|
|
fredje
|
|
|
Speler Van Contract Lex Immers ADO Den Haag Tot medio 2016 Ruud Vormer Roda JC Tot medio 2015 John Goossens NEC Tot medio 2016 Daryl Janmaat SC Heerenveen Tot medio 2015 Mitchell te Vrede Excelsior Tot medio 2014 Adil Auassar RKC Waalwijk Was verhuurd Bart Schenkeveld Excelsior Was verhuurd Omar Elabdellaoui Manchester City Is gehuurd Harmeet Singh Vålerengen IF Tot medio 2014
Ik Gok op Mitchell te Vrede.(mocht er geen nieuwe spits komen) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
richfey
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Singh, maar Vilhena wordt het mannetje van de Kuip |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Harmeet Singh >>>> Echt een heel groot talent!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Auassar bij een club uit de JL? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik denk vormer, gelijk vaste waarde en is een speler net zoals clasie dat altijd zou moeten spelen, verliest met z,n passing zelden de bal, en een echt bijtertje bovendien |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
of boy bensdorp (deed de catering bij sjef v oekel) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
MMM, kom er maar in met Babovic ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
nee geen vormer fernandez |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Uit vorm? Oh nee, het wordt immers Immers! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het is niet erg dat je hem niet ken ...... hahahahahahahahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
BTW Fernandez en Cabral zijn geen aanwinsten ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik denk ................ Stephan de Vrij een van de weinige goede verdedigers in Nederland |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: zegt mn gevoel....zie ik op de bank belanden... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 05 juli 2012 - 20:57 schreef piet de paler het volgende:ik denk ................ Stephan de Vrij een van de weinige goede verdedigers in Nederland eens.. dit seizoen is het begin van de kersverse international DeVrij... hij zal opstaan en zal niet meer weg te denken zijn in dit Feyenoord en op het WK 2016 in Brazilie.. ik heb gesproken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hulde aan de man uit brabant |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat stukje "brabant" hebben we aan BELGIE gedoneerd.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Verwacht ik niet, maar anders hebben we Singh en TdV nog hè! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: de Belg in mij ''roept om DeVrij''.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: klopt,,,meer creatief,,,,past beter denk ik,,,,,of goossens... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
wat denken jullie van het legioen wat zich perfect gaat gedragen in de CL dan is het voor mij de nummer 12 die de uitblinker wordt |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 05 juli 2012 - 21:28 schreef piet de paler het volgende:wat denken jullie van het legioen wat zich perfect gaat gedragen in de CL dan is het voor mij de nummer 12 die de uitblinker wordt Het Legioen bij jullie is al jaren de sterspeler en verantwoordelijk voor het feit dat Feyenoord zich nog steeds n topclub mag noemen.. want prijzen is nihil laatste jaren en dat maakt het Legioen de ware sterspeler |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
ik verwacht veel van immers en vormer , immers is beter als bakkal en heeft veel meer agressie in zijn spel en scorend vermogen , vormer is een echte teamspelers en is heel sterk in zijn passing kort en lange afstand , terwijl de verhalen van pep cardiola over singh heel positief waren en ook daar verwacht ik wel het een en ander van verder mijn grote complimenten naar v Geel wat brengt die man toch veel visie en vakundige handelsgeest bij ons feyenoord |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Ik hoop dat alle aankopen hun waarde gaan bewijzen, maar vooral Sing. Zou fijn zijn als een gekocht talent ook weer eens doorbreekt. Dat zou betekenen dat onze scouts ook opletten in het buitenland. In NL is denk ik al bekend dat we de betere scouts hebben. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Ik gok op Vormer en Singh. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 05 juli 2012 - 21:04 schreef infamous psv het volgende:[..] eens.. dit seizoen is het begin van de kersverse international DeVrij... hij zal opstaan en zal niet meer weg te denken zijn in dit Feyenoord en op het WK 2016 in Brazilie.. ik heb gesproken. hahaha, mag Brazilië in 2014 èn 2016 een WK organiseren? ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Voor G-teams, komt P$V voor in aanmerking ;-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie het wel,ik ben al teveel teleurgesteld in onze ambitie niveaus. Laat maar komen,en je ziet net als vorig seizoen dat het dan kan. Even de kat uit de boom gaan kijken .en dan kunnen de talenten uitgroeien tot grote voetballers. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
John Goossens omdat die niet genoemd is. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Singh, Elabdelaoui wordt sowieso een teleurstelling na de goede prestaties van Guidetti vorig jaar.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2012 - 13:11 schreef NatjosFC het volgende:Singh, Elabdelaoui wordt sowieso een teleurstelling na de goede prestaties van Guidetti vorig jaar.. Dus hij heeft bij jou nu al de schijn tegen omdat het ook een speler van Man City is?? Hij is toch een heel andere speler dan Guidetti, waarom zou het dan geen succes kunnen worden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
100 % zeker Vormer, wellicht Vilhena en misschien ook wel Singh. |
|
|
|
|
Sjon het Kanon
|
|
|
ik denk Omar Elabdellaoui. Hij zou anders toch niet zomaar verlengd kunnen hebben bij Man City.... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
voorspellingen:
Lex Immers - Gaat lekker meedraaien denk, geen basisplaats, vaste invaller Ruud Vormer - basisplaats, gaat een beesten seizoen tegemoet! John Goossens - Geen verwachtingen, zal bankzitter/invaller zijn! Daryl Janmaat - onze vaste back.. draait lekker mee, heeft zijn positieve uitschieters Mitchell te Vrede - 0 verwachtingen van! Denk volgend jaar hooguit (beetje schet/isoufi gevoel) Adil Auassar - doei! Bart Schenkeveld - zal geen kans krijgen dit jaar Omar Elabdellaoui - verwacht ik erg weinig van, het blijft geen feest van man city, wel beter dan cabral Harmeet Singh - Erg hoge verwachtingen van, vooral 2de seizoenshelft
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2012 door Xapter -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: was te enthousiast denk ik... |
|
|
|