BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Harmeet Singh topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juli 2012 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 22:11 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Meen je nie? onderaan zegmaar he? stond tegen het hek bij die 2 blonde dames Naast mij.
Hey Beempje VRIEND..d:-))
Sensi
 Sensi - dinsdag 31 juli 2012 - 15:21   quote  deeplink  
De 21-jarige Harmeet Singh ziet Feyenoord als een ideale stap na zijn doorbraak bij Välerengen IF in de Noorse competitie.

De Noors international denkt dan ook dat de Eredivisie goed past bij zijn spel. "Ik ben een technische speler die de bal in de voeten wil, daarom denk ik dat de Nederlandse competitie voor mij een goede stap is in mijn carrière", liet Singh weten aan Goal.com.

De Noorse aanvallende middenvelder kent de Rotterdamse club goed en vooral de topspelers die er gespeeld hebben. "De club heeft door de jaren heen veel goede spelers gehad met Robin van Persie, Dirk kuyt, Roy Makaay en Henrik Larsson. Ook zijn er veel talenten doorgebroken dus ik denk dat de club veel voor mij kan betekenen", vervolgt de Noor met Indiase roots. "Ik heb dan ook nooit getwijfeld over andere clubs, zodra Feyenoord me wilde hebben wist ik zeker dat ik hier wilde spelen. Misschien had ik nog naar een andere club gekund als ik wat langer had gewacht, maar het belangrijkste is dat ik bij de juiste club terecht kwam en dat is Feyenoord."

"We hebben een jonge ploeg, maar met de begeleiding van de technische staf zijn we wel één van de beste ploegen in Nederland. De mentaliteit van ons team is heel sterk en iedereen kan zich verbeteren om de volgende stap te maken. Dat is de hoofdreden dat ik voor Feyenoord heb gekozen."

"Dat we niet de meest ervaren spelers hebben maakt niet veel uit. Ondanks de jeugdige leeftijd van veel spelers, heeft iedereen al wel veel wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld. Ikzelf heb al ongeveer honderdtwintig wedstrijden in de Noorse competitie op mijn naam staan. Datzelfde geldt voor mijn teamgenoten die in de Eredivisie al veel ervaring hebben, dus ik denk niet dat we echt onervaren zijn eigenlijk."

Komend seizoen traint Singh onder Ronald Koeman en de Noor is zeer dankbaar voor deze kans. "Dat ik onder een grote voetballer als Ronald Koeman mag trainen is een enorme eer, maar ik kijk eigenlijk tegen iedere trainer op en ben erg loyaal. Ik denk dat ik veel van de ervaring van Koeman kan leren en ik probeer alles wat hij zegt zo goed mogelijk op me in te laten werken. Ik zie mijzelf niet als een heel jonge speler, maar ik zit nog wel in een lerende fase. Bij Feyenoord zit ik op de juiste plek, want jonge spelers kunnen zich hier goed ontwikkelen."

Ook de samenwerking met zijn ploeggenoten verloopt tot dusverre uitstekend volgens Singh. "Ik ben goed opgevangen door de groep. In mijn eerste weken heb ik het prima naar mijn zin in Rotterdam. Ik had eigenlijk verwacht dat ik een paar weken in een hotel moest wonen, maar na twee dagen had ik al een appartement én een auto. Feyenoord doet erg zijn best om me te helpen en dat waardeer ik enorm. De spelers doen daar ook hun best voor en ik heb het gevoel dat we een hechte groep hebben. Ik ben geen verlegen jongen dus ik probeer zoveel mogelijk met iedereen te communiceren."

Naast Singh legde Feyenoord voor komend seizoen ook Singh's landgenoot Omar Elabdellaoui vast. De Noorse middenvelder staat onder contract bij Manchester City maar speelt komend seizoen in De Kuip. "Het scheelt dat Omar ook bij Feyenoord speelt. Ik ken hem van de jeugdselecties van Noorwegen en heb een goede band met hem. Het maakt het een stuk eenvoudiger om met iemand die je kent aan te komen bij een nieuwe club. We wonen in hetzelfde gebouw en kunnen elkaar dus goed helpen."

Feyenoord mag zich komende week opmaken voor de derde voorronde van de Champions League. Hierin treft de ploeg Dynamo Kiev uit Oekraïne. "Dynamo Kiev is een erg goede ploeg, maar ik zie toch kansen om de play-offs en hopelijk daarna het hoofdtoernooi van de Champions League te bereiken. Het zal zeker niet eenvoudig worden, maar met onze technische en mentale kracht kunnen we een eind komen. We hebben een goede ploeg en maken daardoor een goede kans."

Ondanks dat Feyenoord deze zomer enkele sleutelspelers verloor, denkt Singh dat de ploeg toch in staat is om net als vorig seizoen een goede prestatie neer te zetten. "We moeten niet te veel stilstaan bij individuen. Als het team zich op een goede manier kan ontwikkelen sluit ik niet uit dat we weer voor de titel kunnen spelen. We hebben echt heel goede spelers en met zulke kwaliteit achter me ben ik voor niemand bang. Het is gewoon zaak om week in week uit geconcentreerd op het trainingsveld te verschijnen zodat we als team kunnen groeien."

Singh kijkt dan ook enorm uit naar het komende seizoen. "Iedereen bij Feyenoord weet hoe je goed voetbal speelt. Ik heb de wedstrijden gezien die we tot dusverre hebben gespeeld en iedereen weet wat er gedaan moet worden. We willen het liefst over de grond spelen en dan ben ik op mijn sterkst. Ik kijk erg uit naar het spelen met toptalenten zoals Anass (Achahbar, red.). Hij is enorm goed en we hebben echt een klik op het veld, maar dat geldt ook voor de andere spelers. Met hulp van mijn medespelers wil ik zoveel mogelijk wedstrijden spelen en het goed doen voor Feyenoord. De tijd zal leren hoe ik dan uiteindelijk presteer."
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 31 juli 2012 - 15:24   quote  deeplink  
Kom op Harmeet schiet er maar 1 in vanavond..!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 31 juli 2012 - 15:31   quote  deeplink  
199706hp2.jpg

Singh: "Trots op mijn Indiase roots"

Harmeet Singh is de grote onbekende aankoop van Feyenoord. Goal.com interviewde de Noorse middenvelder en in deel 1 gaat Singh in op zijn Noors/Indiase roots.

Harmeet Singh (21) werd geboren in Noorwegen, maar heeft Indiase roots. Een groot deel van zijn familie woont nog altijd in het Aziatische land, maar volgt de verrichtingen van het familielid op de voet. "Ik ben geboren in Oslo inderdaad, maar een groot deel van mijn familie woonde destijds nog in India. Inmiddels is er ook een deel naar Noorwegen gekomen en woont een aantal neefjes en nichtjes daar nu ook. Als kind ging ik iedere zomervakantie nog terug naar India, want daar ligt mijn hart", zegt Singh tegen Goal.com. "Mijn vader is in eerste instantie met zijn broers naar Noorwegen gekomen, omdat hij daar de kans voor kreeg. Dit was voor hen dé kans op een beter leven. Daardoor ben ik in Noorwegen opgegroeid."

"Hopelijk snel terug naar India"
"India is voor mij echter het land van herkomst. Ik zie mezelf als een Indiase jongen, maar heb ook een band met Noorwegen. Daar ben ik immers opgegroeid en ging ik naar school dus die factoren hebben mij voor een groot deel gevormd. Mijn band met India zal ik echter nooit verloochenen en ik spreek mijn familieleden nog vaak via de telefoon. Door alle trainingskampen in de zomer ben ik al acht jaar niet meer in India geweest, maar zodra ik de kans krijg wil ik weer eens terug."

"Verder heb ik wel een jaar in India gewoond toen ik klein was en ik zie het ook als mijn vaderland. Ik ben daar toen een jaar naar school geweest en het zal je verbazen hoe hoog het educatieve niveau is. Het contrast met Noorwegen is wel erg groot, want het leven is daar (in Noorwegen, red.) goed. Je leert je eigen leven echter meer waarderen als je de armoede van India hebt gezien. Hopelijk kan ik in de toekomst iets voor de minder bedeelden betekenen."

Interlandcarrière
Ondanks dat Singh aangeeft dat India zijn vaderland is, komt de middenvelder uit voor de Noorse nationale ploeg. Sing staat nu op drie vriendschappelijke interlands met de Noren en kan dus nog altijd voor India kiezen. "Ik heb daar lang over nagedacht, maar uiteindelijk gekozen voor Noorwegen. Ik ben ambitieus en denk dat ik met Noorwegen een betere kans maak op het spelen van een groot toernooi." 

"Als de bond van India me benaderd wil ik daar best over nadenken, maar ik weet niet of het mogelijk is. Ik bezit namelijk geen Indiaas paspoort. Wel een levenslang visum voor het land, maar geen echt paspoort dus ik zou niet weten hoe dat in elkaar zit. Ik heb de deur voor India nog niet gesloten. Als ze me echt willen hebben dan wil ik het gesprek graag aangaan, want ik ben trots op mijn Indiase roots. Zoals het er nu naar uitziet zal ik echter voor Noorwegen blijven spelen. Uitkomen voor dat team is een grote eer voor me en ik ben de bondscoach zeer dankbaar voor de kans die ik heb gekregen. Spelen in het nationale team is mijn doel en ik wil graag mijn best doen voor Noorwegen."

Opkomst van Indiaas voetbal
Dat India geen grote naam heeft in het voetbal is Singh ook bekend. Toch denkt de Feyenoorder dat hier in de toekomst verandering in komt. Sporting CP is bijvoorbeeld dicht bij het contracteren van Sunil Chhetri van Mohun Bagan AC uit India. De aanvaller kwam in het verleden ook al uit voor Kansas City Wizards in  de Verenigde Staten. "Ik heb zeker van hem gehoord en denk dat zijn stap naar Europa goed is voor het Indiase voetbal. Hopelijk gaat hij het goed doen in Portugal."

"Ik hoop niet dat spelers uit Azië alleen worden aangetrokken voor hun commerciële waarde", vervolgt Singh. "Clubs moeten voetballers alleen aantrekken wegens hun kwaliteiten en omdat ze het verschil kunnen maken. Kijk bijvoorbeeld naar Ji-Sung Park en wat hij bij Manchester United heeft gepresteerd. Hij (Park, red.) werd aangetrokken omdat hij kwaliteit had, zijn commerciële waarde is dan een bonus."

In Groot-Brittannie wonen veel mensen met Indiase roots, maar er zijn eigenlijk weinig Indiase spelers in het Engelse profvoetbal te bekennen. "Dat komt omdat veel Indiase kinderen cricket spelen en echt een passie hebben voor die sport. Toch hoop ik dat er ook jonge jongens meer voor voetbal zullen kiezen, dat zou enorm goed zijn voor het voetbal in India. Het heeft te maken met de omgeving waarin je opgroeit. Als veel mensen om je heen voetballen, ben je eerder geneigd om zelf ook voor die sport te kiezen. Wellicht kan ik kleine kinderen inspireren om voor voetbal te kiezen."

"Clubs moeten voetballers alleen aantrekken wegens hun kwaliteiten niet om commerciële waarde. Kijk bijvoorbeeld naar Ji-Sung Park en wat hij bij Manchester United heeft gepresteerd. Hij werd aangetrokken omdat hij kwaliteit heeft." - Harmeet Singh

Eigen speelstijl
Qua voetbal ziet Singh wel iets terug van zijn Indiase roots. "Ik zie mezelf in ieder geval niet als een typisch Noorse speler. Ik ben technisch en wil de bal graag in de voeten hebben. Ik heb een bepaald ritme in mijn spel en dat zie je niet echt bij Noren. Die zijn toch wat meer fysiek, maar ik houd de bal ook het liefst op de grond. In hoeverre ik een Indiase speler ben weet ik eigenlijk niet, want ik heb daar niet echt een beeld van."

"Het feit dat ik niet een typisch Noorse speler ben, geeft wel aan dat ik goed in de Eredivisie pas. Ik wil graag de combinatie aangaan en over de grond spelen. De Nederlandse speelwijze past goed bij mij en de clubs spelen het voetbal waar ik van houd. Ik wil altijd iets creatiefs doen met de bal."
Bron:Goal.com
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 september 2012 - 05:30   quote  deeplink  
Feyenoorder Singh scoort voor Jong Noorwegen

68505.jpg

Feyenoorder Harmeet Singh heeft Jong Noorwegen donderdag een overwinning bij en op België bezorgd in de kwalificatie voor het EK onder 21, volgend jaar in Israël. De middenvelder opende na twaalf minuten de score vanaf de strafschopstip. Het werd uiteindelijk 1-3.

Door deze zege mag Jong Noorwegen nog hopen op het EK. Het strijdt komende maandag in een rechtstreeks duel bij en met Engeland om groepswinst, goed voor deelname aan de play-offs. In die barrages zijn zeven EK-tickets te verdelen. Ook de vier beste nummers twee komen daarvoor in aanmerking. België is uitgeschakeld.

Jong Oranje komt vrijdag pas in actie. De ploeg van bondscoach Cor Pot heeft tegen Oostenrijk aan een punt voldoende om als poulewinnaar de play-offs te halen.
Bron:FC Update.nl
MMM
 MMM - vrijdag 07 september 2012 - 13:01   quote  deeplink  
Krijgt erg weinig minuten bij ons, vind ik.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 september 2012 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 13:01 schreef MMM het volgende:
Krijgt erg weinig minuten bij ons, vind ik.
komt nog wel, is gekocht he, voor de toekomst.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 07 september 2012 - 14:37   quote  deeplink  
Klopt, werd meteen al bij zijn komst gezegd dat hij tijd nodig zou moeten hebben.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 september 2012 - 17:53   quote  deeplink  
Heeft in de voorbereiding al wat staaltjes van kwaliteit aangetoond.
Wim2
 Wim2 - vrijdag 07 september 2012 - 20:00   quote  deeplink  
Als Vormer volgende week weer slecht speelt vind ik dat deze jongen een kans moeten krijgen. Op zijn minst een langere invalbeurt.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 september 2012 - 20:03   quote  deeplink  
Heeft al bijna een hele competitie achter de rug .
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 07 september 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 20:03 schreef Stylzz het volgende:
Heeft al bijna een hele competitie achter de rug .
Goed punt.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 september 2012 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 20:03 schreef Stylzz het volgende:
Heeft al bijna een hele competitie achter de rug .
Was ik even vergeten.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 september 2012 - 16:25   quote  deeplink  
Vermoeide Singh krijgt rust van Feyenoord

600x400-1026071.jpg

Ronald Koeman kan zaterdagavond niet beschikken over middenvelder Harmeet Singh. De Noorse jeugdinternational krijgt een paar dagen rust van Feyenoord en zal daarom niet in de wedstrijdselectie zitten voor de wedstrijd tegen PEC Zwolle. Singh is vermoeid teruggekomen van de afgelopen interlandweek, waar de 21-jarige voetballer twee volledige wedstrijden speelde met de beloften van het Scandinavische land, zo weet het Algemeen Dagblad vandaag te melden.
Bron:FR12.nl
King - 010
 King - 010 - maandag 24 september 2012 - 09:34   quote  deeplink  
Wanneer wordt Koeman eindelijk wakker en vervangt hij Immers voor Singh.
Ik durf te garanderen dat hij meer rust en schotkracht vanuit het middenveld brengt.
Koeman blijft vasthouden aan Immers omdat hij een "dure" aankoop is en deze investering koste wat kost moet slagen.
Ik hoop dat hij ons niet meer punten gaat kosten want Europees hebben we al verloren door Immers.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 september 2012 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 09:34 schreef King - 010 het volgende:
Wanneer wordt Koeman eindelijk wakker en vervangt hij Immers voor Singh.
Ik durf te garanderen dat hij meer rust en schotkracht vanuit het middenveld brengt.
Koeman blijft vasthouden aan Immers omdat hij een "dure" aankoop is en deze investering koste wat kost moet slagen.
Ik hoop dat hij ons niet meer punten gaat kosten want Europees hebben we al verloren door Immers.
Redenen die jij noemt geloof ik niet.
Koeman heeft Immers gehandhaafd omdat hij verwachtte dat Immers op het veld een keer uit de verf moest komen. Dat gebeurt dus niet.
Ik wede dat Koeman het wel even gezien heeft met Immers en hem reserve zet, al was het alleen al voor Immers zelf.
Ben ook wel benieuwd naar Singh. En Vilhena natuurlijk. Vormer zie ik wel terugkomen.
MMM
 MMM - maandag 24 september 2012 - 10:27   quote  deeplink  
Ik ben bang dat Immers er gewoon weer in staat woensdag. Een aankoop halen ze er nooit snel uit..

Helaas.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 september 2012 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 10:27 schreef MMM het volgende:
Ik ben bang dat Immers er gewoon weer in staat woensdag. Een aankoop halen ze er nooit snel uit..

Helaas.
Singh is ook een aankoop, al is het voor de toekomst. Koeman heeft al gezegd dat hij ontevreden was over het middenveld. Dus er komen kansen aan voor spelers als Vilhena en Singh.
King - 010
 King - 010 - maandag 24 september 2012 - 15:07   quote  deeplink  
Vilhena en Singh zijn in mijn ogen wel spelers die aanvallend meer kunnen brengen.
Ik kijk dan even niet naar het verdedigende gedeelte want dan moet Clasie als een krachtige stofzuiger alle ballen onderscheppen.

Als Vilhena en Singh op het middenveld meer inbreng hebben dan Immers en Vormer, dan ook niet meer wijzigen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 september 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 10:27 schreef MMM het volgende:
Ik ben bang dat Immers er gewoon weer in staat woensdag. Een aankoop halen ze er nooit snel uit..

Helaas.
Dat zou belachelijk zijn, als hij niet het gewenste niveau kan behalen verdient een ander de kans..!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 september 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 10:27 schreef MMM het volgende:
Ik ben bang dat Immers er gewoon weer in staat woensdag. Een aankoop halen ze er nooit snel uit..

Helaas.
Immers wel. Koeman laat zich niet ringeloren. Gaat ook om zijn reputatie.
Snees
 Snees - dinsdag 25 september 2012 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2012 - 13:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

komt nog wel, is gekocht he, voor de toekomst.
2jarig contract.dus als die er volgend jaar klaar voor is loopt hij een jaar later gratis weg.Of in die winterstop een duitse tussenstop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2012 door Snees --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 september 2012 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 00:22 schreef Snees het volgende:

[..]

2jarig contract.dus als die er volgend jaar klaar voor is loopt hij een jaar later gratis weg.Of in die winterstop een duitse tussenstop.
Feyenoord heeft een eenzijdige optie voor nog 2 jaar extra.
Snees
 Snees - dinsdag 25 september 2012 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 00:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Feyenoord heeft een eenzijdige optie voor nog 2 jaar extra.
Slim .Maar ook dat heeft zn nadelen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 september 2012 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 00:43 schreef Snees het volgende:

[..]

Slim .Maar ook dat heeft zn nadelen.
Die nadelen zijn vooral voor Singh! ;)
bode
 bode - dinsdag 25 september 2012 - 01:34   quote  deeplink  
Hoopt dat hij weer een keer een kans krijgt
King - 010
 King - 010 - dinsdag 25 september 2012 - 12:44   quote  deeplink  
Laat hem in het bekerduel lekker spelen ipv Immers.
Jeay
 Jeay - dinsdag 25 september 2012 - 12:48   quote  deeplink  
ik ben tot nu toe van singh niet onder de indruk die keren dat hij speelde.. balverlies, kan niet echt iemand voorbij gaan , slecht schot, geen inzicht tot diepte pass.. beetje zoals immers dus
MMM
 MMM - dinsdag 25 september 2012 - 12:59   quote  deeplink  
Alleen heeft Singh het moeten hebben van invalbeurtjes.. Vind ik moeilijk beoordelen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 september 2012 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 12:59 schreef MMM het volgende:
Alleen heeft Singh het moeten hebben van invalbeurtjes.. Vind ik moeilijk beoordelen.
tsja, tot nu toe maar 17 minuutjes meegedaan in de Eredivisie. Slechts 1 wat langere invalbeurt, tegen Kiev.
Jeay
 Jeay - dinsdag 25 september 2012 - 13:10   quote  deeplink  
Ja dus hetzelfde verhaal als met onze El van city..op zich vind ik vormer qua inzet en brutaliteit wel bij feyenoord passen, zelfde als verhoek, maar moeten wat zekerder worden.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 17 oktober 2012 - 04:30   quote  deeplink  
Singh weer gescoord voor Noorwegen
Scoort wel veel daar volgens mij als controlerende middenvelder
MMM
 MMM - vrijdag 19 oktober 2012 - 12:13   quote  deeplink  
Verdiend ook wel een kans, vind ik.
van geil
 van geil - zondag 21 oktober 2012 - 18:37   quote  deeplink  
eindelijk gezien....
en viel niet tegen
TheMenace
 TheMenace - zondag 21 oktober 2012 - 18:44   quote  deeplink  
goede invalbeurt vandaag
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 oktober 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 18:37 schreef van geil het volgende:
eindelijk gezien....
en viel niet tegen
EenserT, was lekker fel bij het verdedigen en heeft behoorlijke voetbalintellect vandaag laten zien..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 oktober 2012 - 19:52   quote  deeplink  
Hij deed het naar behoren, maar het was toen een rommelige fase. Lijkt wel een hele complete middenvelder. Ziet er goed uit. Bovendien is hij complementair aan Clasie en Immers. Hij zit op het oog niet ver meer van een basisplek af.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 oktober 2012 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 19:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Hij deed het naar behoren, maar het was toen een rommelige fase. Lijkt wel een hele complete middenvelder. Ziet er goed uit. Bovendien is hij complementair aan Clasie en Immers. Hij zit op het oog niet ver meer van een basisplek af.
Van mij mag ie die basisplaats krijgen volgende week, Leerdam viel me tegen..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 november 2012 - 14:28   quote  deeplink  
Singh: 'Blij dat ik weer heb kunnen spelen'

600x400-wd-1253348.jpg

Enkele minuten voordat Feyenoord het duel met de 3-0 van Graziano Pellè definitief besliste, was Harmeet Singh in het veld gekomen voor Lex Immers. De middenvelder kreeg daarmee sinds lange tijd weer eens speelminuten, wat hem na afloop zichtbaar goed had gedaan. Het voelde heel lekker om weer deel uit te maken van het elftal, vertelde Singh. We hadden een betrekkelijk eenvoudige middag, met name na het eerste doelpunt lag de wedstrijd volledig in onze handen.

Volgens de middenvelder was het voor hem niet makkelijk om de afgelopen periode weinig te spelen in het eerste elftal. Ik leef voor het voetbal en net als iedereen wil ik graag spelen. De concurrentie binnen de ploeg is echter groot en ik moest wachten op mijn kans, daarom ben ik blij dat ik vandaag weer aan spelen ben toegekomen. De komende tijd zal ik hard blijven werken, wat hopelijk leidt tot meer speelminuten.
Bron:FR12
van geil
 van geil - maandag 19 november 2012 - 18:40   quote  deeplink  
niet echt in goede doen afgelopen zondag.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 november 2012 - 21:43   quote  deeplink  
Komt er wel.
klaasfaak
 klaasfaak - maandag 19 november 2012 - 21:59   quote  deeplink  
komt er wel
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 19 november 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 18:40 schreef van geil het volgende:
niet echt in goede doen afgelopen zondag.
Wat onwennig, maar niet onaardig. Denk dat als hij wat langer de kans krijgt hij zijn plek wel gaat veroveren, maar hij zal moeten wachten op zijn kans.
bode
 bode - dinsdag 20 november 2012 - 01:15   quote  deeplink  
Hij speelde tegen Jong Twente een goede wedstrijd
je kon wel zien dat hij iets in huis heeft die komt er wel
bode
 bode - dinsdag 20 november 2012 - 01:16   quote  deeplink  
Kongolo ik wens je heel veel sterkte en hoopt dat het mee valt
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 november 2012 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 01:16 schreef bode het volgende:
Kongolo ik wens je heel veel sterkte en hoopt dat het mee valt
Dit is het singh topic dwaas..
van geil
 van geil - dinsdag 20 november 2012 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 01:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dit is het singh topic dwaas..
werkt bij post nl die bode....

verkeerd bezorgd.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 november 2012 - 23:34   quote  deeplink  
Ghehe..
willem v G
 willem v G - vrijdag 23 november 2012 - 14:56   quote  deeplink  
Singh is een creatieve voetballer zou hem dan ook graag naast Clasie zien en dan Vilhena hangend op links. Denk dat je dan meer voetbal in de ploeg krijgt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 november 2012 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 november 2012 - 14:56 schreef willem v G het volgende:
Singh is een creatieve voetballer zou hem dan ook graag naast Clasie zien en dan Vilhena hangend op links. Denk dat je dan meer voetbal in de ploeg krijgt.
En dan laat je Immers buiten beschouwing..?? Die word ook steeds beter..!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Harmeet Singh topic









0.0074388