|
|
michael8118
|
|
|
ik zou puur uit intresse eens willen weten wat de waarde van origineel gekregen handschoenen vn badr hari waard zijn .. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2012 - 05:40 schreef michael8118 het volgende:ik zou puur uit intresse eens willen weten wat de waarde van origineel gekregen handschoenen vn badr hari waard zijn .. Geen idee. Kun je moeilijk een waarde aan geven denk ik. De ene vind het niets waard, een super-fan mogelijk duizenden euro's. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Idd, denk wel dat het flink kan oplopen als je het op ebay zet. Moet je wel kunnen aantonen dat het authentiek is. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2012 - 05:40 schreef michael8118 het volgende:ik zou puur uit intresse eens willen weten wat de waarde van origineel gekregen handschoenen vn badr hari waard zijn .. Heb nog een Badr Hari theedoek in de aanbieding..... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Met of zonder bloed? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
kan ik gezien het onderzoek nog niets over zeggen..... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Denk dat onze vriend wel bijna klaar is met kickboxen, nu de beerput open gaat. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het zou zomaar kunnen als hij de bak in moet dat het nog meer geld gaat opleveren... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vecht ook graag zonder handschoenen.... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 11:39 schreef Boudewijn het volgende:Het zou zomaar kunnen als hij de bak in moet dat het nog meer geld gaat opleveren... Moet hij onderhand niet geschorst gaan worden? Amateurvoetballers die over de grens gaan worden ook levenslang geschorst. Wel jammer, want het is/was de beste qua inzet, idd tomson zowel in als buiten de ring. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Zo, tien jaar kan ie krijgen....da's niet niks...Mevrouw Cruijff kan weer naar een andere geldschieter op zoek! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 - 15:33 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Zo, tien jaar kan ie krijgen....da's niet niks...Mevrouw Cruijff kan weer naar een andere geldschieter op zoek! Mevrouw Cruijff heeft grotere problemen door haar liegen tijdens verhoringen... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Cacht dat die niet emotioneel in staat was te getuigen.....Jammer hoor, beste k1 vechter mijns inziens die we hadden, weet het was nog geen 4 voudig kampioen, maar toch.... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
En weer kom ie op een zeer positieve manier in het nieuws....Anabolen worden altijd door 1 celligen gebruikt, en ja daar worden ze dan agressief van...wat een loser die Badr |
|
|
|