BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke aanwinst word de uitblinker van het seizoen!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 06 juli 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2012 - 13:12 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Dus hij heeft bij jou nu al de schijn tegen omdat het ook een speler van Man City is?? Hij is toch een heel andere speler dan Guidetti, waarom zou het dan geen succes kunnen worden?
omdat ik dat zeg.
en omdat de verwachtingen hoog zijn omdat Guidetti vorig jaar zo goed presteerde zal de druk op die jongen er ook zijn.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 06 juli 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2012 - 22:16 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

omdat ik dat zeg.
en omdat de verwachtingen hoog zijn omdat Guidetti vorig jaar zo goed presteerde zal de druk op die jongen er ook zijn.
Als je een topper ben (of wordt) kun je tegen die druk.Manchester haalt je niet voor lul.
even in laten dribbelen en dan zien we het wel.Voldoet hij niet geen man overboord.
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 06 juli 2012 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2012 - 22:16 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

omdat ik dat zeg.
en omdat de verwachtingen hoog zijn omdat Guidetti vorig jaar zo goed presteerde zal de druk op die jongen er ook zijn.
Het is jouw mening maar ik vind het vergelijk niet kloppen. Ook bij Feyenoord lopen spelers rond van een ander niveau. De één is beter dan de ander ik zie alleen niet waarom het niveau Guidetti iets te maken zou hebben met het niveau van deze jongen.
tomson
 tomson - vrijdag 06 juli 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2012 - 14:31 schreef Stylzz het volgende:
Snavel alert.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 06 juli 2012 - 23:44   quote  deeplink  

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke aanwinst word de uitblinker van het seizoen!!!









0.0089230