BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heitinga naar Besiktas?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Sander111
 Sander111 - zaterdag 07 juli 2012 - 19:18   quote  deeplink  
Ik las zojuist het bericht dat Heitinga misschien naar Besiktas verhuist. Nu vraag ik mij af, wat heeft Heitinga daar te zoeken en kan hij dan niet net zo goed terug naar Ajax komen?

Nu ben ik niet echt op de hoogte van de Turkse competitie maar mij lijkt het toch niet een veel betere competitie als de Eredivisie. Op dit moment zou Ajax een ervaren verdediger als Heitinga juist goed kunnen gebruiken! Voor Heitinga dan ook misschien een uitdaging om andere jonge spelers beter te maken...

Wat vinden jullie hier van?

http://www.soccernews.nl/news/161249/Turks_avontuur_lonkt_voor_Heitinga

Het avontuur van John Heitinga in Engeland zou na bijna drie jaar wel eens afgelopen kunnen zijn. De verdediger van Everton kan volgens The Daily Mail deze zomer namelijk de overstap maken naar de Turkse Süper Lig.

Besiktas zou namelijk verregaande belangstelling hebben in de diensten van de Nederlands international. De Turken zien naar verluidt in Heitinga een speler die de defensie een kwaliteitsimpuls kan verschaffen.

Heitinga speelt sinds 2009 voor Everton. Afgelopen seizoen werd de mandekker bekroond tot speler van het jaar van The Toffees. Naast Everton speelde Heitinga ook voor Ajax en Atlético Madrid. In 2004 debuteerde de in Alphen aan den Rijn geboren speler voor het Nederlands elftal, dat destijds werd geleid door Dick Advocaat.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 07 juli 2012 - 19:44   quote  deeplink  
dan blijft hij eerder in Engeland hij wil een transfer om weer in Nederland te kunnen wonen niet om nog verder van huis te zijn.
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 07 juli 2012 - 20:08   quote  deeplink  
Nu vraag ik mij af, wat heeft Heitinga daar te zoeken ?

Nog meer geld dan hij al heeft en wat veel meer is dan wat ie bij Ajax kan krijgen
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 07 juli 2012 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 20:08 schreef Oceanu het volgende:
Nu vraag ik mij af, wat heeft Heitinga daar te zoeken ?

Nog meer geld dan hij al heeft en wat veel meer is dan wat ie bij Ajax kan krijgen
bij Ajax kan hij ook zat verdienen maar hij wil toch terug naar NL of Duitsland?
Oceanu
 Oceanu - zaterdag 07 juli 2012 - 20:33   quote  deeplink  
Voor onze maatstaven valt er genoeg te verdienen bij Ajax. Voor die jongens toch niet. Leven in een compleet andere wereld en in het buitenland in een ander belastingklimaat. Het verschil is best groot als ie daar 2,5 a 3 miljoen netto per jaar krijgt en bij Ajax 2 miljoen bruto, waar de belasting de helft van wil hebben.....

Overigens verwijt ik die gasten niets hoor. Veel geld maakt het nou eenmaal allemaal heel erg makkelijk.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 07 juli 2012 - 22:59   quote  deeplink  
pure geldkwestie mocht het waar zijn want het is nergens te lezen..
de 2e speler na Kuyt die geld boven zogenaamde clubliefde prefereert..
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 juli 2012 - 23:42   quote  deeplink  
oet hier een topic over? ondaks dat ik heitinga hoog heb zitten vind ik dit niet nodig. is mijn mening
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 07 juli 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 23:42 schreef Loetje het volgende:
oet hier een topic over? ondaks dat ik heitinga hoog heb zitten vind ik dit niet nodig. is mijn mening
slotje maar, Loet...
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 juli 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2012 - 23:45 schreef infamous psv het volgende:

[..]

slotje maar, Loet...
precies gappie. vind het overbodig. het cafe in jij! BIERRRR!!!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 08 juli 2012 - 00:34   quote  deeplink  
gewoon titel veranderen in: Heitinga, dan hebben we mooi random heitinga topic:)
Loetje
 Loetje - zondag 08 juli 2012 - 02:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 00:34 schreef NatjosFC het volgende:
gewoon titel veranderen in: Heitinga, dan hebben we mooi random heitinga topic:)
kan, maar sander maakt altijd dit soort topics aan en reageert er vervolgens zelf niet meer in
JOOD
 JOOD - zondag 08 juli 2012 - 03:37   quote  deeplink  
Mooi opgezet topic, en niet geheel ondenkbaar. Maar het is wel zo dat frank de boer een leiderstype zoekt, maar seedorf bijv. Links laat liggen.. Met alle respect natuurlijk.
Peterhs
 Peterhs - zondag 08 juli 2012 - 08:46   quote  deeplink  
Seedorf had nooit naar Ajax gekomen JOOD. Wel even bij de positieven blijven hé ipv dromenland.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heitinga naar Besiktas?

0.0061268