonnebril en thuisshirt. Waren er meer van volgens mij :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 - 22:46 schreef tomson het volgende:Die blondjes zagen we nog voorbij komen he Bosi? Gasten uiteraard niks van gezien. Ben je gek, niets gezien.
Edit: van die gasten dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|